Sivina

Sandalmakarbacken 21, 126 39 Hägersten — Visa karta

Sivina är ett skandinaviskt företag som erbjuder kvalitativ hemservice i Stockholmsområdet. Vi betjänar privata hushåll, företag och kommuner – individuellt, flexibelt och med övertygande yrkesskicklighet. Vi samarbetar redan med över 2000 hem och företag.
Ekskogenvägen 32, 18696, VALLENTUNA
Ania´s Städ Roslagen AB
Mats:
Alldeles utmärkt städning och andra kringtjänster såsom strykning etc. Punktliga och noggranna. Kan absolut rekommendera Ania's städ till ...

Lokalvårdare nära Sivina:

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Västberga Allé 8, HÄGERSTEN
Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med detta Stockholms äldsta fö... Läs mer ›
Jermu L:
Riktigt bra bemötande. Varit mycket hjälpsamma vid bokning av fönsterputs. Kommer att anlita dem igen.

Vretensborgsvägen 28, HÄGERSTEN
Miljöpalatset AB i Stockholm har 18 år på marknaden och är sedan 2009 Auktoriser... Läs mer ›
Madelene T:
Bemötandet och viljan från ledningen har alltid varit bra. Dock har kvaliteten på städarna varit väldigt varierande. Tagit två år att hitta ...

Skärlingebacken 13, BANDHAGEN
Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Re... Läs mer ›
Kristian L:
Hej, Vi anlitade BF Flytt för allt från packning, flytt till flyttstädning. Har fungerat mycket bra. Extra stort plus för vänlig personal! ...

Läs vad 15 kunder tycker om Sivina

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Sivina
    Jag kan varmt rekommendera Sivana, vilket jag också gjort till grannar.Trevlig personal och väl utförd städning.
  • Clary L
    Clary L skrev om Sivina
    jag uppfattar att personalen är positiv till arbetet o gör jobbet så snabbt o effektivt som möjligt.
  • Charlotta J
    Charlotta J skrev om Sivina
    Punktliga något ojämn städning beroende på vem som städat.
  • Rickard O
    Rickard O skrev om Sivina
    Vi är mycket näjda men den städning som Sivina utför i vårt hem varannan tisdag. Två duktiga kvinnor som gör ett professionellt arbete och som visar en positiv attityd mot oss som kunder. Det är också bra att Seija på kontoret hör av sig i förväg om ev ändringar.
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Sivina
    Duktiga och lyhörda! Kan rekommendera!
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Sivina
    Hej jag kan Varmt rekommendera detta företag, tjejerna som kommer och städar är snabba och noggranna och aldrig något strul
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Sivina
    Proffsig personal och bra städning.
  • Leena K
    Leena K skrev om Sivina
    Sivina gör ett toppen jobb! Jag är mycket nöjd med hur de utför arbetet, bemötandet de ger mig och deras flexibilitet.
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Sivina
    Vi har haft Sivina hos oss i några år och är nöjd med deras arbete.
    2013-11-08 Seija R svarar Niklas Ö
    Hej Niklas, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Mattsson L
    Mattsson L skrev om Sivina
    Trevliga och flexibla och lyhörda! Vi har inget att klaga på.
    2013-11-08 Seija R svarar Mattsson L
    Hej, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Erika W
    Erika W skrev om Sivina
    Ett flexibelt företag med trevlig och duktig personal!
    2013-11-08 Seija R svarar Erika W
    Hej Erika, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Hoppas renovering av fasaden har gått bra. Vi ska se till att ni blir av med byggdammet nästa vecka. Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Sivina
    Är mkt nöjd! Skönt att lägga tiden på annat än att städa när man har 3 små barn :)
    2013-11-08 Seija R svarar Sophie L
    hej Sophie, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Anna A
    Anna A skrev om Sivina
    Tillmötesgående och flexibla, om än ibland lite snabb och slarvig städning!
    2013-11-08 Seija R svarar Anna A
    Hej Anna, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Jag har gjort en mindre ändring i planeringen som förhoppningsvis leder till jämnare kvalitet. Jag ringer dig och berättar mer. Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Linda E
    Linda E skrev om Sivina
    Städar ok men tyvärr utan det där lilla extra som man ibland önskar. Stort plus att de har alla städartiklar med sig.
    2013-11-08 Seija R svarar Linda E
    Hej Linda, Tack för din kommentar, det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Det lilla extra kan se väldigt olika ut. Jag kommer gärna på besök igen hos er så kan vi titta på det närmare.
    Det var ju ett tag sedan jag besökte er, så det är högt tid igen efter fyra år. Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Maj F
    Maj F skrev om Sivina
    Pålitliga Noga. Flexibla. Mycket bra ledning.
    2013-11-08 Seija R svarar Maj F
    Hej Maj. Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att du är nöjd! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö

Sandalmakarbacken 21, 126 39 Hägersten