Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sthlm Tapas Birkastan

Sthlm Tapas Birkastan

Torsgatan 55, 113 37 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Övriga företag nära Sthlm Tapas Birkastan:

Sollentuna Centrum, Sollentunavägen 163, SOLLENTUNA
Vi är hudterapeuter med en enkel idé, vi ska vara bäst på kundservice. Vi erbjud... Läs mer ›
Charlotte J:
Unni i Sollentuna har de bästa skönhetsterapeuterna jag någonsin har anlitat och jag har anlitat många olika under snart 20 år. Fantastiskt ...

Läs vad 1 kund tycker om Sthlm Tapas Birkastan

• Jakob J
    Jakob J skrev om Sthlm Tapas Birkastan
    Först vill jag berätta att jag var in San Sebastian i somras och åt tapas, eller pintxos som det kallas där, varje dag i en vecka, så Sthlm Tapas i Birkastan hade rätt mycket att bevisa.

Upplägget är som i alla andra tapas restauranger, välj tre till fem tapas, dela med din partner om du vill och njut av den goda maten.

Varje tapas kostade 58 kronor styck så jag gick på de lite köttigare rätterna. Det blev spanska köttbullar i tomatsås, txistorraskorv och minihamburgare och jag måste säga att det var riktigt gott!

De tapas som jag fick innehöll rätt mycket mat så jag blev faktiskt mätt på bara tre.

Mitt sällskap gick på de vegetariska rätterna och pankofriterad kycklinglårfilé vilket var gott. Dock tyckte hon att man borde fått lite mer för 58 kronor alternativt billigare om man jämförde med storleken på mina kötträtter.

En av recobollarna tillägnas serveringspersonalen som var mycket trevliga och förklarade på ett bra sätt hur saker och ting fungerar.

Rekommenderas!
    Tobias B, Noel H gillar detta