Top Performance Institute

Top Performance Institute, sid 2

Välkommen till Top Performance Institute!
Vi erbjuder en rad tjänster inom kiropraktik, träning och nutrition. På plats finns utbildade massageterapeuter, kiropraktorer och personliga tränare som kan hjälpa dig med dina besvär från topp till tå. Genom en individanpassad behandlings- och rehabiliteringsplan hjälper vi dig att bli symtomfri så fort som möjligt.

Våra tjänster: Kiropraktik, Massageterapi & Rehab, Förebyggande helkroppsmassage, Kost och Näringsrådgivning, Diagnostisering, Sömn- och Stresshantering samt mycket mer.

Vi har kraftigt reducerade priser då vi anser att alla ska ha råd att bli av med sin smärta. Vår vision är att kunna hjälpa våra kunder mot ett långt och hälsosamt liv, fritt från smärtor och sjukdomar. Varmt välkommen in till oss på Vegagatan 15 vid Odenplan.

Läs vad 232 kunder tycker om Top Performance Institute 2

2020-11-14
    Känns väldigt tryggt att komma till någon som har en sån passion för sitt yrke och hjärtligt delar med sig av det ,otroligt proffsig och härlig energi jag är mer en nöjd och kan varmt rekommendera Morgan Top👌🏻💯
    2020-11-10
    Fantastiskt bra hjälp och mycket trevligt bemötande!
    2020-10-28
    Morgan är verkligen grym!
    Hade jätteont i ryggen och efter besöket känner jag inga besvär alls!
    2020-10-27
    Gick dit för spänningar i muskler, blev proffesionellt bemött och han tog hänsyn till mina önskningar. Väldigt duktig på att jobba igenom mina problemområden, känns Bättre och avslappnat efter behandlingen. Fick väldigt bra tips på hur jag kunde jobba hemma för att motverka mina problem. Trevlig lokal och väldigt centralt.
    2020-10-15
    Professionellt och engagerat bemötande, mycket bra analys och behandling, supertrevliga. Rekommenderas varmt!
    2020-10-14
    Trevlig personal och riktigt bra massage som anpassas efter mig och min huvudsakliga idrottsutövning.
    2020-10-14
    Mycket nöjd! André var otroligt trevligt och väldigt kompetent. Gav bra råd kring egenrehab. Bokade en behandling direkt. Rekommenderas!
    2020-10-12
    Duktiga! Trevligt och glatt!.....
    2020-09-30
    Över förväntan! Morgan är en så härlig person och lätt att prata med som dessutom är otroligt bra och väl utbildad inom det han gör. Ett 10 av 10 besök helt enkelt!
    2020-09-09
    André är trevlig och väldigt kunnig inom sitt yrke. Han förstår var problemet ligger även om man inte utrycker sig korrekt. Vilken stjärna!💫
    2020-09-09
    Proffsigt bemötande och superbra behandling!
    2020-09-08
    Otroligt seriös och kunnig. Jag fick känslan av att min behandlare verkligen ville hitta grundproblemet på min nack och bröstproblematik samt hur jag ska komma i bukt med problemen. // Dave
    2020-09-06
    Morgan var fantastisk. Väldigt trevlig och bra förklaringar på orsaker till problem. Mycket bra tips på övningar. Rekommenderas varmt
  • Lisa K
    2020-08-14
    Andre' är den absolut bästa jag någonsin fått behandling av. Så fantastiskt duktig och kunnig.
    Kommer aldrig gå till någon annan. Han får 10 stjärnor av 5 möjliga💥💥
    2020-08-13
    Sökte hjälp av kiropraktor för ryggskott. Fick väldigt bra hjälp, massor med bra svar
    på alla mina funderingar samt övningar att köra hemma. Morgan är
    väldigt trevlig och min känsla är att han är väldigt kompetent. Jag kommer absolut komma tillbaka.
    2020-08-11
    Idrottsmassage 60 minuter. Mycket bra och trevligt bemötande och professionellt utförd behandling. Hit kommer jag tillbaka!
  • Oskar A
    2020-08-07
    Supertrevlig personal och kiropraktorbehandlingen var grym!
    2020-07-24
    Professionellt bemötande och trevliga
  • Mia
    2020-07-22
    Bra behandling! Proffsig och kunniga
    2020-07-21
    Kunnig. Fick rejäl massage och bra råd om stretching.
    2020-07-20
    Besökte dem med smärtor i ländryggen. Fick en ordentlig genomkörare, en pedagogisk lektion i varför jag har problem med ryggen och tips på hur jag kan undvika att få problem i framtiden.

Kommer definitivt att besöka dem igen.
    2020-07-16
    Fick kontakta TPI pga akuta ryggproblem. Efter vad som kändes som en grundlig diagnos fick jag två behandlingar där Morgan fick jobba stenhårt. Mellan behandlingarna även övningar för att om möjligt få bort all betong jag/ ryggen samlat på mig. Kändes verkligen att M gjorde allt för att hjälpa mig bli av med besvären. Anbefalles! / Mats 🙂
  • David A
    2020-06-27
    Jag körde på 60 minuter kiropraktor/naprapat/massage/rehab
    De va min första gång och det va helt fantastiskt! Gamla skador som har påverkat mig de senaste åren kändes helt plötsligt inte av. Supertrevlig och pedagogisk personal. Har rekommenderat detta till de flesta jag har stött på. Detta va en riktig upplevelse!
    2020-06-23
    Fick hjälp med nackspärr och ländrygg genom kiropraktik samt massage. Blev bemött otroligt bra! Levde verkligen upp mina förväntningar och fick den hjälp jag behövde och de tips för att inte behöva komma tillbaka.
    2020-06-08
    Trevliga, trygga, proffsiga, kunniga
    2020-06-08
    TACK för hjälpen! Det är så bra jag har hittat rätt! Vi ses snart.
    2020-05-30
    Fulla av kunskap och otroligt trevliga. Bäst i Stockholm!
  • Sara W
    2020-05-13
    Tog en förebyggande massagebehandling hos Morgan på TPi. Fick ett supertrevligt bemötande, många bra tips och en bahandling anpassad efter mina behov. Känner mig avslappnad och pånyttfödd nu efteråt. Rekommenderar starkt!
    2020-05-08
    Professionellt bemötande och en perfekt behandling!
    2020-05-08
    Jätte bra, jag rekommenderar starkt.
    2020-04-21
    Otroligt kunnig personal som hjälper dig med dina besvär. Rekommenderas varmt.
    2020-04-20
    Det var god bemötelse och fick bra hjälp med att släppa på spänningar. Det levde upp till högre än mina förväntningar även om de var höga från början då jag har fått rekommendationer för er.
    2020-04-20
    Besök hos kiropraktorn. Ett bra och proffsigt bemötande. Besöket i sig var väl lite smärtsamt, men det gjorde verkligen skillnad!
    2020-04-17
    I was there for a sports massage with the intention to address a few problem areas that arose from training.

I was greeted by friendly staff. My physiotherapist, André, listened to my problems and targeted them with physiotherapy. All the while, we talked about my training, nutrition and hobbies, which made for a friendly atmosphere.

This is my second visit and I highly recommend them!
  • BENJAMIN K
    2020-04-07
    VÄRLDSKLASS!
    Jag fick hjälp av Morgan Axelsson och att kontakta honom på Top Performance är mitt livs bästa beslut. Att bara kunna ge honom 5/5 känns inte rättvist!
    För många år sedan skadade jag min rygg allvarligt och har haft problem sedan dess. Jag har besökt många olika kiropraktorer men aldrig fått hjälp på denna nivån! Behöver jag någonsin gå tillbaka till en kiropraktor, så vet jag precis vart jag ska gå! Jag har hittat min kiropraktor! Besök Morgan så garanterar jag att du hittar din också!

Med vänlig hälsning,
    Benjamin Karlsson
    2020-04-07
    VÄRLDSKLASS!

Med vänlig hälsning,
    Benjamin Karlsson
    2020-04-06
    Trevlig personal! Min första kiropraktor upplevelse och är jättenöjd!
    2020-04-06
    Mycket bra bemötande och proffesionellt.
    Blir flera besök!
    2020-04-06
    Väldigt bra och kunnig om kroppen, idrotts påverkan samt kontorsarbetets belastning. La fokus på nacke och känner mig lättare än på länge.
    2020-03-20
    Kunniga, proffsiga och har ett helhetsperspektiv!
    2020-03-10
    Morgan var mycket duktig på att massera och korrigerade obalanser i min ryggrad/bäcken. Dessutom var han mycket sympatisk och trevlig! Rekommenderar verkligen denna klinik!!
  • Tim P
    2020-03-09
    Trevligt bemötande och kunnig i ämnet!
    Rekommenderar starkt!
    2020-03-08
    Jag valde en 40 minuters massage behandling. Jag blev mycket bra bemött av Morgan som enligt min mening tekniskt sätt utförde en bättre massage än många andra massörer jag varit hos. Jag uppfattade också att Morgan har ett starkt engagemang och intresse för sitt jobb och hälsa vilket uppskattas. Jag upplevde också att spänningarna i fötterna och vaderna minskade. När det gäller massagen överträffades mina förväntningar. Jag önskar dock till nästa gång en handduk på massage britsen- det blir mer bekvämt då. Mvh Hanna
    2020-03-06
    Morgan på Top Performance Institute ger ett proffsigt bemötande och innehar stor yrkesskicklighet som kiropraktor o massageterapeut. Fantastisk behandling i bra kombo med tips och övningar.
    Min nacke bugar o tackar! 😊 /Ann-Sofie
    2020-02-27
    Toppen! Väl bemött och bra och grundlig behandling.
    2020-02-21
    Så nöjd med behandlingsmassagen (idrott), precis rätt muskler. Fick massa bra kost/näringstips samt lite
    2020-02-19
    Fick mycket bra hjälp av Morgan som är mycket kunnig inom flera områden. Rekommenderar!
    2020-02-05
    Kiropraktorbehandling; Vänlig, professionell och mycket kunnig! Trevligt bemötande.
    2020-02-03
    Jag var där för min stela nacke. Morgan var jättebra, supertrevlig och förstod direkt. Jag fick med mig några nya övningar som hittills fungerar bra. Jag gick dit på rekommendation och det är jag glad att jag gjorde. 5/5
    2020-01-28
    Så nöjd! Proffsigt, härligt bemötande och jättehjälpsamt!