Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trelleborg!

Trelleborg som är Sveriges sydligaste stad ligger på söderslätt i Skåne. Här jobbar vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig att få ut det allra bästa av din bostadsaffär. Vi är kunniga både inom mäklarbranschen och det geografiska läget. Allt för att vi ska kunna ge dig personlig service och det boende du drömt om.

Vare sig det är en värdering, försäljning eller ett köp du är ute efter kan vi ge dig mäklartjänster som täcker allt. 80 års erfarenhet i branschen säger en del om vad vi klarar av.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 63 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

• Stina B

2019-01-23

Stina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt 2-rumslgh i Trelleborg. Väldigt bra bemötande av av kunnig och trevlig mäklare (Christian Larsson). Tog sig tid att gå igenom både lgh och försäljningsprocessen. Offerten var jättefint utformad och väldigt tydlig, och även prospektet till kunderna. Mina förväntningar var att få lgh såld av en bra mäklare till minst utgångspris och så blev det. Jag är helnöjd!!!
    👍👍👍👍👍 Läs mer

Perfekt Läs mer
  • 2019-01-12

Alban M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Lägenhet
    Jag blev bemött av mäklare på en utmärkt sätt .
    Hon var trevligt på alla set.
    Vi är mycket nöjda me mäklaren.
    Jag upplevde hennes arbete som mäklare på en skala 10av 10.
    Jag gär inte bra betyg bara att vi köpte lägenheten men hon är värd på alla sätt. Läs mer
  • 2019-01-08

Kent P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    allt fungera bra,,, jag e nöjd,,, Läs mer
  • 2019-01-03

Pia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köp av lägenhet. Snabb återkoppling snabba svar på frågor och uttrycker sig tydligt, Upplevs som seriös och har ett trevligt bemötande. Snabb affär där allt var väl förberett inför kontrakt skrivning. Läs mer
  • 2018-12-22

Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt en gammal skånelänga.

Hon har varit tillmötesgående, ödmjuk och hjälpsam hela resan.

Över förväntan

Vi har varit "jobbiga", och ställt en massa frågor. Carolin har hela tiden funnits där för oss med sitt lugn.

Kort och gott Väldigt bra Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Peter A
    Tusen tack för era fina ord! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och som sagt, finns varken jobbiga eller för många frågor. :) Tack för gott samarbete! Vänligen, Carolin
  • 2018-12-16

Charlotte O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Allt gick snabbt smidigt och över förväntan. Läs mer
  • 2018-12-11

Rolf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte först ett hus genom Jenny, med tanke på hur hon sålde huset fanns det ingen anledning att inte använda henne för egen försäljning, hon är och gör det där lilla extra så att objektet blir attraktivt.
    Tack Jenny Läs mer
    2018-12-17 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Rolf G
    Tusen tack för värmande ord - och för förtroendet att sälja din bostad. Ja, att få lov att styla till bostaden med det där extra "piffet" inför försäljningen ligger mig varmt om hjärtat.
  • 2018-12-02

Maria Sandra Therese N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-11-28

Valter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt fritidshus.
    Utmärkt bemött.
    Så här långt. Läs mer
  • 2018-10-30

Johan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi valde Svensk Fastighets Förmedling i Trelleborg och Jenny Borgström när vi skulle sälja vår villa. Vi hade träffat Jenny tidigare och fått ett gott intryck. Försäljningen gick snabbt och smidigt och våra förväntningar på mäklaren och dess engagemang uppfylldes. Vi är väldigt nöjda och kan därför varmt rekommendera Svensk Fastighets Förmedling i Trelleborg och Jenny. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Johan N
    Tusen tack för varma ord och rekommendationen! Lycka till i er nya bostad!
  • 2018-10-23

Louise N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpt bostad.
    Gott bemötande och väl påläst mäklare om objektet.
    Bara positivt att säga. Läs mer
  • 2018-10-17

Magdalena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har tidigare köpt och sålt bostad med Karl-Fredrik och nu har vi gjort ett ytterligare villaköp. Det säger väl allt!

Med Karl-Fredrik blir du alltid bemöt på bästa sätt, han ser och hör kunden. En unik egenskap. Trogna kunder fås när trygghet ges.

Bästa mäklaren i Trelleborg! Läs mer
  • 2018-10-14

Berit C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa och träffade 5 olika mäklare och jag fastnade för Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren gjorde mycket bra intryck på mig och bemötte mig på ett trevligt sätt. Hon var lugn, saklig, lyssnande och kunnig. Jag blev mycket nöjd med mitt val och kan rekommendera henne med stor glädje. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Berit C
    Tusen tack Berit, det värmer att läsa! Vänligen, Carolin.
  • 2018-09-21

Kajsa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Bra bemött och kunnig mäklare. Uppskattar tips och hjälp med bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2018-09-19

Martin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag både sålde och köpte bostad genom Jenny Borgström på Svensk Fastighetsförmedling. De var verkligen kanonservice från början till slut. Jenny fanns alltid där om det var frågor och dylikt. Aldrig sålt lägenhet innan, men med henne så gick all smidigt och bra. Finns inget klaga på.
    Så varmt rekommendera Jenny Borgström och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2018-09-19 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Martin N
    Tack så mycket! Önskar er båda varmt lycka till i den nya bostaden!
  • Jacob C

2018-08-06

Jacob C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag sålde min marklägenhet.
    Bemötandet samt engagemanget hos mäklaren var väldigt trevligt. Man kände att Caroline genuint brydde sig. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jacob C
    Tack så mycket Jacob! Vad roligt att det lyser igenom. Vänligen, Carolin
  • 2018-07-25

Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt ett hus.
    Bemötandet var bra, trevlig och hjälpsam. Påläst och papperna iordning. Läs mer
  • 2018-07-21

Birgit Elisabet N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Försäljning av hus i Trelleborg.
    Mycket proffsig & kunnig mäklare som verkligen skötte ALLT för oss.
    Bra bilder, bra annonsering.
    Stort plus för tjänsten ” varudeklarerat” så både köpare & säljare känner sig trygga.

Rekommenderas !!!! Läs mer
  • 2018-07-20

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Ett lugnt och sakligt genomförande. Gott bemötande. Återkoppling efter visningar relativt snabbt. Jag kan rekommendera Karl-Fredrik Wahn. Läs mer
  • 2018-07-15

Bent Heinrich N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Alt har været en helt fantastisk oplevelse, super professionel, kan kun anbefale.
    Vi fik solgt vores hus i Trelleborg på 5 dage ,over pris .
    Super moderne markedsføring.

1000...1000 tak for super professionel salgs arbejde og en fantastisk service.

Bent Nielsen
    Trelleborg Läs mer
  • Anna S

2018-07-13

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag och min sambo köpte en 1,5 plans villa. Redan från första bemötandet kände vi att mäklaren var trevlig, snäll och engagerad i sitt arbete. Med tanke på tidigare dåliga mäklarupplevelser så hade inte vi inte så höga förväntningar, men vi blev motbevisade av Carolin. Vi känner oss mycket trygga med carolin och har nu anlitat henne till att sälja vår nuvarande bostadsrätt. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Anna S
    Tack så mycket för denna värmande kommentar! Var roligt att få hjälpa er både med att köpa och sälja. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Vänligen, Carolin
  • Lars P

2018-07-13

Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Blev vänligt och trevligt bemött av mäklaren. Är nöjd med resultatet. Rekommenderas. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Lars P
    Tusen tack för din fina kommentar! Vänligen Carolin
  • 2018-06-25

Yngve N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Allt fungerade perfekt!
    Ärligt och sakligt! Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Yngve N
    Tack så mycket! Jag önskar er varmt lycka till i Malmö, och skulle ni ångra er - så hjälper jag gärna till ännu en gång:-)!
  • 2018-06-21

Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt en villa i Smygehamn. Mäklaren har hela tiden varit nåbar och tillmötesgående.

Vi har känt trygghet och förtroende. Affären gick snabbt och mäklaren var kunnig och proffsig. Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Maria B
    Tack så mycket! Vårt arbete underlättas mycket när det är prydligt och väl förberett i bostaden vid fotografering och visning - så tack för hjälpen!
  • 2018-06-10

Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tomtförsäljning
    Vi blev bemött på ett förtroendegivande sätt.
    Mäklaren uppträdde som vi hade hopats
    saklig,seriöst och positivt
    Vi ger honom betyg utmärkt Läs mer
  • Roman S

2018-06-03

Roman S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har köpt en villa i Trelleborg. Det initiala bemötandet var väldigt bra under visningen och bra svar på alla frågor. Lite strul med tekniken och mailen men tyckte att affären gick smidigt och bra till. Väldigt bra struktup under hela processen. Ordning och reda på papper, kontrakt etc. Läs mer
  • 2018-05-29

Tommy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus.
    Vi valde Svensk Fasighetsförmedling för deras upplägg och noggrannhet .
    Mäklare Karl Fredrik Wahn levererade över förväntan.
    Både säljare och köpare nöjda!
    Super!
    Inger o Tommy Läs mer
  • 2018-05-23

Janina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt en villa. Hade inga speciella förväntningar utan är i helhet nöjd med allt. Dock var det lite problem med kommunikationen via internet. Mail som inte levererades som gjorde att en del missförstånd uppstod. Läs mer
  • 2018-05-22

Viveka S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålde mitt hus och hon kändes trygg och lugn. Kände av hur jag ville ha det och min inställning i försäljningen Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Viveka S
    Tusen tack för din fina kommentar Viveka! Hoppas du trivs i nya bostaden. Vänligen, Carolin
  • 2018-05-19

Bjarke L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi fick bra service, Carolin Svensson var duktig på att arrangera vad som behövdas för en smidig affär. Läs mer
  • Lars-Erik N

2018-05-15

Lars-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte hus i Trelleborg. Mycket nöjd med mäklarens hantering av vårt köp. Läs mer
  • Jacky J

2018-04-28

Jacky J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt lägenhet med renoverings behov. Mäklaren var proffsig och enkel att ha att göra med, ler gärna och är skämtsam.
    Hoppades på att få den såld snabbt och så blev det! Läs mer
  • 2018-04-11

Sebastian R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Väldigt trevlig och bra bemötande. Svar på alla frågor. Kunnig. Läs mer
  • Magnus R

2018-03-19

Magnus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Professionellt bemötande och sakkunning. Beskrev processen på ett bra och tydligt sätt. Borde vara mer rekommenderande/hjälpande vid beslut Läs mer
  • 2018-03-18

Bengt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Så nöjda med Jenny Borgström och Svensk Fastighetsförmedling. Kunnig-Proffsig och förtroendeingivande. Kan varmt rekommenderas 👍🏼👍🏼 Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Bengt O
    Tusen tack för fina ord! Ödet hade nog ett finger med i denna affären och tänk vad viktigt ”första intrycket” är! Lycka till med ert nya boende!
  • 2018-03-16

Annica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny är väldigt professionell i sitt bemötande och besitter stor kompetens som gjorde att vi som köpare kändes oss trygga i ett ovanligt snabb husaffär.

Den varmaste rekommendationen från oss!
    Hälsningar Annica och Ulf Läs mer
    2018-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Annica O
    Tusen tack för vänliga ord. Att köpare och säljare känner sig trygga igenom hela affären är nog det viktigaste av allt! Det är en av de största affärerna man gör i sitt liv och att få så mycket info som möjligt under processen, gör att man känner sig trygg att genomföra affären - utan några frågetecken kvar att räta ut. Önskar er varmt lycka till och hoppas ni får många trevliga tillfällen att skapa minnen i huset.
  • 2018-03-15

Ulf A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Trevlig och professionell genom hela processen! Läs mer
    2018-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Ulf A
    Tack så mycket! Glad att få vara en del av när människor förändrar en del av sitt liv genom ett husköp. Lycka till och välkomna till Trelleborgs Kommun!
  • 2018-02-27

Jimmy P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket proffisionell. Väldigt nöjd med denna försäljning, tack för all hjälp/ Jimmy Persson Läs mer
  • Ruth W

2018-02-21

Ruth W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bara så nöjda, vänligt, proffsigt bemötande lätt o smidigt TACK Läs mer
  • Peter S

2018-02-15

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Personlig service, vänligt bemötande, och så hjälpsamma med alla frågor och funderingar! Man kände sig väl omhändertagen. Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Peter S
    Tack! Precis så som jag vill att kunderna ska känna och uppleva efter att ha gjort en affär. Inga frågetecken ska finnas kvar efteråt. Varmt lycka till med er nya bostad och varmt välkomna till Trelleborg!
  • 2018-02-15

Roswitha E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi kan inte mer än berömma vår mäklare för ett utomordentligt utfört uppdrag. Jenny såg till att fånga kundernas intresse genom hennes berättelse redan i annonsen, vi hade bara visning en gång och efter detta började budgivningen direkt. Knappt en vecka efter är alla papper undertecknade. Mer än nöjda, Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Roswitha E
    Tusen tack för fina ord! Är ni nöjda är jag nöjd! Så glad och tacksam att kunna hjälpa till och finnas där när människor gör en av sitt livs största affärer.
    Tack för förtroendet!
  • 2018-01-25

Birgitta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bästa mäklaren man kan önska sig. Kunnig, snabba återkopplingar, vi kände oss både trygga och bekväma, väldigt seriöst hela processen. Läs mer
    2018-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Birgitta J
    Tack snälla för fina och uppskattande ord!
    Vänligen Jenny Borgström
  • 2018-01-14

Jelena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny Borgström är bästa mäklare respektiv "säljare" som jag har träffat någonsin!
    Jenny är arligt och har respektfullt bemötande med kunden samtidigt som hon är professionellt och lätt att tycka om!
    Jenny är precis förebild för hur en mäklare ska vara, om jag någonsin blir mäklare så vill jag vara som Jenny Borgström😄 Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jelena J
    Tack Jelena! Dina ord gick rakt in i mitt hjärta! Mitt mål är alltid att mina kunder ska vara nöjda - då har jag lyckats! Tack än en gång och grattis till ditt nya boende:-). Från Jenny Borgström
  • Julia A

2017-11-07

Julia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra bemötande från värdering till kontraktsskrivning under gårdagen. Påläst inför värdering, bra löpande information om visning och budgivning. Läs mer
  • 2017-09-14

Michael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    MÄKLAREN VAR VÄLDIGT TILLMÖTESGÅENDE OCH HADE FULL KOLL PÅ FÖRSÄLJNINGEN AV LÄGENHETEN FRÅN BÖRJAN TILL SLUT.
    HADE LÖPANDE KONTAKT MED OSS SÄLJARE KONTINUERLIGT SÅ VI VISSTE VAD SOM HÄNDE OCH HUR BUDGIVNINGEN GICK. Läs mer
  • 2017-07-27

Wiktor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Karl Fredrik tog sig an min bostad och byggde upp en vinnande säljplan som passade både min bostad samt potentiella köpare, speciellt den faktiska köpare som gav det högsta budet. Läs mer
  • 2017-06-27

David Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Han bemötte oss väl och respekterade våra önskemål. Han informerade oss vid Varje tillfälle och gjorde sitt bästa Läs mer
  • Wivianne W

2017-05-08

Wivianne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Trots en något sen start, pga att Carl Fredrik Wahn precis i början av försäljningsuppdraget, tog en tämligen lång och oanmäld semester, dessutom ovana vid att läsa bouppteckningar, får han ändå betyget 4,5.
    Han gjorde en mycket fin objektsbeskrivning i ord och bild, hade hög tillgänglighet på telefon, sms och e-mail. Som person är han lättsam och trevlig att prata med och är lyhörd för säljarens behov.
    Jag fick snabbt ett förtroende för honom och kan med varmt hjärta rekommendera Karl Fredrik Wahn. Läs mer
  • 2017-05-02

Tony K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra bemötsnde och kanonsercice hela vägen. Mycket nöjd kund här. Läs mer
    2017-05-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Tony K
    Tack så mycket Tony! Var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus. :) / Carolin

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg