Magdalena Stoor

Magdalena Stoor

Magdalena Stoor är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Magdalena Stoor har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Magdalena Stoor har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.7. Magdalena Stoor har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Magdalena Stoor

Sedan starten hos Reco 2021
Jonas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Stoor en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Vi har haft nöjet att få jobba med Magdalena. Tydlig, professionell och mycket trevlig. Dessutom en stjärna när det kommer till att hantera information till oss och inte minst sättet hon skött hela försäljningen inklusive avtalsskrivande. Vi är mycket mer än nöjda och rekommenderar henne å det varmaste!

Mattias A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Stoor en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Kungsängen

Mycket smidig affär och bra hjälp from Magdalena! Första köpta bostaden och positivt överraskad hur enkelt allt löste sig.

Krister J
Huskvarna

Märks att den här tjejen varit med många år. Mycket seriöst bemötande och tydlig i alla led. Toppen

Fanny A
Jönköping

Toppenbra mäklare som alltid finns där för råd och vägledning både vid försäljning och köp.

Sari W
Jönköping

Saklig, tydlig, uppförde sitt uppdrag snabbt och enlighet med vad vi kommit överens om. Sari

Max M
Jönköping

Mötet vid visningen av vår nya lägenhet var professionell och trevlig, Magdalena kunde besvara alla tankar och funderingar som uppkom under visningen. När vi tog kontakt med henne igen för att vi var intresserade av objektet så svarade hon snabbt och hjälpte och guidade oss rätt hela vägen fram. Vi är väldigt nöjda med hela processen och med Magdalenas hjälp så vi kunde förvärva våran nya bostad. Stort tack för hjälpen!

Mikael P
Gamla Kålgården

Magdalena är väldigt professionell, trevlig och kunnig. Hon genomförde försäljning av min lägenhet på ett mycket bra sätt i en svår marknad.

Fredrik S
Jönköping - Väster

Mycket bra och hjälpsamt bemötande längs hela processen av min försäljning. Magdalena var även ett bra bollplank och en seriös rådgivare under samtalen inför försäljning. Det gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen, trots att det gick fort. Magdalena var även snabb att återkoppla vid olika förfrågningar.

Margarta Z
Jönköping - Väster

Bästa bemötandet man kan tänka sig och den allra bästa mäklaren jag har träffat och då har jag faktiskt hunnit träffa ganska många genom åren Är så tacksam att det var just Magdalena som blev min kontakt

Maria P
Huskvarna - Centralt

Mycket bra och trevligt bemötande och svarar snabbt på frågor via mejl och sms. Informerar tydligt och bra! 😊