Texas Burger Co.

Texas Burger Co.

Ring 08-650 60 45 www.texassmokehouse.se
3.7

21 omdömen om Texas Burger Co.

Sergei M

Bra mat!! God Service och bemötande

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Maximilian D
Skrev om Texas Burger Co.

Väldigt dålig service och personal som inte lyssnar på vad man beställer, inte ens när man fått fel order så hjälper dem en eller gör nåt för att gottgöra deras inkompetens Nah Mcdonalds har bättre service än detta ställe

Maria H
Skrev om Texas Burger Co.

Det här stället heter numera Texas Longhorn men gör samma goda burgare, har samma trevliga personal och mysiga känsla. Det enda negativa är att man inte kan boka bord i förväg och att de stänger 21 på måndagar.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Tantsara
Skrev om Texas Burger Co.

Trevlig personal, grymma burgare speciellt sen dom bytte bröd! Här tycker man om att äta!

Lukasz L
Skrev om Texas Burger Co.

Vad ska man säga, jag är fast och äter där flera gånger i veckan. Burgarna är fantastiskt goda, rekommenderar speciellt Smokehouse eller Eldorado. Stripsen man får till kunde ha varit lite bättre, nu är de lite för torra och hårda. Man får cole-slaw och gurka till portionen som är väl tilltagen. Det är ofta fullt, men servicen är snabb och trevlig varje gång.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Petter E
Skrev om Texas Burger Co.

Sjuka burgare och bra priser! Har bara ätit där en gång men väljer oftast att köpa med mig hem och kan då rekomendera Fajita Burger som är en saftigt mexikaskinspirerad burgare. Om du är bara lite hungrig ska du inte äta här utan hit går du när du är riktigt hungrig!

Jakob D
Skrev om Texas Burger Co.

Sjukt bra burgare, speciellt min personliga favorit Pepparcorn Burger. Har ätit på Texas Burger Co ett stort antal gånger och aldrig blivit besviken. Kvalité!

Nikke L gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Daniel M
Skrev om Texas Burger Co.

Prisvärda och goda burgare!

Martin
Skrev om Texas Burger Co.

GRYMT billigt och deras pitchermeny är riktigt god.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Sara A
Skrev om Texas Burger Co.

Goda burgare med prima tillbehör, gillar cold-slaw & saltgurka! Extra plus från min sida ( men till min sambos fasa) är burgare med groddar!! :)

Roger T
Skrev om Texas Burger Co.

helt ok...bäst är nog salladsdressingen! men oxå köttet är förvånansvärt bra! bättre än burgarna och absolut överlägset de halvtaskiga ribsen...

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4122 omdömen 4.0 av 4122 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Björn W
Skrev om Texas Burger Co.

Klockrena burgare, riktigt personligt bemötande. Lite mycket folk på luncherna så var där i tid! Prismässigt helt OK.

Sussie M
Skrev om Texas Burger Co.

Var där nu i september...trevlig servitris som jobbr där som lät oss prova olika starka såser...God mat. Helt nöjd var jag

Jesper K
Skrev om Texas Burger Co.

Hysteriskt goda hamburgare till bra pris. Mycket smak, fantastiska tillbehör. Servicen var godkänd. Trevlig, liten och trivsam miljö att äta i.

Joakim B
Skrev om Texas Burger Co.

Idag gjorde jag mitt första besök på denna haussade inrättning. Jag kom med höga förväntningar efter att ha hört olika vänner lovprisa burgarna. Jag tog en hampis med bacon och ädelost och den var väldigt god. Snubben som jobbade i kassan och serverade var skönt fredagseuforisk och bidrog till att kicka igång helgen på ett bra sätt.

Nikke L
Skrev om Texas Burger Co.

Texas Burger har de klart godaste hamburgare som går att få tag på på Kungsholmen. Dessutom är de öppna för specialordrar. Jag käkar GI och vill vaken ha bröd eller pommes frites, utan får glatt mer sallad. Dessutom en lagom skuggig och högst regnskyddad uteservering vilket gör dem till ett perfekt lunchställe så här på sommaren.

Jesper A gillar detta
Ann-Marie K
Skrev om Texas Burger Co.

ja! mycket goda hamburgare :) ...man blir verkligen mätt och de har trevlig personal

Tobias B
Skrev om Texas Burger Co.

Texas Burger är lätt Sveriges godaste hamburgare. Nu har MAX fått en konkurrent värd namnet. Jag har testat, California, The Works, Peppercorn... och alla tillför de något extra. Sjukt gott, rekommenderas!

Henric E
Skrev om Texas Burger Co.

Riktigt goda hamburgare! California är ett mycket bra val. Värt ett besök på lunchen eller middagen. Går aldrig därifrån hungrig.

Andeas G
Skrev om Texas Burger Co.

Vet ej vad dom gjort senaste tiden med deras hamburgare. Torra & smaklösa har dom blivit. Sämre än Mc Donald och det vill inte säga dåligt ...

Anna I
Skrev om Texas Burger Co.

Mycket goda hamburgare! Testa California. Frostade glas och trevlig personal.