Salong Hårhagen

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Birgitta L
Skrev om Salong Hårhagen

Här klipper jag mig. Duktig frisör, bra service och bra priser! Spenderat många timmar här!!

Niklas E
Skrev om Salong Hårhagen

Bäst i Uppsala! Mycket duktig frisör, kundbemötandet är exceptionellt bra! Rekommenderar starkt!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen
BadgeTwoYears

Natalie W Natalie W
Mina
Skrev om Salong Hårhagen

Väldigt duktig frisör. Mycket bra service och kundbemötande, rekommenderar verkligen henne.

Charlotte G
Skrev om Salong Hårhagen

Detta är min absoluta favorit! Jag klipper mig ständigt här så servicen är helt utomordentligt bra! Hon är personlig, duktig som få och det är prisvärt. inredningen är inte den bästa med grundnyttan är att bli klippt snyggt och att frisören är trevlig så det är i toppenklass! alltid lika positiv och vänlig! Absolut en 10 poängare!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen