Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Lidingö
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Lidingö

Svenska Mäklarhuset Lidingö

Herserudsvägen 22, 181 50 Lidingö — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 21 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Lidingö

• Leif E
    Leif E skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Utmärkt . 100% bra!Trevlig,proffsig.
  • Beatrice Ö
    Beatrice Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Stort tack till Carl och Anna-Karin för väldigt bra service och bemötande!
  • Anna B
    Anna B skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Carl, Bästa mäklaren på Lidingö!
  • Caroliné B
    Caroliné B skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Superbra! Är jättenöjda med mäklaren, informationen, kontakten, uppdateringarna, allt från början till slut. Allt har verkligen varit kanonbra! Kan varmt rekomendera Svenska Mäklarhuset Lidingö!
  • Marie G
    Marie G skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Marylene är en mycket engagerad mäklare som är ett fint stöd genom hela sälj- och köpprocessen. Rekommenderar henne varmt!
    2016-12-19 Marylene J svarar Marie G
    Stort tack Marie!
    Känns toppen att du är nöjd. Det var kul att få hjälpa dig med en av ditt livs största affärer.
    Du vet vart jag finns om du behöver min hjälp!
    Varmt lycka till med ditt och din familjs härliga sommarparadis.
    Bästa hälsningar Marylene
  • Gunilla Elisabeth F
    Gunilla Elisabeth F skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Vänlighet och lyhördhet för behov och önskemål.
    2016-11-21 Marylene J svarar Gunilla Elisabeth F
    Tack Gunilla!
    Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad.
    Hälsar Marylene på Svenska Mäklarhuset
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Hej, jag har använt mig av Mäklarhuset Lidingö med mäklare Carl Westrell. Han var en bra partner vid försäljningen av min lägenhet. Carl är ödmjuk, gav bra tips inför visningen och en god lyssnare vilket gör honom professionell för både köpare och säljare / JG:)
  • Anita H
    Anita H skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Bemötande var utmärkt. jag fick hjälp med att sälja min 4:a.
    och det väldigt snabbt.
    Mäklarhuset svarade mot mina förväntningar.
  • Lars-åke E
    Lars-åke E skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Köpte bostadsrätt Brevik Lidingö mkt bra bemötande
    2016-12-19 Marylene J svarar Lars-åke E
    Stort tack Lars-Åke,
    Kul att höra att ni är nöjda!
    Allt gott i er nya bostad!
  • Jaakko A
    Jaakko A skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Svenka Mäklarhuset fungerade mycket bra för mig. Service var bra och flexibel och mäklaren var i daglig kontakt med mig. Jag kan varmt rekommendera Svenska Mäklarhuset.
  • Maja T
    Maja T skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Proffesionellt, organiserat, hemtrevligt. Utmärkt service! Jag kommer definitivt använda mig av SMH när jag flyttar vidare.
  • Désirée P
    Désirée P skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Service och information inför köp o försäljning av lägenheterna var mkt bra. Proffsiga mäklare.
  • Göran Ö
    Göran Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Lidingös bästa mäklare! Visar stort engagemang och stort hjärta.
  • Ana Maria Ö
    Ana Maria Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande med två av era mäklare:
    Sara Danielsson och Marylene Johansson, som båda har gedigen erfarenhet och kunskap och som dessutom är lyhörda för kundens önskemål.
    Jag har haft mina erfarenhet av försäljning både som privatperson och för vår bostadsrättsförening och är MYCKET nöjd!
  • Leif L
    Leif L skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Verkligen lyhörd och bra mäklare med utmärkt service. Anlitar dem gärna igen det var tryggt, seriöst och professionellt
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Ett mycket trevligt bemötande. De har ett väldigt engagemang och höll mig underrättad hela tiden. Jag köpte min senaste lägenhet via Svenska Mäklarhuset. De har också varit behjälpliga när jag efter köp behövt hjälp.
  • Ronny C
    Ronny C skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Vi kan bara rekommendera om Du/Ni går i köp eller säljtankar!
    Jag och min fru Jane kontaktade Svenska Mäklarhuset och Marylene på Svenska Mäklarhuset Lidingö, eftersom hon fått så fantastiska lovord av ett par av våra bekanta som också sålt i samma område.
    Vi fick hjälp utöver det vanliga och även tips och hjälp med vår inköpta villa!
    När man får ett sådant genuint och vänligt bemötande, parat med en verkligt professionell behandling av vår försäljning vill Vi bara önska Grattis till Marylenes och Svenska Mäklarhusets kommande kunder!
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Fantastiskt bra bemötande och service av mäklare Marylene! Rekommenderas varmt då vi blev mycket nöjda med både vår försäljning och all hjälp vi fick med vårt husköp.
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Mycket stort engagemang och tillgänglighet. Även efter köpet mycket hjälpsam.
  • Mats W
    Mats W skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Professionellt, personligt och trevligt bemötande som resulterade i lyckad försäljning.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    En aning otydlig under vissa stunder men i övrigt väldigt bra. Professionella och serviceminded.

Herserudsvägen 22, 181 50 Lidingö