Sthlm kebab

Sankt Eriksgatan 30, 112 39 Stockholm — Visa karta

Vi säljer kebab och panpizza. Inga krusiduller utan enkel riktigt god kebab. STHLM Kebab kör även Panpizza buffé på luncherna måndag till fredag.

Läs vad 3 kunder tycker om Sthlm kebab

• Johan
    Johan skrev om Sthlm kebab
    Tyvärr så har jag bara dåliga erfarenheter. Deras gyros var rå, kyckling med curry var kyckling med remouladsås! och när vi sa till så sa dom att det visst var curry och att vi hade fel (fast det var remouladsås)... Personalen bråkade med varandra framför oss och vi blev utslängda 20 minuter innan stängning. Så jag kände då för att gå in här och skriva Läs mer
  • Uffe T
    Uffe T skrev om Sthlm kebab
    Enorma portioner á la mästaren ute i Årsta. Lite väl kladdigt för min smak, men väl värt pengarna och framför allt plus för generösa öppettider. Läs mer
  • Carl W
    Carl W skrev om Sthlm kebab
    Riktigt god kebabtallrik! Jag föredrar med pommes men det är ju individuellt. Personalen vet jag inte så mycket om, dom frågar vad man vill ha, serverar en maten och sen är det klart, så där har jag inga åsikter. Men maten, riktigt stor portion och väldigt fräsch, lokalen har två våningar och den övre har träinredning samt två rum, väldigt gemytligt. Här blir det fler luncher. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Stefan R Stefan R tycker:
“Bra mat och trevlig personal t...” Läs mer

Teatergatan 3, 11148, Stockholm