SthlmFast

SthlmFast

Ring 08-22 99 01 www.sthlmfast.se

SthlmFast förmedlar bostadsrätter, villor och lantställen i hela Stockholm. Vi på SthlmFast kan garantera dig ett engagemang utöver det vanliga och en modern mäklartjänst av hög kvalitet. Efter en sammanslagning av ett flertal mäklarkontor och värvning av några av branschens absoluta toppmäklare har vi på SthlmFast vad du som kund behöver för att få en trygg och lyckad försäljning.

123 omdömen om SthlmFast

Alexandra N
Södermalm

Tyvärr inget vidare, han lovade saker som inte hände. Direkt när papperena var påskrivna var det jättesvårt att få kontakt med honom. Skulle ej rekommendera.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

ZANDRA H

Jag hade en långdragen och jobbig process vid försäljningen av min lägenhet. Okan var driven och professionell genom allt, och jag ger mina starkaste rekommendationer att anlita honom som mäklare!

Mina
Solna

Okan har varit väldigt trevlig, professionell och ambitiös under hela processen från första bemötandet till köparens tillträde. Vi kan varmt rekommendera att anlita Okan!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Aman B
Sundbyberg

Okan has been very friendly and always available for the questions. He has been very calm, realistic and flexible. The most I liked about Okan is his commitment for security of the deal from Buyer as well as Seller perspective. He setup the right expectations, right timeframes, market situation. He is quick2, knowns almost everything about the laws and would give you the perfect advise. He is more like a friend rather than broker.

Therese W
Midsommarkransen

Dennis var proffsig, tillgänglig och snabb med respons.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Jacob B
Midsommarkransen

1. Väldigt svår att få tag på efter signerat kontrakt. 2. Ljög om information som var relevant för köpet av lägenheten. Vi köpte lägenhet högst upp i en ny förening som styrs av byggbolaget som renoverade upp alla lägenheter. Dessa hade anlitat mäklaren för att sälja alla lägenheter i huset. Mäklaren sa innan köpet att inget nytt planerades att byggas i föreningen. Ett par månader efter inflytt fick vi dock meddelande om att det ska byggas tre nya lägenheter på råvinden över oss. Nio månader av vårt första år i vår...

Svar från Marcus Bodin

Hej Jacob, Tråkigt att du känner så. Förstår att det måste vara jobbigt med allt buller under byggnationstiden. Om du läser på sid 3 på den objektbeskrivning du har signerat så står följande "Föreningen har tre råvindar som kommer byggas om till lägenheter i framtiden". Om du också läser den ek plan som varit underlag för ditt lånelöfte så står det att det finns 16 bostäder i fastigheten. När du köpte fanns bara 13 lägenheter klara. Och det stämmer att jag fått äran att förmedla dessa vindslägenheter och det är jag jätteglad för då jag tycker er förening är fantastisk.

Masoud M
Midsommarkransen

Fantastiskt proffsig mäklare med stor erfarenhet. Man känner sig trygg längs hela processen med Dennis. Rekommenderas starkt!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Fethiye K
Huddinge

Jens är väldigt pålitlig och hjälpsam. Han är väldigt tydlig i kommunikationen. Vi är väldigt nöjda och tacksamma. Mvh Fethiye

Svar från Jens Eriksén

Tack så mycket för de fina orden:)

Oguzhan K
Huddinge

Hej Det är okej 👍 Jag tycker att han jobbar bra tillsammans och sköter sig helt okej 😊 Mvh

Svar från Jens Eriksén

Tack för det fina omdömet Oguzhan

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Monica S
Sköndal

Engagerad, ansvarstagande förtroendeingivande och professionell på ett trevligt personligt sätt.

Svar från Marcus Bodin

Och sällan träffar man en så levnadsglad och härlig personlighet. Våra vägar kommer mötas igen. Det är jag säker på :)

Mamta R
Haninge

Han var så trevligt och väl med erfarenhet och jätte bra service.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Pelle A
Tumba

Mäklar-Micke gjorde succé. Extraordinärt väl åtgärdad försäljning. Handleder som Foppa.

Mickael H
Huddinge

Vi har blivit jättebra bemötta och det känns jättetryggt att han verkligen lever upp till mina förväntningar på hur en mäklare ska hjälpa oss genom en försäljning som inte vi kommer bli besvikna på. Det känns super bra att han säger " jag tar hand om försäljning, ni behöver inte oroa er" och så gör han precis det. // Micke

Svar från Jens Eriksén

Stort tack Micke, alltid lika roligt att jobba för dig och känna ömsesidigt förtroende. Hoppas att mamma kommer att trivas på det nya boendet. Mvh Jens

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Christopher H
Bromma

Kunnig och seriös mäklare som alltid svarar och som inte ger sig!

Svar från Jens Eriksén

Stort tack för de fina orden Christopher. Nu hoppas vi på att ni hittar ert nya drömboende! Mvh Jens

Ruchi S
Annedal

Dennis is very supportive and transparent in helping me buy out the home .me being an expat and not speaking the language i felt a bit scared and hesitant.Dennis was helpful in explaining me everything and introducing me to the owner… I am extremely happy with Dennis and would like to choose him as my broker in any dealings I do in the future thank you Dennis

Svar från Dennis Sandström

Thank you so much! I hope you are satisfied with your apartment. Dont hesitate to call me if you need any help or advice in the future.

JOHN S
Skrev om SthlmFast

Anmälde intresse för en lgh. Hade frågor om avgift då det inte stod även om den låg ute till försäljning. Helt plötsligt kommer det sms om bud utan en enda fråga om man vill gå på visning då det verkade vara skjutet på framtiden. Fick en massa skitsnack till svar och fick även höra att en lgh under snart kommer till försäljning. Dessutom fick jag veta hela den personens livshistoria vilket kändes väldigt fel då det var väldigt privata saker. Oväntat från en mäklare som sade sig vara mer seriös än andra mäklare.

Svar från SthlmFast

Hej John. Låter som en väldigt tråkig händelse. Har du möjligen en adress på bostaden du var intresserad av?

Gunnar O
Nockeby-Bromma

Bra trevlig och proffsig, bra som förväntat

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Gunnar! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Ingrid J
Nockeby-Bromma

Vid visningen möttes vi av en trevlig mäklare som vid budgivningen och vid kontraktsskrivandet gav oss ett mycket professionellt bemötande!

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Ingrid hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!

Carl L
Solna

Jag är väldigt nöjd med hur Okan har skött det. Kändes professionellt och seriöst.

Stig J
Stockholm

Upplever mäklaren som trevlig och effektiv.

Peder L
Vasastan

Rekommenderar varmt Dennis, seriös, kunnig, tydlig och lugn kommunikation. Kände mig väldigt trygg hela vägen.

Ismet Orcun C
Södertälje

Perfect in communication, fast and smooth. And creative when necessary.

Lars W
Johanneshov

Dennis är en professionell mäklare med affärsmässigt uppträdande. Hade förväntat mig ett högre belopp men utifrån vad marknaden står idag var det nog det bästa man kunde få. Dennis har utfört sitt arbete på ett mycket bra och trevligt sätt. Känner det största förtroende.

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Lasse! Vi ses när det är deklarationsdags! :)

Kristina E
Köpte sitt hus med hjälp av
Masmo

Jag har haft Jens som mäklare både som köpare och säljare. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Om jag säljer bostad igen skulle jag inte tveka att använda Jens igen.

Svar från Jens Eriksén

Stort tack Kristina! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya boende, grym utsikt!

Trygve G
Sundbyberg

Professionell, men tyvärr var det dåligt med budgivningen eftersom marknaden har varit stendöd nu i höst.

Svar från Dennis Sandström

Tack för ett gott samarbete och tålamod med alla visningar. Till slut gick det :) Hoppas du kommer trivas på Åland!

Lilly A
Västermalm

Proffsig, trevlig o genomförde en snabb affär till full belåtenhet.

Svar från Jens Eriksén

Stort tack Lilly, nu ska vi bara se till att flytten till Hudiksvall går bra:) Hälsa Ove att krya på sig!

Anne-Marie J
Solna Centrum

Anders har varit trevlig och lätt att arbeta med, trots det kärva läget på bostadsmarknaden. Vi har varit helt överens om att anpassa priset till rådande läge. Kan absolut rekommendera honom.

Sinikka R
Sålde sitt hus med hjälp av
Vega

Mycket bra bemötande. Anders har varit korrekt och levt upp till mina förväntningarna. Allt har gått väldigt smidigt och snabbt. Det har varit lätt att få kontakt med Anders under hela förloppet.

Olle V
Sofia

Helt igenom utmärkt. Kontakt, person, försäljning uppföljning!

Svar från Jens Eriksén

Stort tack Olle, glad att ni känner er nöjda! Ni vet var jag finns om det skulle vara något annat. Mvh Jens

Elin H
Solna

En betryggande, ärlig och solklar mäklare från första kontakt tills påskrivet. Inga konstigheter!

Svar från Jens Eriksén

Stort tack för de fina orden Elin! Hoppas ni kommer trivas:)

Beatrice L
Högalid

Levde upp till alla mina förväntningar. Fick snabbt svar på frågor jag hade. Vänlig och tillmötesgående. Nöjd

Tack Beatrice! Det var roligt att jobba ihop:) Mvh Jens

Allan Y
Annedal

Super trevlig och mycket professionellt bemötanden. Dennis uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill! Vi har rekommenderat honom till bekanta och kommer fortsätta göra det så länge han är verksam! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden och för ett väldigt gott samarbete. Hoppas ni njuter till fullo i ert nya hus!

Louise A
Hägersten

Väldigt förtroendeingivande och ärlig.

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Louise hoppas att du trivs!

Camilla O
Södermalm

Vi vill varmt rekommendera att anlita Dennis som mäklare. Vi tog in flera mäklare på möte inför försäljning och valde Dennis utan att tveka. Oerhört sympatisk, skicklig, varm och kunnig. Vi kan inte tänka oss en stadigare och tryggare hand att hålla i under försäljningen av vårt älskade hem.

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Camilla. Jag vet att ni hade det svårt att skiljas från er vackra lägenhet. Men livet har sina olika kapitel och jag är helt övertygad om att ni kommer älska ert nya villaliv :)

Patrik N

Trevlig, lugn och förtroendeingivande

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Patrik. Hoppas du är nöjd med köpet och trivs i din nya lägenhet! Annars får du höra av dig ;)

Bengt O
Gamla Råsunda/Solna

Vår mäklare Dennis ingav förtroende ända från första kontakten och t o m att hela lägenhets försäljningen slutfördes. Saklig, kunnig och bra bemötande. Vi önskade en snabb försäljning och att försäljningspriset landade på den summa vi hade satt som slutpris. Vi blev nöjda på alla sätt och vis. Dennis Sandström kan rekomenderas.

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Bengt. Jag upplever att vi hade ett väldigt bra samarbete vilket såklart speglades i en effektiv process och en bra köpare. Hoppas ni trivs i ert nya boende närmare barnbarnen :)

Anna-Klara E
Järvastaden

Har sålt 2 lägenheter med Dennis och man kan alltid räkna med att bli proffsigt och trevligt bemött av honom och hans kollegor. Hoppas det dröjer, men kommer bli återkommande kund. Rekommenderar!

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden! Känner jag er rätt kommer det inte att dröja... skämt å sido :) Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i ert nya boende.

Per Christopher Göran J
Västermalm

Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med. Seriös.

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden! Det gick lite trögt, men skam den som ger sig :) Vi ses när det är dags att deklarera!

Haris A
Järvastaden

Fantastisk kille, trevlig, alltid tillgänglig å svarar på frågor! Köpet gick jättebra!!

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden Haris! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)

Margreth S
Högalid

Bra mäklare, lätt att nå. Försäljningen blev lyckad.

Svar från Jens Eriksén

Stort tack Margreth! Tacksam att du är nöjd:)

Anna B
Solna

Väldigt proffsigt! Vi är mycket nöjda!

Stort tack Anna, hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende:) Mvh Jens

Dhruv P
Hägersten

Jens was really helpful in providing information about the processes, and advice about problems with the banks. He also provided extra details like the photos and the videos on the website when asked.

Svar från Jens Eriksén

Thank you Dhruv! I hope you will be happy in your new home:)

Johanna F

God tillgänglighet, trevlig, kompetent

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden. Hoppas ni trivs bra er nya bostad :)

Tim D
Kungsholmen

Fantstisk mäklare, varit med oss vid flera bostadsaffärer och sviker aldrig. Alltid lättillgänglig, snabb och fruktansvärt kunnig.

Svar från Dennis Sandström

Alltid roligt att jobba ihop med er. I med och motgång har vi haft ett gott samarbete, vilket även resulterat i bra priser :) Hoppas ni trivs i ert nya boende!

Gustaf T
Solna

Professionell, tydlig och trevlig.

Birgitta V
Vantör

Snabb och korrekt hantering. Mycket nöjd.

Joel H
Nacka

Det första intrycket jag fick av Dennis var ett positivt ett, han förklarade hur han skulle gå tillväga med försäljningen och att det skulle gå fort något som vi önskade. Hans bemötande var proffsigt men processen drog ut på tiden mer än han presenterade under vår förhandling, styling och foto tog veckor mer än vad som initialt sagts. Budgivningen gick sakta och Dennis sa att han endast hade en budgivare vilket gjorde att vi sålde till denna en bra bit under utropspris. Dock var det en person i huset där vi sålde...

Svar från Dennis Sandström

Hej Joel. Tack för din ärliga åsikt. Det uppskattas och ger mig möjlighet att förbättra mig själv och min mäklartjänst. Jag har varit helt transparent när det kommer till budgivningen och varje bud har förmedlats till både spekulanter och er säljare. Budgivningen har legat öppet på hemsidan och sedan redovisats till er och köparen. Hoppas att du trivs i ditt nya boende. Tveka inte över att kontakta mig om det finns något jag kan vara behjälplig med.

Martin P
Köpte sitt hus med hjälp av
S:t Mikael

Tydlig, rak, återkopplar snabbt.

Tack Martin! Hoppas du/ni kommer att trivas:) Mvh Jens

Nicoletta S
Solna

Duktig på sitt jobb! Vi blev väldigt nöjda med resultatet

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden! Hoppas ni trivs i ert nya hus :)

Heli R
Södermalm

Dennis är en seriös och erfaren mäklare, rekommenderas varmt!

Svar från Dennis Sandström

Tack för dom fina orden! Hoppas du trivs i det nya boendet :)