Stockholm Group

Huvudskärsvägen 20, 121 54 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till oss på Stockholm Group!

Behöver du hjälp med målning, golvslipning, städning eller kanske en hel badrumsrenovering? Då är det oss du ska ta kontakt med. Med trygghet, harmoni och kvalitet strävar vi alltid efter att ge dig den bästa tjänsten.

Vi arbetar både med privatpersoner och företag och du får alltid besök av samma personal vid återkommande tjänster. Besök vår hemsida för att läsa mer eller kontakta oss så hjälper vi dig boka det du behöver. Din upplevelse är vår stora inspiration när vi jobbar!

Läs vad 31 kunder tycker om Stockholm Group

• Hans E
    Hans E skrev om Stockholm Group
    Allt fungerar smidigt och de håller vad de lovar. Lite dåligt med svenska språket bara. Läs mer
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Stockholm Group
    Var ju skitlänge sedan, men tror dom inte var speciellt snabba. Läs mer
  • Michel S
    Michel S skrev om Stockholm Group
    Hon som städade tyckte jag om, hon var duktig. Läs mer
  • Denise F
    Denise F skrev om Stockholm Group
    Seriöst företag som är mån om sina kunder. Extra plus för Jesus sin alltid återkopplar väldigt snabbt om man snabbt vill boka tid. Tjejerna som städar är väldigt trevliga och arbetsamma också. Jag har redan rekommenderat de till mina vänner och familj. Läs mer
  • karin a
    karin a skrev om Stockholm Group
    Fantastiskt bra bemötande och duktiga städerskor!
    Kommer att återkomma! Läs mer
  • Tommas L
    Tommas L skrev om Stockholm Group
    hej

Vet inte varför jag ingår i er undersäkning. Jag vet inte vilka ni är, jag vet inte vad ni gör.
    Ni stavar dessutom mitt namn fel.
    Riktigt dålig kundundersökning. Det ska bli intressant att se om ni även i fortsättningen beter er lika klantigt eller om ni nu kommer att återkomma till mig med en vettig förklaring, erbjudande, meddelande.
    Om det är Reco som gör er kundundersökning så bör ni byta leverantör. Det krävs mycket mer än vad ni visar för att upprätthålla en digital kontakt, skapa kundlojalitet osv.
    Vad ni nu är för några ....... Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Stockholm Group
    Jätte bra och engagerad, fick bra städ, kan rekommendera denna firma.
    Tack för ett bra jobb. Läs mer
  • Natalie C
    Natalie C skrev om Stockholm Group
    Noggrann och duktiga!! Så härligt att komma hem när Stockholm Group har städat! Läs mer
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Stockholm Group
    Överhuvudtaget bra uppfattning om företaget:
    - utförande kvalitet
    - kontakter o tidsbokning
    - prisnivå Läs mer
  • Leonora O
    Leonora O skrev om Stockholm Group
    Jag började med att köpa en deal på letsdeal och tänkte prova mig fram. Stockholm group service har levt upp till mina förväntningar sedan start. Alltid varit lyhörda, samarbetsvilliga och fått mig som kund att känna mig ytterst viktig i mina behov av städning i mitt hem. Alltid säkerställt att jag varit glad med utförandet av städningen. Rekommenderar deras tjänster starkt! Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Stockholm Group
    Kommer inte ihåg vad det var. Om det var städning så var jag nöjd. Fick den tid jag ville ha, och det var rent och fint. Läs mer
  • Inger B
    Inger B skrev om Stockholm Group
    Vet inte när och hur jag använt Reco Läs mer
  • Linus J
    Linus J skrev om Stockholm Group
    Slipade golvet, fogen emellan försvann och golvet såg därmed nästintill trasigt ut när de var klara. Var tvungen att ringa och argumentera med personalen. Tillslut kom de tillbaka och fyllde i det med ny fog, till en kostnad av ca. 1000kr.

Golvet blev annars bra men dålig serviceanda. Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Stockholm Group
    Bra, goda medarbetare
    ett proffsigt mottagande Läs mer
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Stockholm Group
    Mest bara använt städning!
    Mycket nöjd med det och priserna
    Susanne Reuterby Läs mer
  • Carin W
    Carin W skrev om Stockholm Group
    Har använt Sthlm Group för hemstädning vid två tillfällen och varit mycket nöjd. Det enda negativa är deras bokningssytem som förutsätter mötesbekräftelse via Windows mail. Alla använder inte det systemet. Vissa språksvårigheter har också förekommit, men det har vi löst med översättningsprogram i mobilen.
    Kommer troligen att använda dem igen. Läs mer
  • Kim N
    Kim N skrev om Stockholm Group
    Jag köpte 4 timmars städning för hemmet och blev väldigt nöjd med städningen. Tyckte dock att det var svårt att se någon annan städa I mitt hem vilket gör att jag fortsättningsvis kommer att städa själv. Läs mer
  • Rodrigo L
    Rodrigo L skrev om Stockholm Group
    Bra och effektiva. Lyhörda för kritik och önskemål. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Stockholm Group
    Jag har bara köpt städtjänster och varit mycket nöjd i stort sett varje gång. Administrationen är trevlig och lätt att ha att göra med och det finns alltid flexibla möjligheter till tidsbokning. Jag har rekommenderat tjänster till flera vänner. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Stockholm Group
    Inte bra städat, städerskan nyttjade även mikron för sin middag utan lov. Middagen var tydligen inräknad i den betalda städtiden vilket inte framgick vid bokning.
    Jag har anlitat olika städföretag, denna tillhör en utav de sämre. Kan dock vara så att jag oturligt fick en icke motiverad städerska. Läs mer
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om Stockholm Group
    Jag har anlitat företaget 1 gång för ca 2 år sedan. Städningen var bra men städerskan råkade riva ner en gammal fotogenlampa så skärm och lampglas gick sönder. Hon meddelade själv sin arbetsgivare. Kundtjänstens Jesus ringde upp mig. Han sade att dom hade försäkring men att chefen var på resa och skulle återkomma när han kom hem efter några dagar. Det gjorde han inte och de telefonsamtal jag ringde och de sms eller mail jag skickade besvarades inte. Att ersätta den sönderslagna kupan och lampglaset skulle kosta runt 1000kr.

Jag anser att Stockholm Group inte agerar seriöst och ansvarsfullt mot sina kunder och rekommenderar dem INTE!
    Gunnel Stefaniak Läs mer
  • Jacqueline W
    Jacqueline W skrev om Stockholm Group
    Vet inte ens vad det är för jäkla företag. Sluta skicka mail till mig. Läs mer
  • Magdalena E
    Magdalena E skrev om Stockholm Group
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande från start och de har gett mig perfekt städning och är även flexibla om ändringar behöver göras. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Stockholm Group
    Fock hjälp med städning av min lägenhet. Jag blev trevligt bemött och killen som städade var både duktig och trevlig- Jag var absolut nöjd! Läs mer
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Stockholm Group
    Jättebra och prisvärt arbete på min bil. Den skiner och jag med! Läs mer
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Stockholm Group
    Stockholm Group hjälper oss med privat städning hemma varannan vecka och det har fungerat oklanderligt. Blir alltid nöjd och de har dessutom väldigt trevlig personal som alltid hjälper till med de önskemål man har. Rekommenderas! Läs mer
  • Pär U
    Pär U skrev om Stockholm Group
    Trevligt bemötande! Vi hade ett 10 år gammalt vaxat golv som slipades och vaxades på nytt med dekorvax och hårdvax. Mycket bra resultat. Det dammade dessutom väldigt lite så att väggar knappt behövde dammsugas efteråt.

Vi blev så nöjda att vi bokade på för att göra samma jobb i två andra rum, som vi från början tänkte låta vara.

Rekommenderas! Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Stockholm Group
    Jag har anlitat städhjälp vid några tillfällen. Ett vänligt och professionellt bemötande av Jesus med kolleger. Städinsatsserna har utförts till största belåtenhet av rara och duktiga medarbetare. Kommer att anlita detta företag igen och kan varmt rekommendera dem inför andra. Läs mer
  • Soner Ö
    Soner Ö skrev om Stockholm Group
    Jättte bra service , effektiv jobbat, Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Stockholm Group
    Mycket väl utfört arbete. Bra kommunikation. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Stockholm Group
    Vi ville slipa ett mycket slitet och fläckigt golv i vårt vardagsrum och kontaktade Stockholm Group för en offert. Samma dag som vi ringde kom de förbi och tittade noggrant på golvet och gav oss en offert några dagar senare. Vi bokade in en tid för slipning bara en kort tid efter besöket, och resultatet blev enastående! Hela vardagsrummet fick ett lyft i och med det nya golvet. Proffesionellt, noggrant och mycket välgjort. Mycket trevlig och kompetent personal som strävar efter ett perfekt resultat. Vi är otroligt nöjda och kommer utan tvekan att kontakta Stockholm Group när det gäller framtida renoveringar. Läs mer

Huvudskärsvägen 20, 121 54 Johanneshov