Alla kategorier Mäklare Norrbotten Kiruna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Mangigatan 26, 981 33 kiruna — Visa karta

Ska du på att byta bostad i Kiruna? Eller funderar du kanske på att flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och bostadsmarknaden och hjälper dig med allt från värdering eller prospektering till affär!

I Kiruna finner du ett rikt djurliv och fantastisk natur. Sveriges högsta berg Kebnekaise, fjällrävar och renar samt midnattssol och norrsken är anledningar till varför turister och invånare väljer just Kiruna. Staden är även en central knutpunkt för kommunikationerna i Norrbotten. Många väljer till exempel att utgå från Kiruna när de ska ut på fjällvandring!

Kom gärna in till vårt kontor eller kontakta oss på annat sätt om du har frågor eller tankar kring bostad och boende i Kiruna!

Läs vad 63 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

• 2019-02-20

Martin Per Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en bostadsrätt. Blev bemött på ett professionellt sätt och blev väl omhändertagen. Fått svar och hjälp under hela processen. Förväntningarna var högt ställda och de infriades. Ärligheten och transparensen gjorde att man förstod och kunde hänga med. Är väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Jeanette A

2019-02-08

Jeanette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Jag är mycket tacksam och glad över den flexibilitet, hjälpsamhet och kunnighet som mäklaren visade mig som kund och jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Kjell R

2019-02-03

Kjell R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Allt har fungerat perfekt från start till mål. Mäklaren har alltid funnits till hands när det funnits behov. Allting har känts väldigt seriöst och proffsigt. Läs mer
  • 2019-02-01

Anette K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Proffsigt bemötande! Han kan sin sak! Läs mer
  • 2019-01-31

Tjabba N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Ingenting att anmärka på!
    Allt har flutit på som förväntat. Läs mer
  • 2019-01-17

Sandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en bostadsrättslägenhet, en tvåa på ca 60kvm. Blev bra bemött av mäklaren, han hade koll, gav råd, gick att bolla frågor med, höll kontakten kontinuerligt kring visningar, budgivning och annat som hör till. Väldigt tillmötesgående och fick känslan av att han ville det bästa för mig. Allt som allt en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-01-13

Sanna Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpte en lägenhet på 3 rok i Kiruna. Hade inte möjlighet att titta på lägenheten innan köp, men Peter Barsk gav bra svar på alla frågor och gjorde så att allt gick smidigt. Superbra bemötande. Läs mer
  • Christer R

2018-12-21

Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålde en lägenhet via Peter Barsk på svenskfast i Kiruna. Otroligt bra och professionell mäklare och dessutom jättetrevlig som person. Läs mer
  • 2018-12-18

Carina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt bostadsratt i Kiruna
    Bra och seriös genomgång av kontraktet. Läs mer
  • Landströms Dödsbo, Leif Ragnar

2018-11-13

Landströms Dödsbo, Leif Ragnar skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en Fritidsbostad
    Blev väldigt bra bemött
    Tyckte han var lyhörd på våra önskemål om pris och det som skall stå i kontraktet och hade täta kontakter med oss om hur budgivningen gick och vad som troligtvis var på gång.
    Min upplevelse är bara positivt kommer nog anlita dom fler gånger Läs mer
  • 2018-11-09

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi har slt en lägenhet och bemötandet var kanon . Vi är jättenöjda Svf Kiruna det var 7e affären dom hjälpt oss med , Läs mer
  • 2018-11-09

Mona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt och sålt hus, proffsigt och personligt bemötande från fotograferingen till att vi skrev affären. Som bonus fick vi även hjälp med att författa ett gåvobrev vilket uppskattas. Alla på SF i Kiruna ser verkligen till kundens bästa. Läs mer
  • 2018-10-16

Vivianne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Har sålt en villa.
    Fick hjälp på ett proffsigt sätt, glad o positiv. Läs mer
  • 2018-10-11

Eva Catarina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en bostadsrätt med Mathias som mäklare. Han är mycket professionell och trevlig. Nöjd med allt! Läs mer
  • Markus F

2018-10-09

Markus F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Professionella, trevliga och lyhörda mäklare. Läs mer
  • 2018-10-04

Eva Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Anlitade Svensk fastighetsförmedling i Kiruna för försäljning av en mindre villa, byggd på 60-talet. Har blivit bemött på ett utomordentligt sätt och allt enligt mina förväntningar. Kan varmt rekommendera mäklaren Mathias Larsson. Läs mer
  • 2018-10-03

Björn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Trevlig och kunnig mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • 2018-09-29

Hans Elis L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Proffsig effektiv serviceinriktad mäklare med stor kunskap om marknaden.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-09-29

Hans Rikard M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Köpt 1 plansvilla
    Det var massa folk på visningen men han tog sig tid att svara på frågor.
    Här varit snabb på att svara i telefon när jag ringt.
    Jag visste vad jag ville ha så det vara pengarna som gjorde att jag kunde köpa Läs mer
  • 2018-09-28

Stefan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har bara positiva intryck av vår mäklare. Det var ett enkelt första möte som vi fick massa information om hur det går till vid en försäljning av hus och vad vi behöver göra före.
    Visningar och annan information skötte mäklaren om.
    Vid försäljningen av huset så var allt klart för överlämnandet av huset.
    Bara positiva erfarenheter av denna mäklare för oss. Läs mer
  • Rolf I

2018-09-15

Rolf I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi säljer 2 hus Kiruna.

Mäklaren är trevlig och lätt att ha att göra och diskutera med.
    Bemötandet var trevligt och kunnighet med det han jobbar med.

Att affären går smärtfritt för våran del

Hela upplägget var bra gjort och vi blev informerad via mejl eller telefon och var de nått så ringde han upp och förklarade vad det gällde om . Läs mer
  • 2018-09-14

Benjamin Patrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en bostadsrätt. Mattias var professionell och kan sin sak! Läs mer
  • 2018-09-13

Karl-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt en villa,
    mycket gott samarbete med mäklaren. Resultatet blev bättre än förväntat. Läs mer
  • 2018-07-29

Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt villa, bra bemötande och information om hur det fungerar från mäklaren. Hade förväntat oss att försäljningen skulle gå snabbare och lättare, dock avvaktande hållning från köparsidan vid tillfället för annonsering och första visning trots flera besökare. Mäklaren fortsatte arbetet med fler visningar för uppdykande intressenter vilket ledde till att köpare hittades. Läs mer
  • 2018-07-12

Peder N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Lyhörd och hjälpsam. Det kändes tryggt att få hjälp av Svensk fast Kiruna Läs mer
  • 2018-06-27

Aune J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har sålt en lägenhet om 2 rum och kök.Jag anlita svenskfastighet eftersom jag gjort det tidigare och var mycket nöjd då.Jag har fått all information jag behöver och blivit uppdaterad under hela försäljningen.Känt mig trygg med mäklaren.Försäljningen slutar med att jag är mer än nöjd och mycket tacksam. Läs mer
  • 2018-06-26

Leila L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mäklaren kunde sitt jobb. Jag har köpt en lgh😀! Fick veta allt som jag tyckte var viktigt. Han var professionell i mina ögon! Läs mer
  • 2018-06-26

Erika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Proffesionellt och bra bemötande av Peter Barsk vid vårat köp av villa! Vi är mycket nöjda med att affären gick snabbt och smidigt 😊 Läs mer
  • Johan A

2018-06-24

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Professionellt bemötande. Påläst och lyhörd på vad som var viktigt för vår försäljning av enplansvillan. Snabb återkoppling vilket uppskattas i alla led.
    Snabb, effektiv och ärlig känns som en bra kortfattad beskrivning av Peter Barsk. Läs mer
  • 2018-06-09

Åsa Maria T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mathias Larsson har varit professionell, aktiv och engagerad i både mitt köp av bostadsrätt och försäljningen av fastighet. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighets förmedling i Kiruna. Läs mer
  • 2018-06-01

Eva Margareta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi hade en gammal fastighet som vår mäklare har jobbat hårt med att rekommendera och visa för intresserade vid flera tillfällen. Han har också varit lyhörd för våra önskemål och lyckats så att så vitt jag kan se så blev köparen nöjd och vi som säljare är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-05-09

Ann-Sofie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Säljobjekt villa.
    Utmärkt, lätt och smidigt att samarbeta med svenskfast. Bra återkopplingar och minimalt jobb för oss som säljare. Läs mer
  • 2018-05-08

Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Fungerade bra. Inga problem få en extra visning och undersökning av kompletterande frågor. Bra genomgång av kontrakt. Läs mer
  • 2018-05-06

Bror S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Sålt privatbostad.
    Bra uppdatering under hela försäljnings/budgivningsproceduren.

Mathias Larsson har ett sakligt och förtroendeingivande uppförande, har varit hjälpsam bl.a. under perioder vi varit bortresta. Läs mer
  • 2018-04-24

Caroline F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag har köpt en bostadsrätt med 3 rum & kök. Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Tät och bra kommunikation.

Ingen utdragen affär. Rak och ärlig mäklare.

Blev faktiskt positivt överraskad över att allt gick så snabbt och smidigt.

Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-04-11

Inger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Bemötandet var okej..men..Så besviken..Långdragen försäljning...inge tempo i visningarna..Jag fick själv ringa o undra o ge förslag om fler visningar...Tyckte inte att jag kände mej viktig...kände mej orolig o ledsen..lgheter runt mej såldes på några dagar till högre priser än min?...2 månader tog försäljningen.?....Ärligt..inte nöjd🙈😔 Läs mer
  • 2018-03-30

Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mycket vänligt bemötande och ett starkt engagemeng. Anlitade Svensk Fastigehtsförmedling när jag sökte lägenhet på annan ort och fick ett mycket bra bemötande med stor flexibilitet i att visa lägenheter som var till salu. När jag själv skulle sälja vidare så var valet självklart att vända mig till samma mäklare. Blev väldigt nöjd även denna gång. Läs mer
  • 2018-03-09

Ann-Catrin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag/vi är mycket nöjda med allt, från första mötet. Trevligt bemötande från alla inblandade. (Vi hade samma mäklare när vi köpte vår lgh, som vi sedan tog kontakt med nu när vi ska sälja lgh). Läs mer
  • 2018-03-03

Lisa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Cathrine på Svensk Fastighetsförmedling i Kiruna är en mäklare med gedigen kunskap i sitt yrke och som därigenom ger en trygghet i att kunna överlämna sin försäljning till henne. Hon bemöter en alltid personligt och glatt, oavsett hur konstiga frågor man har! Läs mer
  • 2018-03-02

Ulla Anita F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mycket gott bemötande, kunnig, hörde alltid av sig som han lovat, Trevlig. Läs mer
  • 2018-02-18

Brita Anna-Karin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag tycker jag fått ett professionellt bemötande. Snygga bilder på huset och bra information. Det enda minus jag har är att mäklararvodet var väldigt högt. Fast arvode, på min bostadsort och då huspriserna ligger lägre så blir arvodet väldigt högt. Jag valde ändå Svensk Fastighetsförmedling Kiruna för att de vänder sig till en bred marknad, det var viktigt för mig. Läs mer
  • 2018-02-12

Iman O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Jag tycker att Catrin är Kirunas bästa kvinnliga fastighetsmäklare Läs mer
  • 2018-01-31

skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Professionell och saklig mäklare som är behjälplig med det mesta. Läs mer
  • Nicolas Z

2017-12-26

Nicolas Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Otroligt bra service... Hjälpsam i alla lägen, fastän vi inte hade möjlighet till fysisk närhet av vare sig lägenhetsobjekt eller mäklare, så såg hon ändå till att vi fick all information vi behövde. Nu har vi inte så stor erfarenhet av vare sig lägenhetsköp eller olika typer av mäklare, men den här gången kändes det i det närmaste perfekt. Läs mer
  • 2017-12-23

Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Efter visning upplevde jag att mäklaren inte var speciellt aktiv. Men när budgivning var igång upplevde jag mäklaren som mycket aktiv och bra bemötande. Vi fick bra information under budgivningen och bra bemötande vid kontraktskrivning Läs mer
  • 2017-12-20

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Alltid tryggt att ha kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Kiruna. Trevlig hjälpsam personal som alltid försöker ge svar på frågor och funderingar. Läs mer
  • 2017-12-17

Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Vi är mycket nöjda, och har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2017-12-09

Dan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Mäklaren får med beröm godkänt på vilket sätt han genomfört processen från marknadsföring till avslut. Proffsig, ödmjuk och korrekt. Läs mer
  • 2017-11-23

Inga Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Har fungerat bra, trots lång försäljningstid. Jag/vi är nöjda. Läs mer
  • Alf L

2017-11-17

Alf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
    Från första kontakten tills affären var gjord var professionell. Trevligt bemötande och bra information från första början. All hjälp med bokning av varudeklaration och energibesiktning samt styling av huset var imponerande. Det var viktigt för oss med en snabb affär och jag vill påstå att mäklaren vi hade uppfyllde alla våra önskningar med råge. Läs mer

Mangigatan 26, 981 33 kiruna