Safwan Städ

Västra Kattarpsvägen 13, 213 61 Malmö — Visa karta

Välkommen till Safwan Städ!

Känner du att du behöver avlastning i vardagen? Eller vill du ha ett fräschare kontor? Vi på Safwan Städ strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar. Vill du ha hemstädning 1 gång/vecka går det lika bra som hemstädning tre eller fem gånger i veckan. Vi skräddarsyr din städning helt efter dina önskemål. Vid ett första besök av oss på Sawfan Städ går vi alltid noggrant igenom vad ni vill ha hjälp med för att sedan lägga upp ett städschema speciellt för din bostad eller kontor. Vi utför allt från Trappstädning, kontorsstädning och golvvård till storstädning och fönsterputs.

Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor angående privat eller företagsstäd. Varmt välkommen!

4.0/5
5.0/5
4.0/5
0.0/5

Läs vad 13 kunder tycker om Safwan Städ

• 2019-10-26

Karin J skrev om Safwan Städ
    Både jag och nya sambon har anlitat företaget till både flytt och flyttstäd. Bra pris, kort varsel vid bokning, smidig flytt och fint städat! Dessutom trevliga killar.
    Vi är supernöjda båda två! Läs mer
  • 2019-10-19

Sara B skrev om Safwan Städ
    Bokade flyttstäd och de repade träbänkskivan ordentligt!! Läs mer
  • 2019-10-05

Eva Cecilia R skrev om Safwan Städ
    Fortfarande inte åtgärdat misstag de gjorde i lägenheten. Städade i februari. Läs mer
  • 2019-09-09

Masroor K skrev om Flyttstäd en del av Safwan Städ
    Kan varmt rekommendera Birgittas städ! Alltid samma man o kvinna som kommer och de är så trevliga. Väldigt måna om att vi ska bli nöjda och det är underbart att komma hem till ett rent hem där de även fixat extra fint med kuddar o filtar etc. Extra plus för att de är väldigt gulliga med familjens hund! Läs mer
  • Moa Å

2019-07-30

Moa Å skrev om Safwan Städ
    Bokade flyttstädning och det var utan tvekan det absolut värsta jag har sett och varit med om i serviceväg.

Det var kattmatsfläckar på golvet = inte ens moppat, urin i toaletten, golvbrunnen var inte tömd, duschen inte rengjord, fettfläckar i hela köket, det rostfria stålet på köksdetaljerna var genomfläckigt, sand och annat smuts på balkongen, väggar och lister inte avtorkade osv osv osv

Ni kan tänka er hur pinsamt det var att gå igenom lägenheten med personen som hade köpt den och var exalterad över att flytta in, det var en chock för oss båda.

Jag ringer Sawfan städ och ber dom att fixa det, dom lovar att komma dagen efter innan den nya köparen flyttar in. Bra. Köparen ringer mig dagen efter och säger att de inte varit där- skickar samma bilder på hur äcklig lägenheten är efter deras såkallade jobb. Dom hade då missat att lägga in denna bokningen. Köparen har då tröttnat och vill inte ha dit firman, jag betalar honom för att boka in en egen städfirma istället.

Till råga på allt detta ovan, så under själva städdagen så är det en person som kommer in i lägenheten på morgonen, ringer mig och säger att han inte kommer in med koden vi gett. Efter en stor del tid på telefon så lyckas han äntligen komma in i lägenheten, som vi har lämnat öppen för städning eftersom jag och min sambo arbetar på annan ort. Jag arbetar på ett globalt företag och pratar Engelska varje dag, men kommunikationen med denna man var väldigt svår.

Mannen som är inne i lägenheten säger sedan att han ska lämna, och ber om att få med nycklar- jag säger att det inte finns nycklar då vi lämnade öppet- men att han kan ta en av "taggarna" som öppnar porten, om det gör det lättare för personerna som ska städa att komma in, om dom mot all förmodan inte skulle klara av att knappa in en kod på en port.

Sagt och gjort, mannen i telefonen tar med sig en tagg som vi FORTFARANDE inte har fått tillbaka trots att vi bett om den flera gånger. Safwan har inte lyckats identifiera vem som var "projektledare" den dagen och därmed har vår tagg. Detta är nu 1.5 månad sedan.

När själva städteamet kommer, så sitter jag helt seriöst i telefon i 1 timme och guidar dom till lägenheten trots att jag har lämnat tydliga instructioner till firman skriftligt samt till mannen jag pratade med på morgonen. "Gatunummer, portkod, första dörren till höger, tredje våningen med hiss, längst ner i korridoren, lägenhetesnummer XXX. Namn på dörren"

Personen som jag dividerar fram och tillbaka med GARANTERAR att hen står utanför men att ingen öppnar. osv osv osv. TIllslut ringer någon från Sawfan upp mig och ber om ursäkt, städpersonalen har stått utanför och ryckt i fel dörr. Snyggt!

Som sagt- absolut värsta jag har varit med om, självklart har vi inte betalat vilket Safwan också förstod, men vi väntar fortfarande på en tagg som har stulits.

Jag hade inte rekommenderat denna städfirman till min värsta fiende. Safwan borde ta mer ansvar för sin personal, det fungerar inte att ha en person på supporten som sedan inte förklarar för de anställda vad, hur eller var de ska genomföra städningen. Sedan tror jag att anställda som behandlas väl av sin arbetsledare städar bättre än så.

Usch. Läs mer
  • 2019-02-01

Phi H skrev om Safwan Städ
    Jag ringde med superkort varsel för flyttstädning. Insåg att jag skulle inte kunna hantera det själv med studier och arbete sidan om. De gjorde allt för att lösa det fast väldigt fullspäckat schema. Nästa dag var de på plats och det var fixat. Väldigt bra och trevlig service och allt var super! Rekommenderas varmt och jag kommer att anlita de igen när jag behöver. 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Sara B

2018-10-16

Sara B skrev om Safwan Städ
    Mycket nöjd! Trevliga, punktliga och duktiga. Läs mer
  • 2018-10-12

Magnus E skrev om Hemstäd en del av Safwan Städ
    Bäst service man kan få! Rekommenderar. Känns perfekt att komma hem efter safwanstäd har städat! Läs mer
  • 2018-10-12

Jack Å skrev om Flyttstäd en del av Safwan Städ
    Flyttstädning av hus.
    Mycket trevligt bemötande.
    Väldigt smidiga att ha att göra med och de gjorde ett väldigt bra jobb 👌🏻
    tack för hjälp. Jag kommer att rekommendera till andra. Läs mer
  • 2018-10-05

Sultana K skrev om Safwan Städ
    Mycket Rent och fint, dem gör vad dem säger, håller ord och man kan lita på en som här firma med blunda ögonen 👍👍😄 Läs mer
  • Lone N

2018-10-04

Lone N skrev om Safwan Städ
    Bra service och noga . Flexibla om det behövs någon gång. Med vänlig hälsning, Lone Nordström Läs mer
  • 2018-10-03

Sara n skrev om Safwan Städ
    Jättetrevlig och professionell personal. Härligt bemötande. Otroligt fint och välstäda. Rekommenderar varmt...😊 Läs mer
  • 2018-10-03

Bereket G skrev om Safwan Städ
    We came across Safwan cleaning when we were in need of cleaning of the apartment that we were moving out. They did a great job in clearing up the whole apartment with great detail. Specially impressed with the way the cleaned the bathroom and messy kitchen. All done for a reasonably good price. We are totally happy 😊 with them we would like to use them again! Läs mer
    Ayesha S gillar detta

Västra Kattarpsvägen 13, 213 61 Malmö