Tabbouli

Välkommen till restaurang Tabbouli. Vi erbjuder inte bara mat utan vi erbjuder en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter så som lufttorkat marinerat oxkött och råbiff till persiljesallad och vitlöksmarinerade grönmusslor. För den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner allt från Bekaadalen i Libanon till franska viner från Margaux. Besök gärna någon av våra restauranger för en oförglömlig gastronomisk upplevelse i orientaliskt regi. Ni hittar oss i City, på Kungsholmen och Södermalm.
  • Traditionell Libanesisk restaurang
  • Orientalisk stämning
  • 3 restauranger
Tabbouli

Boka bord här

Välj vilken restaurang:
Södermalm Kungsholmen City
"Avsmakningsmenyn #2. 16st(!!) fantastiska rätter med gott vin. Mycket smak på maten. Du blir garanterat proppmätt. Ett STORT plus för personalen. Både proffsiga och trevliga."
CJ L anlitade Tabbouli Södermalm
"Bästa libanesiska jag testat. Gott, trevligt, mysig lokal och bra stämning."
Josefine G anlitade Tabbouli Södermalm
"Klockrent ställe om man är ett gäng glada vänner som ska äta. Lägg undan menyn på en gång och beställ in buffé #1 och ta in extra allt ;)"
Fritjof A anlitade Tabbouli Kungsholmen
"Rejält med bra mat, mysig restaurang. Ta deras menyer - det är det verkligen värt och testa det öl som de har som kommer från mellanöstern. Värt de pengar som det kostar."
Deeped S anlitade Tabbouli City

Norra Agnegatan 39, Stockholm
4.6 / 1597 recos
Tavastgatan 22, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar