Alla kategorier Mäklare Uppsala Tierp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Svensk Fastighetsförmedling Tierp

Centralgatan 10, 815 38 Tierp — Visa karta

Företagsbeskrivning:
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tierp!

Mellan Uppsala och Gävle i Uppland hittar du Tierp. Här kan du få hjälp av oss på Svensk fastighetsförmedling att hitta allt från bostadsrätter till gårdar, tomter eller lantbruk. Eftersom vi ingår i Sveriges ledande mäklarkedja har vi all den expertis som krävs för att leda dig genom hela bostadsköpet, eller försäljningen.

Svårt att veta var eller hur du vill bo? Vi har god lokalkännedom och kan hjälpa till med det mesta. Kontakta oss för mer information, vi hjälper så gärna till!

Läs vad 39 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tierp

• Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har köpt ett äldre hus med en del renoveringsbehov. Mäklaren är insatt i huset, hur allt fungerar och hur det är konstruerat, och trevlig och lätt att prata med. Vi hade inga förväntningar bara att vi kunde få svar på eventuella frågor och att det gick att titta överallt.
    Bra och kunnig mäklare och ett hus som passar oss. vi är nöjda. Läs mer
  • Carin Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt bostadsrätt.
    En kompetent tjej med ett bra engagemang och tydlighet i sin information till mig som kund. Läs mer
  • Ingrid Marie-Anne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Försäljning av fritidshus.
    Helt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt fritidshus. Mäklaren Robert Lindell är otroligt proffsig, förtroendeingivande, snabb och serviceinriktad, både till säljare och köpare.
    Jättenöjda! Läs mer
  • Per-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Serviceminded, kompetent, drivande och jäkligt snygg i skägg :-) Läs mer
  • Erika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sommartorp.
    Trevligt och chosefritt bemötande.
    Hade svårt att veta vad jag kunde förvänta mig och fick råd angående utgångspris. Nöjd med slutbudet, vilket naturligtvis färgar bedömningen.

Tycker egentligen inte om att man hela tiden ombeds sätta betyg på allt möjligt och omöjligt. Läs mer
  • Christopher E
    Christopher E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi har haft att göra med Robert på svensk fastighetsförmedling flera gånger gällande både värderingar och försäljningar av fastigheter.
    Han är rak förtroendeingivande och hjälpsam, de försäljningar han gjort åt oss har han skött på bästa tänkbara sätt. I semestertider har vi även haft kontakt med andra på firman vilket även det har gått mycket bra. Vi är absolut helt nöjda med servicen vi fått. Läs mer
  • Göran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Sålt jordbruksfastighet. Blev positivt bemött, proffsigt arbete. Positiv mäklare. Hade egentligen inga förväntningar, men det fanns en värdering på fastigheten och marknaden tyckte den var för hog. Mäklaren lyckades nästan ändock få ut vad värderingen var på och min huvudman accepterade bjudet pris. Jag är helt nöjd med hur försäljningen genomfördes. Läs mer
  • Jonatan Matias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Hon var professionell, snabb och väldigt snäll under hela processen. Läs mer
  • Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har både köpt och sålt ett fritidshus genom Robert Lindell. Kan varmt rekommendera hans tjänster, väldigt trevlig och professionell mäklare som kan sitt yrke. Försäljningen av fritidshuset gick smidigt och överförväntan bra. Läs mer
  • Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Fritidshus, äldre torp i kulturlandskap, omodernt men charmigt, till salu (Broddby 134).
    Mäklarens entusiasm inför objektet överraskade oss! Därtill agerade hon väldigt snabbt & proffsigt; fotografens bilder blev också proffsiga utan att vara osanna.
    Vi hade förväntat oss lågt pris men Zandra dubblade (i princip) taxeringsvärdet som utgångspris! Bra strategi, visade det sig, eftersom fritidshus just nu är eftertraktade. Slutbudet klart OK!
    Zandra är mycket skicklig i sin roll vilket hon även visade vid kontraktsskrivningen som ägde rum blott fyra dagar efter sista visningen. Läs mer
  • Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Tillgänglig, tillmötesgående och stöttande i mitt första husköp någonsin! Läs mer
  • Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi vände oss till denna förmedling både vid försäljning och köp,,otroligt trevliga och kunniga mäklare,,känns tryggt eftersom dom i vår mening är ledande mäklarbyrå🌹🌹 Läs mer
  • Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi sålde vårt fritidshus och fick fantastiskt fin hjälp! Läs mer
  • Danja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Kände oss väl omhändertagen, Mäklaren skötte försäljningen på bästa tänkbara sättet. Läs mer
  • Jimmy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi blev bemötta av en trevlig och jordnära mäklare. Läs mer
  • Anette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Robert har en vänlig och glad sida och bemötte mig/oss på ett mkt bra sätt vid visningen. Han var snabb med att ge oss information och underlag gällande husobjektet och svarade tydligt på våra frågor. Robert upplevs kompetent och har varit mycket tillmötesgående nu när vi går vidare till ett husköp. Allt har känts mkt tryggt och han har levt mer än väl upp till vår förväntan.
    /Anette Stenström Läs mer
  • Richard Tualima T
    Richard Tualima T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    I found the service I received was professional and very friendly.
    I was always well informed through the entire process and on the last meeting, the atmosphere was very relaxing and open. Buying a house would be one of the most important things I have done. Thank you for a wonderful experience and support.
    I would recommend Robert and the Tierp office if you are looking at purchasing a home in this area.
    Great job. Läs mer
  • Björn P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket bra bemötande. Lever upp till förvävtan Läs mer
  • Cornelia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag har sedan tidigare fått bra förtroende av denna mäklarfirma. Mikael Wallén är toppenduktig.
    Snabb, effektiv, trevlig och kunnig.

Kan varmt rekommenderas till andra kunder. Läs mer
  • Olov S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mikael Wallén svarade snabbt, är väldigt trevlig och öppen. Läs mer
  • Camilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mattias Vallgårda är en stjärna! Men ett fantastiskt engagemang levererar han alltid bortom alla förväntningar. Spelar ingen roll hur komplext eller trassligt något är så löser han det. Mattias tålamod och inställning är helt fantastisk! Tack för ännu ett fint genomfört uppdrag! Läs mer
  • Kim Max Urban H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mattias är en mäklare som verkligen gör det där extra för sina klienter, detta var min första bostadsaffär och Mattias tog sig tid och förklarade precis hur det går till att genomföra ett köp. Jag fick först förhinder att skriva på köpeavtalet men detta löstes snabbt och smidigt.

Kundservice på hög nivå :-) Läs mer
  • Roger H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Gott bemötande och tydligt informativt. Läs mer
  • Jean M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Vi vill verkligen rekommendera fastighetsbyrån. Mikael har varit väldigt engagerad, trevlig och professionell. Tacksam för all hjälp. Läs mer
  • Monika Lena Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Hjälpsam kunnig trevlig tar reda på uppkomna frågor påläst och mycket förtroendeingivand trevlig mäklare Läs mer
  • Beatrice Matilda Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Professionell mäklare som tar sitt jobba på allvar. Jättenöjd. Läs mer
  • Maud Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Jag är nöjd med min mäklare. Det som varit jobbigt är att det var många olika som visade mitt hus, men eftersom det var semestertider kan jag förstå det. Huset blev sålt så då kan jag vara nöjd. Läs mer
  • Navid Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Zandra skötte allt jättefint, trots att jag inte kunde närvara fysiskt under processen! Läs mer
  • Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Väl bemötta och proffsigt handläggning av ärendet. Läs mer
  • Jenny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Affären har gått snabbt, smidigt och enkelt! Precis som jag ville ha det! Läs mer
  • Folke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Väldigt trevligt och snabbt bemötande vid visning och köp. Läs mer
  • Anita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket trevlig,och duktig på att förklara när han/vi läste igenom alla papper. Klar och tydlig. Läs mer
  • Elisabet P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    En engagerad och tålmodig man som man känner förtroende för. Läs mer
  • Oskar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mycket bra med ett trevligt och professionellt bemötande. Extra plus i kanten då det utan en suck gick att boka visning utöver ordinarie tid. Läs mer
  • Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Uppfyllde kraven väl, något för lågt försäljningspris Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Snäll, ärlig, lätt att ha och göra med! Läs mer
  • Carina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Mäklaren var ytterst kompetent, trevlig, och gjorde det där lilla extra för att jag som säljare skulle bli helt nöjd.
    Bättre kan det inte vara!
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Pia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tierp
    Trevlig och positiv. Lyssnar in våra behov, idéer och frågor inför försäljningen.
    Snabb återkoppling och tydlig information genom hela processen. Läs mer

Centralgatan 10, 815 38 Tierp