Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Texas Burger Co.

Texas Burger Co.

Hantverkargatan 63, 112 31 Stockholm — Visa karta

4 / 5 i betyg — 1911 rekommendationer
Österlånggatan 17, 11131, Stockholm

Restauranger nära Texas Burger Co.:

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Anna-Lena S:
Bemötandet var mycket bra, under hela kvällen. Lokalen var något kylig, jag frös, vi satt längst ner i källaren. Toaletterna var rena och ...

Scheelegatan 18, STOCKHOLM
Välkommen till Spisa hos Helena! Här hittar du en kreativ meny med svensk husman... Läs mer ›
Peter S:
Spisa hos Helena är en mycket bra och prisvärd restaurang i mellanklass med god service.

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Husse S:
mycket bra lunch och bra salladsbuffe!!! Men bäst av allt är AW där speciellt Ons-Fre så har dom en fin tilltuggs buffe som man gillar nå...

Västmannagatan 48, Stockholm
Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både s... Läs mer ›
Robin:
Har försökt få min fru att äta sushi i flera år. Helt omöjligt. Har försökt förklara hur magiskt det är på Minako. Efter att hon läst alla o...

Läs vad 21 kunder tycker om Texas Burger Co.

• Siarhei M
    Siarhei M skrev om Texas Burger Co.
    Bra mat!! God Service och bemötande Läs mer
  • Maximilian D
    Maximilian D skrev om Texas Burger Co.
    Väldigt dålig service och personal som inte lyssnar på vad man beställer, inte ens när man fått fel order så hjälper dem en eller gör nåt för att gottgöra deras inkompetens

Nah Mcdonalds har bättre service än detta ställe Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Texas Burger Co.
    Det här stället heter numera Texas Longhorn men gör samma goda burgare, har samma trevliga personal och mysiga känsla. Det enda negativa är att man inte kan boka bord i förväg och att de stänger 21 på måndagar. Läs mer
  • tantsara
    tantsara skrev om Texas Burger Co.
    Trevlig personal, grymma burgare speciellt sen dom bytte bröd! Här tycker man om att äta! Läs mer
  • Lukasz L
    Lukasz L skrev om Texas Burger Co.
    Vad ska man säga, jag är fast och äter där flera gånger i veckan. Burgarna är fantastiskt goda, rekommenderar speciellt Smokehouse eller Eldorado. Stripsen man får till kunde ha varit lite bättre, nu är de lite för torra och hårda. Man får cole-slaw och gurka till portionen som är väl tilltagen. Det är ofta fullt, men servicen är snabb och trevlig varje gång. Läs mer
  • Petter E
    Petter E skrev om Texas Burger Co.
    Sjuka burgare och bra priser! Har bara ätit där en gång men väljer oftast att köpa med mig hem och kan då rekomendera Fajita Burger som är en saftigt mexikaskinspirerad burgare. Om du är bara lite hungrig ska du inte äta här utan hit går du när du är riktigt hungrig! Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Texas Burger Co.
    Sjukt bra burgare, speciellt min personliga favorit Pepparcorn Burger.
    Har ätit på Texas Burger Co ett stort antal gånger och aldrig blivit besviken. Kvalité! Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Texas Burger Co.
    Prisvärda och goda burgare! Läs mer
  • Martin
    Martin skrev om Texas Burger Co.
    GRYMT billigt och deras pitchermeny är riktigt god. Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Texas Burger Co.
    Goda burgare med prima tillbehör, gillar cold-slaw & saltgurka! Extra plus från min sida ( men till min sambos fasa) är burgare med groddar!! :) Läs mer
  • Roger T
    Roger T skrev om Texas Burger Co.
    helt ok...bäst är nog salladsdressingen! men oxå köttet är förvånansvärt bra! bättre än burgarna och absolut överlägset de halvtaskiga ribsen... Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Texas Burger Co.
    Klockrena burgare, riktigt personligt bemötande. Lite mycket folk på luncherna så var där i tid!
    Prismässigt helt OK. Läs mer
  • Sussie M
    Sussie M skrev om Texas Burger Co.
    Var där nu i september...trevlig servitris som jobbr där som lät oss prova olika starka såser...God mat. Helt nöjd var jag Läs mer
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Texas Burger Co.
    Hysteriskt goda hamburgare till bra pris. Mycket smak, fantastiska tillbehör. Servicen var godkänd. Trevlig, liten och trivsam miljö att äta i. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Texas Burger Co.
    Idag gjorde jag mitt första besök på denna haussade inrättning. Jag kom med höga förväntningar efter att ha hört olika vänner lovprisa burgarna. Jag tog en hampis med bacon och ädelost och den var väldigt god. Snubben som jobbade i kassan och serverade var skönt fredagseuforisk och bidrog till att kicka igång helgen på ett bra sätt. Läs mer
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Texas Burger Co.
    Texas Burger har de klart godaste hamburgare som går att få tag på på Kungsholmen.

Dessutom är de öppna för specialordrar. Jag käkar GI och vill vaken ha bröd eller pommes frites, utan får glatt mer sallad.

Dessutom en lagom skuggig och högst regnskyddad uteservering vilket gör dem till ett perfekt lunchställe så här på sommaren. Läs mer
    Jesper A gillar detta
  • Ann-Marie K
    Ann-Marie K skrev om Texas Burger Co.
    ja! mycket goda hamburgare :) ...man blir verkligen mätt och de har trevlig personal Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Texas Burger Co.
    Texas Burger är lätt Sveriges godaste hamburgare. Nu har MAX fått en konkurrent värd namnet. Jag har testat, California, The Works, Peppercorn... och alla tillför de något extra. Sjukt gott, rekommenderas! Läs mer
  • Henric E
    Henric E skrev om Texas Burger Co.
    Riktigt goda hamburgare! California är ett mycket bra val. Värt ett besök på lunchen eller middagen. Går aldrig därifrån hungrig. Läs mer
  • Andeas G
    Andeas G skrev om Texas Burger Co.
    Vet ej vad dom gjort senaste tiden med deras hamburgare. Torra & smaklösa har dom blivit. Sämre än Mc Donald och det vill inte säga dåligt ... Läs mer
  • Anna I
    Anna I skrev om Texas Burger Co.
    Mycket goda hamburgare! Testa California. Frostade glas och trevlig personal. Läs mer

Hantverkargatan 63, 112 31 Stockholm