Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Ska du på att byta bostad i Kiruna? Eller funderar du kanske på att flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och bostadsmarknaden och hjälper dig med allt från värdering eller prospektering till affär!

I Kiruna finner du ett rikt djurliv och fantastisk natur. Sveriges högsta berg Kebnekaise, fjällrävar och renar samt midnattssol och norrsken är anledningar till varför turister och invånare väljer just Kiruna. Staden är även en central knutpunkt för kommunikationerna i Norrbotten. Många väljer till exempel att utgå från Kiruna när de ska ut på fjällvandring!

Kom gärna in till vårt kontor eller kontakta oss på annat sätt om du har frågor eller tankar kring bostad och boende i Kiruna!

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Adekvat Läs mer
  • Patricia

2020-12-01

Patricia skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi letade lägenhet "på distans" och hade trevlig kontakt med Catrin (både via e-post och telefon) under letandet. Sedan när vi hade hittat rätt lägenhet ordnade hon allt smidigt. Vi kände förtroende för Catrin och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-11-28

Malin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi är nöjda över vår mäklare. Hon har skött allt från visning av vårt hus till försäljning på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-11-18

Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt villa, det var enkelt och bra bemötande. Tillmötesgående mäklare. Allt bra. Läs mer
  • 2020-11-12

Ulla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag ansvarade för försäljning av ett dödsbo och fick mycket god hjälp av min mäklare Mathias. Läs mer
  • 2020-11-09

Lucie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Catrin är hjälpsam, professionell och vänlig. Hon har hållit mig informerad i varje steg i processen. Jag är inte svensk, och hon har varit tålmodig med min fruktansvärda kunskaper i svenska! Jag rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2020-11-06

Iris S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vår mäklare sålde vår avlidne moders hus. Vi sex syskon bor alla på på olika platser men mäklaren lyckade hålla alla kontaktade och med i dialogen kring huset. Mäklare fick även ut det vi begärde för huset med lite plus. Bra jobbat. Läs mer
  • 2020-11-05

Sonja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Radhus.
    Mäklare Catrin har har varit proffsig, trevlig och personlig. Alltid varit lätt att komma i kontakt med.
    Lyckats med tålamod och bra timing få upp priset på vår mammas radhud. Mycket nöjd med hennes insats Läs mer
  • 2020-11-03

Anna-karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Erfaren mäklare när jag sålt ett dödsbo Läs mer
  • 2020-10-30

Nils Gerhard Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mycket bra både bemötandet och utförandet av uppdraget. Läs mer
  • 2020-10-26

Hawkar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag är nöjd med eran hemsida jag tycker att ni jobbat bra Läs mer
  • 2020-10-23

Bengt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Lite rörigt och inte så angelägen i affären som jag förväntat mig. Läs mer
  • 2020-10-04

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Upplevt en mycket serviceinriktad mäklare som ville och kunde svara på alla mina frågor. Läs mer
  • 2020-10-02

Sten Jan-mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt fritidshus i Parakka och allt från första kontakt till slutet har funkat jättebra och smidigt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-08-15

John G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Snabb på att svara på frågor och funderingar. Skötte budgivningen exceptionellt. Gav god och tydlig information inför köpet och fick dessutom en sista koll på lägenheten innan vi skrev papper -utanför arbetstid. Personlig service när den är som bäst! Kommer absolut att använda Svensk Fastighetsförmedling igen!! Läs mer
  • 2020-08-06

Gun N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt hus och allt gick jättebra. Erfaren mäklare Läs mer
  • 2020-08-02

Elsa Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Som förvaltare har jag sålt en fastighet. Alla mina förväntningar uppfylldes av mäklaren. Läs mer
  • 2020-07-22

Karin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har sålt ett hus. Mycket bra respons bemötande och återkoppling. Läs mer
  • 2020-07-18

Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Snabb och enkel service. Trygga och säkra affärer, rekommenderar varmt att använda sig av svensk fastighetsförmedling i kiruna! Läs mer
  • 2020-07-14

Mats H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt två fastigheter av rekommenderad mäklare på Svensk Fastighetsförmedling och alla förväntningar har uppfyllts till fullo :) så återkommer mer än gärna med fler uppdrag i framtiden. Läs mer
  • 2020-07-13

Martin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Kanon. Inget att anmärka. Supersmidigt. Läs mer
  • 2020-07-12

Johanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Lite otydliga besked om vad som händer framåt inför försäljning. Säljaren fick vara aktiv och ringa och fråga snarare än att mäklaren hörde av sig och berättade. Läs mer
  • 2020-07-11

Roger T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en bostadsrätt och köpt en annan bostadsrätt.
    Otroligt proffsigt bemötande.
    Jag förväntade mig att allt skulle vara väldigt komplicerat, men tack vare mäklarens yrkes skicklighet så blev det enkelt.
    Duktig, proffsig, framför allt trevlig. Läs mer
  • 2020-07-06

Roger T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Bostadsrätt

Kanon bemötande

Mäklaren levde upp till alla bemötande

Väldigt profsig mäklare. Läs mer
  • 2020-07-02

Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt en villa och är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Kiruna. Bemötandet av mäklaren Peter Barsk gjorde affären till ett nöje och hans engagemang överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-18

Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Riktigt bra och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-06-15

Moa P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har sålt en lägenhet, en 2a, med svenskfast i Kiruna. Jag har blivit mycket väl bemött av mäklaren och fått den info jag behövt under tiden. Jag har inga förväntningar då det var första gången, men jag känner mig mycket nöjd med allt. Väldigt skönt att i princip inte behöva göra nåt för att få min lägenhet såld. Tack! Läs mer
  • 2020-06-07

Laila K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Följde upp och informerade hur det gick med försäljningen, svarade på frågor via mail, gav råd vid budgivning. Trevlig bemötande, pålitlig intryck. Läs mer
  • 2020-05-09

Harri K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Smidig affär trots att jag inte kunnat vara på plats vare sig på visning eller kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-26

Kersti Ingeborg J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Har inte klart med hela köpet ännu av bostadsrätten.

Men hittills tycler jag att mäklaren bemött mig väldigt bra. Jag får den hjälp jag behöver av mäklaren . Alltså: allt är toppen, men som sagt var. Läs mer
  • 2020-03-14

Maram V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Bostadsrätt. Lägenhet.

Kontakten mellan mäklaren och oss kunde ha varit bättre. Vi får vänta länge på svar via mail, ibland dagar. Vi hade också velat ha bättre kontroll över budgivningen, då vi förlorade budgivare. Läs mer
  • 2020-03-02

Janne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Har sålt fastighet. Bemött på ett bra och profsigt sätt Läs mer
  • 2020-01-26

Marika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Fick hjälp att sälja mitt hus och jag är jättenöjd. Professionell, saklig och inga krusiduller, precis som jag ville ha det. Fick även huset sålt till det pris jag ville. Läs mer
  • 2019-12-12

Isabell N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Solgt en stuga. Toppen mäklar. Kjempe fornøyd!! Läs mer
  • Kenneth R

2019-12-04

Kenneth R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Har sålt våran villa i Vittangi. Både jag och min fru blev väldigt väl bemötta av mäklare Catrin Isaksson. Mycket vänligt och förtroende ingivande sätt att förhålla sig till oss som kund.
    Catrin levde mer än väl upp till våra förväntningar. Catrin har ett lugn som gör att man känner stort förtroende och hon är en mycket god representant för Svensk Fastighetsförmedling i Kiruna. Fler mäklare skulle vara som hon.
    Bitte och Kenneth Rautio Läs mer
  • 2019-12-01

Raoul R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Är mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt.
    Allt sköttes på ett mycket professionellt och noggrant sätt. Läs mer
  • 2019-11-30

Nina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Tydlig , bra bemötande , snabb affär , lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2019-11-21

Petter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Tycker Catherine varit jätte bra framförallt är hon väldigt tydlig i sin kommunikation då blir det aldrig missuppfattningar, det enda som jag upplever som lite tveksamt var Anticimex besiktning där besiktningskvinnan la till i protokollet att det luktade kemikalier och vägrade ändra sin ”bedömning” när det handlade om skurmedel Läs mer
  • 2019-11-10

Lina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Använt oss utav svensk fast både vid köp och försäljning samt vid juridisk rådgivning då vi för tre år sedan anlitat en annan lokal mäklarfirma att förmedla våran bostad. Det vart ingen försäljning då pga olika anledningar och nu när vi skulle sälja vår lägenhet idag. Upptäckte vi att denna andra lokala mäklarfirma hade haft vårt objekt registrerad till försäljning hos vår förening och ett pågående förmedlingsuppdrag utan återkoppling till oss som säljare under 3års tid. Svensk fast, deras underbara mäklare och jurister tog hand om allting åt oss och var ett mycket proffesionellt team med stöttning, återkoppling och rådgivning! Läs mer
  • 2019-10-29

Barbro S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt mitt hus, vi blev suveränt bemött av mäklaren.
    Jag/vi har aldrig tidigare anlitat en mäklare så vi var halt neutral inför vårt möte.
    Bemötande och hela genomförande processen har varit helt perfekt, proffsigt, suveränt m.m m.m .......mycket bra Catrin!

Jag skall gärna anlita Svensk Fast Kiruna igen om det behövs. Läs mer
  • 2019-10-28

Mustafa Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Bra återkoppling. Trevlig personal. Läs mer
  • 2019-10-28

Albin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt lägenhet. Barsk är en bra mäklare som lägger ned mycket tid och jobb. Läs mer
  • 2019-10-27

Johan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt vårat första hus.
    Våran mäklare var mkt bra och hjälpsam och har varit tydlig och svarat på alla våra frågor.
    Allt som allt mkt bra bemötande och uppföljande . Läs mer
  • 2019-10-27

Göran J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jätte bra bemötande. Saklig och kunnig personal Läs mer
  • 2019-10-22

Ann-Helen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en villa.
    Blev bra bemött. Lätt att komma i kontakt med under försäljningen. Blev uppdaterad regelbundet. Läs mer
  • 2019-09-20

Andreas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har sålt en lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling. Bemötandet var väldigt trevligt och kändes derekt att mäklaren viste hur detta skulle gå till, hjälpte med goda råd och alla mina frågor. Jag har aldrig sålt förr och det kändes osäkert innan jag mötte mäklaren. Men nu är den osäkerheten borta, det kändes tryggt helt enkelt. Jag tackar så mycket för den energi som min mäklaren lade ner på jobbet. Läs mer
  • 2019-09-19

Gunnel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    ... fg svar sändes för tidigt! OBS!
    Peter Barsk, Svensk Fastighetsförmedling har agerat professionellt och i enlighet med våra önskemål vid försäljning av vår lägenhet i Kiruna. Mvh/Gunnel E Nauclèr. Läs mer
  • 2019-09-18

Lena Margareta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har sålt mitt hus. Bemött på ett proffsigt och rakt sätt. Mina förväntringar överträffades. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-10

Björn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Peter har svarat och förklarat på ett bra sätt på alla frågor från en förstagångsköpare.
    Hans bemötande gjorde att vi kände oss trygga i rollen som köpare.

Med vänlig hälsning
    Björn Wilhelmson Läs mer
  • Anita P

2019-09-02

Anita P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Peter har med stor yrkeskunskap sålt vårt fritidshus. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte