Nancy Chamaly

Nancy Chamaly

Nancy Chamaly är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Nancy Chamaly har varit registrerad mäklare sedan 2006-09. Nancy Chamaly har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Nancy Chamaly har haft 12 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 22 Läs vad Nancy Chamaly

• köpte sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Mariekäll
    2021-03-30
    Mycket kompetent mäklare.
    Agerade mycket professionellt i synnerhet med tanke på marknadsläget. Tillgänglig och trygg i sin roll. Tack för ett proffsigt jobb!
    Rekommenderar varmt Nancy !!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Järna
    2021-03-18
    Nancy tog hand om oss hela vägen när vi sålde vårt hus. Vi fick information varje dag ,hon uppfyllde våra önskningar så proffsigt, samtidigt som hon var väldigt ödmjuk. Jag anlitar henne gärna igen om jag ska sälja ett objekt
    Tack Elisabeth för ett trevligt samarbete! Jag önskar er all lycka i framtiden. // Nancy Nancy Chamaly
    • Vibergen
    2020-10-05
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Nancy Chamaly och allt har fungerat perfekt. Hon har varit ett stort stöd i allt det praktiska och funnits tillhands när vi behövt. Nancy är en mycket tillmötesgående och kompetent mäklare som vi har förtroende för.
    Tack för allt Nancy!
    • Vibergen
    2020-10-04
    Nancy Chamaly hjälpte oss att sälja vår villa och jag fick genast ett stort förtroende för henne. Hon är en engagerad och kunnig mäklare som jag genast litade på. Hon är tillmötesgående och alltid tillgängl om det behövs.
    Vi har haft en tät kontakt och Nancy hör alltid av sig om vad som händer. Hon har varit en klippa vid vår försäljning.

Jag kan varmt rekommendera Nancy Chamaly,
    • Södertälje
    2020-09-29
    Mycket bra och trevlig sakkunnig och proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Centrala Södertälje
    2020-09-15
    har sålt en 4. jag blev väl bemött,min känsla av att inte riktigt hinna med . tycker pappers skrivandet gick för fort.tror vi hade kunnat få upp priset ngt. 4an såldes billigare än en 3a för 2år sedan trots bättre läge och större.Hon var inte tillräckligt stödjande.
    Jag är chockad över dina ord, det var absolut inte det du sa till mig innan, efter skrivning och inte heller för några dagar sedan. Du var nöjd med budet som las och tyckte det var kul att ett ungt par köpte lägenheten. Vid flertalet gånger sa jag till dig att du får fundera över budet men du ville ändå skriva kontrakt. ”Det kändes helt enkelt bra och rätt”, sa du. Jag är som sagt väldigt chockad! Nancy Chamaly
    • Mariekäll
    2020-09-15
    Allt har fungerat bra från första mötet till att vårt radhus blivit sålt innan visning (!)
    Vad glad jag blir :) Tack själva för förtroendet! Nancy Chamaly
    • Rosenlund
    2020-09-11
    Nancy är en erfaren 100% proffsig mäklare!
    Tack till hela familjen för ett trevligt samarbete :) Önskar er all lycka i framtiden! // Nancy Nancy Chamaly
  • köpte sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Pershagen
    2020-06-15
    Nancy såg till så att jag och min fästmö fick en riktigt bra upplevelse på vårat första husköp. Allt gick väldigt smidigt och och enkelt, vilket jag hade hoppats på. Som person var Nancy professionell, trevlig och hjälpsam.
    • Hejsta
    2020-04-23
    Nancy sålde vår villa i Hölö. Hon är proffsig och pedagogisk. Stöttar och förklarar hur allt ska gå till, svarar på alla våra frågor. Har ett varmt och trevligt bemötande och skapar bra stämning på visningar. Stor hjälp hela vägen från annonsering, visning och vid kontraktskrivande. Jag ger Nancy mina varmaste rekommendationer!