Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sangt Bronkos Bar AB

Sangt Bronkos Bar AB

Tegnérgatan 16, 113 58 Stockholm — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Restauranger nära Sangt Bronkos Bar AB:

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Saliba G:
Bra mat, schysst personal!! Det kunde ha varit lite mer mat på tallriken. Människor är olika och äter olika mycket! I helhet bra upplevelse.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Andrea C:
Jätte god mat, fantastisk service, trevlig och alltid närvarande personal. Fem guld stjärnor!

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Läs vad 7 kunder tycker om Sangt Bronkos Bar AB

• Andreas E
    Andreas E skrev om Sangt Bronkos Bar AB
    Jag är kluven till Broncos bar. Lokalen är rätt sunkig och maten är väl sådär. För en billig penning får man en gigantisk portion som räcker till ett kompani. Men det är inte tillräckligt. Burgaren för 114 kr är misstänkt billig och är mycket riktig medioker utan fler tillbehör än en gigantisk hög pommes. Släng på 50 kr och gör den bra istället. De övriga köttbitarna är visserligen rätt tillagade efter önskemål och har fin stekyta, men finessen når inte ens upp till sunkhaksnivå. Och när ölen är bara halvkyld urartar det hela liksom till lunch på en vägkrog. Det är för övrigt lite skumt att det serveras hästkött istället för nötkött.
  • desiree l
    desiree l skrev om Sangt Bronkos Bar AB
    Vi är många som gått på Broncos under flera år, har alltid rekomenderat det till alla, men det kommer jag inte göra längre! Allt "nötkött" är hästkött har vi idag fått reda på, av dock en alltid lika trevlig servitris, som även upplste om att det tydligen alltid varit hästkött... Men de har iaf fortfarande fläskkött (från gris),men tvärr var pomesfriten nästan råa och såserna som alltid har varit super, var nästintill äckliga... Så no more Broncos...
  • oscar k
    oscar k skrev om Sangt Bronkos Bar AB
    Stjärnfall... Bronkos var en gång i tiden en favorit. Enkelt, gott och trevligt. Vid gårdagens besök så var menyn bäst. Vi fick vänta på tock för länge på mat som blivit dåligt tillagad. personalen ursäktade sig med att det var fullt, men på detta sätt lär de knappast få uppleva det problemet igen. Åk till Linas Bar eller Lokes Bar i stället.
  • Peter H
    Peter H skrev om Sangt Bronkos Bar AB
    Kvarterskrog som serverar kötträtter utan krusiduller. Vällagat utan några anspråk på gastronomi. Butter men flink service. Passar perfekt för innebandygänget som är hungriga eller tjejligan som tröttnat på GI-diet och räksallader.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Sangt Bronkos Bar AB
    Det här stället må ha varit bra en gång i tiden, men jag åt lunch här förra veckan och det var en av de sämsta luncherna på väldigt länge. Plastig potatis och en slirig firre med slaskig sås.
  • N
    N skrev om Sangt Bronkos Bar AB
    Maten känns gammal och uppvärmd. Sunkigt!
  • Nandy N
    Nandy N skrev om Sangt Bronkos Bar AB
    Superbra kött som alltid, synd att dom förstört alting annat. Första gången jag var där var 1996, nu ikväll 2008 sist... och sista gången. Den stekta potatisen var uppvärmd, och med största sannolikhet inte ifrån denna dagen. Såsen var pulver och dålig sådan tom, bea såsen var värmd men spretad på biffen så det gick ju inte att peppra om man ville.
    Synd, för broncos har alltid varit den absolut bästa köttrestaurangen i sverige enligt mig (Nandys pojkvän)

Tegnérgatan 16, 113 58 Stockholm