TSB Toppen Service AB

Husbyvägen 7, 178 91 Munsö — Visa karta

4.7 i betyg av av 9 omdömen
Välkommen!

Vi har över 10 års erfarenhet inom hemstäd och vårt fokus ligger på att uppnå en långsiktig relation med dig som kund. Vi ser till varje individs unika behov och är lyhörda för dina önskemål.

Vi är familjeföretaget som erbjuder dig som kund en personlig städservice av högsta kvalitet till hushåll i Norrort. Vi gör allt för att underlätta din vardag. Boka din städning med oss på TSB Toppen Service och var säker på att du får en dedikerad städerska, ingen bindningstid, avgiftsfritt sommaruppehåll där ombokningsmöjligheter är en självklarhet och såklart samma kontaktperson att prata med varje gång.
Vi älskar våra kunder och de flesta stannar med oss i flera år!

Läs vad 9 kunder tycker om TSB Toppen Service AB

• 2019-06-30

Jenny B skrev om TSB Toppen Service AB
    Första gången vi tar hjälp med städning men vi är jättenöjda, alltid skinande rent överallt! Läs mer
    Carolas Hem & Företagsservice AB
    4.9 / 5 i betyg — 161 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Otroligt duktig och pålitlig person- både vad gäller städning och admin. Jag kan verkligen rekommendera Carolas hem och företagsservice!"
  • 2019-06-29

Ceciia Ä skrev om TSB Toppen Service AB
    Jag har anlitat dem både för storstädning och vanlig städning. De har ett trevligt bemötande, är flexibla, kommer i tid och städar bra. Läs mer
  • 2019-06-29

karin skrev om TSB Toppen Service AB
    Städtjänst.
    Vi har haft samma städtjänst i tio år även om det började med en annan ägare. Vi har varit nöjda med Julia och hennes stöd hela tiden. Flexibla och ordningssamma! Läs mer
    Alinix Städ & Service
    4.4 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2020
    "Bra utfört jobb. Klart på tid."
    Stig Börje S

Susanne B skrev om TSB Toppen Service AB
    Haft städtjänst fr dem i flera år nu. Alltid flexibla och lätta att få kontakt med. Läs mer

Miriam Lind P skrev om TSB Toppen Service AB
    Städpersonal kommer på utsedd dag varannan vecka och har så gjort under många år. Städningen är utan anmärkning och personalen är trevlig. Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H

Per F skrev om TSB Toppen Service AB
    Städning av min lägenhet varannan vecka. Mycket bra utfört och bra bemötande Läs mer

Solveig C skrev om TSB Toppen Service AB
    Städning . Varit lite trassel med vilken tid städningen ska ske i övrigt utmärkt. Kontakten med städfirman helt ok. Är nöjd. Läs mer
    Hygienteknikerna i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 223 omdömen
    Badge2020
    "Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av läge"
  • 2019-06-26

Stefan J skrev om TSB Toppen Service AB
    TSP Toppen kommer när de ska och är flexibla när vi vill ändra tider. De städare vi haft har gjort ett bra jobb och varit trevliga. Läs mer
  • Anneli F

2019-06-26

Anneli F skrev om TSB Toppen Service AB
    Jag har bara goda erfarenhetr, jag har fixat flera nya kunder till städbolaget.
    Priset är långt under alla andra offerter.
    Städledare/kundansvarig Julia är oerhört tillmötesgående och flexibel för att möta våra behov, stor eloge till henne men också till vår tidigare städarska Gullnara som sprutar ut positiv energi i sin städning❤️ Läs mer
    BVTLER AB
    4.8 / 5 i betyg — 149 omdömen
    Badge2020
    "Kan rekommendera Bvtler! Enkla att kommunicera med och vi är mycket nöjda med städtjänsten vi köper. Flexibla och noggranna!"
    Martina N