Malin Klebe

Malin Klebe

Malin Klebe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Malin Klebe har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Malin Klebe har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Klebe har haft 7 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-02

Läs vad 10 Läs vad Malin Klebe

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • 42.0 m²
    • Bromma
    2021-03-04
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet i Bromma.

Jag tycker Malin gjorde ett grymt jobb på alla sätt. Hon höll mig ständigt informerad och uppdaterad om läget, har bra koll på marknaden, bra erfarenhet, en härligt positiv inställning och ett grymt driv. Hon lyssnade på mig och vad jag ville.

Hon höll ytterligare visningar då det krävdes utan några konstigheter och gjorde det alltid med ett leende på läpparna.

Det var enkelt och roligt att arbeta med Malin och jag är riktigt nöjd med henne som mäklare, rekommenderar start till andra!
    • 1.5:a
    • 39.0 m²
    2021-03-04
    Malin har under försäljningen av min brf konsekvent varit tillgänglig, engagerad och mycket trevlig att samarbeta med. Kan inte annat än rekommendera Malin!
  • Jessica Q
    • 1.5:a
    • 39.0 m²
    2021-03-02
    Köpte lägenhet av Malin i Bromma och jag hade en väldigt bra upplevelse från start. Mycket informativ, personlig och lyhörd till mina behov som köpare. Kändes som jag var i väldigt trygga händer! Stort tack för hjälpen Malin! :)
    • 53.0 m²
    • Traneberg
    2021-02-26
    Vi sålde vår lägenhet i Traneberg med Malin och är supernöjda. Trevlig, tillgänglig och kommunikativ, toppbetyg. Kommer absolut vända oss till Malin igen om vi ska sälja i området igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-02-26
    Kunnig, Snabb, tydligt, enkelt och trevlig.
    2021-02-24
    Malin sålde vår lägenhet i Bromma snabbt, tryggt och smidigt!
    Hon höll en bra kontakt med oss genom hela processen som hon skötte galant.
    Kan varmt rekommendera Malin att ta hand om din bostadsaffär!
  • Rasmus L
    2021-02-24
    Sprudlande, seriös och tillgänglig. Tre ord som passar bra in på Malin. Att dessutom få ett slutpris över förväntan med ett par underbara köpare gör inte saken sämre!
    Jag kan varmt rekommendera Malin till både köpare och säljare.
    • 52.0 m²
    • Johannesfred
    2021-01-26
    Vi har köpt en tvåa i Johannesfred via Malin Klebe. Malin var mycket engagerad, trevlig och påläst gällande fastigheten. Hela processen med Malin känns väldigt trygg! Vi är mycket nöjda med vår upplevelse.
    • 68.0 m²
    2021-01-21
    Köpt en bostadsrätt om 68kvm i Bromma. Bra och proffsigt bemötande, smidigt genomfört köp.
  • 2021-01-20
    Vi köpte våran lägenhet genom Malin. Genom ett trevligt, ärligt och tillmötesgående förhållningssätt kände vi oss trygga genom hela processen. Rekommenderar Malin starkt.