Aila Brunnberg

Aila Brunnberg

Aila Brunnberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Aila Brunnberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Aila Brunnberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.6. Aila Brunnberg har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Aila Brunnberg

Ingela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Storängen

Vänlig och väl förberedd inför vårt möte. Korrekt bemötande.

Sebastian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Jarlaberg

Väldigt väl bemött samtidigt väldigt tydligt och rakt från start. Vi hade ganska höga förhoppningar men något lägre förväntningar då det inte hade gått så bra innan Aila tog över. Men hon levererade verkligen och vi nådde ett resultat långt över vad vi trott. Otroligt nöjda med val av mäklare och hennes insats.

Anneli Ö
Järla Sjö

Aila är en mycket noga och närvarande person som inger mycket hög tillit. Hon känns stabil och har bra koll och är påläst.

Jan Ö
Järla Sjö

Mycket professionell och förtroendeingivande. Nogrann , innovativ och tydlig. Aila ger ett mycket bra intryck från start till mål och har varit en fantastisk mäklare i vårt fall. Vi hade höga förväntningar och Aila har levt upp till och överträffat dem. Mvh Jan Östlund

Emelie M
Jarlaberg

Aila har varit fantastisk som mäklare från första mötet fram till signerat kontrakt. Hon har varit lyhörd, proffsig och en trygg punkt för oss som säljare i denna turbulenta marknad. Med sin härliga energi och peppande ord har det varit otroligt kul att ro i hamn denna försäljning! Vi kommer använda oss av Aila i alla våra framtida bostadsaffärer. 5/5 stjärnor!

Kathya D
Ektorp

Aila var alltid trevlig och vi fick ett profesionellt bemötande av henne. Hon är proaktiv och engagerad som mäklare.

Kari L
Jarlaberg

Professionell och personlig. Tydlig kommunikation. Trevlig och ödmjuk. Skulle definitivt rekommendera Aila!

Svar från Aila Brunnberg

Tack Karin, det känns så otroligt kul att vi äntligen hittade 'hem' till ditt egna! Det här kommer passa dig perfekt och jag ser fram emot att finnas med genom hela processen! :) Ses på tillträdet!

Malin S
Ektorp

Aila är otroligt tillmötesgående och lyhörd. Du får tydliga svar på dina frågor och det märks att hon älskar sitt jobb. Rekommenderas varmt!

Svar från Aila Brunnberg

Tacktacktack Malin! Vad roligt att det skiner igenom att det här är det bästa jag vet - att matcha säljare och köpare! Ska bli så spännande och se hur ni väljer att förändra bostaden. Ses på tillträdet! :)

Louice L
Saltsjö-Boo

Aila var väldigt proffsig och tydlig!

Svar från Aila Brunnberg

Tack snälla Louice & att jag fick hjälpa er i försäljningen av er supefina lägenhet! :)

Kristoffer W
Ektorp

Aila har varit bra att ha som mäklare på flera sätt. Hon är trevlig och lätt att kommunicera med. Hon är alltid tillgänglig för frågor när som helst. Hon är angelägen om att göra vad hon kan för att hjälpa till med försäljningen och testar gärna olika sätt att nå målet. Jag skulle ha föredragit om hon varit mer direkt från början angående svårigheterna med att sälja för det vi först förväntade oss. Detta diskuterade vi senare, och vi hade en öppen och ärlig dialog, vilket jag uppskattade.

Svar från Aila Brunnberg

Tack snälla Kristoffer för att jag fick äran att hjälpa er i försäljningen, jag tar till mig responsen! Med snabba puckar av förändrade förutsättningar så kan idén från skörd till slutidé ändra sig prismässigt, jag hoppas ni är supernöjda och jag hjälper mer än gärna till i fortsatta affärer! :)