Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Täby

Svensk Fastighetsförmedling Täby

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby — Visa karta

Söker du en lokal mäklare med möjlighet till nationell marknadsföring och all kunskap som krävs för en trygg och smidig försäljning? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden här i Täby. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och kan området i detalj.

Vi hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär, oavsett om du ska köpa, sälja eller bådadera. Vi har varit aktiva i kommunen sedan 1980-talet och vi är en av de mest anlitade mäklarfirmorna i området. Idag är vi 6 fastighetsmäklare på kontoret. Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner eller ställ frågor till oss!

Läs vad 91 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Täby

• Olle S

2019-07-06

Olle S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevligt bemötande. Förstående och proffsig . Läs mer
  • Anton N

2019-06-24

Anton N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt radhus i Täby kyrkby, proffsigt jobb från mäklaren med kontinuerlig återkoppling under hela processen vilket jag värderar högt. Läs mer
  • 2019-06-19

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra från början till slut, både när det gäller bemötande och genomförande av uppdraget.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-14

Lina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Både sålde och köpte utav samma mäklare, allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    Blev väldigt nöjd med resultatet Läs mer
  • 2019-05-31

Ellen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har fått otrolig hjälp och stöttning i vårat första husköp. Så som ny på marknaden är det en helt ny värld av facktermer och strategier, utan Madelene hade vi inte klarat av att hålla tungan rätt i mun. Tack för all hjälp! Läs mer
    2019-06-13 Madelene B svarar Ellen H
    Tack s mycket för dina fina ord!
    Madelene B gillar detta
  • 2019-05-29

Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Innan vi skulle sälja vårt hus i Täby ville vi vara säkra på att vi hade en mäklare som vi båda kände oss nöjda med. Vi träffade måklare från 5 olika firmor innan vi träffade och bestämde oss för Conny Strömbom från Svensk Fastighetsförmedling.

Vi har fått jättebra råd och stöd genom hela processen som gick mycket smidigt från start till mål och rekommenderar gärna Conny till andra! Läs mer
  • 2019-05-26

Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    3:a om 76 kvm i Roslags Näsby. Proffesionellt, tydligt och lugnt bemötande som uppfyllde våra förväntningar genom en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-23

Anton W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig mäklare, rak på sak och ärlig. Läs mer
  • 2019-05-18

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte villa med Pool i Täby kyrkby. Conny var trevlig, glad, korrekt, noggrann och neutral. Hade gärna sålt med Conny. Läs mer
  • 2019-04-29

Jon G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köp av villa, bra bemötande. Saklig, lösningsorienterad. Läs mer
  • JENNY M

2019-04-12

JENNY M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi är mycket nöjda med allt ifrån proffsigt bemötande, kontakt, extra visning... snabbt smidigt och förtroendeingivande! Tack! Läs mer
  • 2019-04-08

Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Träffade mäklaren första gången för 3 månader sedan då jag ville ha hjälp med att sälja mitt kedjehus. Mina förväntningar var att detta skulle lösas på ett bra och smidigt sätt där mäklaren skötte om 'allt' och att affären genomfördes inom rimlig tid.
    Mäklaren med assistent har varit proffsiga och skött det hela som förväntat med råge! God information i alla faser och alltid ett trevligt bemötande! Är mycket tacksam för att jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-04-11 Madelene B svarar Tommy T
    Tack för dina fina ord Tommy! Det var ett nöje att samarbeta med dig genom försäljningen av ditt hus. Lycka till i din nya bostad!
  • 2019-03-23

Inti O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och träffsäker. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-12

Ahdieh M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag tyckte att mäklaren hade jätte bra bemötande och svarade på våra frågor på ett trevligt och professionellt sätt! Läs mer
    2019-04-11 Madelene B svarar Ahdieh M
    Tack så mycket Ahdieh det värmer mäklarhjärtat att höra!
  • 2019-03-04

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpte lägenhet i Täby där både budgivning och kontraktsskrivning skedde smidigt.

Nöjd kund! Läs mer
  • 2019-03-03

Nickolas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Har sålt en bostadsrätt. Korrekt och tydligt bemötande av mäklaren, som tydligt klargjorde vad som krävdes ömsesidigt för en smidig säljprocess.
    Förväntningarna var att få till en så snabb affär som möjligt pga flytt. Lägenheten blev såld en vecka efter den annonserades ut. Läs mer
  • 2019-02-08

Inger G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålt villa i Täby, mäklaren mycket trevlig och kunnig. Snabbt resultat och bra information under försäljningsprocessen.
    Resultatet över förväntan. Läs mer
  • 2018-12-19

Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny är väldigt professionell i sitt bemötande och inger förtroende hos såväl säljare och köpare. Som köpare känner man sig trygg med sitt köp. Läs mer
  • 2018-12-02

Ann-Charlotte F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt trevligt och lätt att samarbeta med. Super! Läs mer
  • 2018-11-19

Gustav A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Har haft Conny förut vid försäljning av bostad. Denna gången var inget undantag utan allt gick smidigt och snabbt utan massa tjafs. Kan varmt rekommendera Conny Strömbom. Läs mer
  • 2018-11-18

Jesper K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Bra koll på prospektet, föreningen och allt kring försäljningen. Trevligt bemötande även om vi hade väldigt lite kontakt. Läs mer
  • 2018-11-12

Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny överträffade vår förväntan. Med all sin kunskap och alla goda tips kände vi oss trygga med honom från dag ett. Han höll vad han lovade och sålde vårt hus inom 1,5 vecka och i prisintervallet vi hade kommit överens om. Stort tack för all din hjälp och alla goda råd. Vi har redan rekommenderat dig till flera andra som går i säljartankar i Täby. Läs mer
  • 2018-11-12

Mathias V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-07

Markus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny blev utvald genom att möta ett antal mäklare och han visade på en gång en stor portion av lyhördhet, tydlighet i Svensk Fasts erbjudande och gemensam säljstrategi som jag efterfrågat. Vid försäljning av huset så levdes dessa förväntningar upp till fullo samt bevis på ett nära samarbete, förmågan att förhandla med ibland svåra motparter och framför allt ett 100% engagemang.

Säljer jag igen säljer jag med Conny! Läs mer
  • 2018-11-05

Sarah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    En trygg och kunnig mäklaren som jag varmt kan rekommendera. Sålde en lägenhet i Hägernäs i Täby.

Mvh Sarah Asterhag Läs mer
  • 2018-11-02

Caroline Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har köpt en lägenhet i Hägernäs. Mäklaren som var på plats, Conny Strömbom, kändes avslappnad och var väldigt trevlig. Även dagen efter visningen när han ringde och återkopplade var han inte för på, som jag kan uppleva av tidigare mäklare jag träffat. Han låter oss intressenter visa att vi faktiskt är intresserade.
    Har inget att påpeka.
    Så för att sammanfatta, riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Anders H

2018-10-23

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Nu har vi sålt villan i Täby efter 32 år! Hjälpen vi fått av mäklaren,
    Conny Strömbom, efter lite besvär med köparna var ovärderlig utan det stödet från mäklaren undrar jag hur det gått. Bra och trevligt bemötande i tid och otid. Läs mer
  • 2018-08-24

Jonathan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte villa av Conny i Täby och tycker att detta var en mycket trevlig och trovärdig upplevelse! Läs mer
  • 2018-08-24

Martin Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Sålde min lägenhet i Täby med hjälp av Conny. Smidigt och bra bemötande. Bra slutresultat. Läs mer
  • 2018-08-16

Saman A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt och sålt hus och blev vi bemötta av bäst ,duktig,kunnig och trevlig mäklaren. Läs mer
  • 2018-06-30

Magnus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi har sålt villa i Täby.
    Mäklaren hade bra lokalkunskap och försäljningsstrategi och gav oss hela tiden löpande information så att vi var väl uppdaterade.
    Vi fick hela tiden ett vänligt och trevligt bemötande samt uppskattade hans punktlighet.
    Allt i allt är vi väldigt nöjda med en väl genomförd försäljning. Läs mer
  • Emma A

2018-06-14

Emma A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag har köpt min första bostadsrättslägenhet. Blev trevligt bemött av mäklaren och fick vad jag förväntade mig av visningen och kontraktsskrivandet. Läs mer
  • Christer K

2018-06-08

Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Köpt lägenhet och sålt lägenhet och anlitat samma mäklare Conny.
    Bra bemötande, bra kontakt, påläst
    Förväntningar på hög kunskap och kvalitet vilket levererades till full belåtenhet.
    Rekommenderar gärna till andra Läs mer
  • 2018-05-21

Mohsen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Hon är pålitlig, professionell och kompetent. Ger inte upp och jobbar hårt för att nå resultat! Läs mer
  • 2018-05-02

Veronica Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Kompetent, trevlig och ärlig. Kändes tryggt att sälja vår bostad med Conny som mäklare. Läs mer
  • 2018-04-12

Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi uppfattade Patrik från första stund som en väldigt proffsig och alert mäklare. Han har en väldigt god kännedom om Täby området. Vi kan starkt rekommendera Patrik till en försäljning av din bostad! Läs mer
  • Anna v

2018-04-06

Anna v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag hade höga krav o förväntningar när jag valde Carima och hon har levt upp till och överträffat mina förväntningar!
    Hon är tålmodig, pedagogisk och klok! Läs mer
  • Niclas W

2018-04-05

Niclas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt nöjd.Höll mig väl informerad med all information. Läs mer
  • Jan N

2018-03-24

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi fick ett väldigt bra bemötande, och en enkelhet och tydlighet i hela processen att sälja vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Täby och Conny Strömbom

MVH
    Jan NIlsson Läs mer
  • 2018-03-16

Magnus skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Jag är helnöjd över hur hon skötte försäljningen av min bostad och hur snabbt hon lyckades få fram rätt köpare.
    Väldigt trevlig och kompetent säljare som återkopplade snabbt under hela tiden.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-03-14

Pia-Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig , rak tydlig informativ, återkommer och svarar bra på frågor! Läs mer
  • 2018-03-12

Alina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Carima var seriös och hjälpte oss med allt möjligt . Vi kände oss aldrig oroliga. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-03-02

Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi är nöjda med hur Carima tog sig an vårat ärende.
    Bra återkoppling, samt löpande information om dagsläget. Läs mer
  • Helene A

2018-03-01

Helene A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Carima är noggrann, trevlig och engagerad. Återkopplade till mig så att jag inte missade en chans. Rekommenderas :-) Läs mer
  • 2018-01-31

Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vi var jättenöjda med försäljningen som överträffade våra förväntningar med marginal! Bra jobbat! Läs mer
  • Bonnie B

2018-01-31

Bonnie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Det var härligt att träffa en sådan mäklare som var mkt kunnig och dessutom trevlig och avslappnad. Läs mer
    2018-01-31 Patrik H svarar Bonnie B
    Tack :-). Huset med kakelugnarna som alla kommer att vara avundsjuka på är klart. Mer info kommer tisdag nästa vecka med bilder, planritningar mm.
  • 2018-01-31

Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Mycket professionellt. Vi köpte hus genom hon för fem år sedan och han håller fortfarande viss kontakt på en bra nivå. Läs mer
  • 2018-01-30

Oscar R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Professionellt bemötande,. Kunnig, trevlig och service minded Läs mer
  • 2018-01-12

Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Patrik är trevlig, aktiv, insatt och påläst full av energi! Läs mer
  • 2018-01-12

Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Vår mäklare var alltid tillgänglig trots en period av hög arbetsbelastning på bostadsmarknaden. Han visade sig mycket kunnig, hjälpsam och tog sig tid, i flera omgångar, i en något knepig affär.

Vi återvänder nästa gång det är dags att flytta/säja!👍🌻 Läs mer

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby