Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Helsingborg! Vi är din mäklare i Helsingborg med omnejd och vi vet vad som krävs för att få till ditt livs kanske viktigaste affär. Från Rydebäck i söder till Utvälinge i norr ger vi dig chansen att hitta din drömbostad i centrum såväl som vid havet. Våra mäklare har god lokalkännedom vilket...

23 omdömen om Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Anna Josefin S
Glumslöv

Eema har ett fantastiskt bemötande, hon är pigg och glad och man inser direkt att hon har ett fantastiskt engagemang vilket hon dessutom har genom hela processen. Hon är väldigt professionell och kunnig så man känner sig trygg och man får svar på alla frågor man har. Hon är målmedveten, lättillgänglig och väldigt empatisk. Det är inte alltid lätt att sälja sitt hus, men Eemas engagemang och förståelse gör allt så mycket lättare. Kan rekommendera Eema till alla som ska sälja sin bostad, bättre mäklare kan man inte ha!

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2279 omdömen 4.8 av 2279 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Alma I
Köpte sin stuga med hjälp av
Fredriksdal

Trevligt bemötande. Eema var trevlig och professionell och hjälpsam, också tillgänglig och snabb med att svara på sms och mail. Jag förväntade mig att få tydlig information och bra svar på mina frågor och Eema levde upp till mina förväntningar.

Gustaf Herman Hand D
Glumslöv

Alltid korrekt. Uppdaterad och trevlig mot kunderna. Jobbar alltid mot en lösning som passar både säljare och köpare.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Thomas R
Eneborg

Eema är proffsig, ambitiös och engagerad. Detta är den tredje lägenhetsförsäljningen där hon hjälper mig. Rekommenderas!!!

Gunilla Carin A
Sålde sitt hus med hjälp av

Eema var ett stort stöd under hela försäljningsprocessen som sköttes på ett mycket proffsigt sätt. Trots svåra tider fick hon till en jättebra affär. Kan varmt rekommendera henne.

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 442 omdömen 4.8 av 442 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Jeanette O
Miatorp

Rak, ärlig, snabb, lyhörd, anpassar sig och trevlig.

Arafat H
Västra Berga

Super fin bemött , mycke dygtig og erfaret og social mäklare. Som har koll på alt og alla fråga..

Jonas N
Skrev om Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Som många andra mäklare förstår man inte "Ingen reklam tack" utan verkar tro att man kan skaffa nya kunder genom att visa att man inte lyssnar på kunden...

Simon Brian Alexander S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Fruktansvärt bra service! Vi fick hjälp över våra förväntningar. Kan varmt rekommendera Smh Hbg om ni står i begrepp att sälja er bostad. Speciellt tack till Louise.

Erzsebet C
Påarp

Eema är fantastisk duktig. Mvh Erzsebet Csiba

Jonas A
Påarp

• Förtroendeingivande • Påläst • Seriös

Lena Marie Katarina J
Sålde sitt hus med hjälp av

Jag har sålt ett radhus i Ödåkra och blivit delägare i en villa i Ekeby. Jag ville att allt skulle gå smidigt och rätt till genom hela affären samt deklarationen efteråt. Eema levde mer än väl upp till mina förväntningar. Hon hjälpte till med allt och mer därtill. Och jag fick hela tiden uppdateringar om hur affären fortlöpte. Jag kände mig trygg genom hela affären och kunde slappna av helt. Jag rekommenderar varmt Eema till alla. Hon är engagerad och ger det där lilla extra.

Caroline B
Munkaängen

Eema är helt fantastisk. Hon har gjort så att mitt första bostads köp känns tryggt och rätt. Hon känns genuin och ärlig, något som är viktigt. Snabb kontakt och hjälp med allt som är nytt vid ett köp och alla frågor såg hon snabbt till att besvara. Bara bra och positiva saker att säga och det kommer från en som annars alltid är skeptisk och kritisk.

Oliver O
Tågaborg

Eema säljer bostaden på ett väldigt proffsigt och bra sätt. Rekommenderas starkt!

Daniel D
Centrum

Tydlig, kommunikativ och hög service känsla

Sabina P
Rydebäck

Linus hjälpte oss att sälja vårt radhus i Rydebäck. Han gjorde ett strålande jobb och var väldigt mån om oss. Höll kontakten regelbundet och var alltid ett samtal bort. Överträffade våra förväntning helt. Rekommenderar verkligen honom om ni går i säljtankar.

Anna E
Centrum

Både köpte och sålde med Linus som mäklare, kändes verkligen genuint trevlig och engagerad. Alltid lätt att få tag på.

Robin L
Gustavslund

Jag och min sambo har sålt ett radhus. Mäklaren som hjälpte oss var väldigt enkel att bemöta och besvarade de frågor vi som säljare hade. Våra förväntningar var att kunna föra en dialog och få hjälp med de frågetecken som dök upp under försäljningsperioden. Vi hade även förväntningarna att mäklaren skulle vara påläst om vår bostad och ha kännedom om föreningen för att på så sätt ge en trygghet vid visniningstillfällena mot potentiella köpare. Jag tycker att Linus uppfyllde våra förväntningar med bravur. Han har en hög...

Lars Anders H
Humlegården

Linus har åtagit sej sitt uppdraget och utfört det till min fulla belåtenhet. Linus har sålt vår villa.

Svar från Linus Blixt

Tack Lasse! Det betyder mycket för mig att ni vill vara med och stötta oss :) God jul och gott nytt år!

Alexander Q
Köpte sitt hus med hjälp av

- Eema är mäklaren av säljaren av en villa som jag och min fru har köpt i Helsingborg. - Redan i visningssteget hade vi en jättebra intryck av Eema, som var väldigt trevlig, lättillgänglig och visste mycket om huset och eventuella nödvändiga renoveringar. - Sedan har vi fått mycket stöd av Eema, som har en gedigen nätverk i Helsingborgs fastighetsvärld, genom att lägga oss i kontakt med rätt personer för att hjälpa i förbereddningen av köpet (t.e. uppskatta planerat renoveringsarbete, finansiering). - I köpeprocessen...

Tommy G
Husensjö

Lätt att få kontakt med henne i fråga om hela processen. Vi har haft förtroende för henne hela tiden. Vi kan varmt rekommendera Louise till andra köpare och säljare b

Lina S
Centrum

En mäklare med stort engagemang, tillgänglighet och snabb återkoppling.

Ian v
Centrum

Bra bemötande. Mötte våra förväntningar samt gett bra info om hela köpprocessen