Tandea - Hjorthagen

Tandea - Hjorthagen

Ring 08-509 219 09 www.tandea.se

Välkommen till Tandea - Hjorthagen! Vi är din förstklassiga tandläkare i Stockholm. Med hög service, lågt pris och långa öppettider hjälper vi dig på vägen mot en sjystare tandhygien. Vår filosofi bygger på omtanke, omsorg och tandvård med modern teknik. Våra behandlingar som vi erbjuder är enligt nedan: - Akut tandvård -...

131 omdömen om Tandea - Hjorthagen

Inger Agneta G
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Besök hos tandhygienist som varade högst 20 minuter. Kostnad 1100 kr!

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Hammerhead A
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Tandhygienisten gjorde ett bra jobb och informerade hela tiden om vad som pågick under behandlingen.

Mats D
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Försiktiga och trevliga, lätta att ha att göra med bra läge kommer gärna tillbaka

Tack Mats för dina fina ord och välkommen åter . Hälsningar

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

Lili S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Undersökning. Lugnt och fint bemötande.

Tomas D
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Behandling av tandhygienist. Bemött med vänlighet och på ett professionellt sätt. Behandlingen genomförd på föredömligt sätt. Allt bra, återkommer gärna till dem.

Jörgen S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Uppmärksanmt, tydligt, och allvrsamt; men samrtdigt snällt och förstående. Proffsjobb. Tack.

Kennie M
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Proffsigt, snabbt & ändå relativt smärtfritt trots mitt ömma tankött. Tack & jag kommer komma tillbaka!

Victoria S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Tydliga med vad som ska göras och vad man kan förvänta sig för resultat. Trevliga Nöjd med resultatet på tandblekningen.

Linnea S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Jättebra! Nära tunnelbanan. Trevlig personal.

Danny K
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Köpte Tandblekningspaket ink. Tandundersökning. Fantastiskt bemötande samt service. Jättenöjd med tandblekningen. Tandläkaren kvinna som jag ej kommer ihåg namnet men den bästa jag någonsin varit hos. Berättade hur mina tänder fungerar och vad jag behöver framåt. Mina tänder och munhygien är riktigt bra så jag behöver bara ta bort tandsten. Högsta betyg!

Kataarina T
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Proffsiga och pedagogisk tandläkare och sköterska! Glad stämning!

Viktoria S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Köpte tandblekning, väldigt trevligt och proffsigt bemötande!

NINA H
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Gjorde endast tandblekning då jag några veckor innan besöket gjort tandundersökning och rengjort mina tänder. Saeed och Maryam var väldigt trevliga och duktiga. Under hela behandligen såg de till att man mådde bra. Jag gillade även att de var transparanta och ärliga om behandlingen och vilket resultat jag skulle få. Jag kom dit med relativt naturligt vita tänder (som båda sade) men som jag själv upplevde har missfärgats (gulvita). Mina tänder fick en liten uppfräschning med kanske 2-3 nyanser vitare. Jag är nöjd!

Camilla G
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Extremt trevlig, tillmötesgående och professionell personal! Rekommenderas verkligen.

Teresia K
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Trevlig och professionell personal. Frächa lokaler

Vanessa R
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Bra service, bra förklaring om vad som skulle hända under och efter behandlingen. Kändes väldigt tryggt och proffesionellt. Väldigt fint resultat också!

Kamilla R
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Jag gjorde tandblekningspaket. Himmel och pannkaka vad de är trevliga och proffsiga. Jag återkommer garanterat

Robert E
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Gjorde tandblekning. Fint läge med bra kommunikationer. Bra bemötande. Fräscha lokaler. Kunnig och serviceinriktad personal. Bra pris. Jag var helnöjd! Och tandblekningen blev jag väldigt nöjd med också:) Trots att mina tänder redan var ganska vita och i bra skick så blev det fyra nyanser vitare.

Manal B
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Otroligt trevligt bemötande! Gick igenom varje steg och frågade hela tiden om allt var okej. Kommer definitivt gå tillbaka

Svar från Tandea - Hjorthagen

Tack Manal för dina fina kommentarer, Så trevligt att du är nöjd och välkommen åter. Med vänliga hälsningar Personalen på Tandea Hjorthagen

Mehrnoosh M
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Airflow behandlingen var magnifik, från gula tänder till bländande vita utan att behöva bleka dem! Har gjort airflow tidigare men inte gett resultat som denna gång. På tandea går de in för det och släpper inte dig förrän du blir nöjd! Otroligt bra service!

Svar från Tandea - Hjorthagen

Hej Mehrnoosh och tack för dina fina omdöme, Vi på Tandea är väldigt glada och tacksamma över att du valde oss . Välkommen åter. Hälsningar Personalen på Tandea

Richard L
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Proffsig och snabb tandläkare. Rekommenderas!

Elias K
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Trevligt bemötande, fick hjälp direkt och ett proffsigt utförande.

Jeannette B
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Tryggt och kompetent. Mycket nöjd och kommer åter.

Svar från Tandea - Hjorthagen

Tack Jeanette för att du valde att gå hos oss och välkommen åter :) Med vänliga hälsningar Personalen på Tandea Hjorthagen

Susanne B
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Skicklig personal. Trevligt bemötande. Det finns ingenting som är negativt. Mycket nöjd med all behandling.

Svar från Tandea - Hjorthagen

Tack Susanna för trevligt besök och dina fina kommentarer och välkommen åter :) Med vänlig hälsning Personalen på Tandea Hjorthagen

Sabine M
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Trevliga, kändes tryggt och dom var noggranna.

Alexander W
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Mycket bra service, väldigt kompetenta och tillmötesgående

Mary anna S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Köpte tandblekning - som jag blev väldigt nöjd med - samt en komplett undersökning. Trevligt bemötande, kompetent personal och ett mycket proffsigt intryck. Jag blev väldigt nöjd.

Svar från Tandea - Hjorthagen

Hej Mary -Anna , Vad kul att du blev nöjd med din behandling .Tack för besöket och välkommen åter :) Med vänlig hälsning Personalen på Tandea Hjorthagen

Naima S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Varför kräver ni 30 tecken för min recession? Man orkar ju inte ge feedback till er lol

Svar från Tandea - Hjorthagen

Hej Naima och tack för din kommentar. Det är inget krav på antal tecken för att skriva recension, i så fall kan vi kontakta Reco för åtgärd om du fått det. Hoppas du har varit nöjd med din behandling och ditt besök hos oss på Hjorthagen och välkommen åter. Med vänlig hälsning Personalen på Tandea Hjorthagen

Wiwwi J
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Proffsigt o lugnt omhändertagande. Rent o snyggt

Sara A
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Airflow. Super trevlig och proffsig tandhygienist! Med vänlig hälsning, Sara Adolfsson.

Svar från Tandea - Hjorthagen

Tack Sara för besöket, välkommen åter :)

Anthony S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Bra bemötande,hos tandhygienist,som var proffsigt o gav bra info för framtida behandling..Tack

Masoud
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Duktiga och kompetenta, rekommenderas varmt! Fräscha lokaler.

ALEJANDRA LETICIA G
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Bra service och trevlig bemötande. Tyvärr väldigt missnöjd med resultat av blekningen, ingen skillnad alls

Mary Ü
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Nejnejnej! Bokade tandblekning och borttag av tandsten. Tandläkaren var oförsiktig och skrapade på tandköttet hårt, vilket orsakade värk och blödning. Det var en 2 minuters rengöring och kletade på blekningen. Mina tänder ilade en hel månad. Har aldrig varit missnöjd hos en tandläkare, men det här var under all kritik. Aldrig mer!

Filippa K
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Bästa stället och bästa personalen! Tipsar om Tandläkare Saeed Golestani och tandsköterska yosana Alcantara, som är dem bästa och roligaste tandläkarna jag haft. Otroligt professionellt, grym service och allt för ett bra pris! Kan verkligen rekommendera att besöka dem.

Elaine S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Trevligt bemötande. Väldigt proffsiga. Suveränt trevliga lokaler. Bara ++++från mig.

Arvid B
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Mycket bra upplevelse, professionellt bemötande och mycket bra support av tandssköterskan

Diana F
Skrev om Tandea - Hjorthagen

I'm very happy with the service provided as well as the great customer support. Staff was friendly, attentive and helpful. I've recommended them to a couple of people who are also happy with their service! :)

Igor D
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Professional service and friendly attitude. Totally recommend it.

Annika N
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Kunnig duktig tandläkare som gör ett bra arbete och ger rimliga förslag på åtgärder som behövs göras- och till ett tydligt och rimlig pris.

Sam K
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Trevlig personal, snabb och väl gjord undersökning

Fredrik O
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Proffsigt och bra bemötande, fina lokaler i perfekt läge.

Nadia S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Tandhygienistpaket. Trevligt bemötande av personalen.

Simon E
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Tandblekning + försegling. Trevligt bemötande, fräscha lokaler, nära T-bana. Dock trasigt nackstöd, hafsigt påpenslad gel, blekvätska utanför gav frätande/blödande tandkött. Resultat = En nyans vitare tänder. Glömde försegling trots att det ingick i dealen. Olidligt ilande i tänderna i flera timmar efter blekning. Uppmanades att inte äta färgad mat på 72 timmar.

Louise S

Trevlig personal .Bra resultat

Markus R
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Exemplariskt på alla sätt. Alla var professionella och trevliga.

My Ö
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Jag tyckte att jag fick ett väldigt progisionellt bemötande och bra tips

Tandea H och Maryam K gillar detta
Li M
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Good service, nice reception, patient doctor.

Lealem Y
Skrev om Tandea - Hjorthagen

Jag köpte Tandhygenist tjänst. Jag fick en bra mottagning båda med telefon och på plats. Även behandlingen var överförväntningen. Helt nöjd med tjänsten..

Maryam K och Tandea H gillar detta
Andreas S
Skrev om Tandea - Hjorthagen

gick för vanlig rensning, väldigt bra bemötande

Maryam K och Tandea H gillar detta