Alla kategorier Konsulter Stockholms län Sollentuna S3A – Bygg & Entreprenad

S3A – Bygg & Entreprenad

Sjöängsvägen 7, 192 72 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till S3A – Bygg & Entreprenad!

Behöver du vägledning i din ombyggnation eller bara allmän rådgivning om hur du ska gå tillväga? Vi hjälper dig med all typ av byggnation och renovering. Vi lägger vatten & avlopp, renoverar kök, drar el, lägger om tak, putsar fasaden, målar och tapetserar och mycket mer. I och med att vi håller oss till de regler som finns i branschen kan du vara trygg i att allt går rätt till - att ha nöjda kunder är vårt främsta mål.

Varmt välkommen till S3A Bygg & Entreprenad. Har du några övriga frågor angående vår verksamhet så hör av dig till oss så ger vi dig gärna tips och råd inför ditt nästa byggprojekt.

Läs vad 11 kunder tycker om S3A – Bygg & Entreprenad

Zainab F skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Måste bara säga att vi har renoverat flera badrum förut där problematiken har varit både förseningar, fel beställningar och en förhöjd budget. Nu valde vi att anlita S3A till spa-avdelningen och tack vare deras råd gällande materialinköp sparade vi några tusenlappar till annat. I helhet har S3A överträffat våra förväntningar och personalen vi kom i kontakt med var professionella och trevliga.

Om man vill ha korrekt utfört arbetet till rätt pris, då kan vi varmt rekommendera S3A! Läs mer

Emelie W skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Tack för ett kanonjobb trotts tidspressen innan jul. Men även ett stort tack för er konsultation som gjorde mitt badrum mycket finare än jag hade tänkt mig. Varma rekommendationer! Läs mer

Milena S skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Supernöjd med deras service och bra qvalite, rekommenderar verkligen dem.//glad kund Läs mer
  • Sibtain G

2018-12-30

Sibtain G skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Vi anlitade S3A för att renovera vårt badrum utan att egentligen veta så mycket om dom, på rekommendation av en vän. Första bemötandet var mycket professionellt och jag fick ett bra intryck. Eftersom min hustru kände likadant bestämde vi oss för att gå vidare.
    Renoveringen kom igång väldigt snabbt, och under processen var S3A mycket lyhörda för de ändringar vi bestämde oss för alltefter att arbetet fortlöpte.
    De har ett sinne för inredning då de gärna kom med tips angående våra idéer, om sådant som skulle se fint ut eller vice versa.
    De höll tidsplaneringen, vilket oftast brukar vara det största problemet.
    Överlag är det bland de bättre verksamheter jag haft att göra med och skulle utan tvekan anlita dom för kommande projekt.

De har mina varmaste rekommendationer. Läs mer

Moa A skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Jag har gjort en totalrenovering av hela min lägenhet på 100 kvm, då menar allt från ett helt nytt kök med elektricitets jobb, golvbyte , lister, måla väggar och tak med mera. Måste säga att jag är så nöjd! Ett mycket fint utfört jobb . De är pålitliga och ansvarsfulla. Otroligt duktiga elektriker och byggarbetare som är med dig från början till slut , duktiga på att ge råd samtidigt när man själv har fått stopp på idéer.
    Ett seriöst företag som rekommenderas 100% , företaget S3A- Bygg och Entreprenad ! Läs mer
  • Mona T

Mona T skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Vi kom i kontakt med S3A - Bygg & Entreprenad via bekanta och efter att ha jämfört offerter så bestämde vi oss för och köra på dem p.g.a. tidslinjen de förslog. De utförde omfattande renovering av kök samt byte av golv, rivning av tapeter och målning av väggar och tak på mindre än en månad. Vi hade löpande kontakt vilket kändes tryggt och de var tillgängliga under hela renoveringstiden samt efter då vi i efterhand ville ordna ytterligare detaljer, lite småfix som borrning i tak osv.
    De lyckades hålla den budget vi satt och levererade i tid vilket var viktigt för oss. Superbra service, kvalité och god kommunikation; rekommenderat! Läs mer

Jessica P skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Jag blev rekommenderad att anlita S3A för total renovering av mitt kök och är mer än nöjd att jag valde just dom. Professionella punktliga och ett bemötande i toppklass. Skulle starkt rekommendera de vidare. Läs mer
  • Antony K

Antony K skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Dom hjälpte mig bygga om ett förråd till ett sovrum, bytte ytterdörrar, bytte och flyttade elcentral, installerade värmegolv och utomhus el. Jätte nöjd! Läs mer

Ahmed K skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Som helhet så tyckte jag att dom har varit bra, men det bliv en vecka försent,och enligt Företaget så var det fel beställd från deras sida Läs mer
  • Robin A

Robin A skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Proffesionella, trevliga, och hög kvalitet!

Vi fixade badrummet hemma och S3A gjorde verkligen ett super jobb. Dom lyckades hålla sig till den tiden som sagts innan och man märker verkligen att dom vet vad dom håller på med. Läs mer

Farboud N skrev om S3A – Bygg & Entreprenad
    Jag brukar inte lämna rescensioner, men kände att jag var tvungen att lyfta dessa killar och deras proffsiga arbete och bemötande!

Jag ger S3A bygg mina absolut starkaste rekomendationer. Jag jämförde dem med 3 andra företag och är otroligt glad att jag valde just dem. De la mig som kund i fokus och lyssnade in mina behov och svarade trotts att man ibland kanske ställer lite ”dumma” frågor. De var superlätta att få tag på när man behövde undrade något. De fick mig att spara pengar, tid och jag fick som sagt ett riktigt fint bemötande. Tack för mitt fina badrum! Jag kommer alltid rekommendera er vidare till mina vänner och bekanta. Toppenkillar! Läs mer

Sjöängsvägen 7, 192 72 Sollentuna