Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Johan Skyttes väg 189, 125 34 Älvsjö — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 112 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

• Hans A
    Hans A skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter tog sig tid och förklarade hela processen och hur han och Svenska Mäklarhuset kunde bidra i försäljningen. Vänlighet, effektivitet, ordning och reda, optimism, bra upplägg och bra tillgänglighet. Kan varmt rekommendera Peter till
    andra.
  • Leif A
    Leif A skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter är en väldigt trevlig och kompetent mäklare .
    Löpande återkopplingar gjorde att man kände sig trygg under hela säljprocessen .
    Kan varmt rekommendera Peter , mycket proffsig .
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine fick mig att känna mig helt trygg i valet av mäklare, saklig, kunnig, informerande, tillgänglig och trevlig under hela affären. Rekommenderas starkt!

Kristoffer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Kan verkligen rekommendera mäklaren Josefin Granli vid försäljning av bostadsrätt. Väldigt bra på att ge information i alla delarna av processen vilket kändes väldigt tryggt.
  • Anette M
    Anette M skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Personligt och kompetent bemötande. Trovärdig . Nåbar utan problem.
  • Bertil H
    Bertil H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    En mycket kompetent och på ett posetivt sätt driven mäklare. Har förmågan att kommunicera och återknyta till mig som köpare så att hela affären känns trygg.En mäklare som jag gärna återkommer till när det blir aktuellt. Ett föredöme för en ofta kritiserad yrkeskår.
  • Angelica G
    Angelica G skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine va väldigt trevlig och professionell och alltid tillgänglig och kunde ställa upp direkt med visningar mm. Hon var väldigt mån om mig som kund.
  • Helen W
    Helen W skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Kan varmt rekommendera Josefine Granli. Hon gjorde ett perfekt jobb med bra info och återkopplingar. Med vänlig hälsning Helen Malmberg
  • Emma P
    Emma P skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Kanon, kalas bra, fin kontakt, trevlig, snabb kontakt, snabba svar, tydlig, himla bra helt enkelt!
  • Olov M
    Olov M skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Zandra gav ett trevligt, sakligt och kompetent intryck. Rekommenderar henne varmt.
  • Helen J
    Helen J skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi upplever att Zandra har varit trevlig och professionell i sitt bemötande och fått oss som kunder att känna att vi inte bara är "en i mängden", vilket har varit viktigt för oss.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Utmärkt hjälp och tydliga svar gav en enkel försäljning
    Glad och trevlig .
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    jag är mycket nöjd med med Zandras bemötande och det hon föreslog hur vi skulle gå till väga genom hela affären.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Mycket proffessionell i alla lägen. Alltid anträffbar och hjälpsam på alla sätt. Kan inte tänka mig ett bättre uppträdande.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsam och kunnig. Är mycket nöjd som köpare.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine har från första till sista kontakt (telefon, mail, sms, "live") varit oerhört professionell, trygg att ha att göra med och tydlig i kommunikationen.
    Jag kommer absolut att söka upp henne den dag jag tänker sälja min bostad.
  • Masha S
    Masha S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Otroligt bra, duktig och proffsig. Så flexibel som man kan vänta sig av en mäklare och mån om kunden. Var aldrig några frågetecken kring mäklarens kompetens.
  • Jan S
    Jan S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Mycket trevlig och kompetent mäklare, vi blev väl informerade om vad som gällde och kände oss trygga under hela vår säljprocess. Har ett fint bemötande mot både oss som säljare och även mot köpare
  • Martin G
    Martin G skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Personligt och seriöst bemötande från första början. En mäklare att rekommendera på riktigt!
  • Anne H
    Anne H skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Väldigt fint och trevligt bemötande fick vi. Zandra tog sig alltid tid när vi hade frågor. Zandra är väldigt engagerad som mäklare.
  • Marie K
    Marie K skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag är sååå nöjd och glad med att ha anlitat Zandra som mäklare från början till slut.
    Sprudlande glad är mitt första intryck från Zandra.
    Bra på att lyssna in och ge förslag.
    Snabb vid återkopplingar är också något som jag uppskattat enormt.
    Nu har jag rekommenderat henne vidare till min bror som skall sälja sin lägenhet så det säger väl allt:)
  • Michael A
    Michael A skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag var väl bemött och fick all information jag behövde samt fick uppföljning angående allting viktigt utan att jag själv behövde ta initiativ. Jag har enbart positiva saker att säga om hur Zandra arbetade under mitt lägenhetsköp.
  • Phillips
    Phillips skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi hade en privat visning med Zandra. Hon gav ett lugnt och genuint intryck vilket spelade en stor roll till varör vi köpte lägenheten.
  • Niklas Å
    Niklas Å skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    En trygg, enkel och säker process från början till slut.
  • Bo D
    Bo D skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Stockholm den 26 mars 2016.

Efter en rätt trist tid då försäljare och affärsmän etc. uppträtt som självgoda karriärister och som framhävt sig själva i smattrande anställningsintervjuer, är man hjärtligt trött på folk som försöker köra över en i telefonen eller på stormarknaden. Jag beklagar ungdomarna som narrats ta på sig denna sorts uppgifter och lockats med ”feta” provisioner. De slåss förstås för sitt uppehälle, men tyvärr, nu är det nog!

Dock verkar vi på senare tid ha fått känna av en helt annan sorts trend!
    Nu blir vi, som är kunder eller söker hjälp på olika sätt, upphöjda, smickrade och behandlade med respekt: ”Välkomna! Sitt ned! Vill ni ha kaffe?” Man gör det bekvämt för oss och tilltalar oss med vänlig uppmärksamhet.

Zandra Aspholm är inte bara en god representant för denna nya stil. Hon är på det sättet! Hon verkar så genuin och är inte på något sätt en pratande maskin som skall få oss på fall. Hon försöker inte ta plats för att dirigera samtalet. Alldeles tvärtom. I Zandra möter vi en person, vi uppfattar som ”en vanlig människa”, en som kommit till oss för att lyssna och se efter, vad just vi håller på med!
    Hon hälsar och uppträder som en god vän – utan att vara det minsta inställsam,
    lyssnar in sig på allt som vi, i en för oss litet pressande situation, kan ha på våra hjärtan, all slags ditt och datt. Och hon deltar i vars och ens synpunkter.
    Med våra misstrogna falkögon skulle vi genast avslöja Zandra, om hon var för kort i rocken eller snubblade på något sätt. Det gör hon inte!

Vi kan få fortsätta stå i centrum och blir serverade alla fakta och förklaringar vi önskar.
    Zandra Aspholm är trovärdig!

Med förhoppning om er respekt och en uppmuntrande hälsning till Zandra, tackar jag för förtroendet att få skriva denna recension!

Bo Dahlberg.
  • Vanja D
    Vanja D skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jättenöjd! Otroligt bra service med försäljningen av lägenheten och fick verkligen en toppenmäklare. Det jag uppskattade att jag som kund inte heller kände mig pressad eller påtvingad något.
  • Kent T
    Kent T skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi, min fru och jag, fick ett väldigt bra bemötande, när vi träffade Peter första gången. Detta gjorde att vi valde Peter som vår mäklare. Peter gör att det känns enkelt att genomföra en bostadsaffär. Peter har väl levt upp till våra förväntningar.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag känner mig väldigt nöjd med med Peter Dahlberg och Svenska Mäklarhuset Älvsjö som har hjälpt mig både med att sälja hus och köpa lägenhet. Vänlighet, effektivitet, ordning och reda, optimism, bra uppläg och bra tillgänglighet var ledorden i båda dessa affärer. Peter fick mig som kund att känna mig viktig och jag vill självklart rekommendera honom och hans kollegor till andra.
  • Hasan S
    Hasan S skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag kände från första stund att vi har med en professionel och pålitlig mäklare att göra. Bästa rekomendation.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag tycker att Josefine är toppen!
    Otroligt professionell, trevlig och genuin. Uppskattar allt hon gjort och allt hon hjälpt oss med. Kommer garantera kontakta Josefine vid nästa köp/sälj.
  • Lou B
    Lou B skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    En bra mäklare som jag definitivt kommer anlita igen. Är supernöjd med all hjälp att sälja min lägenhet.
  • Erika S
    Erika S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Mycket bra, proffsig och trevlig. Omtänksam och skapar trygghet.
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Fantastisk mäklare som känns trygg och ärlig rakt igenom, hade inte kunnat vara bättre!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag vill varmt rekommendera Josefine och kommer nästa gång jag behöver mäklare definitivt anlita henne igen. Josefine var tillgänglig, informativ och förtroendeingivande från första till sista kontakt och jag är väldigt nöjd med hela säljprocessen.
  • Laura K
    Laura K skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Kanon service och kännedom om området.
    Proffsig, lyhörd och ödmjuk.
    Svenska mäklarhuset har fin layout på både hemsida och material.
    Vi var nöjda med Josefine både som köpare och säljare!
  • Désirée K
    Désirée K skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Allt toppen med Josefine! Nöjd kund som mycket väl kan tänka sig ett samarbete igen i framtiden.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter tog tid och förklarade hela processen och hur han och Svenska Mäklarhuset kunde bidra i försäljningen. Han tog sig tid, återkopplade snabbt och var hjälpsam.
    Vi kände oss trygga genom hela affären.
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Trevligt bemötande, fick i stort sett den info jag efterfrågade
  • Iva M
    Iva M skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Hej.
    Vi har anlitat Peter Dahlberg för att förmedla vår bostadsaffär.
    Hans kompetens, bemötande och personliga engagemang gjorde att vi har haft en stor förtroende för honom.
    Vi kan med nöje lämna honom våra allra bästa rekommendationer.
    Med vänliga hälsningar
    Slava och Iva Maltner
  • Katarina V
    Katarina V skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi träffade en lugn och sansad person som ingav oss förtroende. Allt gick så smidigt och vi kände att Peter gav 100 % för att vi skulle bli nöjda.
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Köpet av min bostad har gått väldigt smidigt. Mäklaren har varit tydlig och lättillgänglig att nå. Dessutom är Peter Dahlberg en trevlig och tillmötesgående person, som gör samarbetet lätt.
    Svenska mäklarhuset, Älvsjö, får mina rekommendationer.
    Madeleine Carnehammar
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter var noggran, trevlig och kunnig.
  • Katalin B
    Katalin B skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    1.jag har fått god förtroende för henne
    2.lätt att samarbeta med henne
    3.god yrkes kunskap
    4.god engagemang
    5.god tillgänglighet
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine Granli var mycket vänlig och tillmötesgående vid första visningen av den lägenhet jag tittade på, och senare köpte. Hon visade både kunskap och intresse för objektet och kunde svara på alla möjliga frågor, och diskuterade gärna. Hon hörde också av sig till mig regelbundet för nya uppdateringar, ända tills affären blev av och jag fick köpa min drömlägenhet...!!
    Josefine är en varm och rar person, med stort engagemang och omsorg för såväl säljare som köpare. Alla var nog lika nöjda.
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine är en mcket proffisionel mäklare med mycket tålamod och en energi
    som är otrolig. Hon är desutom en förträfflig förhandlare på alla sätt.
    En stark personlighet som vi kommer att rekomdera till alla i våra vänner.
    Punkt 2 får jag inte att fungera men hon har 5

Rolf och Monica Molinsky
  • Anna S
    Anna S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefin och Svenska mäklarhuset var mycket insatt i den lokala bostadsmarknaden och var väl insatt i bostadsrättsföreningen och tidigare försäljningar i området. Hon var mycket proffsig och hjälpsam genom hela processen.
  • Anna E
    Anna E skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jättenöjd med Josefines insats vid försäljningen av min lägenhet. Proffsig, glad och entusiastisk!
  • Theresia B
    Theresia B skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Sålde min lägenhet med Josefine och var jättenöjd. Kände mig trygg och affären gick smidigt.
  • Robert F
    Robert F skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Lyhörd, kunnig och inte rädd för att kavla upp ärmarna om det stannar till i budgivningen. En väldigt trevlig person dessutom. Rekommenderas!
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Grym mäklare som gör de yttersta och håller det han lovar!

Johan Skyttes väg 189, 125 34 Älvsjö