Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Johan Skyttes väg 189, 125 34 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen!
En bostadsaffär hänger mycket på mäklarens förmåga - och när det kommer till lyckade affärer är vi här på kontoret i Älvsjö och Bandhagen otroligt vassa. Vi kan området till punkt och pricka här, och vet allt om restauranger, nöjen, skolor och kommunikationer.

Vi hjälper dig med råd och stöd under hela processen. Bokar du ett möte med oss lovar vi att du får en mäklare som alltid jobbar stenhårt. Låt oss börja med en kostnadsfri värdering och en kaffe på kontoret.

Läs vad 131 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

• Lizette L
    Lizette L skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Det finns bara gott att säga om denna mäklarfirma och Elisabet Östlund, Vi fick bästa tänkbara service när vi skulle sälja vår bostad, stort engagemang, kunskap och förtroende sammanfattar vår upplevelse. Läs mer
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Bra bemötande, i formation nöjd Läs mer
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter skötte försäljningen av vårt hus med full belåtenhet. Läs mer
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter Dahlberg är i sin roll som mäklare, erfaren, lyssnande och med tydlig och lugn återkoppling i ärendet! Vi är mycket nöjda med hans agerande och har mot den bakgrunden kunnat rekommendera honom till andra försäljningar i området!
    Hans och Marianne Östergren Läs mer
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Trevligt bemötande, kunnig och bra information under säljprocessen. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi har verkligen haft stöd och nytta av de kunskaper som Peter har. Han har stått ut med våra eviga frågor och varit en fast klippa i vårt kaotiska försäljning och flytt.

Så här efteråt inser vi att han vid flera tillfällen pushat oss omärkligt i rätt riktning och agerande.

En just kille! Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått av Peter Dahlberg vid försäljningen av vår villa. Han agerade mycket professionellt och visade stort intresse för uppdraget. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Markus Ö
    Markus Ö skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vår försäljning gick jättebra och vi är mycket glada över att vi valde Josefine som vår mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och ett stort kunnande.

Hon skötte allting i vår försäljning mycket professionellt. Det finns ingen del i försäljningsprocessen som vi har något att klaga på. Läs mer
  • Marita L
    Marita L skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine Granli på Svenska Mäklarhuset får högsta betyg av mig på samtliga områden som mäklare. Josefin är en mycket trevlig & pålitlig person som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Trevlig, proffsig, personlig och snabb på att svara på både mail och mobil. Läs mer
  • Dag R
    Dag R skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Professionell, engagerad, tillgänglig, kunnig, trevlig, tydlig och bra att ha att göra med på alla sätt och vis. Läs mer
  • Ulrik H
    Ulrik H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Trevlig. Kunnig. Gav tydlig och bra information. Läs mer
  • Zandra E
    Zandra E skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Super duktig mäklare, alltid tillgänglig och så trevlig. Rekommenderas!! Läs mer
  • Nikolaj L
    Nikolaj L skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine är väldigt sakkunning och är duktigt i allt hon gör.
    Känner till mig förening ut och innan vilket har känt tryggt.
    Jag rkan ekommenderar varm henne. Fullblodig proffs! Läs mer
  • Christian G
    Christian G skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine är en väldigt strukturerad, lugn och empatisk person. Jag är väldigt nöjd med hur hon hanterade försäljningen av min lägenhet. Det var snabba puckar för vi behövde få ut lägenheten för försäljning snabbt. Under hela resan med försäljningen fanns Josefine där och hon hanterade det hela med lugn och struktur. En kanonmäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Känning och mycket trevlig att göra affärer med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Sara V
    Sara V skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine är trevlig, trovärdig, lugn. Hon är noggran, ansvarsfull och ordentlig, mån om att allt ska vara rätt och riktigt.
    Hon ger ett mkt seriöst intryck. Jag kommer vända mig till henne nästa gång jag ska sälja min bostad. Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Väldigt nöjd med allt hos Josefine! Bästa mäklaren vi någonsin använt. Vi har både köpt och sålt med henne och det var lika bra. Läs mer
  • Dennis V
    Dennis V skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi har haft en väldigt bra bemötande både före och efter köpet, mäklaren var korrekt, positiv, öppen och professionell. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter tog sig tid och förklarade hela processen och hur han och Svenska Mäklarhuset kunde bidra i försäljningen. Vänlighet, effektivitet, ordning och reda, optimism, bra upplägg och bra tillgänglighet. Kan varmt rekommendera Peter till
    andra. Läs mer
  • Leif A
    Leif A skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Peter är en väldigt trevlig och kompetent mäklare .
    Löpande återkopplingar gjorde att man kände sig trygg under hela säljprocessen .
    Kan varmt rekommendera Peter , mycket proffsig . Läs mer
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine fick mig att känna mig helt trygg i valet av mäklare, saklig, kunnig, informerande, tillgänglig och trevlig under hela affären. Rekommenderas starkt!

Kristoffer Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Kan verkligen rekommendera mäklaren Josefin Granli vid försäljning av bostadsrätt. Väldigt bra på att ge information i alla delarna av processen vilket kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • Anette M
    Anette M skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Personligt och kompetent bemötande. Trovärdig . Nåbar utan problem. Läs mer
  • Bertil H
    Bertil H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    En mycket kompetent och på ett posetivt sätt driven mäklare. Har förmågan att kommunicera och återknyta till mig som köpare så att hela affären känns trygg.En mäklare som jag gärna återkommer till när det blir aktuellt. Ett föredöme för en ofta kritiserad yrkeskår. Läs mer
  • Angelica G
    Angelica G skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine va väldigt trevlig och professionell och alltid tillgänglig och kunde ställa upp direkt med visningar mm. Hon var väldigt mån om mig som kund. Läs mer
  • Helen W
    Helen W skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Kan varmt rekommendera Josefine Granli. Hon gjorde ett perfekt jobb med bra info och återkopplingar. Med vänlig hälsning Helen Malmberg Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Kanon, kalas bra, fin kontakt, trevlig, snabb kontakt, snabba svar, tydlig, himla bra helt enkelt! Läs mer
  • Olov M
    Olov M skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Zandra gav ett trevligt, sakligt och kompetent intryck. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Helen J
    Helen J skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi upplever att Zandra har varit trevlig och professionell i sitt bemötande och fått oss som kunder att känna att vi inte bara är "en i mängden", vilket har varit viktigt för oss. Läs mer
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Utmärkt hjälp och tydliga svar gav en enkel försäljning
    Glad och trevlig . Läs mer
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    jag är mycket nöjd med med Zandras bemötande och det hon föreslog hur vi skulle gå till väga genom hela affären. Läs mer
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Mycket proffessionell i alla lägen. Alltid anträffbar och hjälpsam på alla sätt. Kan inte tänka mig ett bättre uppträdande. Läs mer
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsam och kunnig. Är mycket nöjd som köpare. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Josefine har från första till sista kontakt (telefon, mail, sms, "live") varit oerhört professionell, trygg att ha att göra med och tydlig i kommunikationen.
    Jag kommer absolut att söka upp henne den dag jag tänker sälja min bostad. Läs mer
  • Masha S
    Masha S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Otroligt bra, duktig och proffsig. Så flexibel som man kan vänta sig av en mäklare och mån om kunden. Var aldrig några frågetecken kring mäklarens kompetens. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Mycket trevlig och kompetent mäklare, vi blev väl informerade om vad som gällde och kände oss trygga under hela vår säljprocess. Har ett fint bemötande mot både oss som säljare och även mot köpare Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Personligt och seriöst bemötande från första början. En mäklare att rekommendera på riktigt! Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Väldigt fint och trevligt bemötande fick vi. Zandra tog sig alltid tid när vi hade frågor. Zandra är väldigt engagerad som mäklare. Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag är sååå nöjd och glad med att ha anlitat Zandra som mäklare från början till slut.
    Sprudlande glad är mitt första intryck från Zandra.
    Bra på att lyssna in och ge förslag.
    Snabb vid återkopplingar är också något som jag uppskattat enormt.
    Nu har jag rekommenderat henne vidare till min bror som skall sälja sin lägenhet så det säger väl allt:) Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag var väl bemött och fick all information jag behövde samt fick uppföljning angående allting viktigt utan att jag själv behövde ta initiativ. Jag har enbart positiva saker att säga om hur Zandra arbetade under mitt lägenhetsköp. Läs mer
  • Phillips
    Phillips skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi hade en privat visning med Zandra. Hon gav ett lugnt och genuint intryck vilket spelade en stor roll till varör vi köpte lägenheten. Läs mer
  • Niklas Å
    Niklas Å skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    En trygg, enkel och säker process från början till slut. Läs mer
  • Bo D
    Bo D skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Stockholm den 26 mars 2016.

Efter en rätt trist tid då försäljare och affärsmän etc. uppträtt som självgoda karriärister och som framhävt sig själva i smattrande anställningsintervjuer, är man hjärtligt trött på folk som försöker köra över en i telefonen eller på stormarknaden. Jag beklagar ungdomarna som narrats ta på sig denna sorts uppgifter och lockats med ”feta” provisioner. De slåss förstås för sitt uppehälle, men tyvärr, nu är det nog!

Dock verkar vi på senare tid ha fått känna av en helt annan sorts trend!
    Nu blir vi, som är kunder eller söker hjälp på olika sätt, upphöjda, smickrade och behandlade med respekt: ”Välkomna! Sitt ned! Vill ni ha kaffe?” Man gör det bekvämt för oss och tilltalar oss med vänlig uppmärksamhet.

Zandra Aspholm är inte bara en god representant för denna nya stil. Hon är på det sättet! Hon verkar så genuin och är inte på något sätt en pratande maskin som skall få oss på fall. Hon försöker inte ta plats för att dirigera samtalet. Alldeles tvärtom. I Zandra möter vi en person, vi uppfattar som ”en vanlig människa”, en som kommit till oss för att lyssna och se efter, vad just vi håller på med!
    Hon hälsar och uppträder som en god vän – utan att vara det minsta inställsam,
    lyssnar in sig på allt som vi, i en för oss litet pressande situation, kan ha på våra hjärtan, all slags ditt och datt. Och hon deltar i vars och ens synpunkter.
    Med våra misstrogna falkögon skulle vi genast avslöja Zandra, om hon var för kort i rocken eller snubblade på något sätt. Det gör hon inte!

Vi kan få fortsätta stå i centrum och blir serverade alla fakta och förklaringar vi önskar.
    Zandra Aspholm är trovärdig!

Med förhoppning om er respekt och en uppmuntrande hälsning till Zandra, tackar jag för förtroendet att få skriva denna recension!

Bo Dahlberg. Läs mer
  • Vanja D
    Vanja D skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jättenöjd! Otroligt bra service med försäljningen av lägenheten och fick verkligen en toppenmäklare. Det jag uppskattade att jag som kund inte heller kände mig pressad eller påtvingad något. Läs mer
  • Kent T
    Kent T skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi, min fru och jag, fick ett väldigt bra bemötande, när vi träffade Peter första gången. Detta gjorde att vi valde Peter som vår mäklare. Peter gör att det känns enkelt att genomföra en bostadsaffär. Peter har väl levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag känner mig väldigt nöjd med med Peter Dahlberg och Svenska Mäklarhuset Älvsjö som har hjälpt mig både med att sälja hus och köpa lägenhet. Vänlighet, effektivitet, ordning och reda, optimism, bra uppläg och bra tillgänglighet var ledorden i båda dessa affärer. Peter fick mig som kund att känna mig viktig och jag vill självklart rekommendera honom och hans kollegor till andra. Läs mer
  • Hasan S
    Hasan S skrev om Peter Dahlberg en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag kände från första stund att vi har med en professionel och pålitlig mäklare att göra. Bästa rekomendation. Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag tycker att Josefine är toppen!
    Otroligt professionell, trevlig och genuin. Uppskattar allt hon gjort och allt hon hjälpt oss med. Kommer garantera kontakta Josefine vid nästa köp/sälj. Läs mer
  • Lou B
    Lou B skrev om Josefine Granli en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    En bra mäklare som jag definitivt kommer anlita igen. Är supernöjd med all hjälp att sälja min lägenhet. Läs mer

Johan Skyttes väg 189, 125 34 Älvsjö