TSB Toppen Service AB

TSB Toppen Service AB

About company

Välkommen! Vi har över 10 års erfarenhet inom hemstäd och vårt fokus ligger på att uppnå en långsiktig relation med dig som kund. Vi ser till varje individs unika behov och är lyhörda för dina önskemål. Vi är familjeföretaget som erbjuder dig som kund en personlig städservice av högsta kvalitet till hushåll i Norrort. Vi...

9 omdömen om TSB Toppen Service AB

Jenny B
Wrote about TSB Toppen Service AB

Första gången vi tar hjälp med städning men vi är jättenöjda, alltid skinande rent överallt!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 84 omdömen 4.7 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Ceciia Ä
Wrote about TSB Toppen Service AB

Jag har anlitat dem både för storstädning och vanlig städning. De har ett trevligt bemötande, är flexibla, kommer i tid och städar bra.

karin
Wrote about TSB Toppen Service AB

Städtjänst. Vi har haft samma städtjänst i tio år även om det började med en annan ägare. Vi har varit nöjda med Julia och hennes stöd hela tiden. Flexibla och ordningssamma!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 194 omdömen 4.9 av 194 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Susanne B
Wrote about TSB Toppen Service AB

Haft städtjänst fr dem i flera år nu. Alltid flexibla och lätta att få kontakt med.

Miriam Lind P
Wrote about TSB Toppen Service AB

Städpersonal kommer på utsedd dag varannan vecka och har så gjort under många år. Städningen är utan anmärkning och personalen är trevlig.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Per F
Wrote about TSB Toppen Service AB

Städning av min lägenhet varannan vecka. Mycket bra utfört och bra bemötande

Solveig C
Wrote about TSB Toppen Service AB

Städning . Varit lite trassel med vilken tid städningen ska ske i övrigt utmärkt. Kontakten med städfirman helt ok. Är nöjd.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Stefan J
Wrote about TSB Toppen Service AB

TSP Toppen kommer när de ska och är flexibla när vi vill ändra tider. De städare vi haft har gjort ett bra jobb och varit trevliga.

Anneli F
Wrote about TSB Toppen Service AB

Jag har bara goda erfarenhetr, jag har fixat flera nya kunder till städbolaget. Priset är långt under alla andra offerter. Städledare/kundansvarig Julia är oerhört tillmötesgående och flexibel för att möta våra behov, stor eloge till henne men också till vår tidigare städarska Gullnara som sprutar ut positiv energi i sin städning❤️

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen