Ellen Nylén

Ellen Nylén

Ellen Nylén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Ellen Nylén har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Ellen Nylén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellen Nylén har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Ellen Nylén

Håkan N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Centralt

Snabb och effektiv försäljningsprocess gjorde att min lägenhet blev såld tidigare än jag hade förväntat mig.

Adam C
Huskvarna

Har både köpt och sålt vår bostad med Ellen som mäklare och det har funkat kanon bägge gångerna. Bra återkoppling, väldigt genuin och enkel att ha och göra med. Kan verkligen rekommendera!

Linn L
Jönköping - Söder

Vi har varit väldigt nöjda med Ellen som vår mäklare. Med öppen kommunikation och expertrådgivning har hon fått oss att vara trygga i hela processen och säkra i våra beslut. Ellen har levererat över förväntan där vi är nöjda med vårt härliga samarbete, processen och resultatet, där hon har sett till våra specifika behov som kunder. Vi kan varmt rekommendera Ellen som mäklare!

Oscar Nicklas L
Jönköping - Söder

Vi har varit väldigt nöjda med Ellen som vår mäklare. Proffesionellt och vänligt bemötande under hela säljprocessen. Smidig och öppen dialog där hon har gjort mer än förväntat för att vi ska vara nöjda som kunder. Har även varit rådgivande med sina expertiser vilket har gjort oss trygga i våra beslut under processen. Vi kan varmt rekommendera Ellen som mäklare!

André S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Huskvarna - Söder

Min korta erfarenhet med Ellen Nylén har inte varit något annat än exceptionell. Hon är hängiven, professionell & ödmjuk. Jag kan varmt rekommendera henne.

Roger P
Gräshagen

Allt funkade enkelt Kommer att ringa Ellen igen om vi skulle byta botad

Simone Ö
Gräshagen

Kunnig,hjälpsam och väldigt trevlig.

Louise L
Centralt

Ellen är en engagerad och kunnig mäklare.

Staffan I
Kålgården

Mycket trevlig och proffsig mäklare som ingav stort förtroende. Vi är jättenöjda med Ellen.

Birgitta I
Kålgården

Mycket trevlig mäklare. Kändes trygg och förstående. Gjorde mig lugn med sitt fina sätt.