Staffan John

Staffan John

Staffan John är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Staffan John har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 368 omdömen med ett betyg på 4.7. Staffan John har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att skapa bästa möjliga resultat för mina uppdragsgivare. Riktigt roligt, jag älskar verkligen mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att alla mina uppdragsgivare ska få en trygg affär och bäst betalt. Genom att gång på gång leverera toppresultat får jag naturligt fler uppdrag via tidigare uppdragsgivare som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Ett fantastiskt kvitto på väl genomförda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tränar jag gärna, umgås med vänner och laddar för morgondagens visningar!

368 omdömen om Staffan John

Jenny B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Finntorp

Noggrann och med en lugn proffsighet!

Kenth L
Sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Duvnäs

Har hitintills fungerat utan problem och han har fixat allt med bra resultar.

Sundus W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Alphyddan

Staffan är en fantastisk mäklare han var verkligen duktig och lyhörd. Han svarade snabbt och höll mig väl informerad genom hela försäljningsprocessen jag rekommenderar honom varmt till alla som letar efter en pålitlig och skicklig mäklare.

Inge Birgitta W
Orminge

Mycket engagerad och väldigt på återkoppling.

Andreas S
Tollare

Kan varmt rekommendera Staffan. Han gjorde verkligen ett jätte bra jobb. Toppenkille!

Reza S
Nacka

Jag tror han är duktig och snäll och väldigt noggrann

Jenny B
Skogalund

Jättebra och trevligt bemötande! Besvarade väl de frågor jag hade och hjälpte till med allt som behövdes. Tog hänsyn till önskemål, svarade snabbt och var lätt att få tag på.

Lars E
Köpte sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Boo

En mycket trevlig och duktig mäklare.

Niklas T
Nacka

Bästa mäklare jag mött! Alltid trevlig, påläst och engagerad i köpare och säljares behov. Rekommenderar Staffan varmt om du ska sälja eller köpa!

Adam F
Nacka Forum

Vår mäklare är verkligen en expert på försäljningsprocessen och visade en imponerande förmåga att förhandla till vårt fördel. Vad som verkligen stack ut var hans flexibilitet och förmåga att snabbt svara på alla våra frågor och bekymmer. Det var en smidig och stressfri köpupplevelse.