Alla kategorier Mäklare Uppsala Tierp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Centralgatan 10, 815 38 Tierp — Visa karta

Företagsbeskrivning:
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tierp!

Mellan Uppsala och Gävle i Uppland hittar du Tierp. Här kan du få hjälp av oss på Svensk fastighetsförmedling att hitta allt från bostadsrätter till gårdar, tomter eller lantbruk. Eftersom vi ingår i Sveriges ledande mäklarkedja har vi all den expertis som krävs för att leda dig genom hela bostadsköpet, eller försäljningen.

Svårt att veta var eller hur du vill bo? Vi har god lokalkännedom och kan hjälpa till med det mesta. Kontakta oss för mer information, vi hjälper så gärna till!

Läs vad 66 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tierp

• Marianne S

2019-08-19

Marianne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har bara positiva svar att ge.
    Allt var toppen som bemötande, erfarenhet, skicklighet och förtroende. Försäljningen gick jättebra och på 1 vecka såld och med flera spekulanter.
    Mycket trevlig bemötande av mäklaren som ingav ett mycket stort förtroende till oss anhöriga i dödsboet. Läs mer
  • 2019-08-15

Lars-Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Har sålt ett fritidshus och mäklarens bemötande var proffesionelt och trevligt och vi hade en mycket bra kontakt under hela affärens gång (från start till avslut)
    En mäklare som brydde sig om kunden och som vi verkligen kan rekomendera. Läs mer
    2019-08-15 Robert L svarar Lars-Erik G
    Stort tack för förtroendet att försälja fritidshuset. Roligt att ni känner en stor belåtenhet med hur jag har utfört försäljningsprocessen.
  • Marie S

2019-07-18

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Zandra Westerlind hjälpte mig att sälja mitt hus i Valparbo. Att ha Zandra som mäklare är en ynnest. Hon är så kunnig, trygg och professionell samt rakt på sak gällande dina förväntningar. Hon jobbar hårt för din sak och finns alltid tillgänglig för frågor och råd.
    Det som slog mig mest är att Zandra är så stöttande och positiv, hon lyssnar, uppmuntrar och vägleder genom hela processen.
    Jag är så glad att jag hamnade hos just dig Zandra! Tack, tack för allt. Läs mer
    2019-07-19 Zandra W svarar Marie S
    Marie tack snälla för den fina rekommendationen, jag blir otroligt rörd och glad. Stort lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-07-11

Elva V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpte Valparbo 163. Mäklaren var jätte trevlig och skötte sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-07-15 Zandra W svarar Elva V
    Stort tack! Skönt att ni är nöjda med allt!
  • 2019-07-10

Hilkka L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mikael var mycket kunnig, och hade helhetstänk på försäljning på området. Jag är mycket nöjd med kommunikationen med honom . Tack. Jag sålde bostadsrätt, parhus. Priset blev högre men realistisk, var överens om utgångspris. Fast det var högre va jag trodde!! Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Hilkka L
    Härligt att du är nöjd Hilkka! Snabbt och smidigt.
  • 2019-07-10

Carl Christofer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    har sålt mitt fritidshus
    Fick ett trevligt o bra bemötande och kan varmt rekommdera
    Zandra som mäklare Läs mer
    2019-07-15 Zandra W svarar Carl Christofer H
    Tack för de orden och tack för ett bra samarbete!
  • 2019-06-29

Barbro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra bemötande. Mäklaren uppfyllde mer än väl mina förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-07-01 Mattias V svarar Barbro A
    Tack Barbro för dom värmande orden!
    Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig och din syster också :-)
  • 2019-06-26

Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Fritidshus.
    Suveränt bemötande m.m av Mäklaren. Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Annelie L
    Tack Annelie! Extra roligt när ett riktigt smultronställe hittar hem till en ny ägare :)
  • 2019-06-24

Alice Gunilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en villa och har fått snabb och bra hjälp med det vi behövt Läs mer
    2019-07-12 Robert L svarar Alice Gunilla W
    Jag får tacka för ännu en lyckad fastighetsaffär vi har genomfört tillsammans. Önskar Er stort lycka till med det nya boendet.
  • 2019-06-20

Ronja A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Helt fantastisk människa, väldigt härlig och ärlig person, what you see is what you get ☺️ Läs mer
    2019-08-15 Mikael W svarar Ronja A
    Tack för orden Ronja! :) Önskar dig lycka till med ditt nya boende, vet redan att det blivit toppen! :)
  • Göran M

2019-05-27

Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt ett Enfamiljshus , proffsigt bemött, förväntningar var att en erfaren mäklare som kan området tar hand om denna försäljning och det gjorde han med bravur! Riktigt bra och smärtfritt från dag ett !!!! Läs mer
    2019-05-27 Robert L svarar Göran M
    Tackar för förtroendet att få försälja Er fastighet. Känns otroligt roligt att ni känner Er nöjda med mitt arbete och jag tackar naturligtvis för rekommendationen!
  • 2019-05-17

Åsa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Både köpte och sålde ett fritidshus med samma mäklare och jag är verkligen jättenöjd med hans arbete. Väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
    2019-05-20 Mattias V svarar Åsa S
    Så glad Åsa att jag fick äran även denna gången och att jag levde upp till era högt ställda förväntningar :-) Önskar er en trevlig sommar!
  • 2019-05-10

Frida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag och min sambo har köpt ett hus, och vi är mycket nöjda med bemötande från mäklaren! Läs mer
    2019-05-10 Mattias V svarar Frida E
    Tack Frida! Så glad för er skull!
  • Börje A

2019-05-09

Börje A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra och snabba svar inför tänkt köp.
    Tillmötesgående. Läs mer
    2019-05-10 Mattias V svarar Börje A
    Tack! Dina kommentarer värmer Börje och grattis till ett fint köp.
  • Sverker S

2019-05-01

Sverker S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt Villa och uthus med tomt ca 3700 kvm.
    Blev utmärkt bemött.
    Vi valde mellan tre mäklarofferter.
    Överträffade våra förväntningar.
    Robert hade affärssinne o kunde övertyga köparen (grannen) att slå till före visning.
    Återkommer gärna efter att
    - erhållit handpenning 3/5
    - ”. slutlikvid 31/8 alt 31/10 Läs mer
    2019-05-03 Robert L svarar Sverker S
    Tusen tack för ett fint samarbete! Känns väldigt bra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-04-30

Britt-Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Helt nöjd men avskyr att svara på enkäter Läs mer
    2019-05-03 Robert L svarar Britt-Marie E
    Tack för det fina betyget och förtroendet!
  • 2019-04-25

Frank Daniel I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Bra bemötande, proffsig och enkel process. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Frank Daniel I
    Stort tack för fint omdöme Frank!
  • 2019-04-24

Hans M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Kunnig, förstående och mycket trevlig. Zandra hade de bästa betygen från min syster och systerdotter vilkas fastigheter hon sålt. Mitt torp såldes till ett pris jag inte kunde tro. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Hans M
    Tack, det värmer att höra! Kul att du är nöjd och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
  • 2019-04-18

Kristoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Trevlig och kunnig. Förstående för vår situation som köpare och verkade ha detsamma för säljarens. Noggrann och pedagogisk genom processen. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Kristoffer L
    Tack för er återkoppling! Jag hoppas att ni kommer att trivas vid ert nya smultronställe!
  • 2019-04-12

Ann-Catrin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har sålt en villa, mycket bra bemött av mäklare har fått det tips, råd och hjälp som vi behövde och tycker att mäklaren mycket bra levt upp till våra förväntningar.

Kan gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Ann-Catrin V
    Tack så mycket Ann-Catrin för era fina ord, känns bra att ni känner er nöjda!
  • 2019-03-20

Mats C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Ser ut att ha funkat bra med försäljningen av fritidshuset. Bra bemötande och han har legat i. Läs mer
  • 2019-03-10

Ulla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpt lgh parhus bostadsrätt.

Trevligt & kompetent bemötande.
    Snabb & smidig affär.

Mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Ulla B
    Stort tack för denna återkoppling! Tänk att det blev just denna lägenhet tillslut ändå :)
  • 2019-02-01

Viktor Emil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Köpte en bostadsrätt. Allt gick väldigt smidigt och mäklaren hjälpte till väldigt bra. God kontakt gjorde köpet möjligt Läs mer
  • Madelene B

2019-01-24

Madelene B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi köpte en bostad ca 7 timmar från där vi bor nu, Sandra westerlind har varit en fantastisk mäklare att ha kontakt med,
    De va en mycket trevlig visning vi va på den 3e januari i år och Sandra va väldigt kunnig och delaktig i visningen på ett sätt som fick oss att känna oss sedda & önskade,
    Vi fick hjälp att använda oss av en fullmakt föe att kunna genomföra affären trots att vi är bosatt många mil bort,

Vi är mycket nöjda !! 😃🥰🥳 Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Madelene B
    Stort tack för den fina återkopplingen! Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • 2019-01-21

Rosemarie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har köpt en gård med stort renoveringsbehov.
    Zandra har under hela processen varit serviceminded, professionell, vänlig och saklig. Zandra har varit "på tårna" bra på att återkoppla och gjort det hon har lovat. Vi är mycket nöjda med Zandra. Läs mer
    2019-04-26 Zandra W svarar Rosemarie L
    Tack för fina ord! Jag hoppas att jag får tillfälle att komma ut och se er förändring framöver.
  • 2018-12-07

Linda-Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi är mycket nöjda med kontakten och bemötandet. Vi fick bra uppdatering från vår mäklare och frekvent. Skulle vi anlita mäklare igen skulle vi absolut vända oss till samma mäklare. Hon uppfyllde verkligen våra förväntningar. Absolut inget att klaga på alls. Vi sålde en lägenhet. Läs mer
  • 2018-11-22

monika t skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vid försäljning av ett gammalt torp behövde jag en mäklares erfarenheter och spetskompetens. Läs mer
  • 2018-11-13

Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har köpt ett äldre hus med en del renoveringsbehov. Mäklaren är insatt i huset, hur allt fungerar och hur det är konstruerat, och trevlig och lätt att prata med. Vi hade inga förväntningar bara att vi kunde få svar på eventuella frågor och att det gick att titta överallt.
    Bra och kunnig mäklare och ett hus som passar oss. vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-11-12

Carin Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt bostadsrätt.
    En kompetent tjej med ett bra engagemang och tydlighet i sin information till mig som kund. Läs mer
  • 2018-11-10

Ingrid Marie-Anne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Försäljning av fritidshus.
    Helt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2018-09-20

Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt fritidshus. Mäklaren Robert Lindell är otroligt proffsig, förtroendeingivande, snabb och serviceinriktad, både till säljare och köpare.
    Jättenöjda! Läs mer
  • 2018-09-16

Per-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Serviceminded, kompetent, drivande och jäkligt snygg i skägg :-) Läs mer
  • 2018-07-21

Erika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sommartorp.
    Trevligt och chosefritt bemötande.
    Hade svårt att veta vad jag kunde förvänta mig och fick råd angående utgångspris. Nöjd med slutbudet, vilket naturligtvis färgar bedömningen.

Tycker egentligen inte om att man hela tiden ombeds sätta betyg på allt möjligt och omöjligt. Läs mer
  • Christopher E

2018-07-11

Christopher E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har haft att göra med Robert på svensk fastighetsförmedling flera gånger gällande både värderingar och försäljningar av fastigheter.
    Han är rak förtroendeingivande och hjälpsam, de försäljningar han gjort åt oss har han skött på bästa tänkbara sätt. I semestertider har vi även haft kontakt med andra på firman vilket även det har gått mycket bra. Vi är absolut helt nöjda med servicen vi fått. Läs mer
  • 2018-06-27

Göran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt jordbruksfastighet. Blev positivt bemött, proffsigt arbete. Positiv mäklare. Hade egentligen inga förväntningar, men det fanns en värdering på fastigheten och marknaden tyckte den var för hog. Mäklaren lyckades nästan ändock få ut vad värderingen var på och min huvudman accepterade bjudet pris. Jag är helt nöjd med hur försäljningen genomfördes. Läs mer
  • 2018-06-19

Jonatan Matias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Hon var professionell, snabb och väldigt snäll under hela processen. Läs mer
  • 2018-06-18

Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har både köpt och sålt ett fritidshus genom Robert Lindell. Kan varmt rekommendera hans tjänster, väldigt trevlig och professionell mäklare som kan sitt yrke. Försäljningen av fritidshuset gick smidigt och överförväntan bra. Läs mer
  • 2018-06-11

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Fritidshus, äldre torp i kulturlandskap, omodernt men charmigt, till salu (Broddby 134).
    Mäklarens entusiasm inför objektet överraskade oss! Därtill agerade hon väldigt snabbt & proffsigt; fotografens bilder blev också proffsiga utan att vara osanna.
    Vi hade förväntat oss lågt pris men Zandra dubblade (i princip) taxeringsvärdet som utgångspris! Bra strategi, visade det sig, eftersom fritidshus just nu är eftertraktade. Slutbudet klart OK!
    Zandra är mycket skicklig i sin roll vilket hon även visade vid kontraktsskrivningen som ägde rum blott fyra dagar efter sista visningen. Läs mer
  • 2018-06-08

Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Tillgänglig, tillmötesgående och stöttande i mitt första husköp någonsin! Läs mer
  • 2018-05-25

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi vände oss till denna förmedling både vid försäljning och köp,,otroligt trevliga och kunniga mäklare,,känns tryggt eftersom dom i vår mening är ledande mäklarbyrå🌹🌹 Läs mer
  • 2018-04-25

Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi sålde vårt fritidshus och fick fantastiskt fin hjälp! Läs mer
  • 2018-04-04

Danja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Kände oss väl omhändertagen, Mäklaren skötte försäljningen på bästa tänkbara sättet. Läs mer
  • 2018-03-28

Jimmy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi blev bemötta av en trevlig och jordnära mäklare. Läs mer
  • 2018-03-11

Anette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Robert har en vänlig och glad sida och bemötte mig/oss på ett mkt bra sätt vid visningen. Han var snabb med att ge oss information och underlag gällande husobjektet och svarade tydligt på våra frågor. Robert upplevs kompetent och har varit mycket tillmötesgående nu när vi går vidare till ett husköp. Allt har känts mkt tryggt och han har levt mer än väl upp till vår förväntan.
    /Anette Stenström Läs mer
  • Richard Tualima T

2018-02-28

Richard Tualima T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    I found the service I received was professional and very friendly.
    I was always well informed through the entire process and on the last meeting, the atmosphere was very relaxing and open. Buying a house would be one of the most important things I have done. Thank you for a wonderful experience and support.
    I would recommend Robert and the Tierp office if you are looking at purchasing a home in this area.
    Great job. Läs mer
  • 2018-02-19

Björn P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket bra bemötande. Lever upp till förvävtan Läs mer
  • 2018-02-11

Cornelia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har sedan tidigare fått bra förtroende av denna mäklarfirma. Mikael Wallén är toppenduktig.
    Snabb, effektiv, trevlig och kunnig.

Kan varmt rekommenderas till andra kunder. Läs mer
  • 2018-02-10

Olov S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mikael Wallén svarade snabbt, är väldigt trevlig och öppen. Läs mer
  • 2018-02-09

Camilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mattias Vallgårda är en stjärna! Men ett fantastiskt engagemang levererar han alltid bortom alla förväntningar. Spelar ingen roll hur komplext eller trassligt något är så löser han det. Mattias tålamod och inställning är helt fantastisk! Tack för ännu ett fint genomfört uppdrag! Läs mer
  • 2018-02-09

Kim Max Urban H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mattias är en mäklare som verkligen gör det där extra för sina klienter, detta var min första bostadsaffär och Mattias tog sig tid och förklarade precis hur det går till att genomföra ett köp. Jag fick först förhinder att skriva på köpeavtalet men detta löstes snabbt och smidigt.

Kundservice på hög nivå :-) Läs mer

Centralgatan 10, 815 38 Tierp