Svensk Fastighetsförmedling Ale

• BadgeEightYears
1 215
Call 0303-74 90 00 Share

About company

Våra mäklare i Ale hittar köpare i hela landet Alla våra mäklare är uppväxta eller bosatta i vår härliga kommun och besitter djupgående kunskap om varje område för att kunna presentera bostäderna på absolut bästa sätt. Mäklarna är också certifierade för försäljning av nyproduktion och vi kan även hjälpa dig med på förmedling...

1215 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ale

Mikael S
Alafors

Fantastiskt engagemang i samband med vår husförsäljning. Informativt och bra första möte, uppdateringar och kontraktsskrivning. Andrea är trevlig, lugn och inger förtroende. Vi är supernöjda.

Svar från Andréa Gustafsson

Men så glad jag blir av dina fina ord Mikael. Precis så jag önskar uppfattas i min yrkesroll. Önskar er all lycka i nya lägenheten!

Hans G
Alafors

Väldigt bra bemötande. Jag hade förväntan på lyhördhet och kunskap om objektet vilket möttes fullt ut. Köpet var bra organiserat och väl insatt i proceduren om hur det går till och förklarande. Svar på alla frågor som kom upp. Rekommenderas varmt!

Svar från Andréa Gustafsson

Väldigt tacksam för att du tog dig tiden Hans att skriva några rader om hur du tycker jag har skött mig i vår kommunikation. Det är viktigt för mig att det känns bra och tryggt i ett husköp. Varmt välkomna till Alafors, här kommer ni trivas superbra!

Kristina S
Skepplanda

Bästa . Vi är så nöjda med deras hjälp.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation 🙏🏽

Maycoll V
Nödinge

Professionell, trevlig, hjälpsam, lätt att prata med och alltid tillgänglig. Har varit väldigt hjälpsam i hela processen och aldrig varit påtvingade eller krävande som andra mäklare kan vara. Rekommenderas varmt.

Svar från Andréa Gustafsson

Blir helt varm av dina fina ord Maycoll! Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation, det betyder jättemycket för mig att man som köpare känner sig trygg och lyssnad på. Grattis till ett toppenhus!

Carina N
Bohus

En helt underbar mäklare. Alltid lika vänlig och glad. Hon lyssnade av oss och gjorde ett utomordentligt arbete. Fick en så go magkänsla fösta gången jag träffade henne. Hon förklarade bra när vi hade undringar och meddelade oss så fort något ändrades. Hoppas att hon aldrig slutar hos er. Jag kommer att rekommendera henne så fort jag hör att någon ska sälja. Hon är bäst.

Svar från Malou Braf

Stort tack för fina ord Carina, det värmer att höra. Så tacksam för förtroendet!

Marie N
Bohus

Vi har blivit väldigt bra bemötta, hon har uppdaterat oss hela tiden om vad som hänt under köpets gång. Hade väl inga direkta förväntningar, men är otroligt nöjd, hon känns väldigt kunnig och saklig i sin roll som mäklare.

Svar från Malou Braf

Stort tack för fina ord Marie, det värmer att höra. Så tacksam för förtroendet!

Beatrice D
Nödinge

Supernöjda med försäljningen! Snabba svar, bra information kring allt och väldigt trevlig!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för som fina orden och för förtroendet Beatrice! Ska bli spännande att följa er husresa framöver.

Andreea N
Nödinge

Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Andréa varit otroligt proffsig hela tiden, svarat på våra frågor och gjort hela köpupplevelsen till en fantastisk rolig och trevlig process. Tack för allt Andréa!

Svar från Andréa Gustafsson

Men så glad jag blir av dina fina ord, tusen tack för det. Önskar er all lycka till med huset, ni kommer trivas superbra! ☺️

Mikael K
Sold a house with Johan Eriksson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Skepplanda

Fungerade problem fritt, och han hade bra kunskap. Jätte tackasamma

Ida M
Nödinge

Andréa är trygg och professionell, vi kände att det var en otroligt smidig försäljning!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack Ida och stort lycka till med allt ni har framför er. Så spännande! 😀

Ellen B
Sold a house with Johan Eriksson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Skepplanda

Processen med försäljningen med Johan har upplevts väldigt trygg. Han upplevs ha god kunskap och är mycket lyhörd.

Osias P
Bought an apartment with Andréa Gustafsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

Andréa was excellent, beyond expectation. She went the extra mile to make it work. she was able to manage my expectations and the seller, with a lot of care, and making sure we met a consensus on the final price. She understood that i was serious about the buying, and made sure a viewing was scheduled in a good time frame. What some other agents for properties in the same complex failed to do. She also was very professional and gave me the confidence to decide on the property. She is genuine on what she does, a really good state agent.

Svar från Andréa Gustafsson

A lot of thanks for all your kind words! That really means a lot to me. So glad that we could make such an easy affair for both of you. Welcome to Älvängen!

Kenneth G
Surte

Andréa gjorde ett bra jobb och hade en rakt igenom proffsig inställning och attityd. Rekommenderas!

Svar från Andréa Gustafsson

Stort tack Kenneth, tack också för förtroendet och för gott samarbete under försäljningen - det underlättar verkligen mitt jobb. Så roligt att vi kunde hitta rätt köpare på så kort tid också, så att ni nu kan flytta till drömhuset. Önskar er allt gott framöver! :)

Evelina K
Surte

Hjälpsam, förstående och helt fantastisk i denna process⭐️

Svar från Andréa Gustafsson

Ååh, men stort tack för dom fina orden Evelina! 🙏🏽 Skönt att det slutade väl trots några stressiga dagar för er.

Jessica H
Bought a house with Johan Eriksson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Skepplanda

Trevlig mäklare. Bra kontakt. Snabba svar. Förvånansvärt snabb affär.

Peter N
Älvängen

Andréa var hjälpsam, kunnig och trevlig att ha med att göra. Jag kände mig väl omhändertagen i hus affären och fick snabba svar på frågor och funderingar. Allt gick snabbt och smidigt och jag känner mig nöjd och trygg i hela upplevelsen.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva några rader här Peter och tack själv för god kommunikation och samarbete. Kommer bli såå bra för dig, varmt välkommen till Älvängen!

Balázs Béla R
Kronogården

Malou is very kind and helpful even on weekends.

Svar från Malou Braf

Many thanks Balázs. Welcome to Älvängen!

Max Z
Bohus

Som mäklare är Kunnig, trevlig och hjälp samma.

Svar från Malou Braf

Tack Max för fina ord, kommer bli jättebra för dig i den nya fina lägenheten! :)

Jakob S
Bought a house with Johan Eriksson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nödinge

Härlig, ärlig, håller vad han lovar. Nöjd från start till slut. Rekommenderar Johan starkt !

Charlotte A
Bohus

Lugn, inte ”påstressande”, och trygg.

Svar från Malou Braf

Tack för fina ord Charlotte, tror ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet! :)

Belma D
Kronogården

Rekommenderar Malou starkt! Alltid tillgänglig och behjälplig. Återkopplar snabbt och visar vägen fram.

Svar från Malou Braf

Tusen tack för fina ord Belma, och tack för förtroendet. Önskar er stort lycka till med allt framöver! :)

Polina S
Surte

Cecilia är en lyhörd och kunnig mäklare, samt en mycket trevlig person.

Isobelle W
Skepplanda

Tredje gången gillt med Andréa i vad jag trodde skulle bli den svåraste affären av alla men hon löste det över förväntan. Vill man ha en mäklare som skapar en känsla av trygghet och samtidigt levererar på topp är Andréa det självklara valet.

Svar från Andréa Gustafsson

Så tacksam för att jag åter igen fick förtroendet att hjälpa er. Rätt köpare, som kände sig lika trygg som ni gjort, gjorde att vi lyckades få sålt så snabbt. Önskar dig all lycka framöver!

Nadja T
Surte

Malou är väldigt kunnig I sitt arbete och är professionell. Jag är väldigt nöjd med Malou eftersom Malou alltid ger snabb återkoppling kring mina frågor gällande affären. Tack för hjälpen!

Svar från Malou Braf

Tack Nadja för fina ord, önskar dig stort lycka till med allt framöver! :)

Lena E
Älvängen

Vi är väldigt nöjda med Andréa som mäklare vid försäljningen av vårt hus. Andréa är kommunikativ, proaktiv och mycket proffsig. Vi har känt oss trygga i hela processen och vi är glada att vi valde henne som vår mäklare. Stort tack Andréa!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för dina fina ord Lena, och för förtroendet. Så roligt att vi hittade rätt köpare, som verkligen kommer att trivas precis så bra som ni har gjort.

Hanna F
Bought an apartment with Cecilia Olofsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Väldigt trevlig och lätt att prata med. Hjälpte oss att köpa vår första lägenhet.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det känns som om ni kommer att trivas väldigt bra i er nya lägenhet.

Silvia F
Älvängen

Andrea är som klippt och skuren för det här yrket eller vilket yrke som helst som involverar kontakt med människor. Väldigt kompetent, symaptisk och med gedigen kunskap som gör att även kontraktskrivningen blir en dans på rosor. Rekommenderas varmt för en trygg och proffsig fastighetsaffärer.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen ska du veta. De rimmar verkligen bra med hur jag önskas uppfattas i min mäklarroll. Otroligt viktigt med trygghet, både för köpare och säljare :)

Per-Erik G
Nödinge

Cecilia bemöttes oss mycket bra och tog sig tid och förklarade och svarade på alla våra frågor. Vid kontraktsskrivandet var allt väl planerat och hon förklarade de olika avsnittet i kontrakten. Vid detta möte som skedde en lördagseftermiddag tog hon sig gott om tid och gav ett proffsigt, engagerat och positivt intryck. Hon ingav förtroende vid de alla kontakter, fysiska eller digitala, vi hittills haft och det kommer säkert att fortsätta så under de kommande månaderna..

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det är väldigt roligt att vara en del av er resa mot en ny bostad.

Tuula P
Nödinge

Vi upplevde att vi blev mycket positivt bemötta. Hon lyssnade verkligen in våra frågor och besvarade alla våra frågor. Vår mäklare är mycket kompetent och duktig.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag hoppas och tror verkligen att ni kommer att trivas bra i Nödinge.

Tommy P
Älvängen

Hon är väldigt enkel att prata med. Vi hade lite krav och tid när vi kunde kolla på huset och det löste hon utan problem. Allt hon gjorde gjorde hon snabbt enkelt och proffsigt.

Svar från Andréa Gustafsson

Men så glad jag blir över dina fina ord Tommy och att det blev just ni som blev köpare till det mysiga huset! Kommer bli toppenbra, vi ses i Älvängen framöver :)

Charlott S
Älvängen

Andrea har lyckats med konststycket att vara både personlig och professionell i sin kontakt med oss köpare.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för dom fina orden Charlott och tack för förtroendet att dessutom få sälja er pärla, det ska vi se till att lösa galant.

Vedashree R
Bought an apartment with Julia Högberg a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

It was really a good experience , Julia helped us alot in buying our very first house 🏠. She is very professional.

Hema Chandra Varaprasad K
Älvängen

She is best in everything and helped for smooth transaction

Arvid R
Bought an apartment with Johan Eriksson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Johan har varit fantastisk än så länge, jag kan inte räkna hur många dumma frågor jag har ställt till honom, i person, i sms och i telefonsamtal, och varje gång har han svarat med kort varsel och bra attityd. För att sätta det i perspektiv, jag är en person som hellre ställer 10 frågor för mycket än 1 fråga för lite, och ifall han efter fråga nummer 85 hade sagt till mig ''Nu får du lägga av med dem dumma frågorna, jag har inte tid för detta'' så hade jag varit fullt förstående, fast han har svarat på varenda en med glad positiv inställning. Rekommenderas starkt!

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation, Arvid! Det värmer i hjärtat. Verkligen en superfin bostad du har fått tag på. Vi ses om några veckor igen! // Johan

Ali E
Älvängen

Alltid bra bemött, svarar alltid fort och är tillmötesgående när de gäller allt. Hjälper till vad de än är.

Jimmy S
Surte

Bra bemötande och goda kunskaper. Ge den där lilla extra servicen som uppskattas!

Michael Aaron H
Surte

Julia va kanon, Förstod att ja inte kunde mycket med tanke på att detta är mitt första köp. Förklarade saker tydligt och bra och väldigt trevligt bemötande.

Daniel A
Surte

Mycket bra information, trevligt bemötande, väldigt seriös, lätt tillgänglig och snabb återkoppling vid frågor.

Zandra F
Alafors

Vi kan varmt rekommendera Andrea en mycket kompetent och trevlig mäklare. Tydlighet och klarhet i allt med svar på våra frågor och funderingar. Zandra & Magnus

Svar från Andréa Gustafsson

Ååh vad glad jag blir över det ni skriver Zandra och Magnus. Tusen tack för att jag fick förtroendet att sälja er pärla, jag vet att köparen kommer älska huset precis så som ni har gjort under många år.

Robert B
Surte

Mäklare med god kommunikation och bra beskrivning av bostaden.

Joakim A
Surte

Otroligt kompetent och tillmötesgående. Har fått en fantastisk hjälp genom hela processen och jag har största förtroendet för Julia. Kan bara varmt rekommendera henne till alla andra.

Lennart L
Sold an apartment with Andréa Gustafsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Kronogården

Vi kan varmt rekommendera Andrea en mycket kompetent och trevlig mäklare ( Tack Andrea för en snabb och smidig försäljning ) 👍💥💥 hälsningar från Ingela o Lennart

Svar från Andréa Gustafsson

Men stort tack för det Ingela och Lennart och tack för förtroendet, så roligt att jag kunde få till en sån smidig och snabb affär för er.

Emelie S
Surte

Cecilia var trevlig, hjälpsam och mycket kompetent. Vi kände oss trygga med att köpa vårat första hus med hjälp av henne!

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag hoppas och tror att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hus.

Simon V
Surte

Mycket hjälpsam och trevlig, en bra upplevelse rakt igenom :)

Azadeh T
Nödinge

Hon är mycket trevlig och full av energi och professionell med fullständig information i sitt yrke. Redan från första mötet med henne kände jag att jag kunde lita på henne och vi nådde önskat resultat.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen ska du veta. De rimmar verkligen bra med hur jag önskas uppfattas i min mäklarroll. Otroligt viktigt med trygghet, speciellt i dessa tider när det tar lite längre tid att hitta rätt köpare.

Hardy A
Sold a house with Cecilia Olofsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Otroligt varmt och vänligt bemötande. Överträffade alla våra förväntningar. Cecilia fick oss att inse värdet av vårt hus och affären var över på 1 vecka från visning till avslut.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det har varit en ära att få hjälpa er. Nu kan ni med glädje se fram emot ert nya hus!

Lars G
Skepplanda

Andrea har varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon har tålmodigt svarat på alla våra frågor. Vi fick hjälp med att påskynda processen vid köpet och med alla formaliteter. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Andréa Gustafsson

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några rader om hur jag skött mig i den här affären Lars. Också stort tack för gott samarbete och för bra kommunikation under dessa veckor. Ska bli väldigt spännande att följa er resa framöver med husbygget!

Jasmine L
Älvängen

Trevlig & proffsig! Julia vet vad hon sysslar med, hon hade 100 % koll på läget och var lätt att få tag i. Hon skapade trygghet i sitt uppdrag som mäklare för oss och vi är helnöjda. Är ni lika förvirrade som vi var i mäklardjungeln - Välj Julia! ✨️

Milad Y
Surte

Han var trevlig och kunnig! Kändes bra

Svar från Johan Eriksson

Tack, Milad och Grattis återigen till ditt nya boende! // Johan

Johan E
Älvängen

Väldigt bra guidning genom hela affären - trygg att köpa av. Supernöjd

Svar från Andréa Gustafsson

Stort tack Johan, kommer bli så bra för er!