Sivina

Sandalmakarbacken 21, 126 39 Hägersten — Visa karta

Sivina är ett skandinaviskt företag som erbjuder kvalitativ hemservice i Stockholmsområdet. Vi betjänar privata hushåll, företag och kommuner – individuellt, flexibelt och med övertygande yrkesskicklighet. Vi samarbetar redan med över 2000 hem och företag.

Läs vad 15 kunder tycker om Sivina

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Sivina
    Jag kan varmt rekommendera Sivana, vilket jag också gjort till grannar.Trevlig personal och väl utförd städning. Läs mer
  • Clary L
    Clary L skrev om Sivina
    jag uppfattar att personalen är positiv till arbetet o gör jobbet så snabbt o effektivt som möjligt. Läs mer
  • Charlotta J
    Charlotta J skrev om Sivina
    Punktliga något ojämn städning beroende på vem som städat. Läs mer
  • Rickard O
    Rickard O skrev om Sivina
    Vi är mycket näjda men den städning som Sivina utför i vårt hem varannan tisdag. Två duktiga kvinnor som gör ett professionellt arbete och som visar en positiv attityd mot oss som kunder. Det är också bra att Seija på kontoret hör av sig i förväg om ev ändringar. Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Sivina
    Duktiga och lyhörda! Kan rekommendera! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Sivina
    Hej jag kan Varmt rekommendera detta företag, tjejerna som kommer och städar är snabba och noggranna och aldrig något strul Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Sivina
    Proffsig personal och bra städning. Läs mer
  • Leena K
    Leena K skrev om Sivina
    Sivina gör ett toppen jobb! Jag är mycket nöjd med hur de utför arbetet, bemötandet de ger mig och deras flexibilitet. Läs mer
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Sivina
    Vi har haft Sivina hos oss i några år och är nöjd med deras arbete. Läs mer
    2013-11-08 Seija R svarar Niklas Ö
    Hej Niklas, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Mattsson L
    Mattsson L skrev om Sivina
    Trevliga och flexibla och lyhörda! Vi har inget att klaga på. Läs mer
    2013-11-08 Seija R svarar Mattsson L
    Hej, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Erika W
    Erika W skrev om Sivina
    Ett flexibelt företag med trevlig och duktig personal! Läs mer
    2013-11-08 Seija R svarar Erika W
    Hej Erika, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Hoppas renovering av fasaden har gått bra. Vi ska se till att ni blir av med byggdammet nästa vecka. Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Sivina
    Är mkt nöjd! Skönt att lägga tiden på annat än att städa när man har 3 små barn :) Läs mer
    2013-11-08 Seija R svarar Sophie L
    hej Sophie, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Anna A
    Anna A skrev om Sivina
    Tillmötesgående och flexibla, om än ibland lite snabb och slarvig städning! Läs mer
    2013-11-08 Seija R svarar Anna A
    Hej Anna, Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att ni är nöjda med oss! Jag har gjort en mindre ändring i planeringen som förhoppningsvis leder till jämnare kvalitet. Jag ringer dig och berättar mer. Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Linda E
    Linda E skrev om Sivina
    Städar ok men tyvärr utan det där lilla extra som man ibland önskar. Stort plus att de har alla städartiklar med sig. Läs mer
    2013-11-08 Seija R svarar Linda E
    Hej Linda, Tack för din kommentar, det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Det lilla extra kan se väldigt olika ut. Jag kommer gärna på besök igen hos er så kan vi titta på det närmare.
    Det var ju ett tag sedan jag besökte er, så det är högt tid igen efter fyra år. Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö
  • Maj F
    Maj F skrev om Sivina
    Pålitliga Noga. Flexibla. Mycket bra ledning. Läs mer
    2013-11-08 Seija R svarar Maj F
    Hej Maj. Tack för din kommentar. Vi är glada att höra att du är nöjd! Med vänlig hälsning Seija/Sivina Älvsjö

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Frihetsvägen 74, 17733, Järfälla