Nancy Chamaly
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 12 Läs vad Nancy Chamaly

• Chatrin J köpte sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-29

Centrala Södertälje
    Köpt en lägenhet.
    Trevligt bemött .
    Eftersom jag tog lite tid på mig så krävdes lite tålamod. Bemöttes med lugn.
    Supernöjd med hur allt blev. Läs mer
  • Majd Isam Habib A köpte sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-22

Östertälje
    En jätteduktig mäklare, som får båda köpare och säljare att vara nöjda. Affärerna går smidigt när hon är inblandad. Läs mer
    2020-03-27 Nancy C svarar Majd Isam Habib A
    Nancy C gillar detta
  • Sura A sålde sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-20

Brunnsäng
    jag har sålt en lägenhet och köpt ett radhus.

vi blev väl bemötta av mäklaren(Nancy). en väldig ödmjuk, servise inriktad och trevlig person.

affärerna gick oförväntat bra, båda gick på en och samma dag Läs mer
    2020-03-27 Nancy C svarar Sura A
    Tack för ett trevligt samarbete. // Nancy
  • Lars E sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-28

Hejsta
    Sålt en Villa
    Vi blev bemötta bra av mäklaren
    Vi hade ingen direkt förväntning, mäklaren gjorde ett bra jobb

Lätt att ha att göra med och fick en bra försäljningsupplevelse. Läs mer
    2020-03-27 Nancy C svarar Lars E
    Nancy C, Henrik B gillar detta
  • Anja F köpte sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-10

Köpte lägenhet 2r o kök i Brunnsäng Södertälje

Vänligt bemötande

Nancy var saklig o korrekt

Kan verkligen rekommenderas
    Bra mäklare

Mvh Anja o Olle Läs mer
    Henrik B gillar detta
  • Ingrid Margaretha K sålde sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-09

Brunnsäng
    Vi har sålt en lägenhet på 60 km2. Nancy Chamaly gjorde ett riktigt bra jobb, snabbt och proffsigt.
    Margareta och Gunnar Karlsson Läs mer
  • Hans T
    Hans T sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-02-08

Högloft
    Jag har, tillsammans med mina bröder, sålt vår mors villa i Södertälje. Nancy har från första mötet uppträtt mycket professionellt, svarat snabbt på frågor och även kommit med mycket både seriösa och kreativa förslag hur vi skulle ta försäljningen i mål! Även de företag hon rekommenderade oss att arbeta med, har varit mycket bra och uppträtt i samma anda som Nancy. Som sammanfattning vill jag säga att Nancy överskred de förväntningar vi hade på en seriös mäklare och hon kommer definitivt att vara vårt förstaval när det är dags för oss tre bröder att göra förändringar i våra boenden! Läs mer
    Henrik B gillar detta
  • Baydaa A köpte sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-01-24

Södertälje
    Jag har köpt ett radhus. Jag blev välvilligt bemött av Nancy Chamaly. Hon levde upp till alla mina förväntningar och frågor.
    Det här är det första huset jag köpte. I en vecka innan levde jag i stress över hur det skulle ske men Nancy svarade tydligt på mina frågor och var jättesnäll och trevlig mot oss. Jag är jätteglad över att det är hon som är min mäklare. Hon är välbevandrad i sitt arbete. Läs mer
    Nancy C, Henrik B gillar detta
  • HENRIK J skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-12-11

Tack för en jätteproffsig och lyhörd försäljning av villan i Brunnsäng. Utöver det praktiska i samband med försäljningen var det enormt viktigt för oss att ha ett förtroendefullt samarbete och hjälp o stöd med de små sakerna- det fick vi! 👌 Läs mer
    2019-12-16 Nancy C svarar HENRIK J
    Tack för ert förtroende! // Nancy
    Nancy C gillar detta
  • Inga H sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-12-09

Järna
    Vi sålde våra föräldrars hus och valde Svensk Fastighetsförmedling och Nancy blev vår mäklare.
    Hon har varit otroligt bra, proffsigt bemötande och väldigt hjälpsam.
    Jag kan varm rekommendera Nancy som mäklare. Läs mer
    2019-12-11 Nancy C svarar Inga H