Eva Brevemark

Eva Brevemark

Eva Brevemark är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Eva Brevemark har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Eva Brevemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Eva Brevemark har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När köpare och säljare är riktigt riktigt nöjda och säger "Eva du är inte som andra mäklare".

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som drivande, glad och kreativ!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden lagar jag mat eller städar upp i vår trädgård.
Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag fick 4 affärer i följd. Köparen av första lägenheten valde att jag fick sälja hennes lägenhet. Hennes köpare valde mig att sälja hans hus. Hans köpare valde att jag fick sälja deras lägenhet. Sen tog det dock slut då den köparen hade en hyresrätt i Lund :-).

74 omdömen om Eva Brevemark

Sedan starten hos Reco 2019
Kari K
CENTRUM

Snabb och smidig hantering av ärendet

Anna A
LÖTEN

Mycket hjälpsam mäklare. Eva gjorde hela process smidig och enkel med mycket snabb kommunikation vid frågor. Något nedlåtande bemötande av köparen vid första visning men det blev bättre med tiden.

Lena M
CENTRUM

Eva har under försäljningen hela tiden varit tillgänlig, inga långa väntetider och hela tiden hållit mig informerad om läget avseende förberedelser, visningar och budgivning. Vi har haft bra strategisnack och konstruktiva diskussioner om hur vi gått vidare i processen. Ett ovärdererligt stöd, verkligen. Tack!

Natalia K
KUNGSÄNGEN

It was very good cooperation. Not the first time, Eva has helped us. I recommend her!

Thomas N
KUNGSÄNGEN

Grymt effektiv och närvarande med snabba svar

Hanna B
Köpte sitt hus med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
Rångsta

Eva är jätte duktig, hjälpsam, trevlig och kompetent. Hon har mycket erfarenhet men allt som hon vet inte hon hittar lätt. Eva är effektiv som betyder att hon slösar inte våran tid.

Frida Ö
GRÄNBY

Super härlig, trevlig, kunde verkligen sin sak.

Emi Xiaoying D
Sålde sitt hus med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

Väldigt erfaren och tålmodig. Var ett stort stöd till oss under hela säljprocessen.

Axel H
ROSENDAL

Lyhörd mäklare, kan varmt rekommendera Eva för vänner och bekanta.

Renee U
LUTHAGEN

Engagerad och målinriktad. Väldigt trevlig och lätt att tycka om