Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• BadgeNineYears
1 181
Ligue 08-640 15 00 Compartilhar

About company

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna...

1181 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Kristina B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Elin Bellander uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Hammarby Sjöstad

Alltid trevligt bemötande. Rätt information vid rätt tidpunkt. Kände stort förtroende för Elin.

Charity R
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Anna Steen uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Anna is an an exceptional real estate broker, with in-depth knowledge and experience in the local real estate market. She has a clear vision and strategy that she develops based on the sellers needs and current real estate market. She guided us through every stage of the selling process, offering expert advice and support to help us make informed decisions. She worked tirelessly, always called with updates and kept positive and focused throughout the entire process. We highly recommend Anna if you want a strategic, driven, expert broker to ensure a smooth and successful sale process.

Jessica B
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Elin Bellander uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Katarina

Det ska vara enkelt med Elins engagemang och kunnighet var detta en lätt affär. Rekommenderar starkt!

Fredrik N
Södermalm

Elin möjliggjorde en smidig köp-process. Hon agerade proffessionelt, hon var väldigt tillgänglig och informativ! Fredrik Näslund

Madeleine L
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Anna Steen uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Fick snabba svar och trevligt bemötande

Anders S
Sofia

Elin lyssnade in våra förväntningar och ordnade snabbt en visning där vi utan stress kunde känna in lägenheten. Elin var informativ, påläst och saklig, kändes lugn och trygg genom hela processen som gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt! Med vänlig hälsning, Anders Sandå

Paul K
Hammarby Sjöstad

Vi sålde vår lägenhet tillsammans med Anna och Svensk Fastighetsförmedling under den ganska knepiga vinter-/vårperioden, med långsam marknad och lågt intresse i största allmänhet. Under hela processen var Anna väldigt proffsig, kommunikativ, tydlig och kreativ. Våra förväntningar på processen, strategin och även pris, extra mycket givet den knackiga marknaden, uppfylldes och vi är på det hela väldigt nöjda med valet av mäklare och hur hela processen från första möte till försäljning gick till.

Monica L
Katarina

Vi valde Elin som mäklare via rekommendation och det blev en fullträff. Elin är kunnig, trevlig och mycket mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda! Och det blev vi. Så vi rekommenderar henne vidare till er som letar en bra mäklare.

Nellie L
Sofia

Lugn, trygg och mycket trevlig! Som första gångs säljare ingav hon stort förtroende och var hjälpsam. Extra plus att det blev en snabb affär med slutpris vi var nöjda med. Rekommenderar varmt.

Gustav T
Hammarby Sjöstad

Väldigt professionell! Finns alltid där för att svara på frågor.

Jesper J
Hammarby Sjöstad

Jag hade försökt med andra mäklare tidigare innan jag fick kontakt med Anna. Vilken skillnad!! Anna verkar ha ett väl uppbyggt kontakt, är trevlig, driven och kompwtent rakt igenom. 5 plus /Jesper

Anna J
Maria

Elin är både proffsig, trevlig och noggrann och ingav förtroende på en gång. Något som jag tror mer har med Svensk Fastighetsförmedling att göra än med Elin, var dock att de gärna vill att lägenheten ska bli såld så snabbt som möjligt, genom så kallad "aktiv matchning". Detta hade jag inte riktigt koll på när jag anlitade dem. Det går ut på att man helst vill sälja till "rätt" köpare innan budgivning, vilket säkert passar bra för vissa. Elin tryckte på ganska hårt för att det skulle bli så i mitt fall också - men jag valde...

Magnus H
Högalid

Blev väl bemött, trevlig & lätt att prata med. Rekommenderas starkt!!

Minna J
Högalid

Elin är lätt att tycka om och fick mig som Spekulant och köpare att känna mig trygg och välinformerad. Efter att ha träffat många mäklare på visning är jag glad att köpa ev just henne! ☺️

Peter
Maria

Elin är mycket trevlig och professionell. Väldigt förstående och hjälpsam genom hela processen. Rekommenderar varmt.

Axina K
Maria

Toppen! Proffsig och effektiv :)

Jonas T
Högalid

Elin var supertrevlig och kompetent. Vi kände oss trygga under hela processen och är jättenöjda med allt!

Mattias Ö
Högalid

Vi kan verkligen rekommendera Elin. Hon har varit proffsig, engagerad och närvarade. Extra positivt var att det vart en snabb affär med ett slutpris vi var nöjda med.

Frida E
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Jonna Sommarhed Sjöstrand uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Södermalm

Mäklaren var trevlig, öppen och välkomnande vid visning. Vid budgivning var mäklaren transparant och snabb med återkoppling. Däremot upplevde jag att efter att jag vunnit budgivning så försvann engagemanget och mäklaren var svår att nå.

Marianne J
Katarina

Jag har haft litet kontakt med Elin eftersom själva kontraktsskrivningen sköttes av en medarbetare till henne. Men den lilla kontakt var bra

Fredrik H
Hammarby Sjöstad

Bra och professionellt bemötande. Snabb och tydlig kommunikation. Noggrann och förtroendeingivande.

Annica S
Stockholm

Elin var alltigenom väldigt trevlig, professionell och lätt att ha att göra med. Allt blev som vi ville med försäljningen, vi fick bra stöd genom hela processen och blev otroligt nöjda med slutpriset på lägenheten!

Robert N
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Jonna Sommarhed Sjöstrand uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Södermalm

Vänlig, kunnig och väldigt tillmötesgående

Marcus H
Högalid

Elins serviceinriktade tillvägagångssätt och proffisionalism var verkligen framträdande i vårt bostadsköp. Hon hörde våra behov och kunde snabbt och effektivt göra vår affär möjlig. Hon överträffade våra förväntning och vi kände att vi hade en trygg guide genom affären.

Marcus W
Hammarby Sjöstad

Anna har varit ett otroligt stöd och visat förstklassig professionalitet under hela vårt bostadsbyte. Från start med en tydlig och konkret mäklarpitch till nu att efter vi sålt ge oss insiktsfull feedback på de nya objekten vi tittar på. Vi har känt oss prioriterade, fått tips på styling och lägenheten såldes till det pris vi önskade innan öppen visning. Med Anna har det mer känts som att man blir ett starkt team, snarare än att man anlitar en extern försäljare som är ute efter en snabb affär. Generella saker som vi uppskattade...

Susanne B
Södermalm

Mycket tillmötesgående. Hon är mycket lyhörd och förstående. Mina förväntningar blev uppfyllda.

Linus H
Hammarby Sjöstad

Förstagångsköpare som fick trygg vägledning genom hela affären! Alltid snabb återkoppling och väldigt kunnig och professionell!

Camilla A
Hammarby Sjöstad

Välkomnande, kunnig och proffsig! Allt vad man önskar i ett möte med en mäklare! Kan varmt rekommendera Anna!

Yasmine E
Hammarby Sjöstad

I had a very good experience with Anna Steen. During the bidding process, she was always available to answer my questions and very good on keeping me updated. During the contract signing she was very helpful.

Mikael M
Hammarby Sjöstad

I en tuff marknad arbetade Anna framgångsrikt med att matcha potentiella köpare, förbereda försäljningen, hantera visningar och informera oss löpande. Vilket gav ett positivt resultat!

Viktoria N

Supertrevlig, hjälpande, engagerad

Victor B
Södermalm

Proffsig och kompetent. Mycket erfaren och bra kunskap om närområdet

Emma B
Stockholm

Varmt, trevligt och fint bemötande. Det märks att Elin har lång erfarenhet och trygg i sin roll. En mindre detalj som jag upplevde lite distraherande under kontraktskrivningen var en del, förvisso väldigt trevligt men ändå, småprat vilket jag som köpare fann en aning försvårande då jag behövde koncentrera mig ytterligare för att inte missa några detaljer. I övrigt nöjd!

Sara Linnéa Claudina H
Stockholm

Elin var närvarande, tydlig och transparent genom hela min säljprocess. Att slutpriset blev högre än vad jag ens kunnat drömma om är ett plus i kanten som visar hur kunnig Elin är!

Maria B
Södermalm

Man fick direkt förtroende för Elin. Hon förstår precis vad som fungerar och inte fungerar i en försäljning. Allt gick väldigt smidigt från första kontakten till kontraktsskrivningen. Känns väldigt proffsig, seriös, och anpassar försäljningsplanen utifrån ens egna förutsättningar. Toppen!

Frederik S
Södermalm

Hjälpsam med ett lugn. Jag kände att jag fick all information jag behövde och kände mig aldrig stressad eller pressad under mitt köp samt att allt flöt på väldigt smidigt.

Christina G
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Raymond Lindeborg uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Södermalm

Som köopare upplevde jag Raymond som mycket pålitlig, ärlig och lugn. Han var lyhörd och lösningsfokuserad och det kändes som att han på ett mycket proffsigt sätt hanterade säljarens och köparens intresse och önskemål. Jag kan varmt rekommendera Raymond och Svensk Fastighetsförmedling Södermalm.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för ditt fina omdöme, som jag uppskattar väldigt mycket. Det var verkligen kul att få hjälpa till med köpet av din nya bostad. Hoppas att du kommer trivas bra där i många år framöver.

Marcus B
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Daniel Ah-King uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Stockholm

Vi blev från en första träff med Daniel mycket väl mottagna där jag upplevde att han var väl förberedd för objektet och visningen i sin helhet. Han visade stort intresse för mig och min sambos situation vilken förenklade vår process i att ta beslut om att köpa lägenheten i Sjöstaden. Jag tycker att Daniel var mottaglig och såg alltid till att möjlighet till att ta dialog fanns - oavsett tidpunkt eller veckodag. Detta var viktigt för oss eftersom vi på så sätt fick mer tid till att resonera på egen kammare. Det var...

Ann-Sofi D
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Raymond Lindeborg uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Södermalm

Raymond har arbetat målmedvetet genom hela försäljningen. Han har varit mycket serviceinriktad och noggrann med att hålla mig uppdaterad hela tiden. Han har ansträngt sig för att hitta olika marknadsföringskanaler. Jag har under hela försälningsperioden känt mig trygg med att allt sker på bästa sätt.

Svar från Raymond Lindeborg

Tack för ditt omdöme och för ett trevligt samarbete genom hela processen från start till mål. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min assistans.

Maria I
Högalid

Jag köpte min lägenhet av Elin för 6 år sedan och fick så bra intryck att jag valde att sälja samma lägenhet via Elin. Var mycket nöjd med bemötandet även från sidan som säljare, då Elin gav bra och professionell stöttning genom hela processen.

Jakob L
Katarina

Trevlig, engagerad, kunnig och tillgänglig. En trygg hand att hålla i under en försäljning.

Johan S
Hammarby Sjöstad

Professionell och kunnig. Tog sig tid att visa lägenheten och svarade på de frågor och funderingar vi hade.

Karolina S
Hammarby Sjöstad

Vi kontaktade Elin för förhandsbud/visning av en lägenhet och fick snabb och proffsig återkoppling. Efter att vi bestämde oss att lägga budet så gick processen snabbt och smidigt och vi fick hela tiden bra med uppdateringar ifrån Elin. Elin var vidare väldigt tillmötesgående och förstående för våra önskemål och situation och vi är på det hela otrolig nöjda med vår köpprocess!

Carin C
Sofia

Anna är kunnig, tillgänglig och förtroendeingivande.

Arnaud B
Högalid

Trevlig och hjälpsam. Mer uppdateringar under budgivningsprocessen skulle ha uppskattats.

Helena R
Escreveu sobre Elin Bellander uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Jag fick hjälp av Elin Bellander för försäljning av min lägenhet på Fatburs Brunnsgatan. Trots att det inte är säljarens marknad just nu så lyckades Elin sälja för det pris jag önskade. Elin är genomgående proffsig och kunnig och hittar kreativa vägar. Jag är väldigt nöjd och skulle utan att blinka anlita henne igen:)

Elin B gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Johan L
Hammarby Sjöstad

Vi köpte lägenhet via Anna Steen. Vi upplevde henne som trygg, lyhörd och positiv. Hon matchade ihop oss med vår drömlägenhet. Vi som köpare har känt oss mycket väl omhändertagna och om vi säljer i framtiden kommer Anna vara vårt självklara val som mäklare.

Sven G
Katarina

Elin var proffsig, rak och tydlig. Effektiv är kanske ett tråkigt omdöme men i en fastighetsaffär är det, det viktigaste, från första kontakten till kontraktslrivning. Detta var vår 4e försäljning genom åren och Elin är utan tvekan den klart bästa mäklaren vi haft. Fick henne på rekommendation och är så tacksam att det blev Elin.

Annelie E
Katarina

Elin är kunnig, noggrann, professionell och tillmötesgående vilket känns mycket tryggt när man ska göra en viktig bostadsaffär. Vår försäljning gick mycket smidigt och snabbt! Jag kan verkligen varmt rekommendera Elin.

William Patrick R
Katarina

Som köpare upplevde vi Elin som mycket förtroendegivande. Hon var snabb i sin återkoppling och proffsig. Jag skulle varmt rekommendera henne för både säljare och köpare.