Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Sunbright Superclean KB

Sunbright Superclean KB

Ringstedsgatan 8, 164 48 Kista — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Sunbright Superclean KB

• Anna H
    Anna H skrev om Sunbright Superclean KB
    Vi flyttade in i vårt hus för några veckor sen och säljarna hade bokat detta företag för flyttstädning. Vid en första anblick såg allt ok ut, superbra rengjord ugn t ex!

Sen kommer den rent ut sagt undermåliga städningen. Fönstrena var tyvärr under all kritik och badrumsgolven var fläckiga och pappren på parkettgolven blev bruna när vi skulle torka upp utspillt vatten. :-( Även hyllorna i nästan alla garderober var det damm på.

Vi reklamerade städningen och städfirman fick komma igen. De moppade några golv och de blev väl helt ok men sen kom det till fönstren igen. Endast utrustade med trasa och fönsterskrapa gav de sig på fönstren en andra gång men trots det ser dem nästan lika skitiga ut som innan. Tjocka, långa ränder och stänk kvar på nästan varenda ett och när vi klagade (denna gången när de var på plats) så började de gnälla på sitt språk och sa att de jobbat 15 år i branschen. Men det märktes då inte!

Vi kommer aldrig i livet att anlita detta företag själva och kan inte rekommendera dem för annat än enklare städning. De verkar helt enkelt inte kunna putsa fönster och gör ett slarvigt jobb då golven fortfarande var smutsiga. Mycket omständigt att de ska behöva komma tillbaka och städa när man redan flyttat in oxå.

/En väldigt missnöjd kund Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

STÅLBOGAVÄGEN 20, 12456, BANDHAGEN