Fredrik Hagejärd

Fredrik Hagejärd

Fredrik Hagejärd är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Fredrik Hagejärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 470 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Hagejärd har haft 79 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

470 omdömen om Fredrik Hagejärd

Fanny Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Bankeryd

Blev bemött på ett bra sätt av Fredrik, väldigt trevlig! Han är angelägen om att allt ska bli så bra som möjligt. En professionell mäklare!

Madelene F
Huskvarna

Fredrik är mycket trevlig kunnig och påläst. Hade svar på de frågor vi hade. På de frågorna han va osäker, kollade han snabbt upp och med snabb återkoppling. Mycket trevligt bemötande genom hela processen. Tydlig., tålmodigt och väldigt ödmjuk. Rekommenderas varmt!

Ellen P
Ölmstad

Väldigt trevlig mäklare som tar sig tid att förklara och svara på alla frågor

Karl-Anton S
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Ölmstad

Fredrik är kompetent, påläst och vältalig. Nästa gång det är dags för ett köp eller en försäljning av en fastighet så är Fredrik det givna valet.

Henning S
Huskvarna

Snabb, effektiv och trevlig. Fredrik svarade snabbt på de frågor vi hade och var flexibel i överenskommelserna.

Daniel I
Torps Hagar

Ett varmt och personligt bemötande som följs av ett tydligt intresse för individen. Fredrik var påläst och lyhörd för de funderingar och frågor som vi hade. En mäklare ska kunna bostaden som säljs, ha ett bra service mindset och kunna förklara köp/sälj processen, det var Fredrik jättebra på och vi kändes oss trygga under hela affären.

Malin C
Grästorp

Fredrik har ett väldigt fint bemötande och levererade långt över våra förväntningar!

Elisabeth J
Månsarp

Gott samarbete. Uppskatta hans ärliga åsikter, även om vi inte alltid tyckte lika tex. om värdet av min fastighet. Det har väl många upplevt senaste åre. Alltid lätt att nå. Alltid ring tillbaka, när jag inte fått kontakt per telefon.Gillar hans humor. Jag skulle rekommendera honom till en vän.

Magdalena W

Professionell hjälp genom hela processen. Tack för hjälpen!

Fredrik H gillar detta
Gunnel P
Vätterslund

Fredrik har varit mycket hjälpsam, kunnig och vänlig i samband med vår fastighetsaffär! Mvh Gunnel