feedback company

Ring företaget
Spisa hos Helena

Scheelegatan 18 112 28 STOCKHOLM

www.spisahoshelena.se

Spisa hos Helena är med sin mysiga atmosfär är en pärla bland Stockholms kvarterskrogar sedan starten 1996. Vår meny bygger på svensk husman med en medelhavstouch. Bordsbeställning rekommenderas.

Mer funktioner

Vad tycker du om Spisa hos Helena

Läs vad Recos användare tycker om Spisa hos Helena

• Status: 31
    skrev om Spisa hos Helena:
    Vi har aldrig varit på Spisa hos Helena utan fick hem deras ljuvliga mat med God smak. Ända hem till förorten. Varm. Hur God smak lyckades med det är ju ett mirakel. Redan påsen doftade ju himmelskt. På bordet packar vi upp låda efter låda med underbar mat. Mycket generösa portioner och tillbehör i form av hembakat bröd. Perfekt att doppa i den goda skyn. :-) Aldrig sett såna scampiräkor, vilken kvalitet! Gaffeln upp i allra högsta grad!
  • Status: 193
    skrev om Spisa hos Helena:
    Vet inte hur många gånger jag har gått förbi Spisa på Scheelegatan i flera år och tänkt att hit måste jag gå någon gång. Har till och med kollat in menyn på deras hemsida men kom aldrig till skott. Gick hit för första gången i fredags med vänner som först började med vin prövade två olika viner som var super goda men det kostade men det var det värt, tog endast en förrätt (Skagenröran) till maten som var super god min vän tog fisk och skaldjurssoppan som var perfekt med mycket fisk och skaldjur. Var tvungen att komma hit igen på söndagen med sambo och då prövade jag deras Moules Frites som var fantastisk gott perfekt sälta och super god saffrans aioli. Man får jätte mycket mat för pengarna och hit kommer jag garanterat komma flera gånger och även super trevliga servitörer :-)
  • Status: 585
    skrev om Spisa hos Helena:
    Det gjorde alls ingenting att Spisa hos Helena lade beslag på lokalen bredvid och fick dubbelt så stor yta för gästerna. Menyn är toppen, vinerna välvalda och personalen varm och serviceinriktad. En varm rekommendation under såväl lunch som middag.
  • Status: 1
    skrev om Spisa hos Helena:
    Jag kan rekommendera Spisa hos Helena för middagar!! Mycket mysig liten restaurang med supergod mat, goda vinner och trevlig personal!
    Tolga E gillar detta.
  • Status: 106
    skrev om Spisa hos Helena:
    Bra luncher som serveras föredömligt snabbt. Bra mat för pengarna helt enkelt och riktigt trevligt med nybakat smakrikt bröd. Trångt och lite stimmigt ... men det kan det vara värt.
    Tolga E gillar detta.

0 bilder från Spisa hos Helena