Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Rågsved Södermalms Flytt & Städ

Södermalms Flytt & Städ

Bjursätragatan 52B, 124 64 Bandhagen — Visa karta

Grevgatan 14, 11453, STOCKHOLM

Lokalvårdare nära Södermalms Flytt & Städ:

STÅLBOGAVÄGEN 20, BANDHAGEN
Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och myc... Läs mer ›
Eyup D:
Beställde flyttstäd hos filip h.miljöservice. Otroligt bra bemötande och skinnande rent i hela huset. Rekomenderas starkt..

Skärlingebacken 13, BANDHAGEN
Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Läs mer ›
Tomas B:
Har använt BF-flytt två gånger och vi är supernöjda! Snabba, effektiva och trevliga flyttgubbar med glimten i ögat.

Lännavägen 113, HUDDINGE
Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädnin... Läs mer ›
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Västberga Allé 8, HÄGERSTEN
Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med detta Stockholms äldsta fö... Läs mer ›
Jermu L:
Riktigt bra bemötande. Varit mycket hjälpsamma vid bokning av fönsterputs. Kommer att anlita dem igen.

Läs vad 5 kunder tycker om Södermalms Flytt & Städ

• jakob
    jakob skrev om Södermalms Flytt & Städ
    Riktigt oseriöst företag! Ville ha mer betalt mitt under flytten trotts fast pris som vi accepterat. Påstår att vi inte gett dem all info om avstånd i porten etc, när faktum är att de aldrig frågade.
    VARNING! Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Södermalms Flytt & Städ
    Utifrån vår erfarenhet vill jag varna för företaget. Vi kanske hade extra otur, men vår flytt utfördes av oförsiktiga flyttgubbar som orsakade stora skador på möblerna. Bemötandet från personal upplevdes som otrevligt. Enda undantaget var en av flyttkillarna (inhyrd, som jag förstår det) som var jättetrevlig -- även om han åkte iväg med våra hemmanycklar. Företaget erbjöd sig att fixa skadorna på de värst drabbade möblerna (positivt!), men den här processen var utdragen, och när möblerna kom tillbaka hade de fler skador än innan.

Ord står mot ord. Södermalms Flytt & Städ hävdar att vi ljuger om omständigheterna och att våra möbler var skadade innan. Detta trots att de initialt skriftligen tog på sig ansvaret för att ha skadat möblerna.

Företaget har höga betyg här och på andra betygssajter. Kanske hade vi bara otur. Men på andra sajter (googla) kan man läsa ofiltrerade omdömen. Man kanske ska ta alla toppbetygen med en nypa salt -- eller i alla fall reflektera över hur företaget agerar när något går galet (som för oss).

Det är inga problem för ett företag att vara bra när allt flyter på. Men det verkliga provet är hur det hanterar problem. Och enligt oss havererade det ... totalt! Läs mer
    Josefine G gillar detta
  • jan l
    jan l skrev om Södermalms Flytt & Städ
    Flytt från Hammarby Sjöstad till Täby.
    Vi har hyrt det här företaget förra veckan. Bra service från första kontakten med kontoret,Dem har väglett mig till att välja rätt. Dem har skickat fyra starka och snabba flyttgubbar som man genast kan se att dem jobbat länge inom yrket.Vi var imponerande av hur snabbt flytten gick och helt utan anmärkning. Flyttstädningen hade en liten anmärkning men dem kom samma dag och åtgärdade den. Tack än en gång. mvh Jan och Kerstin Läs mer
  • Sven S
    Sven S skrev om Södermalms Flytt & Städ
    Vi är jättenöjda med Södermalms flytt & städ flytt!
    De ringde i god tid när de var på väg för att meddela oss om ankomsttid. Jättetrevliga killar och tjejer som alla pratade och förstod svenska, något som var bristande vid tidigare hyrd flyttfirma!
    Vid flytt är kommunikation Södermalms flytt & städ så att det inte uppstår några missöden.
    De arbetade effektivt och hade en härlig personalanda. Jag var glad hela dagen och vid uppackning hade ingenting gått sönder! Makalöst!
    Rekommenderar denna firma varmt!
    Härligt gäng med härlig energi! Billigt, effektivt och god kommunikation! Läs mer
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Södermalms Flytt & Städ
    Det sämsta jag någonsin varit med om. De har orsakat skador på möbler värda över 85 000 kronor. Reco låter mig tyvärr inte skriva så långt som jag vill, så hela historien hittar ni här; http://www.granding.se/2013/09/04/varning-for-sodermalms-flytt-stad/ Läs mer

Bjursätragatan 52B, 124 64 Bandhagen