Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Täby

Svensk Fastighetsförmedling Täby

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby — Visa karta

Söker du en lokal mäklare med möjlighet till nationell marknadsföring och all kunskap som krävs för en trygg och smidig försäljning? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden här i Täby. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och kan området i detalj.

Vi hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär, oavsett om du ska köpa, sälja eller bådadera. Vi har varit aktiva i kommunen sedan 1980-talet och vi är en av de mest anlitade mäklarfirmorna i området. Idag är vi 6 fastighetsmäklare på kontoret. Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner eller ställ frågor till oss!

Läs vad 70 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Täby

• Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny överträffade vår förväntan. Med all sin kunskap och alla goda tips kände vi oss trygga med honom från dag ett. Han höll vad han lovade och sålde vårt hus inom 1,5 vecka och i prisintervallet vi hade kommit överens om. Stort tack för all din hjälp och alla goda råd. Vi har redan rekommenderat dig till flera andra som går i säljartankar i Täby. Läs mer
  • Mathias V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Markus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny blev utvald genom att möta ett antal mäklare och han visade på en gång en stor portion av lyhördhet, tydlighet i Svensk Fasts erbjudande och gemensam säljstrategi som jag efterfrågat. Vid försäljning av huset så levdes dessa förväntningar upp till fullo samt bevis på ett nära samarbete, förmågan att förhandla med ibland svåra motparter och framför allt ett 100% engagemang.

Säljer jag igen säljer jag med Conny! Läs mer
  • Sarah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    En trygg och kunnig mäklaren som jag varmt kan rekommendera. Sålde en lägenhet i Hägernäs i Täby.

Mvh Sarah Asterhag Läs mer
  • Caroline Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har köpt en lägenhet i Hägernäs. Mäklaren som var på plats, Conny Strömbom, kändes avslappnad och var väldigt trevlig. Även dagen efter visningen när han ringde och återkopplade var han inte för på, som jag kan uppleva av tidigare mäklare jag träffat. Han låter oss intressenter visa att vi faktiskt är intresserade.
    Har inget att påpeka.
    Så för att sammanfatta, riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Nu har vi sålt villan i Täby efter 32 år! Hjälpen vi fått av mäklaren,
    Conny Strömbom, efter lite besvär med köparna var ovärderlig utan det stödet från mäklaren undrar jag hur det gått. Bra och trevligt bemötande i tid och otid. Läs mer
  • Jonathan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte villa av Conny i Täby och tycker att detta var en mycket trevlig och trovärdig upplevelse! Läs mer
  • Martin Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålde min lägenhet i Täby med hjälp av Conny. Smidigt och bra bemötande. Bra slutresultat. Läs mer
  • Saman A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt och sålt hus och blev vi bemötta av bäst ,duktig,kunnig och trevlig mäklaren. Läs mer
  • Magnus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har sålt villa i Täby.
    Mäklaren hade bra lokalkunskap och försäljningsstrategi och gav oss hela tiden löpande information så att vi var väl uppdaterade.
    Vi fick hela tiden ett vänligt och trevligt bemötande samt uppskattade hans punktlighet.
    Allt i allt är vi väldigt nöjda med en väl genomförd försäljning. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag har köpt min första bostadsrättslägenhet. Blev trevligt bemött av mäklaren och fick vad jag förväntade mig av visningen och kontraktsskrivandet. Läs mer
  • Christer K
    Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt lägenhet och sålt lägenhet och anlitat samma mäklare Conny.
    Bra bemötande, bra kontakt, påläst
    Förväntningar på hög kunskap och kvalitet vilket levererades till full belåtenhet.
    Rekommenderar gärna till andra Läs mer
  • Mohsen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Hon är pålitlig, professionell och kompetent. Ger inte upp och jobbar hårt för att nå resultat! Läs mer
  • Veronica Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Kompetent, trevlig och ärlig. Kändes tryggt att sälja vår bostad med Conny som mäklare. Läs mer
  • Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi uppfattade Patrik från första stund som en väldigt proffsig och alert mäklare. Han har en väldigt god kännedom om Täby området. Vi kan starkt rekommendera Patrik till en försäljning av din bostad! Läs mer
  • Anna v
    Anna v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag hade höga krav o förväntningar när jag valde Carima och hon har levt upp till och överträffat mina förväntningar!
    Hon är tålmodig, pedagogisk och klok! Läs mer
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt nöjd.Höll mig väl informerad med all information. Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi fick ett väldigt bra bemötande, och en enkelhet och tydlighet i hela processen att sälja vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Täby och Conny Strömbom

MVH
    Jan NIlsson Läs mer
  • Magnus skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag är helnöjd över hur hon skötte försäljningen av min bostad och hur snabbt hon lyckades få fram rätt köpare.
    Väldigt trevlig och kompetent säljare som återkopplade snabbt under hela tiden.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Pia-Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig , rak tydlig informativ, återkommer och svarar bra på frågor! Läs mer
  • Alina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Carima var seriös och hjälpte oss med allt möjligt . Vi kände oss aldrig oroliga. Rekommenderas! Läs mer
  • Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi är nöjda med hur Carima tog sig an vårat ärende.
    Bra återkoppling, samt löpande information om dagsläget. Läs mer
  • Helene A
    Helene A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Carima är noggrann, trevlig och engagerad. Återkopplade till mig så att jag inte missade en chans. Rekommenderas :-) Läs mer
  • Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi var jättenöjda med försäljningen som överträffade våra förväntningar med marginal! Bra jobbat! Läs mer
  • Bonnie B
    Bonnie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Det var härligt att träffa en sådan mäklare som var mkt kunnig och dessutom trevlig och avslappnad. Läs mer
    2018-01-31 Patrik H svarar Bonnie B
    Tack :-). Huset med kakelugnarna som alla kommer att vara avundsjuka på är klart. Mer info kommer tisdag nästa vecka med bilder, planritningar mm.
  • Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mycket professionellt. Vi köpte hus genom hon för fem år sedan och han håller fortfarande viss kontakt på en bra nivå. Läs mer
  • Oscar R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Professionellt bemötande,. Kunnig, trevlig och service minded Läs mer
  • Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Patrik är trevlig, aktiv, insatt och påläst full av energi! Läs mer
  • Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vår mäklare var alltid tillgänglig trots en period av hög arbetsbelastning på bostadsmarknaden. Han visade sig mycket kunnig, hjälpsam och tog sig tid, i flera omgångar, i en något knepig affär.

Vi återvänder nästa gång det är dags att flytta/säja!👍🌻 Läs mer
  • Paula P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mäklaren levde upp till min förväntan. Läs mer
  • Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mycket trevligt och med stor kunskap . Läs mer
  • Ake A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    mycket kompetent och effektiv..en trevlig personlighet och bemötande.har alltid tid att lyssna..kommer givetvis att söka honom vid nästa fastighet försäljning..MVH Ike Anderson Läs mer
  • Kerstin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Kompetent mäklare. Alltid positiv och mycket trevlig och hjälpsam. Han har hjälpt mig med både köp och försäljning av bostäder med utmärkta resultat. Jag anlitar honom gärna om det blir aktuellt med en försäljning. Läs mer
  • Per Arne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Var profitonell och svarade upp till förväntningarna. Läs mer
  • Nicklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Okunnig snackepelle som inte visade något speciellt intresse av affären. Läs mer
    2018-01-09 Patrik H svarar Nicklas A
    Hej Nicklas och tack för betyget. Känner inte igen mig själv i beskrivningen: Stämmer att jag är "säljare" men okunnig känns fel. Jag hoppas att ni ändå är nöjda med husköpet och att de förbättringar ni skulle göra efter inflyttningen blir bra. Jag kommer gärna ut till er och uppdaterar värderingen och pratar mer om det ni inte är nöjda med. God fortsättningen hälsningar Patrik
  • Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Patrik levde absolut upp mot våra förväntningar. Han har ett kunnigt och professionellt bemötande både mot oss som kund och gentemot spekulanterna. Läs mer
  • Sussir N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Försäljningen gick super smidigt och lättsamt, tack vare Patriks engagemang och arbete med vår försäljning i en tuff marknad.
    Han arbetade lugnt och tryggt och höll oss underrättade och hade en tydlig plan.
    Bilderna och presentationen av bostaden i annonsen stack ut lite extra och vi blev supernöjda .
    Han är den mäklare vi absolut kommer använda av oss i framtiden igen för ev en försäljning. Läs mer
  • Urban H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mycket engagerad o trevlig. Har hjälpt oss med 2 försäljningar. Rekommenderas Läs mer
  • Kristoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Har haft förmånen att vara Patriks kollega. Han är erfaren, kreativ och jobbar hårt! Läs mer
  • Christofer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Fick ett väldigt gott bemötande. Patrik är mycket väl påläst. Både om det tekniska kring värdering av fastigheter men även avseende rådande marknadsläge och förutsättningar för vårt område. Han har goda, välgrundade argument vilket får mig som kund att känna mig trygg och välinformerad. Läs mer
  • Mats R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi är helt och fullt nöjda med Patrik Henriksson som sålde vår bostad i våras i Viggbyholm (2017). Vi upplever att han kan branschen och att han är väldigt förtroendeingivande och affärsmässig. En sak vi imponerades extra av var hans noggrannhet med detaljerna från första till sista mötet. Läs mer
    2018-01-04 Patrik H svarar Mats R
    Tack, det är alltid lika roligt att jobba med er, måste vara något i det där Brynäs vattnet.
  • Andon B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, professionell, sakkunnig, rak, Läs mer
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag har fotograferat jättemånga hus & hem för Patriks försäljningar och han är alltid med på fotograferingen och lämnar inget åt slumpen. Rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling Täby och Patrik! Läs mer
  • Kristoffer J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Patrik Henriksson är en fantastisk mäklare och person. Han förmedlar ett super proffsigt och förtroende ingivande intryck till oss som säljare, och därmed även till köparna. Han är lösnings orienterad, och hjälper alltid till i alla lägen. Vi rekommenderar denne herre varmt till alla som är på gång att sälja, eller köpa ny bostad. Läs mer
  • Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Positiv och problemlösande approach Läs mer
  • Carina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Tydlig, relevant, noggrann samt affärsdriven. Läs mer
  • R B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Rak, ärlig, påläst om objektet Läs mer
  • Roberth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Världsklass på alla sätt och vis! Läs mer
  • Arwid S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Patrik brinner för sitt jobb och vi är mycket nöjda med hans arbete med försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • Anders D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    En lugn och trygg mäklare, som hanterar sina småstressade kunder på ett utmärkt sätt.
    Vi kan verkligen rekommendera Conny för framtida bostadsaffärer. Läs mer

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby