Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Umm Nöjesförvaltning AB

Umm Nöjesförvaltning AB

Rörstrandsgatan 11, 113 41 Stockholm — Visa karta

Toybar serverar god mat och dryck till glada och hungriga gäster. Restaurangen hämtar sin inspiration från det asiatiska köket. Förrätter, varmrätter och efterrätter serveras i härliga buffeer.
Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Catarina A:
Nöjd med maten och service. Allt fungerade jättebra och maten var som vanligt jättegod.

Restauranger nära Umm Nöjesförvaltning AB:

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Husse S:
Har länge tänkt att åka förbi detta ställe men äntligen lyckats få tid för ett. Vissa saker värdesätter man lite extra vid ett restaurangbes...

Odengatan 85, Stockholm
Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmo... Läs mer ›
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Läs vad 7 kunder tycker om Umm Nöjesförvaltning AB

• Robert B
    Robert B skrev om Umm Nöjesförvaltning AB
    Om du ratar Toy men lyftar upp Pong och i samma andetag klagar över "kinesisk anda" så vet jag inte riktigt vad du pratar om. Pong är den simplaste kinabuffén. Katastrofkommentar. Helt felaktig. Bor i området sen 7 år, äter i princip all in mat ute och Toy är den bästa buffén i Vasastan för 150kr.
  • Mary
    Mary skrev om Umm Nöjesförvaltning AB
    Jag vill varna nästa stackare som vill äta den ”exotiska buffén” på Toy Kök & Bar. Om du råkar läsa detta, följ mina råd och lägg ut pengarna på någonting värdefullare!
    Låt mig börja: det är en av den absolut hemskaste buffé som jag någonsin har förtärt! Deras ” Friterade calemares med chilimajonäs” (ur hemsidans beskrivning av den ”exoktiska buffén”) är i själva verket djupt friterade degklumpar i Kinesisk anda som serveras utan citronklyftor eller ”chilimajonäs” som det står beskrivet. Så glöm de härliga krispiga & saftiga medelhavskalamares som man äter på andra restauranger! Och sedan kommer varmrätterna: Hundratals små motbjudande köttbitar ifrån djurens minst eftertraktade delar simmade i grytorna med olja som förseglade översta lagret. Det smakade precis som det såg ut: illa! Salladerna var vattniga och tomaterna smakade ruttet. Sushin och Sparris salladen gick att äta, men det var definitivt inte värt priset! Jag har dock inte smakat på à la carte-menyn men om buffén är vidrig så tappar man lusten att pröva annat!
    Restaurangen i sig är mysig och personalen var trevlig men maten var FÖRFÄRLIG! Hemsk! Det är absolut inget ställe som jag skulle rekommendera. Vill man ha en ”exotisk” buffé så är PONG på Drottninggatan bland stans absolut bästa. Jag blev riktigt missnöjd på Toy Kök & Bar eftersom recensionerna på nätet var positiva.
    Toy Kök & Bar borde lägga ner den ”exotiska” buffén (så beskrivs den på deras hemsida) helt och hållet.
    Tack för ordet!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Umm Nöjesförvaltning AB
    Ah. Torsdagar på gamla West. Hög kvalitet på den asiatiska buffen. Och godaste pommes frites:en norr om Frankrike, tro det eller ej. Och så torsdagens pannkakor till efterrätt. Allltid en toppenlunch att se fram emot.
  • Annika T
    Annika T skrev om Umm Nöjesförvaltning AB
    Har mest vart på Toy under lunchtimmen och då har det vart på torsdagar då man får pannkakor till efterrätt. Jätte bra lunchrestaurang och det e ett stort plus att man kan sitta ute när vädret tillåter :-)
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Umm Nöjesförvaltning AB
    Den solklara torsdagsfavoriten. Härliga pannkakor utan den överflödiga ärtsoppan. Här kan du istället börja med en kanonbra asiatisk buffe för att sedan avsluta med sköna pannkakor. Övriga dagar varieras urvalet med olika asiatiska rätter. Psst..För snåljåpar kan jag rekommendera Toybar för avhämtning, billigt och riktigt mycket mat. Kan lätt delas på två personer..
  • Emma K
    Emma K skrev om Umm Nöjesförvaltning AB
    Lyckades pricka in en torsdag och frossade i både wok och pannkakor! Otroligt snygg och smart inredning. Maten är fräsch, men sticker inte ut nämnvärt. Ett stort plus att det är buffé däremot, man har sin talrik i handen efter 2min. Kommer ta promenaden över St Eriksbron fler gånger. Kan defenitivit rekommenderas.
  • David H
    David H skrev om Umm Nöjesförvaltning AB
    Många torsdagar hamnar jag här och njuter av den asiatiska lunchbuffén som avslutas av pannkakor (pannkakorna serveras endast på torsdagar). Det är mycket gott även om pannkakorna kan vara lite väl degiga ibland.
    ====
    Att späda ut sylt med vatten är inte särskilt trevligt.

Rörstrandsgatan 11, 113 41 Stockholm