Alla kategorier Mäklare Norrbotten Kiruna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Mangigatan 26, 981 33 kiruna — Visa karta

Ska du på att byta bostad i Kiruna? Eller funderar du kanske på att flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och bostadsmarknaden och hjälper dig med allt från värdering eller prospektering till affär!

I Kiruna finner du ett rikt djurliv och fantastisk natur. Sveriges högsta berg Kebnekaise, fjällrävar och renar samt midnattssol och norrsken är anledningar till varför turister och invånare väljer just Kiruna. Staden är även en central knutpunkt för kommunikationerna i Norrbotten. Många väljer till exempel att utgå från Kiruna när de ska ut på fjällvandring!

Kom gärna in till vårt kontor eller kontakta oss på annat sätt om du har frågor eller tankar kring bostad och boende i Kiruna!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

• Brita Anna-Karin J
    Brita Anna-Karin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag tycker jag fått ett professionellt bemötande. Snygga bilder på huset och bra information. Det enda minus jag har är att mäklararvodet var väldigt högt. Fast arvode, på min bostadsort och då huspriserna ligger lägre så blir arvodet väldigt högt. Jag valde ändå Svensk Fastighetsförmedling Kiruna för att de vänder sig till en bred marknad, det var viktigt för mig. Läs mer
  • Iman O
    Iman O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag tycker att Catrin är Kirunas bästa kvinnliga fastighetsmäklare Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Professionell och saklig mäklare som är behjälplig med det mesta. Läs mer
  • Nicolas Z
    Nicolas Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Otroligt bra service... Hjälpsam i alla lägen, fastän vi inte hade möjlighet till fysisk närhet av vare sig lägenhetsobjekt eller mäklare, så såg hon ändå till att vi fick all information vi behövde. Nu har vi inte så stor erfarenhet av vare sig lägenhetsköp eller olika typer av mäklare, men den här gången kändes det i det närmaste perfekt. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Efter visning upplevde jag att mäklaren inte var speciellt aktiv. Men när budgivning var igång upplevde jag mäklaren som mycket aktiv och bra bemötande. Vi fick bra information under budgivningen och bra bemötande vid kontraktskrivning Läs mer
  • Mona L
    Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Alltid tryggt att ha kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Kiruna. Trevlig hjälpsam personal som alltid försöker ge svar på frågor och funderingar. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi är mycket nöjda, och har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Dan M
    Dan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mäklaren får med beröm godkänt på vilket sätt han genomfört processen från marknadsföring till avslut. Proffsig, ödmjuk och korrekt. Läs mer
  • Inga Maria K
    Inga Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Har fungerat bra, trots lång försäljningstid. Jag/vi är nöjda. Läs mer
  • Alf L
    Alf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Från första kontakten tills affären var gjord var professionell. Trevligt bemötande och bra information från första början. All hjälp med bokning av varudeklaration och energibesiktning samt styling av huset var imponerande. Det var viktigt för oss med en snabb affär och jag vill påstå att mäklaren vi hade uppfyllde alla våra önskningar med råge. Läs mer
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag är väldigt nöjd med bemötande, uppdatering och fullföljande av försäljningen av en bostadsrätt i Kiruna. Det kunde inte genomförts på bättre sätt. Läs mer
  • Aulis S
    Aulis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi är nöjda, objektet blev sålt, det är väl det som "räknas". Läs mer
  • Anita S
    Anita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Hej. Var mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Christine J
    Christine J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag upplevde Catrin som proffsig, lugn och vänlig.

MVH/ Christine Johansson Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jättenöjd med Mia! Väldigt professionell och hjälpsam. Ska jag sälja igen kommer jag anlita Mia. Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mycket kompetent. Går igenom alla papper väldigt noggrant och förklarar så man förstår. Hon är väldigt kunnig och driftig. Återkopplar bra, svarar på frågor och tar fort reda på allt som behövs. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mycket bra service och hjälp med allt Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Rak, tydlig kommunikation, snabb handläggning, inget krångel. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Urban K
    Urban K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Bra service återkoppling. Proffsigt skött. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Utmärkt arbete och en snabb försäljning av fastigheten.👍👍 Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Bra bemötande och återkopplingar på budgivningarna.
    Uppfyllde mina förväntningar.
    Är nöjd, gick fort och smidigt från första dan till avslutad husaffär. Läs mer
  • Malin T
    Malin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Superbra! Fick jättebra hjälp genom hela processen Läs mer
  • Viktoria G
    Viktoria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Som kund kände jag mig trygg med att ha Catrin som min mäklare. Bemötandet var professionellt och vänligt och jag kunde lita på att försäljningen av min lägenhet sköttes på bästa sätt. Läs mer

Mangigatan 26, 981 33 kiruna