Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan San Leandro Tapas

San Leandro Tapas

Sveavägen 74, 113 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om San Leandro Tapas

• A
    A skrev om San Leandro Tapas
    Gillar stället! Konceptet tapas är genialt, med många olika smårätter. Vi åt oss mätta (två personer) och drack en läsk och ett glas vin för 500 kr. Helt okej! Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om San Leandro Tapas
    Mysigt ställe i äkta spansk anda, att personalen dessutom kommer från Spanien och talar engelska med en ger extra känsla. Väldigt gott och prisvärt. Jag kommer absolut att komma hit igen, snart! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om San Leandro Tapas
    Otroligt besviken på både mat och service, rätterna var torra och kalla, både jag och min vännina blev dåliga efter maten, rekommenderas inte!! Läs mer
  • jose n
    jose n skrev om San Leandro Tapas
    Bra koncept. Brukar äta där ofta. Generöst med utrymme jämfört med andra tapas restauranger i Stockholm.

Man får en viss känska av Spanien, men EJ bara för maten eller musiken utan också för personalen - som är spanjorer (de flesta) - och har tagit med sig en typisk beteende hos servitörer i Spanien: lite ovänlighet, ouppmärksamhet.
    På mitt senaste besök gick en av dem (kvinnlig) över gränsen, servitrisen härmade mig lite diskret. Men ändå otrevligt!

Varje gång jag äter där och beställer manchego ost är den kall. Synd! Smaken kommer ej riktigt fram. Ingen kvalité på chorizos. Brödet känns gammalt. Aioli är rent majonnäs, för lite vitlök. Trots detta har San Leandro höga priser och är dyrare än andra tapas restauranger. En fälla! Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Samuel L
    Samuel L skrev om San Leandro Tapas
    Direkt otrevlig personal som inte talade svenska och dessutom verkade förvänta sig att gäst skulle tala spanska. Vidare mycket slarvig och ouppmärksam. Maten var bra men helt obefintlig service och direkt otrevligt bemötande gör detta till ett ställe jag bara kan varna för. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 11525, STOCKHOLM