Sivina

Sivina

Ring 070-797 52 11 www.sivina.se
3.9

Sivina är ett skandinaviskt företag som erbjuder kvalitativ hemservice i Stockholmsområdet. Vi betjänar privata hushåll, företag och kommuner – individuellt, flexibelt och med övertygande yrkesskicklighet. Vi samarbetar redan med över 2000 hem och företag.

16 omdömen om Sivina

Anton N
Skrev om Sivina

Efter avslutad hemstädning har Sivina ignorerat alla kontaktförsök för att återfå min hemnyckel. Denna recension är sista steget innan polisanmälan. Har gett dem chanser att hantera detta utanför polis och recensionssidor men blir ignorerad.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Kerstin S

Jag kan varmt rekommendera Sivana, vilket jag också gjort till grannar.Trevlig personal och väl utförd städning.

Clary L
Skrev om Sivina

jag uppfattar att personalen är positiv till arbetet o gör jobbet så snabbt o effektivt som möjligt.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Charlotta J

Punktliga något ojämn städning beroende på vem som städat.

Rickard O

Vi är mycket näjda men den städning som Sivina utför i vårt hem varannan tisdag. Två duktiga kvinnor som gör ett professionellt arbete och som visar en positiv attityd mot oss som kunder. Det är också bra att Seija på kontoret hör av sig i förväg om ev ändringar.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Bengt G
Skrev om Sivina

Duktiga och lyhörda! Kan rekommendera!

Cecilia S

Hej jag kan Varmt rekommendera detta företag, tjejerna som kommer och städar är snabba och noggranna och aldrig något strul

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Magnus B
Skrev om Sivina

Proffsig personal och bra städning.

Leena K
Skrev om Sivina

Sivina gör ett toppen jobb! Jag är mycket nöjd med hur de utför arbetet, bemötandet de ger mig och deras flexibilitet.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1132 omdömen 4.7 av 1132 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Niklas Ö

Vi har haft Sivina hos oss i några år och är nöjd med deras arbete.

Mattsson L

Trevliga och flexibla och lyhörda! Vi har inget att klaga på.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Erika W
Skrev om Sivina

Ett flexibelt företag med trevlig och duktig personal!

Sophie L
Skrev om Sivina

Är mkt nöjd! Skönt att lägga tiden på annat än att städa när man har 3 små barn :)

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Anna A
Skrev om Sivina

Tillmötesgående och flexibla, om än ibland lite snabb och slarvig städning!

Linda E
Skrev om Sivina

Städar ok men tyvärr utan det där lilla extra som man ibland önskar. Stort plus att de har alla städartiklar med sig.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Maj F
Skrev om Sivina

Pålitliga Noga. Flexibla. Mycket bra ledning.