Läs vad 20 Läs vad Nancy Chamaly

• 2020-10-05
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Nancy Chamaly och allt har fungerat perfekt. Hon har varit ett stort stöd i allt det praktiska och funnits tillhands när vi behövt. Nancy är en mycket tillmötesgående och kompetent mäklare som vi har förtroende för.
    Tack för allt Nancy!
    Hans H
    • 88.0 m²
    • Vibergen
    sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-10-04
    Nancy Chamaly hjälpte oss att sälja vår villa och jag fick genast ett stort förtroende för henne. Hon är en engagerad och kunnig mäklare som jag genast litade på. Hon är tillmötesgående och alltid tillgängl om det behövs.
    Vi har haft en tät kontakt och Nancy hör alltid av sig om vad som händer. Hon har varit en klippa vid vår försäljning.

Jag kan varmt rekommendera Nancy Chamaly,
    Christine H
    • 88.0 m²
    • Vibergen
  • 2020-09-29
    Mycket bra och trevlig sakkunnig och proffsig.
    Adrian Grzegorz B
    • 81.0 m²
    • Södertälje
  • 2020-09-15
    har sålt en 4. jag blev väl bemött,min känsla av att inte riktigt hinna med . tycker pappers skrivandet gick för fort.tror vi hade kunnat få upp priset ngt. 4an såldes billigare än en 3a för 2år sedan trots bättre läge och större.Hon var inte tillräckligt stödjande.
    Gunilla R
    • 4:a
    • 113.0 m²
    • Centrala Södertälje
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är chockad över dina ord, det var absolut inte det du sa till mig innan, efter skrivning och inte heller för några dagar sedan. Du var nöjd med budet som las och tyckte det var kul att ett ungt par köpte lägenheten. Vid flertalet gånger sa jag till dig att du får fundera över budet men du ville ändå skriva kontrakt. ”Det kändes helt enkelt bra och rätt”, sa du. Jag är som sagt väldigt chockad!

• 2020-09-15
    Allt har fungerat bra från första mötet till att vårt radhus blivit sålt innan visning (!)
    Johanna B
    • 4:a
    • 112.0 m²
    • Mariekäll
    Vad glad jag blir :) Tack själva för förtroendet!

• 2020-09-11
    Nancy är en erfaren 100% proffsig mäklare!
    Lukas B
    • 113.0 m²
    • Rosenlund
    Tack till hela familjen för ett trevligt samarbete :) Önskar er all lycka i framtiden! // Nancy

• 2020-06-15
    Nancy såg till så att jag och min fästmö fick en riktigt bra upplevelse på vårat första husköp. Allt gick väldigt smidigt och och enkelt, vilket jag hade hoppats på. Som person var Nancy professionell, trevlig och hjälpsam.
    Lukian S
    • 107.0 m²
    • Pershagen
    köpte sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-04-23
    Nancy sålde vår villa i Hölö. Hon är proffsig och pedagogisk. Stöttar och förklarar hur allt ska gå till, svarar på alla våra frågor. Har ett varmt och trevligt bemötande och skapar bra stämning på visningar. Stor hjälp hela vägen från annonsering, visning och vid kontraktskrivande. Jag ger Nancy mina varmaste rekommendationer!
    Anette E
    • 189.0 m²
    • Hejsta
  • 2020-03-29
    Köpt en lägenhet.
    Trevligt bemött .
    Eftersom jag tog lite tid på mig så krävdes lite tålamod. Bemöttes med lugn.
    Supernöjd med hur allt blev.
    Chatrin J
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Centrala Södertälje
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Chatrin för ett trevligt samarbete! // Nancy

• 2020-03-22
    En jätteduktig mäklare, som får båda köpare och säljare att vara nöjda. Affärerna går smidigt när hon är inblandad.
    Majd Isam Habib A
    • 108.0 m²
    • Östertälje
    Tack för ett trevligt samarbete. // Nancy

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte