Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Täby

Svensk Fastighetsförmedling Täby

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby — Visa karta

Söker du en lokal mäklare med möjlighet till nationell marknadsföring och all kunskap som krävs för en trygg och smidig försäljning? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden här i Täby. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och kan området i detalj.

Vi hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär, oavsett om du ska köpa, sälja eller bådadera. Vi har varit aktiva i kommunen sedan 1980-talet och vi är en av de mest anlitade mäklarfirmorna i området. Idag är vi 6 fastighetsmäklare på kontoret. Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner eller ställ frågor till oss!

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Täby

• Regina
    Regina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Rekommenderar verkligen Joakim Öberg på Svensk fastighetsförmedling i Täby. Vi har haft effektiv och god kommunikation före och efter avslutat husköp!
  • Doris B
    Doris B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Tack för en smidig hantering av lägenhetsförsäljningen.
    Allt har fungerat bra.
    Med vänlig hälsning
    Ebba Lovering
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Förtroende ingivande mäklare med fokus på kundens önskemål.
  • Margarit B
    Margarit B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Hej vi fick utmarks bemötande och vi är mycket nöjd, Tanks
  • Lena v
    Lena v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Enkelt och tryggt att sälja bostad med Conny som mäklare. Alla frågor vi hade fick vi svar på snabbt och även fast vi var sent ute efter att ha hittat vårt nya boende så gick allt lätt och smidigt. Tack!
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Conny levde mer än väl upp till våra förväntningar. Professionellt bemötande och handläggning av hela processen. Vi kunde inte önska något mer.
  • Margareta U
    Margareta U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    mycket trevligt och professionellt bemötande, aldrig några problem, tillgänglig.Väldigt nöjd och kommer att rekommendera honom.
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Har fått ett bra och kunnigt bemötande av Conny! Processen gick snabbt och smidigt.
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Professionell och kunnig, bra kännedom om området.
  • Esko K
    Esko K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby
    Är helt nöjd med mäklarens arbete.

Kemistvägen 10A, 183 79 Täby