Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Grepgatan 44, 254 48 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Helsingborg!

Vi är din mäklare i Helsingborg med omnejd och vi vet vad som krävs för att få till ditt livs kanske viktigaste affär. Från Rydebäck i söder till Utvälinge i norr ger vi dig chansen att hitta din drömbostad i centrum såväl som vid havet. Våra mäklare har god lokalkännedom vilket är extra viktigt här i Helsingborg då bebyggelsen skiljer sig åt väldigt mycket och därav även prisbilden.

Tveka inte att höra av dig till oss om du vill ha en kostnadsfri värdering av din bostad. Vi kan Helsingborg!

Läs vad 14 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Helsingborg

• Förtroendeingivande
    • Påläst
    • Seriös Läs mer
  • 2019-12-10

Lena Marie Katarina J skrev om Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Jag har sålt ett radhus i Ödåkra och blivit delägare i en villa i Ekeby.
    Jag ville att allt skulle gå smidigt och rätt till genom hela affären samt deklarationen efteråt. Eema levde mer än väl upp till mina förväntningar. Hon hjälpte till med allt och mer därtill. Och jag fick hela tiden uppdateringar om hur affären fortlöpte.
    Jag kände mig trygg genom hela affären och kunde slappna av helt.
    Jag rekommenderar varmt Eema till alla. Hon är engagerad och ger det där lilla extra. Läs mer

Caroline B skrev om Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Eema är helt fantastisk. Hon har gjort så att mitt första bostads köp känns tryggt och rätt. Hon känns genuin och ärlig, något som är viktigt. Snabb kontakt och hjälp med allt som är nytt vid ett köp och alla frågor såg hon snabbt till att besvara. Bara bra och positiva saker att säga och det kommer från en som annars alltid är skeptisk och kritisk. Läs mer

Oliver O skrev om Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Eema säljer bostaden på ett väldigt proffsigt och bra sätt. Rekommenderas starkt! Läs mer

Daniel D skrev om Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Tydlig, kommunikativ och hög service känsla Läs mer
  • Sabina P

2019-12-09

Sabina P skrev om Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Linus hjälpte oss att sälja vårt radhus i Rydebäck. Han gjorde ett strålande jobb och var väldigt mån om oss. Höll kontakten regelbundet och var alltid ett samtal bort.
    Överträffade våra förväntning helt.
    Rekommenderar verkligen honom om ni går i säljtankar. Läs mer

Anna E skrev om Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Både köpte och sålde med Linus som mäklare, kändes verkligen genuint trevlig och engagerad.

Alltid lätt att få tag på. Läs mer

Robin L skrev om Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Jag och min sambo har sålt ett radhus. Mäklaren som hjälpte oss var väldigt enkel att bemöta och besvarade de frågor vi som säljare hade.
    Våra förväntningar var att kunna föra en dialog och få hjälp med de frågetecken som dök upp under försäljningsperioden. Vi hade även förväntningarna att mäklaren skulle vara påläst om vår bostad och ha kännedom om föreningen för att på så sätt ge en trygghet vid visniningstillfällena mot potentiella köpare.
    Jag tycker att Linus uppfyllde våra förväntningar med bravur. Han har en hög professionell nivå i form av att både kunna vara individförstående och målfokuserad.
    Jag rekommenderar linus blixt och svenska mäklarhuset! Läs mer

Lars Anders H skrev om Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Linus har åtagit sej sitt uppdraget och utfört det till min fulla belåtenhet.
    Linus har sålt vår villa. Läs mer
    2019-12-09 Linus B svarar Lars Anders H
    Tack Lasse! Det betyder mycket för mig att ni vill vara med och stötta oss :) God jul och gott nytt år!
  • Alexander Q

2019-10-12

Alexander Q skrev om Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    - Eema är mäklaren av säljaren av en villa som jag och min fru har köpt i Helsingborg.
    - Redan i visningssteget hade vi en jättebra intryck av Eema, som var väldigt trevlig, lättillgänglig och visste mycket om huset och eventuella nödvändiga renoveringar.
    - Sedan har vi fått mycket stöd av Eema, som har en gedigen nätverk i Helsingborgs fastighetsvärld, genom att lägga oss i kontakt med rätt personer för att hjälpa i förbereddningen av köpet (t.e. uppskatta planerat renoveringsarbete, finansiering).
    - I köpeprocessen var hon också mycket professionell och stödjande mot både säljaren och köparen
    - Och även efter köpet har vi som köpare fått hjälp, t.e. med bokning av överlåtelsebesiktningen.
    - Sammanfattande tycker vi att Eema är en utomordentlig bra mäklare, med mycket passion för hennes yrke och för att göra en bra affär för alla sidor! Läs mer
  • 2019-10-11

Tommy G skrev om Louise Scholander en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Lätt att få kontakt med henne i fråga om hela processen.
    Vi har haft förtroende för henne hela tiden.
    Vi kan varmt rekommendera Louise till andra köpare och säljare b Läs mer
  • 2019-08-31

Lina S skrev om Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    En mäklare med stort engagemang, tillgänglighet och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-08-28

Ian v skrev om Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg
    Bra bemötande. Mötte våra förväntningar samt gett bra info om hela köpprocessen Läs mer
Eema Jakus Strand
Linus Blixt