Alex Eckelöv

Alex Eckelöv

Alex Eckelöv är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Alex Eckelöv har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Alex Eckelöv har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Alex Eckelöv har haft 6 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

12 omdömen om Alex Eckelöv

Maja D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Tollare

Alex is professional, very responsive, proactive and is pleasant to work with. Although buying/selling an apartment can be very stressful process, his optimistic attitude makes it easier.

Branko R
Tollare

Väldigt smidig affär med Alex. Proffesionellt bemötande, pålitlig och ärlig mäklare. Stark rekommendation!

Cecilia E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Tollare

Proffsig och tydlig! Smidig och snabb försäljning med faktiskt resultat!

Denise Elisabeth E
Tollare

Otroligt nöjda! Hela processen för vår försäljning kändes seriös och professionell. Vi uppskattar att Alex var så lyhörd med våra behov och allt kändes så tryggt med honom. Rekommenderar starkt!

Marie A
Björknäs

En toppen kille med stort engagemang, bättre har vi inte kunnat få

Hanna-Maria D
Tollare

Trevligt bemötande och väldigt snabb på att återkoppla.

Niklas M
Orminge

Bra bemött. Trevligt, enkelt och svar på mina frågor.

Åsa S
Orminge

Proffsig, snabb på återkoppling. Rekommenderas

Jonas F
Henriksdalsberget

Bra bemötande, engagerad, lätt att nå genom hela processen

Johan W
Henriksdalsberget

Tydlig, korrekt, gav mig information som jag behövde, men inte visste jag behövde. Snabba svar, snabbt agerande.