Umm Nöjesförvaltning AB

Umm Nöjesförvaltning AB

www.toybar.se
3.3

Toybar serverar god mat och dryck till glada och hungriga gäster. Restaurangen hämtar sin inspiration från det asiatiska köket. Förrätter, varmrätter och efterrätter serveras i härliga buffeer.

6 omdömen om Umm Nöjesförvaltning AB

Robert B
Skrev om Umm Nöjesförvaltning AB

Om du ratar Toy men lyftar upp Pong och i samma andetag klagar över "kinesisk anda" så vet jag inte riktigt vad du pratar om. Pong är den simplaste kinabuffén. Katastrofkommentar. Helt felaktig. Bor i området sen 7 år, äter i princip all in mat ute och Toy är den bästa buffén i Vasastan för 150kr.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Mary
Skrev om Umm Nöjesförvaltning AB

Jag vill varna nästa stackare som vill äta den ”exotiska buffén” på Toy Kök & Bar. Om du råkar läsa detta, följ mina råd och lägg ut pengarna på någonting värdefullare! Låt mig börja: det är en av den absolut hemskaste buffé som jag någonsin har förtärt! Deras ” Friterade calemares med chilimajonäs” (ur hemsidans beskrivning av den ”exoktiska buffén”) är i själva verket djupt friterade degklumpar i Kinesisk anda som serveras utan citronklyftor eller ”chilimajonäs” som det står beskrivet. Så glöm de härliga krispiga &...

Fredrik E
Skrev om Umm Nöjesförvaltning AB

Ah. Torsdagar på gamla West. Hög kvalitet på den asiatiska buffen. Och godaste pommes frites:en norr om Frankrike, tro det eller ej. Och så torsdagens pannkakor till efterrätt. Allltid en toppenlunch att se fram emot.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Annika T
Skrev om Umm Nöjesförvaltning AB

Har mest vart på Toy under lunchtimmen och då har det vart på torsdagar då man får pannkakor till efterrätt. Jätte bra lunchrestaurang och det e ett stort plus att man kan sitta ute när vädret tillåter :-)

Emma K
Skrev om Umm Nöjesförvaltning AB

Lyckades pricka in en torsdag och frossade i både wok och pannkakor! Otroligt snygg och smart inredning. Maten är fräsch, men sticker inte ut nämnvärt. Ett stort plus att det är buffé däremot, man har sin talrik i handen efter 2min. Kommer ta promenaden över St Eriksbron fler gånger. Kan defenitivit rekommenderas.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

David H
Skrev om Umm Nöjesförvaltning AB

Många torsdagar hamnar jag här och njuter av den asiatiska lunchbuffén som avslutas av pannkakor (pannkakorna serveras endast på torsdagar). Det är mycket gott även om pannkakorna kan vara lite väl degiga ibland. ==== Att späda ut sylt med vatten är inte särskilt trevligt.