Roine Lindberg Gummi AB

Roine Lindberg Gummi AB

Ring 08-673 56 95 www.roines.se

Din personliga gummiverkstad i centrala Stockholm. Vi finns på Kungstensgatan 12 som ligger i gränsområdet av Norrmalm, Östermalm och Vasastan. Vår däckverkstad kan hjälpa dig med däck och fälg till din bil oavsett om det gäller sommardäck eller vinterdäck. Vi säljer bl a kända däckfabrikat som Michelin, Bridgestone, Continental,...

7 omdömen om Roine Lindberg Gummi AB

Claes Håkan S
Skrev om Roine Lindberg Gummi AB

Fantastiskt fin och kunnig service, personligt och trevligt bemötande! Snabba och hjälpsamma. Fin företagskultur - kunden är verkligen i centrum! Just bytt däck och fått fälgarna att bli som nya.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Tobias B
Skrev om Roine Lindberg Gummi AB

Roine Lindberg Gummi är allt vad man förväntar sig av en däckverkstad. De är professionella och sätter kunden främst. Jag har kommit dit utan att boka tid, de har ändå hjälpt mig att byta däck utan några frågor eller besvär. De är förmodligen långt ifrån billigast men det har ingen betydelse när deras service håller högsta klass. Niklas som driver stället är alltid positiv och har stenkoll på mig som kund även fast de har hundratals om inte tusentals kunder. Sen är det så skönt att slippa släpa tunga däck upp på vinden,...

Måns E
Skrev om Roine Lindberg Gummi AB

Otroligt hjälpsamma, professionella och framför allt supertrevliga! De har superkoll på vad som gäller bilarna och har alltid en lösning. 5 av 5 i betyg är en underdrift!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Niklas D
Skrev om Roine Lindberg Gummi AB

Otroligt trevliga snubbar som gjorde ett riktigt bra jobb. Rekommenderas varmt!

Fredrik D
Skrev om Roine Lindberg Gummi AB

Hade fått punka på bilen ett par kvarter bort. De hjälpte mig med Allt. Få ner bilen i garaget (gick att nödpumpa), analysera skadan (mos), byta till två begagnade däck och skifta fram/bak. Hela kalaset (ca 2h) inklusive två bättre begagnade däck kostade mig lika mycket som ett nytt däck. Bästa servicen och valuta för pengarna jag någonsin fått som kund tror jag. Rekommenderas till alla.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Tojje M
Skrev om Roine Lindberg Gummi AB

Nicklas + Co är helt suveräna. Var där i veckan och fick allt fixat på ett kick. Torbjörn

Malin H
Skrev om Roine Lindberg Gummi AB

Under bara killar som jobbar där!! Våran däck verkstad på jobbet, men dom fixar mer än bara byta, köpa och lagra däck. För en tid sen tyckte jag att jag skulle vara duktig och fylla på oljan på min bil, och lyckades självklart tappa locket ner i motorn. Dom fixade det, utan att skratta åt mig. Senare lyckades en kollega med samma sak, och hjälpte till. Vad man än ringer om har dom alltid tid!!

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K