Nancy Chamaly

Nancy Chamaly

Nancy Chamaly är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Nancy Chamaly har varit registrerad mäklare sedan 2006-09. Nancy Chamaly har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Nancy Chamaly har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 32 Läs vad Nancy Chamaly

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Fornhöjden
    2022-08-13 Verifierad kund
    Nancy är trevlig person och kunnig mäklare. Hon gjorde ett utmärkt jobb när hon sålde vår lägenhet i ett svårt marknadsläge. Hon får våra bästa rekommendationer. Tack Nancy !!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-07-20 Verifierad kund
    Ett otroligt trevligt bemötande, en mäklare som inte är för "gå-påig" utan bara genuint trevlig. Nancy återkopplade snabbt i alla kommunikation under processen, både per mail, telefon och sms. Kan varmt rekommendera Nancy!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Nykvarn
    2022-07-11 Verifierad kund
    Nancy är väldigt engagerad i det objekt hon har hand om. Hon bryr sig om minsta detalj och är alltid väldigt snabb och tillmötesgående och ger svar på alla frågor du har.
    Jag kan inte önska mig en bättre mäklare någonsin. Jag saknar den nästan dagliga kontakt vi hade under hela processen, som i dessa oroliga tider med krig och räntehöjningar, blev ganska långdragen, men till sist löste sig på ett för både mig och köparen väldigt bra sätt.
    Anlita Nancy hon är en toppenmäklare.
    Kerstin Lundeberg
    Tack Kerstin för din fina rekommendation och grattis till din försäljning! Nancy Chamaly
    • Centralt
    2022-06-16 Verifierad kund
    De förväntningar vi hade uppfylldes mer än väl.

Vi blev väl bemötta och fick klar och tydlig information.

Nancy Chamaly har med sin gedigna mäklarkunskap gått in i
    denna fastighetsaffär med proffsighet. Är tydlig med all information samt är lugn och tillmötesgående i sin profession som mäklare. Vi är mycket nöjda och tacksamma för att försäljningen av vår fastighet gick så bra.

Vänligen Marie o Anders Gustafsson
    Tack Marie och Anders för den fina rekommendationen! Nancy Chamaly
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött. Nancy var proffsig och kunnig. Hon gav mycket goda råd och skötte annonsering och budgivning perfekt. Gav löpande information snabbt. Vi hade mycket distanskontakt då jag inte bor där bostaden ligger. Det märks att hon har lång erfarenhet.

Sammantaget kan jag varmt rekommendera Nancy Chamaly.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsam.
    • Brunnsäng
    2022-05-30 Verifierad kund
    Positiv attityd och inställning att aldrig ge upp. Försökte hela tiden hitta nya vägar när vi stötte på ”problem”
    Tack själva för ett trevligt samarbete! Nancy Chamaly
  • sålde sin stuga med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Tveta
    2022-05-27 Verifierad kund
    Nancy har genom hela säljprocessen varit väldigt informativ och skaffat information om oklarheter.
    Det är lätt att tycka om Nancy!
    Tack Gabriella för förtroendet! Nancy Chamaly
    • Bergvik
    2022-04-15 Verifierad kund
    Nancy va super trevlig och gjorde ett väldigt bra jobb. Efter att jag skrev till Nancy och sa att jag va redo för att sälja min lägenhet så gick det väldigt fort till att det va igång och från att annonsen va ute till att den blev såld gick också undan vilket var väldigt skönt
    • Bergvik
    2022-04-13 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Nancy som mäklare.
    Lyhörd och tillmötesgående, kontaktbar när det behövdes. Höll mig informerad under hela processen och utförde sitt jobb på ett professionellt sätt.