Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

• BadgeFiveYears
Ligue 0520-65 01 01 Compartilhar

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lilla Edet! Här hos oss i Lilla Edet kan du hitta boenden som ligger lugnt och avskilt men ändå med närhet till både Göteborg och Trollhättan. Har du en förkärlek för landet och naturen är detta stället för dig. Vi på Svensk fastighetsförmedling kan landsbygden här omkring och vet...

188 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Lisa L
Vendeu a sua casa com a ajuda de Jennie Karlsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Super trevlig, bra bemötande och har tålamod

Svar från Jennie Karlsson

Tack för de vänliga orden! Jag är glad att jag kunde göra din upplevelse positiv. Ha en fantastisk dag!

Anna F
Lilla Edet

Jennie är trevlig, driven, engagerad och proffsig. Hon har tryggt guidat oss genom våran försäljning. Är flexibel, lätt att nå och ger snabb återkoppling.

Per Arne A
Comprou a sua casa com a ajuda de Jennie Karlsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Väldigt kunnig och brinner för sitt jobb, otroligt bra

Jan S
Västerlanda

Jennie har visat hög professionalism, engagemang och effektivitet samt noggrannhet genom hela försäljningsprocessen. Hon har med ett glatt humör hållit oss uppdaterade och varit transparant i kommunikationen och levererat ett resultat som varit högt över förväntad nivå. Jennie har varit tydlig i sin kommunikation och hennes förmåga att lösa problem och se till möjligheterna samt att få ut det bästa i slutändan har också varit över förväntad nivå. För att tydliggöra; vi har fått mer än vad vi trodde vi kunde få i det...

Björn L
Lilla Edet

Det räcker helt enkelt med ett ord ; PROFFSIG .

Kjell Einar A
Lilla Edet

duktig, trevlig , kunnig, effektiv. m.a.o jättebra.

Wallenstam W
Lilla Edet

Bra ! Vart mkt lite inblandad i denna affär för min fars dödsbo

Daniel A
Lilla Edet

Tillgänglig. Flexibel och ett oerhört driv. Rekommenderas!

Carina H
Lilla Edet

Jenny var en jätteduktig mäklare och en trevlig tjej kunde inte varit bättre jag rekommenderar henne verkligen

Eva K
Lilla Edet

Jag upplevde att Jennie var kunnig, ambitiös och drivandet i sitt arbete. Hon var mycket tålmodig med mig då jag hade många frågor ang försäljningen av mitt hus. Jag känner att jag kan lita på Jennie ….. behöver ju ff råd och hjälp i mitt ”ärende”. Har bara gott att säga om Jennie och hennes arbete med min husförsäljning!

Inger I
LILLA EDET

Har tittat på flera fastigheter som Jennie sålt och alltid fått ett bra bemötande. Hon är lugn, kunnig och mycket trevlig.

Hampus F
Alvhem

Jennie är en ytterst professionell mäklare med kunskap och bemötande som fick mig att känna trygghet under hela försäljningsprocessen även om jag själv hade många frågor och tankar. Trots att bostadsmarknaden är som den är har Jennie ändå kämpat på och haft flertalet visningar och extra visningar av mitt hus vilket är imponerande. Jag har inget annat än positivt att säga om Jennie och till slut är jag mycket nöjd.

Svar från Jennie Karlsson

Jag blir så tacksam för dina snälla ord Hampus! Det har varit en trevlig resa tillsammans trots att bostadsmarknaden är som den är som du skriver. Det är skönt att höra att du ändå är nöjd, det är det jag lever och jobbar för! Stort tack själv för ett bra samarbete.

Emilia P
Alvhem

Jennie var väldigt tillmötesgående gällande våra behov i sökandet av en bostad. Hon var flexibel gällande tider och dagar. Hon återkopplade frågade om våra tankar och funderingar. Hon hjälpte oss att ta reda på saker samt var väldigt förstående och empatisk i våra tvivel och rädslor i vårt köp av vårt första hus. En mäklare lever på sälja, men Jennie var mycket mer än en säljare. Hon var en medmänniska och stöd igenom hela processen.

Svar från Jennie Karlsson

Stort tack för dina fina ord, jag blir rörd. Jag är så glad att jag kunnat hjälpa er på vägen mot ert första husköp och jag hoppas att ni kommer att trivas fantastiskt bra. Vi ses snart igen!

Johan P
Alvhem

Med personlig och professionellt betötande hjälpte Jennie oss att hitta ett boende med fantastiska möjligheter. Tydlig kommunikation och ett stort tålamod ledde till vårt första hus. Tack Jennie.

Svar från Jennie Karlsson

Tack för din fina rekommendation! Det är många frågor och funderingar som uppstår när man står inför en av sitt livs största affärer det är fullt förståeligt att man kan bli orolig längs med vägen! Det ska bli spännande att följa er längs med vägen i ert första hus.

Thomas C
Göta

Jennie är mycket proffsig och man får helt enkelt stort förtroende av henne som mäklare. Allt har fungerat utmärkt från första dagen som vi träffades till sista försäljningsdag. Vi tycker verkligen Jennie har levt upp till våra förväntningar som vi hade och hoppades när vi skrev på försäljningsuppdraget. Så från oss mig och Jessica får Jennie högsta betyg!!

Svar från Jennie Karlsson

Stort tack Thomas och Jessica för er fina rekommendation och för förtroendet jag fått att hjälpa er med er husförsäljning. Kanske korsas våra vägar i framtiden igen om ni tröttnar på havsluften =)

Evabritt L
Västerlanda

Vi blev bemötta på ett bra sätt och det var över förväntan. Väldigt proffsig och trevlig

Svar från Jennie Karlsson

Tack för de fina orden och för ett gott samarbete. Jag hoppas att ni kommit tillrätta i nya hemmet och att ni kommer att trivas lika bra där som i ert förra hem.

Jeppe W
Västerlanda

Klok, kunnig och mycket trevlig

Svar från Jennie Karlsson

Tack för de värmande orden och för ett bra samarbete, de målande beskrivningarna jag fått till mig ifrån er är svårslagna. Allt gott!

Erik Tobias W
Västerlanda

Professionellt bemötande från början. Jennie verkar ha stor erfarenhet och hon är skicklig i sina kontakter mellan mig som säljare och spekulanterna. Bara positivt.

Svar från Jennie Karlsson

Tack Tobias 🙏🏽 det har varit en ära att få hjälpa er att förmedla denna unika pärla vidare och jag hoppas och tror att köparen kommer att uppskatta lugnet här i Västerlanda lika bra som ni gjort under alla år. All lycka till i framtiden.

Angelica P
Lilla Edet

Bra bemötande, god tid fanns på kontraktsskrivning, fint uppdukat med kaffe och fika. Bra genomgång av information som man behövde som husköpare

Svar från Jennie Karlsson

Tack 🙏🏽 Är helt övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hem. Kan tänka mig att ni längtar tills sommaren med långa lata dagar vid poolkanten.

Johanna S
Lilla Edet

Jennie är en helt fantastisk mäklare. Inför vår försäljning var jag ett nervöst vrak, men tack vare Jennie kände jag mig helt trygg i försäljningen. Hon förtjänat allt gott och bättre betalt.

Svar från Jennie Karlsson

Skönt att höra att ni kände er trygga i försäljningen då det är väldigt viktigt för mig, jag ska ta det där med bättre betalt till min chef ;-) . Jag önskar er all lycka till i nya huset och stort tack för förtroendet jag fick att hjälpa er med er försäljning.

Rikard P
Lilla Edet

Jennie var grym från start till mål. Höll vad som utlovats och jobbade hårt för att få till affär trots en något skakig marknad. Kan starkt rekommendera Jennie och Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från Jennie Karlsson

Ja, det är minst sagt en skakig tid vi befinner oss i men med trygghet och tydlighet kommer man långt. Stort tack för dina värmande ord 🙏🏽

Claudele L
Lilla Edet

Jättebra bemötande och trevlig kvinna

Elin Ö
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Jennie Karlsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Göta-Bigården

Engagerad, trevlig och lätt att komma i kontakt med! Kan varmt rekommendera

Karin N
Lilla Edet

Bra bemötande o återkoppling under arbetet med försäljning Flexibel

Andreas Ö
Göta-Bigården

Väldigt professionell och tog sig den tid som det behövdes för att få sålt vår bostad mitt i pågående kris, har bara bra saker att säga.

Peter B
Lilla Edet

Genuint trevlig och proffsig på sitt arbete.

Tilda P
Centralt

Svårsåld lägenhet men Jenny kom alltid med nya idéer och tips för att få sålt den

Svar från Jennie Karlsson

Skam den som ger sig.... Har fortfarande svårt att förstå varför ingen köpare fick upp ögonen för den tidigare, det var/är en fantastisk lägenhet. Hoppas att ni trivs bra i nya hemmet, och stort tack för din rekommendation.

Arjuna V
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Jennie Karlsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Göta

Mycket bra bemötande! Lätt att kommunicera med och ofta tillgänglig på telefon. Rekommenderar!

Svar från Jennie Karlsson

Tack snälla för din rekommendation. Hoppas att du trivs bra här i Lilla Edet och att det går bra på nya jobbet.

Anna H
Trollhättan

Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Jennie Karlsson

Tack Anna för dina ord! Nu ska vi bara se till att hitta det där drömboendet till dig med =)

Astrid Q
Lilla Edet

Jag är väldigt tacksam mot min mäklare Jenny Karlsson för hon stöttade mig och jag kände mig väldigt trygg med hennes arbetet .

Svar från Jennie Karlsson

Tack för dina fina ord Astrid! Det är en jobbig process att sälja sitt hem och jag är glad att du känt dig trygg vid min sida hela vägen. Hoppas att våra vägar korsas igen i framtiden.

Tobias D
Lilla Edet

Otroligt trevlig person och en erfaren mäklare. Bra bemötande hela vägen. Finns inget att klaga på!

Svar från Jennie Karlsson

Stort tack för din rekommendation Tobias! Hoppas att det funkar bra för er i er "mellanlandning" innan ni hittar rätt igen. Vi ses snart när det är dags att lämna över nycklarna till nya ägaren.

Wasim I
Lilla Edet

Grymt bra mäklare, som underlättade hela köpet och trevligt bemötande

Svar från Jennie Karlsson

Tack Wasim för dina fina ord! Hoppas att ni kommer trivas bra i nya huset! Det är ett riktigt bra område som ni ska flytta till ;-)

Hilde A
Centralt

Mycket trevligt bemötande.förklarade allt mycket bra.

Svar från Jennie Karlsson

Tack för din fina rekommendation! Det är en liten väntan kvar men jag hoppas att ni kommer att trivas kanon här på "rätt" sida älven =)

Paula M
Centralt

Vi är mycket nöjda med Jennie. Hon har varit tillmötesgående och jättetrevlig i sitt sätt. Vi har bara lovord att säga om henne.

Svar från Jennie Karlsson

Tack snälla för dina fina ord Paula! Förstår att ni kommer att sakna er trevliga lägenhet men ni vet ju att ni får bra grannar i den nya med =)

Karin O
Vendeu a sua casa com a ajuda de Per Kristoffersson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Förklarade processen tydligt Hjälpsam God service

Emma Z
Comprou a sua casa com a ajuda de Per Kristoffersson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Trollhättan

Vi är supernöjda med vår mäklare. Snabba svar, trevligt bemötande och har ett lugn som kan behövas i en något överväldigande situation. Vi upplever absolut att han levde upp till våra förväntningar!

Erica L
Lilla Edet

Trevlig, kunnig och försäljningen gick otroligt smidig.

Ingemar T
Lilla Edet

Mycket trevlig och duktig mäklare

Emelie B
Nygård

Väldigt trevlig och lätt att prata med. Kompetent och svarade tydligt på våra frågor, var något oklart så kunde hon med ärlighet säga att hon inte visste och återkom när hon tagit reda på det som efterfrågades. Kort och gott kändes allt väldigt tryggt och bra.

Lars N
Lilla Edet

Trevlig och väl bemött. Fick den information jag behövde.

Daniel P
Centralt

Jennie ar valdigt driven, proaktiv och ett noje att jobba med. Jag kan verkligen rekomendera henne!

Casparis Van M
Lilla Edet

Jag får be alla andra toppenmäklare om ursäkt men Jennie är utan tvivel den mest hängivna mäklaren jag arbetat med. I varje del har Jennie överträffat både förväntningar och arbetsinsats och gjort mycket mer än vad man kan begära. Hel suverän, ett stort tack för all hjälp i samband med både spekulationer och försäljningar.

Svar från Jennie Karlsson

Stort tack för dina fina ord Casparis, vad glad jag blir för din fina rekommendation <3 Så roligt att ha fått förtroendet att hjälpa dig vid både köp och försäljning.

Benjamin C
LÖDÖSE

Trevlig och noggrann. Tog våra frågor på största allvar och svarar väldigt utförligt. Med tanke på att det var vårt första husköp så värderade vi den biten väldigt högt. Kändes tryggt att köpa vårt första hus av Jennie. /Sara och Benjamin

Svar från Jennie Karlsson

Tack snälla för att ni tagit er tid att skriva en fin recension <3 För mig är det otroligt viktigt att det känns tryggt hela vägen och det känns bra att ni fått uppleva just det! Förstår att ni längtar fram mot sommaren när barnen kan få cykla runt i området och få lära känna alla nya grannar. Lycka till nu med er försäljning så ses vi snart igen!

Montfort L
Göta

Jennie är en fantastiskt mäklare och person!

Svar från Jennie Karlsson

Tack för att ni tagit er tid att skriva en rekommendation <3 Jag hoppas att denna lägenhet kommer att bli perfekt för er =)

Eddie I
Göta

En otroligt engagerad och driven mäklare. Förklarar hur allt går till och finns där om man vill bolla frågor mm

Svar från Jennie Karlsson

Tack snälla för din fina rekommendation <3 Du vet vart jag finns om du vill bolla lite mer i framtiden. Ta hand om dig så hoppas jag att våra vägar korsas igen i framtiden.

Rickard A
Lilla Edet

Säljer fort och till bra pris. Ordnar allt smidigt och bra. Allt har fungerat utmärkt!

Svar från Jennie Karlsson

Ja ibland går det snabbt men det är ju inte så konstigt med det mysiga läget som ni hade. Nu gäller det bara att vi ska hitta något nytt till er innan ni behöver flytta ut ;-) Tack snälla för att du tagit en paus i husletandet och skrivit en rekommendation om mig =)

Leila R

Bästa Mäklare,trevligt & hjälpsam😃👏🏻

Sara J
Lilla Edet

Proffsigt och bra bemötande, snabb försäljning och återkoppling från mäklare. Nöjda över mäklare och hela försäljningsprocessen.

Sabine S
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Per Kristoffersson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Sandhem

Ett mycket glatt bemötande och förtroendegivande. Proffsigt och en upplevelse av trygghet. Tiopoängare

Anna K
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Per Kristoffersson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Sandhem

Flexibel Trevlig Inte för på Förstående Smidig