Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Lidingö

Svenska Mäklarhuset Lidingö

Herserudsvägen 22, 181 50 Lidingö — Visa karta

Välkommen till oss på Svenska Mäklarhuset Lidingö!

Behöver du en riktigt bra mäklare på Lidingö? Då finns vi här och kan hjälpa till. Vi har god lokalkännedom och känner till allt från bostadsområden till föreningar, radhus och villor. Av oss får du all den information du behöver.

Vi jobbar alltid kvalitetssäkert och ligger i framkant när det gäller utveckling. Vare sig du ska köpa eller sälja kan vi hjälpa dig med råd och stöd under hela processen. Kom förbi oss på kontoret så bjuder vi på en fri värdering!

Läs vad 23 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Lidingö

• Renée A
    Renée A skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Mycket bra bemötande.
    Vår mäklare levde mer än väl upp till våra förväntningar Läs mer
  • Adam A
    Adam A skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Mycket duktig, insatt och engagerad mäklare. Sympatisk och trevlig. Jobbade hårt för att få alla parter nöjda. Väldigt bra känsla för prisbilden. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Leif E
    Leif E skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Utmärkt . 100% bra!Trevlig,proffsig. Läs mer
  • Beatrice Ö
    Beatrice Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Stort tack till Carl och Anna-Karin för väldigt bra service och bemötande! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Carl, Bästa mäklaren på Lidingö! Läs mer
  • Caroliné B
    Caroliné B skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Superbra! Är jättenöjda med mäklaren, informationen, kontakten, uppdateringarna, allt från början till slut. Allt har verkligen varit kanonbra! Kan varmt rekomendera Svenska Mäklarhuset Lidingö! Läs mer
  • Marie G
    Marie G skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Marylene är en mycket engagerad mäklare som är ett fint stöd genom hela sälj- och köpprocessen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2016-12-19 Marylene J svarar Marie G
    Stort tack Marie!
    Känns toppen att du är nöjd. Det var kul att få hjälpa dig med en av ditt livs största affärer.
    Du vet vart jag finns om du behöver min hjälp!
    Varmt lycka till med ditt och din familjs härliga sommarparadis.
    Bästa hälsningar Marylene
  • Gunilla Elisabeth F
    Gunilla Elisabeth F skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Vänlighet och lyhördhet för behov och önskemål. Läs mer
    2016-11-21 Marylene J svarar Gunilla Elisabeth F
    Tack Gunilla!
    Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad.
    Hälsar Marylene på Svenska Mäklarhuset
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Hej, jag har använt mig av Mäklarhuset Lidingö med mäklare Carl Westrell. Han var en bra partner vid försäljningen av min lägenhet. Carl är ödmjuk, gav bra tips inför visningen och en god lyssnare vilket gör honom professionell för både köpare och säljare / JG:) Läs mer
  • Anita H
    Anita H skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Bemötande var utmärkt. jag fick hjälp med att sälja min 4:a.
    och det väldigt snabbt.
    Mäklarhuset svarade mot mina förväntningar. Läs mer
  • Lars-åke E
    Lars-åke E skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Köpte bostadsrätt Brevik Lidingö mkt bra bemötande Läs mer
    2016-12-19 Marylene J svarar Lars-åke E
    Stort tack Lars-Åke,
    Kul att höra att ni är nöjda!
    Allt gott i er nya bostad!
  • Jaakko A
    Jaakko A skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Svenka Mäklarhuset fungerade mycket bra för mig. Service var bra och flexibel och mäklaren var i daglig kontakt med mig. Jag kan varmt rekommendera Svenska Mäklarhuset. Läs mer
  • Maja T
    Maja T skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Proffesionellt, organiserat, hemtrevligt. Utmärkt service! Jag kommer definitivt använda mig av SMH när jag flyttar vidare. Läs mer
  • Désirée P
    Désirée P skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Service och information inför köp o försäljning av lägenheterna var mkt bra. Proffsiga mäklare. Läs mer
  • Göran Ö
    Göran Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Lidingös bästa mäklare! Visar stort engagemang och stort hjärta. Läs mer
  • Ana Maria Ö
    Ana Maria Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande med två av era mäklare:
    Sara Danielsson och Marylene Johansson, som båda har gedigen erfarenhet och kunskap och som dessutom är lyhörda för kundens önskemål.
    Jag har haft mina erfarenhet av försäljning både som privatperson och för vår bostadsrättsförening och är MYCKET nöjd! Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Verkligen lyhörd och bra mäklare med utmärkt service. Anlitar dem gärna igen det var tryggt, seriöst och professionellt Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Ett mycket trevligt bemötande. De har ett väldigt engagemang och höll mig underrättad hela tiden. Jag köpte min senaste lägenhet via Svenska Mäklarhuset. De har också varit behjälpliga när jag efter köp behövt hjälp. Läs mer
  • Ronny C
    Ronny C skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Vi kan bara rekommendera om Du/Ni går i köp eller säljtankar!
    Jag och min fru Jane kontaktade Svenska Mäklarhuset och Marylene på Svenska Mäklarhuset Lidingö, eftersom hon fått så fantastiska lovord av ett par av våra bekanta som också sålt i samma område.
    Vi fick hjälp utöver det vanliga och även tips och hjälp med vår inköpta villa!
    När man får ett sådant genuint och vänligt bemötande, parat med en verkligt professionell behandling av vår försäljning vill Vi bara önska Grattis till Marylenes och Svenska Mäklarhusets kommande kunder! Läs mer
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Fantastiskt bra bemötande och service av mäklare Marylene! Rekommenderas varmt då vi blev mycket nöjda med både vår försäljning och all hjälp vi fick med vårt husköp. Läs mer
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Mycket stort engagemang och tillgänglighet. Även efter köpet mycket hjälpsam. Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    Professionellt, personligt och trevligt bemötande som resulterade i lyckad försäljning. Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö
    En aning otydlig under vissa stunder men i övrigt väldigt bra. Professionella och serviceminded. Läs mer

Herserudsvägen 22, 181 50 Lidingö