Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Roland Waller

Tandläkare Roland Waller

Sturegatan 18, 114 36 Stockholm — Visa karta

Vi på Tandläkare Roland Waller har över 25 års erfarenhet i tandläkaryrket och tar emot alla patienter. Vår klinik ligger centralt i Stockholm i närheten av Stureplan.

Självklart utför vi allt inom allmäntandvård, men vi är specialiserade på estetisk tandvård och har ett nära samarbete med en av Sveriges bästa tandtekniker.

Målet är för oss att du ska lämna kliniken med starka tänder och bra munhälsa. Tycker du att tandläkaren och tandvård känns jobbigt och läskigt? Vi förstår, men tar gärna emot dig som känner så. Vi gör alltid vårt yttersta för att du ska känna dig så bekväm som möjligt.

Läs vad 23 kunder tycker om Tandläkare Roland Waller

• Mihaela W
    Mihaela W skrev om Tandläkare Roland Waller
    Väldigt trevligt bemötande och man känner sig trygg och i väldigt goda händer. Tack för ert tålamod och tack för att ni öppnade dörren till ett nytt liv för mig. Varmt rekommenderat!
  • Soile S
    Soile S skrev om Tandläkare Roland Waller
    Personligt och vänligt bemötande, tänker alltid kundens bästa! Kan inte tänka mig en annan tandläkare.
  • Cathreine G
    Cathreine G skrev om Tandläkare Roland Waller
    Vänligt och proffsigt bemötandd
  • Lars C
    Lars C skrev om Tandläkare Roland Waller
    Trevligt, proffsigt bemötande och arbete.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Tandläkare Roland Waller
    Tandläkare Waller har gett mig utmärkt tandvård under flera år. Han är noggrann och professionell i sin yrkesutövning. Hans lokal är mycket trevlig och lättillgänglig. Han och hans tandsköterska är trevliga och service-mindes. Bemötandet är utmärkt. Upplevelsen som kund är utmärkt.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Tandläkare Roland Waller
    Roland är otroligt professionell och jag kan varmt rekommendera hans tjänster.
  • Tommy Y
    Tommy Y skrev om Tandläkare Roland Waller
    Har nyttjat Tandläkare Roland Waller sedan jag för två och ett halvt år sedan flyttade till stockholm.
    Blev rekomenderad av en kamrat att kontakta Roland då jag behövde uppsöka tandläkare.
    Har från första stund fått ett profesionellt och vänligt bemötande, alla åtgärder har utförts på bästa sätt
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tandläkare Roland Waller
    Utan Roland skulle jag inte le så vackert (;o). Kunning, kompetent, modern tekning, älskvärd och har alltid tid även under semestertider då t o m hans trevliga fru kom och hjälpte till och tog hand om mig.
    Assia är en fantastisk tandssköterska. Min allra varmaste rekommendationer, särkilt om du har tandläkarskräck!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Tandläkare Roland Waller
    Jag var där idag (2012-09-26) och hittade honom tack vare Reco. Tack till er som kommenterat, kan bara hålla med i alla positiva kommentarer! Mycket bra bemötande, modern teknik, förtroendeingivande och skickliga. Tack! Med vänlig hälsning /Mikael
    Ida A, Björn W gillar detta
  • Anders D
    Anders D skrev om Tandläkare Roland Waller
    Roland Waller är en mycket skicklig och omtyckt tandläkare. Modern och fräsch mottagning med trevlig och kompetent personal.
    Jag och min familj har varit kunder hos Roland i många år och vi kan varmt rekommendera honom till nya patienter.
  • Henry H
    Henry H skrev om Tandläkare Roland Waller
    Kunnig, arbetar effektivt och är mkt trevlig, en oslagbar kombination! Rekommenderas:)
  • Johan E
    Johan E skrev om Tandläkare Roland Waller
    Jättebra. Uppskattar att han satsar på ny teknik och vidareutbildning. Känner att jag får en modern o riktig behandling. Dessutom trevligt o avslappnande sätt. Nuvarade sköterska är också toppen. Enda nackdelen kan vara att jag har en känsla av att han är lite dyr, men det är mer en känsla, har inte jämfört med andra
  • Peter R
    Peter R skrev om Tandläkare Roland Waller
    Otroligt bra tandläkare som alltid ställer upp och fixar en tid om det är något problem. Väldigt kunnig och noggrann. Gjort större jobb hos honom och är mycket nöjd.
  • Ingmari N
    Ingmari N skrev om Tandläkare Roland Waller
    Jag tycker att han är superbra, han är snäll, noggrann, verkar brinna för sitt jobb. Han ger sig inte förrans det blir perfekt. Hans kollega Assia har mycket medkänsla och tar hand om mig som patient så jag slipper vara rädd eller orolig. Jag kan bara rekommendera Tandläkare Roland Waller.
  • Ivar K
    Ivar K skrev om Tandläkare Roland Waller
  • Jan M
    Jan M skrev om Tandläkare Roland Waller
    Bra! Förtroendeingivande. Noggrann.
  • Helena N
    Helena N skrev om Tandläkare Roland Waller
    Kunnig tandläkare med vänligt bemötande, min tandläkarskräck är helt borta. Fantastisk med våra barn. Har blivit nöjd med samtliga behandlingar under alla år, allt från kontroll till min fina fasader!
  • Claes F
    Claes F skrev om Tandläkare Roland Waller
    Roland Waller är den bästa tandläkaren jag har haft, han är skicklig, förtroendeingivande och genuint trevlig. Rekommenderas varmt, och alla de sköterskor jag mött har varit kanon!
  • Roger B
    Roger B skrev om Tandläkare Roland Waller
    Roland med personal är överlägsna. Men vill "bara" träffa honom en gång om året.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Tandläkare Roland Waller
  • Kristina ¨
    Kristina ¨ skrev om Tandläkare Roland Waller
    Kunnig - lätt att samtala med. Tacksam att få en årlig kallelse för kontroll av tänderna. Duktig yrkesman som följer med i den nya utvecklingen av utrustning och utförande.
  • Monia N
    Monia N skrev om Tandläkare Roland Waller
    Pedagogisk, behaglig, lugn, trygg, kunnig, bäst!
    Nikke L gillar detta
  • Lkn S
    Lkn S skrev om Tandläkare Roland Waller
    Snabb, trevlig och rolig! Det känns alltid tryggt att lägga sina tänder i Rolands händer.

Sturegatan 18, 114 36 Stockholm