Sthlm kebab

Sthlm kebab

3.0

Vi säljer kebab och panpizza. Inga krusiduller utan enkel riktigt god kebab. STHLM Kebab kör även Panpizza buffé på luncherna måndag till fredag.

3 omdömen om Sthlm kebab

Johan
Skrev om Sthlm kebab

Tyvärr så har jag bara dåliga erfarenheter. Deras gyros var rå, kyckling med curry var kyckling med remouladsås! och när vi sa till så sa dom att det visst var curry och att vi hade fel (fast det var remouladsås)... Personalen bråkade med varandra framför oss och vi blev utslängda 20 minuter innan stängning. Så jag kände då för att gå in här och skriva

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4110 omdömen 4.0 av 4110 omdömen

Jessica I Jessica I
Uffe T
Skrev om Sthlm kebab

Enorma portioner á la mästaren ute i Årsta. Lite väl kladdigt för min smak, men väl värt pengarna och framför allt plus för generösa öppettider.

Carl W
Skrev om Sthlm kebab

Riktigt god kebabtallrik! Jag föredrar med pommes men det är ju individuellt. Personalen vet jag inte så mycket om, dom frågar vad man vill ha, serverar en maten och sen är det klart, så där har jag inga åsikter. Men maten, riktigt stor portion och väldigt fräsch, lokalen har två våningar och den övre har träinredning samt två rum, väldigt gemytligt. Här blir det fler luncher.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8075 omdömen 4.3 av 8075 omdömen