Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

• Wivianne W
    Wivianne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Trots en något sen start, pga att Carl Fredrik Wahn precis i början av försäljningsuppdraget, tog en tämligen lång och oanmäld semester, dessutom ovana vid att läsa bouppteckningar, får han ändå betyget 4,5.
    Han gjorde en mycket fin objektsbeskrivning i ord och bild, hade hög tillgänglighet på telefon, sms och e-mail. Som person är han lättsam och trevlig att prata med och är lyhörd för säljarens behov.
    Jag fick snabbt ett förtroende för honom och kan med varmt hjärta rekommendera Karl Fredrik Wahn.
  • Tony K
    Tony K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra bemötsnde och kanonsercice hela vägen. Mycket nöjd kund här.
    2017-05-09 Karl Fredrik W svarar Tony K
    Tack så mycket Tony! Var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus. :) / Carolin
    Jenny B gillar detta
  • Anne B
    Anne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Stort engagemang och bra info till mig under hela processen.
    Jenny B gillar detta
  • Katti M
    Katti M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny var min och min mors mäklare, jättetrevlig, personlig och vänlig och duktig!! Hon hjälpte oss även med deklarationen året efter husförsäljningen!
    Rekommenderar henne varmt!!
    2017-04-29 Jenny B svarar Katti M
    Tack för vänliga ord! Hoppas ni trivs i er underbara nya bostad och att ni njuter av de vackra omgivningarna. Lycka till med allt!
    Katti M gillar detta
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Väldigt nöjd, Allting flöt på fort, professionellt och smidigt, Mycket trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar
    2017-04-10 Karl Fredrik W svarar Patrik B
    Tusen tack för din fina rekommendation Patrik! /Carolin
  • Julia L
    Julia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bra, trevlig och personlig mäklare
    2017-04-10 Karl Fredrik W svarar Julia L
    Tack Julia, det värmer mycket! Hoppas du fått landa och trivs i ditt nya hus. / Carolin
  • Emma H
    Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Ett fantastiskt bemötande varje gång, både vid möten och vid annan kontakt.
    2017-04-10 Karl Fredrik W svarar Emma H
    Stort tack Emma! Alltid lika trevligt att träffa er, vi ses snart igen! / Carolin
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Carolin Svensson på Svensk Fastighetsförmedling gjorde en snabb och smidig försäljning av min mors hus. En bra mäklare .
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Saklig, ej för påstridig, affärsmannamässig. Bra koll på läget. Kan dock verka lite återhållsam och man får intrycket av att han håller lite på information för att själv ha fördel.
  • Gunn S
    Gunn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    100 % nöjd från första mötet tills affären var avslutad.
    Rekommenderar Caroline varmt!
  • Bo-Göran S
    Bo-Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag tyckte att mäklaren, Carolin, var mycket proffsig och engagerade sig för att slutresultatet skulle bli bra.
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Snabb o fin service, lättillgänglig och ödmjuk och trevlig och tillmötesgående
  • Kirsti L
    Kirsti L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Allt fungerade alldeles utmärkt, saklig och bra information mm.
    Helt nöjd!
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi är mycket nöjda med Karl Fredrik, lugn och stabil. Synd att vi fick gå ner i pris men inget att styra över. Vi fick den handledning som vi behövde på vägen.
    2017-01-19 Karl Fredrik W svarar Mikael G
    Tack Mikael, vi gav allt och lite till men nådde inte riktigt hela vägen fram. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och att flytten till en ny spännande stad gick bra!
  • Ellinor D
    Ellinor D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Verkligen nöjd med allt! Lätt att få tag på mäklaren och smärtfri säljprojekt. Rekommenderas!

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg