Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Texas Longhorn Upplandsgatan

Texas Longhorn Upplandsgatan

Upplandsgatan 56, 113 28 Stockholm — Visa karta

Hos Texas Longhorn på Upplandsgatan 56 i Stockholm står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!

Läs vad 7 kunder tycker om Texas Longhorn Upplandsgatan

• Pavas M
    Pavas M skrev om Texas Longhorn Upplandsgatan
    Passade perfekt med drop in vid en spontan middagsplan. Tog inte allt för lång tid att få bord. Dock ganska trång lokal. Riktigt gott med beef bontaña! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Texas Longhorn Upplandsgatan
    Texas Longhorn upplandsgatan levererar precis som deras systerkrog vid Hornstull. Rekommenderar deras ribs och kyckling bontana, gillar man kött så e det bara att gå loss, de har upp till 1kg:s bitar! Snabba och bra även för take away. Ofta mycket folk och det är en rätt liten lokalså du kan få vänta länge på att få ett bord. De har ingen tidsbokning. Men du måste prova deras margarita, den är magisk. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Texas Longhorn Upplandsgatan
    Texas Longhorn på Upplandsgatan är ställe man går till för att äta en bra bit kött och dricka fantastiskt amerikansk öl. Rekommenderar New York Strip Loin 300g, Medium rare och Sierra Nevada Pale Ale! Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Texas Longhorn Upplandsgatan
    Inte stället för den fina middagen kanske, men helt klart ett ställe där du glider in i vardagsjeansen. Gemytligt trångt med lagom hög volym på musiken. Personalen är fantastiskt trevlig. Vi åt varsin biff som var fantastiskt mör och grillad precis som vi ville ha den. God kolsmak. Frasiga frittar till.

Det enda pinsamma är den "sallad" som serveras. Några brutna blad isbergssallad med en tomatskiva och stabbig dressig. Ta bort den!

Brukar vara mycket folk och det går inte att boka bord. Är du vego bör du gå någon annanstans, här serveras kött. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Texas Longhorn Upplandsgatan
    Varit här några gånger när jag jobbat i området. Hyfsat enkelt att ta sig dit med bil om man kommer norrifrån och det är inte jättesvårt att hitta parkering till bilen. Min uppfattning är att det är mycket kostymfolk som kör sin after work där. Trevligt ställe! Läs mer
  • Lars D
    Lars D skrev om Texas Longhorn Upplandsgatan
    Ett mycket säkert kort. På Texas LH får man vällagat som aldrig sviker ens förväntningar. Givet förstås att man gillar kött...

Lars Läs mer
  • Therese J
    Therese J skrev om Texas Longhorn Upplandsgatan
    Yeammy! Vilka ribs! Och vilken smokey sås sen!! Såsen går att köpa med sig på flaska om man vill. Lite litet men supermysigt ställe, trevlig personal. Priset är överkommligt med tanke på den goda maten och man blir mätt. Maten serveras i en korg, inte på tallrik & det finns det väll säkert delade meningar om, jag tyckte det var ganska schysst ialf. Hit kommer jag gå fler gånger! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm