Peter Linderfalk

Peter Linderfalk

Peter Linderfalk är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Peter Linderfalk har varit registrerad mäklare sedan 1995-12. Peter Linderfalk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Linderfalk har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Peter Linderfalk

Marie-Louise J
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Ett väldigt trevligt bemötande. Vi tycker att vi fick hjälp och vägledning av Peter hur man skall gå till väga. Vi har ju bott i vårt hus i 40 år så det är längesen vi gjorde en flytt. Jag upplever Peter som kunnig och han gick lugnt och sansat igenom allt och svarade på frågor om vi undrade något. Han var noga med att vi skulle förstå allt.

Svar från Peter Linderfalk

Tack Marie-Louise! Hoppas att ni nu kommer att trivas i er nya lägenhet och att flytten går bra.

Jonny K
Köpte sin bostad med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Gränna

Kunnig och pondus å mycket trevlig. Bra mäklare som är lyhörd och smidig. Mvh jonny

Lena C
Gränna

Peter är trevlig och lätt att få kontakt med. Han har ett professionellt beteende och respekt för både säljare och köpare.

Tack Lena! Lycka till med din nybyggnation

Anita B
Jönköping

Peter är en fin kille. Han är uppmärksam Lyssnar Lämnar inget åt slumpen Ringer tillbaka Har ett ess i rockärmen Har lång erfarenhet Kommer att vända mig till honom igen om det behöv Mvh Anita Blomqvist

Tack Anita Vi gjorde det tillsammans

Roger S
Jönköping

Stabil, erfaren och trevlig. Bra kommunikation under hela resan.

Svar från Peter Linderfalk

Tack Roger! Hoppas att ni hittar ett bra boende i Stockholm.

Kristoffer N
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Linderfalk en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Gränna

Väldigt kunnig och trygg mäklare som hjälpte oss oerhört mycket i vårt husköp.

Svar från Peter Linderfalk

Tack. Kristoffer, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende när ni flyttar in.

Markus F
Ölmstad

Mycket sympatisk och hjälpsam!

Svar från Peter Linderfalk

Tack Markus! Hoppas att ni kommer att trivas med huset och i Ömstad. Trevlig helg!

Per A
Huskvarna

Snabb hantering och korrekt bemötande. Mycket kunnig Bra stöd i beslutsprocessen. Trevlig prick

Svar från Peter Linderfalk

Tack Per! Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er pappas hus.

Birgitta S
Huskvarna

Trevlig, förtroendegivande. Trevlig, förtroendegivande.

Svar från Peter Linderfalk

Tack Birgitta! Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er pappas hus.

Sara B
Huskvarna

Smidig och enkelt att ha att göra med!

Svar från Peter Linderfalk

Hej Sara! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.