Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Järnagatan 7, 151 71 Södertälje — Visa karta

Vi håller alltid hög kvalitet i vår leverans tack vare vårt gedigna kundengagemang. Kom gärna förbi oss på kontoret så berättar vi mer!

Läs vad 64 kunder tycker om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

• Calleman V
    Calleman V skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Rekommenderas varmt. Vänligt bemötande. Duktigt och proffesionellt utfört arbete.
  • Elisabet Ö
    Elisabet Ö skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och övrigt.
  • Roger K
    Roger K skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Artig, Kunnig, Hjälpsam, Ärlig.
    Mäklare man kan lita på.
    A*****
  • Gabriel B
    Gabriel B skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Trevlig och serviceinriktad.
    Rekommenderas starkt.
  • Arve A
    Arve A skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag är nöjd med din insats av försäljningen utav mitt radhus
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Trevlig och bra bemött. Svår att få tag i.
  • Lise-Lotte Maria N
    Lise-Lotte Maria N skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Försäljning av fritidshus. Anders är tillmötesgående,lyhörd och trevlig.
  • Cenk O
    Cenk O skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Pålitlig, snabb och effektiv mäklarservice!
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Bra, trevlig och seriös mäklare. Skulle absolut anlita honom igen. rekommenderar honom varmt
  • Peter C
    Peter C skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Efter en vecka vi fick stor problem med lägenheten. Inläckende glas balkong, balkong fullt med 1000 flugor, fel bygt balkong golv i klinkers med bakfull, badrum med fel bygt brun. Renoverings kostnad 200 000.
    Ingen vill tar ansvar, förra ägaren säger han visst inget även thou HSB hantverkare bygde golvet och inglassning.
    Allt ska tar tid att lösa men jag ska får min pengar tillbaka, känna mig helt grund lurad,
  • Marie L
    Marie L skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Påminde väldigt mycket om en alldeles nyutexaminerad mäklare, eller bara för stressad/upptagen för att verkligen sätta sig in i detaljerna angående lägenheten.

Broschyrer, affischer och hemsida ser snyggt ut.
  • Åke L
    Åke L skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Bra bemötande, duktig, trevlig, vi fick bra kontakt.
  • Karl Thomas N
    Karl Thomas N skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Kanon kanonbra kanon kanon kanon kanon
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Första kontakterna hade han lite svårt att hålla avtalade tider men det repade sig,annars tycker vi att det fungerat bra när han sålde vår villa.
  • Göran L
    Göran L skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Bra bemötande,försäljning av hus,
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Anders var ansvarig mäklare när vi köpte landställe förra året. Han var mån om att hitta tider då vi kunde titta på huset och var påläst både om husets styrkor och brister, vilket är förtroendeingivande. Som kund uppskattar man att få underbyggda svar på sina frågor och att mäklaren om denne inte har svaret på frågan faktiskt följer upp och återkommer. Sammantaget fick vi ett väldigt bra intryck av Anders som mäklare och han agerade professionellt genom hela processen.
  • Emelie E
    Emelie E skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    En mycket duktig mäklare! Jag är mycket nöjd!
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Proffsigt bemötande även om vi stundtals kände att mäklaren inte hade den tid som vi behövde pga hög arbetsbelastning.
  • Jan J
    Jan J skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Allt har fungerat väldigt bra vid båda våra lägenhetsaffärer. Utmärkt bemötande av resp mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera SkandiaMäklarna.

Mvh/Jan & Anita Jonsson
  • Marcus Lennart H
    Marcus Lennart H skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Försäljning av villa i Pershagen (Södertälje).

Erfarenhet av Anders Liedholm:
    - Lång erfarenhet i Branschen.
    - Kan marknaden i Södertälje och dess omgivning.
    - Saklig, tydlig och snabb i respons.
  • Benny T
    Benny T skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Anders har gjort ett ok arbete med vår förmedling.
    Han skulle kunnat gjort saker mycket bättre, som tex tätare återkoppling,
    Bättre struktur i sina uppgifter.
    Anders verkade alltid stressad och tappade därför det gedigna intrycket. Han missade även att ringa alla spekulanter vilket kunde gjort att budgivningen kunde ha gått annorlunda.
    Vi är osäkra om vi skulle anlita honom igen.
    Vår upplevelse var för mycket strul till det arvodet.
  • Åke B
    Åke B skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Mycket engagerad och kommunikativ samt proffesionell

Levde helt upp till mina förväntningar
  • Christian J
    Christian J skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Trevligt bemötande vid tomtköp
  • Michael B
    Michael B skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Valde Skandiamäklarna för att jag blev rekommenderad. Kändes tryggt o bra.
  • Johan O
    Johan O skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Vi tycker att det funkade jättebra med Anders Liedholm. Från att vi kontaktade honom till att det var sålt, gick hur bra och snabbt som helst. Han förklarade hur allt gick till, vad saker betydde och var jätte trevlig.:-)
  • Gunnel Birgitta R
    Gunnel Birgitta R skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag har inte köpt utan sålt ett fritidshus förra sommaren. Han var mycket rejäl, pålitlig och kompetent att samarbeta med och dessutom trevlig och humoristisk. En lättsam person.
  • Marita J
    Marita J skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Bra kontakt med mäklaren. Trevlig och gav all information vi ville ha. Serviceinriktad. Vi fick uppfattningen att Skandiamäklarna är ett bra företag och att Ellinor är en toppenbra mäklare.
  • Matti V
    Matti V skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Har ej haft kontakt med Anders Liedholm kan ej ha några
    synpunkter.
  • Can B
    Can B skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Va bara i kontakt med Anders på telefon. Jag var intresserad av en fastighet på Cederströmsgatan i Södertälje.
    Ringde honom flera gånger och lämnade telefonmeddelande och sms, men fick inget svar. Efter 2 veckor ringde jag växelnummret till kontoret och så är det han som svarar, vilket gjorde mig ganska irriterad. Han svarar inte på sin mobil där han både kan höra sina meddelanden och kan läsa sms, men har tid att svara på växel telefonen.
  • Dana H
    Dana H skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Hej! Jag anlitade Anders Leidholm för att få hjälp med en försäljining av mitt hus på hästghagen i Södertälje.
    Jaghar träffat ett antal mäklare, men mitt intresse har fastnat på skandiaMäklarna/Leidholm. Han var erfaren och tydlig i sin kommunikation. Han fokuserade inte endast på oss som säljare utan köparen var lika värd att vara nöjd i denna uppgörelsen. Vi var väldigt nervösa och oroliga över försäljningen och komma till en situation där sitter vi med höga skulder, men genim en bra förvaltning fixade Anders försäljningen på ett sätt som båda vi och köparna var nöjda. Ett år efter försäljningen var Anders lika hjälpsam med deklarationen och sitt sätt att kommunicera. Anders han är säker söm mäklare/har is i magen och lugn person. Sedan om han tar för mycket betald är han också duktig på :-).
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag rekommenderar SkandiaMäklarna som ett mycket bra mäklarföretag!
  • Tor A
    Tor A skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Bra bemötande hade köpare i motsats till de som skryter i reklamen att de har köparna trevlig var hon och kunnig
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    försäljning av min mammas lägenhet. eb mycket hjälpsam och tillmötesgående. högsts betyg till henne.
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Trevligt bemötande. Väldigt hjälpsamma.
  • Karolina Camilla Linnéa L
    Karolina Camilla Linnéa L skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Skandiamäklarna skötte vår försäljning av huset mkt bra. Vi kände oss trygga och vi fick alltid kontakt med mäklaren ifall att vi hade några frågor. Mäklaren hade bra tips för att få huset sålt.
  • Linda P
    Linda P skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Glömde att ringa säljarna då vi skulle besikta huset så när vi kom ditt hade inte säljarna tid och vi fick boka ny tid. Glömde ringa oss när det var budgivning som tur var ringde jag själv honom och säljarna sålde till oss eftersom vi gav ett högre bud!! Men igentligen skulle husets sålts till några andra samma kväll! Rena turen att jag ringde mäklaren samma dag, påstod att han hade ringt men vi hade inga missade samtal. Jag fick ringa honom 4 gånger för att få tiden för överlåtelsen på huset. Jag rekommenderar verkligen inte denna mäklare till någon!
  • Jannika S
    Jannika S skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag uppfattar A som kompetent och erfaren.
    Bemötandet från honom har varit gott men stressat, men övriga på kontoret har tagit vid och varit mycket hjälpsamma.
    Jag uppfattar att A har mycket att göra, kanske för mycket för att jag ska känna att han har haft tid för mig och min husaffär. Jag har i bland undrat om saker i min affär blivit annorlunda om han haft ner tid för mitt uppdrag, men det vet jag inte. Han har haft en mäklare/assistent som har varit väldigt bra och hjälpsam, och som känns som kompetent. Hon har stöttat mig mycket och verkligen arbetat hårt.
    Dock blir betyget lägre då jag inte känner att A har hunnit engagera sig som jag velat, vilket inte ska ses som ett betyg för hela kontoret eftersom de har varít och är jätte bra. Jag vill även poängtera att A känns både kompetent och erfaren, alltså väldigt duktig.
  • Börje B
    Börje B skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag fick bra hjälp och rådgivning när jag köpte mitt nya hus med honom som mäklare. Han kan ibland ge ett något virrigt intryck men inget som är speciellt anmärkningsvärt.
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag skulle inte välja Skandiamäklarna i Södertälje för att sälja min bostad nästa gång.
  • Eva G
    Eva G skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Bra bemötande. Köpte ett fritidshus 2012.
  • Lars H
    Lars H skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Anders och Skandiamäklarna visade ett högt engagemeng både i vår köp och säljprocess med snabba återkopplingar, bra service och hög yrkeskunskap.
  • Arne L
    Arne L skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Han var trevlig och man fick förtroende för Anders.
    Han sålde vårt hus och jobbade bra med att finna en köpare och efter ganska lång tid gick det mycket bra med försäljningen så vi är nöjda.
  • Maila Sylvia K
    Maila Sylvia K skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Lägenhets försäljning.

Jag fick bra bemötande och är i stort sätt nöjd med Skandia Mäklarna.
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jag har tidigare blivit ombedd att svara och inte gjort det med hänsyn till Anders. Tyvärr var jag mycket besviken på hur han hanterade försäljningen av min lägenhet. Negativ inställning till att sälja den, i st för att vara positiv och tro på att kunna sälja den. Fel uppgifter i två annonser, tid ena gången och pris andra. "Tappade" både den som ville ha lägenheten och den som var tvåa i början av försäljningen. Mycket dålig respons. Jag fick till slut skriva stora lappar i lägenheten vid visning som han fick fylla i efteråt - för att få veta hur det gått. Nu hittade han till slut en köpare men då hade jag redan sagt upp honom och fått ny mäklare som verkligen var bra och gav mig nytt mod.
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Bra omhändertagande från förberedelse av försäljning till hjälp vid deklaration efter avslutad försäljning.
  • Soile K
    Soile K skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Hej jag rekomenderar Skandia Mäklarna med hjälp av försäljning på bostadsrätt, hus.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Jättebra, proffsig, trevlig, ödmjuk
  • Carl Christian O
    Carl Christian O skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    utmärkt bemötande på såväl frågor som krav. snabb och effektiv i arbete.
  • Sven Henrik L
    Sven Henrik L skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Ihärdigt glatt kämpande. Trevlig

Enda minus är ibland återkopplingen
  • Norka H
    Norka H skrev om Anders Liedholm en del av SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn
    Service inriktad och ansvars fulla

Järnagatan 7, 151 71 Södertälje