Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trelleborg!

Trelleborg som är Sveriges sydligaste stad ligger på söderslätt i Skåne. Här jobbar vi på Svensk fastighetsförmedling för att hjälpa dig att få ut det allra bästa av din bostadsaffär. Vi är kunniga både inom mäklarbranschen och det geografiska läget. Allt för att vi ska kunna ge dig personlig service och det boende du drömt om.

Vare sig det är en värdering, försäljning eller ett köp du är ute efter kan vi ge dig mäklartjänster som täcker allt. 80 års erfarenhet i branschen säger en del om vad vi klarar av.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 38 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

• Leif N
    Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tomtförsäljning
    Vi blev bemött på ett förtroendegivande sätt.
    Mäklaren uppträdde som vi hade hopats
    saklig,seriöst och positivt
    Vi ger honom betyg utmärkt Läs mer
  • Roman S
    Roman S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har köpt en villa i Trelleborg. Det initiala bemötandet var väldigt bra under visningen och bra svar på alla frågor. Lite strul med tekniken och mailen men tyckte att affären gick smidigt och bra till. Väldigt bra struktup under hela processen. Ordning och reda på papper, kontrakt etc. Läs mer
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus.
    Vi valde Svensk Fasighetsförmedling för deras upplägg och noggrannhet .
    Mäklare Karl Fredrik Wahn levererade över förväntan.
    Både säljare och köpare nöjda!
    Super!
    Inger o Tommy Läs mer
  • Janina S
    Janina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Har köpt en villa. Hade inga speciella förväntningar utan är i helhet nöjd med allt. Dock var det lite problem med kommunikationen via internet. Mail som inte levererades som gjorde att en del missförstånd uppstod. Läs mer
  • Viveka S
    Viveka S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålde mitt hus och hon kändes trygg och lugn. Kände av hur jag ville ha det och min inställning i försäljningen Läs mer
  • Bjarke L
    Bjarke L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi fick bra service, Carolin Svensson var duktig på att arrangera vad som behövdas för en smidig affär. Läs mer
  • Lars-Erik N
    Lars-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte hus i Trelleborg. Mycket nöjd med mäklarens hantering av vårt köp. Läs mer
  • Jacky J
    Jacky J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt lägenhet med renoverings behov. Mäklaren var proffsig och enkel att ha att göra med, ler gärna och är skämtsam.
    Hoppades på att få den såld snabbt och så blev det! Läs mer
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Väldigt trevlig och bra bemötande. Svar på alla frågor. Kunnig. Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Professionellt bemötande och sakkunning. Beskrev processen på ett bra och tydligt sätt. Borde vara mer rekommenderande/hjälpande vid beslut Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Så nöjda med Jenny Borgström och Svensk Fastighetsförmedling. Kunnig-Proffsig och förtroendeingivande. Kan varmt rekommenderas 👍🏼👍🏼 Läs mer
    2018-03-18 Jenny B svarar Bengt O
    Tusen tack för fina ord! Ödet hade nog ett finger med i denna affären och tänk vad viktigt ”första intrycket” är! Lycka till med ert nya boende!
  • Annica O
    Annica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny är väldigt professionell i sitt bemötande och besitter stor kompetens som gjorde att vi som köpare kändes oss trygga i ett ovanligt snabb husaffär.

Den varmaste rekommendationen från oss!
    Hälsningar Annica och Ulf Läs mer
    2018-03-16 Jenny B svarar Annica O
    Tusen tack för vänliga ord. Att köpare och säljare känner sig trygga igenom hela affären är nog det viktigaste av allt! Det är en av de största affärerna man gör i sitt liv och att få så mycket info som möjligt under processen, gör att man känner sig trygg att genomföra affären - utan några frågetecken kvar att räta ut. Önskar er varmt lycka till och hoppas ni får många trevliga tillfällen att skapa minnen i huset.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Trevlig och professionell genom hela processen! Läs mer
    2018-03-16 Jenny B svarar Ulf A
    Tack så mycket! Glad att få vara en del av när människor förändrar en del av sitt liv genom ett husköp. Lycka till och välkomna till Trelleborgs Kommun!
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket proffisionell. Väldigt nöjd med denna försäljning, tack för all hjälp/ Jimmy Persson Läs mer
  • Ruth W
    Ruth W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bara så nöjda, vänligt, proffsigt bemötande lätt o smidigt TACK Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Personlig service, vänligt bemötande, och så hjälpsamma med alla frågor och funderingar! Man kände sig väl omhändertagen. Läs mer
    2018-02-16 Jenny B svarar Peter S
    Tack! Precis så som jag vill att kunderna ska känna och uppleva efter att ha gjort en affär. Inga frågetecken ska finnas kvar efteråt. Varmt lycka till med er nya bostad och varmt välkomna till Trelleborg!
  • Roswitha E
    Roswitha E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi kan inte mer än berömma vår mäklare för ett utomordentligt utfört uppdrag. Jenny såg till att fånga kundernas intresse genom hennes berättelse redan i annonsen, vi hade bara visning en gång och efter detta började budgivningen direkt. Knappt en vecka efter är alla papper undertecknade. Mer än nöjda, Läs mer
    2018-02-15 Jenny B svarar Roswitha E
    Tusen tack för fina ord! Är ni nöjda är jag nöjd! Så glad och tacksam att kunna hjälpa till och finnas där när människor gör en av sitt livs största affärer.
    Tack för förtroendet!
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bästa mäklaren man kan önska sig. Kunnig, snabba återkopplingar, vi kände oss både trygga och bekväma, väldigt seriöst hela processen. Läs mer
    2018-01-25 Jenny B svarar Birgitta J
    Tack snälla för fina och uppskattande ord!
    Vänligen Jenny Borgström
  • Jelena J
    Jelena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny Borgström är bästa mäklare respektiv "säljare" som jag har träffat någonsin!
    Jenny är arligt och har respektfullt bemötande med kunden samtidigt som hon är professionellt och lätt att tycka om!
    Jenny är precis förebild för hur en mäklare ska vara, om jag någonsin blir mäklare så vill jag vara som Jenny Borgström😄 Läs mer
    2018-01-15 Karl Fredrik W svarar Jelena J
    Tack Jelena! Dina ord gick rakt in i mitt hjärta! Mitt mål är alltid att mina kunder ska vara nöjda - då har jag lyckats! Tack än en gång och grattis till ditt nya boende:-). Från Jenny Borgström
  • Julia A
    Julia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra bemötande från värdering till kontraktsskrivning under gårdagen. Påläst inför värdering, bra löpande information om visning och budgivning. Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    MÄKLAREN VAR VÄLDIGT TILLMÖTESGÅENDE OCH HADE FULL KOLL PÅ FÖRSÄLJNINGEN AV LÄGENHETEN FRÅN BÖRJAN TILL SLUT.
    HADE LÖPANDE KONTAKT MED OSS SÄLJARE KONTINUERLIGT SÅ VI VISSTE VAD SOM HÄNDE OCH HUR BUDGIVNINGEN GICK. Läs mer
  • Wiktor H
    Wiktor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Karl Fredrik tog sig an min bostad och byggde upp en vinnande säljplan som passade både min bostad samt potentiella köpare, speciellt den faktiska köpare som gav det högsta budet. Läs mer
  • David Z
    David Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Han bemötte oss väl och respekterade våra önskemål. Han informerade oss vid Varje tillfälle och gjorde sitt bästa Läs mer
  • Wivianne W
    Wivianne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Trots en något sen start, pga att Carl Fredrik Wahn precis i början av försäljningsuppdraget, tog en tämligen lång och oanmäld semester, dessutom ovana vid att läsa bouppteckningar, får han ändå betyget 4,5.
    Han gjorde en mycket fin objektsbeskrivning i ord och bild, hade hög tillgänglighet på telefon, sms och e-mail. Som person är han lättsam och trevlig att prata med och är lyhörd för säljarens behov.
    Jag fick snabbt ett förtroende för honom och kan med varmt hjärta rekommendera Karl Fredrik Wahn. Läs mer
  • Tony K
    Tony K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra bemötsnde och kanonsercice hela vägen. Mycket nöjd kund här. Läs mer
    2017-05-09 Karl Fredrik W svarar Tony K
    Tack så mycket Tony! Var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus. :) / Carolin
    Jenny B gillar detta
  • Anne B
    Anne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Stort engagemang och bra info till mig under hela processen. Läs mer
    Jenny B gillar detta
  • Katti M
    Katti M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny var min och min mors mäklare, jättetrevlig, personlig och vänlig och duktig!! Hon hjälpte oss även med deklarationen året efter husförsäljningen!
    Rekommenderar henne varmt!! Läs mer
    2017-04-29 Jenny B svarar Katti M
    Tack för vänliga ord! Hoppas ni trivs i er underbara nya bostad och att ni njuter av de vackra omgivningarna. Lycka till med allt!
    Katti M gillar detta
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Väldigt nöjd, Allting flöt på fort, professionellt och smidigt, Mycket trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar Läs mer
    2017-04-10 Karl Fredrik W svarar Patrik B
    Tusen tack för din fina rekommendation Patrik! /Carolin
  • Julia L
    Julia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bra, trevlig och personlig mäklare Läs mer
    2017-04-10 Karl Fredrik W svarar Julia L
    Tack Julia, det värmer mycket! Hoppas du fått landa och trivs i ditt nya hus. / Carolin
  • Emma H
    Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Ett fantastiskt bemötande varje gång, både vid möten och vid annan kontakt. Läs mer
    2017-04-10 Karl Fredrik W svarar Emma H
    Stort tack Emma! Alltid lika trevligt att träffa er, vi ses snart igen! / Carolin
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Carolin Svensson på Svensk Fastighetsförmedling gjorde en snabb och smidig försäljning av min mors hus. En bra mäklare . Läs mer
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Saklig, ej för påstridig, affärsmannamässig. Bra koll på läget. Kan dock verka lite återhållsam och man får intrycket av att han håller lite på information för att själv ha fördel. Läs mer
  • Gunn S
    Gunn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    100 % nöjd från första mötet tills affären var avslutad.
    Rekommenderar Caroline varmt! Läs mer
  • Bo-Göran S
    Bo-Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag tyckte att mäklaren, Carolin, var mycket proffsig och engagerade sig för att slutresultatet skulle bli bra. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Snabb o fin service, lättillgänglig och ödmjuk och trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Kirsti L
    Kirsti L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Allt fungerade alldeles utmärkt, saklig och bra information mm.
    Helt nöjd! Läs mer
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi är mycket nöjda med Karl Fredrik, lugn och stabil. Synd att vi fick gå ner i pris men inget att styra över. Vi fick den handledning som vi behövde på vägen. Läs mer
    2017-01-19 Karl Fredrik W svarar Mikael G
    Tack Mikael, vi gav allt och lite till men nådde inte riktigt hela vägen fram. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och att flytten till en ny spännande stad gick bra!
  • Ellinor D
    Ellinor D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Verkligen nöjd med allt! Lätt att få tag på mäklaren och smärtfri säljprojekt. Rekommenderas! Läs mer

Nygatan 26, 231 43 Trelleborg