Tullinge Bil

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Välkommen till Tullinge Bil!

Här finner du bilen du söker! Vi är en oberoende bilfirma och vi säljer bilar i alla prisklasser och modeller. Vi säljer, köper, byter och förmedlar svensksålda begagnade bilar och vi har alltid ett stort sortiment i lager.

Kom gärna in och prata med oss, provkör eller bara titta på våra bilar. Har du en specifik modell i åtanke är vi tacksamma om du hör av dig innan, så att vi kan garantera att den finns inne för dig!

Våra korta lagertider och låga omkostnader gör att vi kan hålla priserna nere och vi erbjuder även kringtjänster såsom bilgaranti på 6-24 månader när du köper en bil hos oss.
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-14:00

Läs vad 136 kunder tycker om Tullinge Bil

• Conny R
    Conny R skrev om Tullinge Bil
    Bra bemötande och service framförallt att bilen motsvarade beskrivningen jag fick på telefon .
    Eftersom jag har 35 mil enkel resa till Tullinge där jag blev hämtad av säljaren på järnvägstationen så uppskattar jag att allt stämde. Jag är jättenöjd med bilen. Mvh Conny
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Tullinge Bil
    Köpte en begagnad bil. Lämnade min gamla i inbyte. Trevligt bemötande i telefon. Även så vid första mötet. Fick ett skapligt erbjudande för min bil i inbyte. När affären väl skulle skrivas försökte dom pruta på sitt erbjudande, vilket jag inte tycker hör till god ton. Affären blev dock av med utlovat pris för min bil, utan större diskussioner. Bra där Tullinge Bil.I det stora hela en bra upplevelse. Kan mycket väl tänka mig att göra affärer med dom igen.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Tullinge Bil
    Bilaffären fungerade bra,köpte den på telefon med ett ombud som tittade och provade den,allt som sades om bilen stämde,snabb och smidig affär,kan absolut rekomendera Tullinge bil...
  • Andrea O
    Andrea O skrev om Tullinge Bil
    Det var ok han var trevligt och hjälpsam. ..mer kan jag inte skriva
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Tullinge Bil
    Jag blev bra bemött. Snabba svar när jag efter bilköp undrade över saker.
    Tullinge Bil gillar detta
  • Jennie T
    Jennie T skrev om Tullinge Bil
    Trevliga, hjälpsamma och fick ett väldigt bra bemötande. Uppstod två problem på bara två månader efter köpet och dom hjälpte mig på en gång med det. Väldigt nöjd!
  • Mersin U
    Mersin U skrev om Tullinge Bil
    Mycket bra affär och väldigt kunnig personal!
  • Emma L
    Emma L skrev om Tullinge Bil
    Vi ärnöjda. När batteriet vidare sig vara dåligt efter köpet fick vi ett nytt, bra service!
  • Robin H
    Robin H skrev om Tullinge Bil
    Känner mig nöjd med köpet, och dom var Hjälpsamma och trevliga
  • Ronald A
    Ronald A skrev om Tullinge Bil
    Bra bil rimligt pris.reko bilhandlare
  • Lamis F
    Lamis F skrev om Tullinge Bil
    Mycket trevligt bemötande av kompetenta och erfarna och seriösa säljare .Är jätte nöjd med bilen som jag köpte i Oktober den var som annonserat .Jag kan tänka mig göra flera affärer vid rätt tillfällig .Jag har rekommenderat Tullinge Bil till släkt ,vänner och arbetskamrater .
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Tullinge Bil
    Bra bemötande, smidigt och enkelt. Bilen var i det skick som annonsen utlovade. Inga konstigheter.
  • Pär J
    Pär J skrev om Tullinge Bil
    Mycket trevligt bemötande, kan gott tänka göra fler affärer om rätt tillfälle gives.

Hälsningar
    Pär J
  • Athari S
    Athari S skrev om Tullinge Bil
    Köpte bil hos de i oktober 2016, jag är jätte nöjd med köpet säljaren var seriös och mycket serviceinriktad. Väldigt trevliga, seriösa och trovärdiga. Bilen är i mycket gott skick jag rekommenderar Tullinge Bil starkt.
    Tack för hjälpen till min första bil 😊.
  • Fexhri G
    Fexhri G skrev om Tullinge Bil
    Jag har köpt bilen på Tullinge bil jag är jätte nöjd med dom
  • Emil V
    Emil V skrev om Tullinge Bil
    Bara bra bil handel mycket nöjd!!!
  • Safet A
    Safet A skrev om Tullinge Bil
    Det är trevliga människor man får fin bemötande. Jag är nöjd med bilen.
  • Lena L
    Lena L skrev om Tullinge Bil
    snabb hjälp med vindrutebyte och tillhandahållande med hyrbil!
  • Ronnie A
    Ronnie A skrev om Tullinge Bil
    Jättenöjd. Trevlig personal och jättesmidig affär. En bra bil fick vi så inget annat än jätteglad.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Tullinge Bil
    Tullinge bil ger ett gott bemötande. Jag fick bra service efter mitt bilköp då jag hade en del frågor kring garantier och annat. Kan varmt rekommendera Tullinge bil till andra privat person som går i tankarna att köpa bil.
  • Orio Ab
    Orio Ab skrev om Tullinge Bil
    Vi köpte en bil Saab 9-5 årmodell 2011 som vi har för avsikt att använda som en pendlarbil på vårat företag Orio AB
  • Gabs Entreprenad
    Gabs Entreprenad skrev om Tullinge Bil
    Super nöjd, smidigt bilköp och bil inbyte och dom höll vad dom lovade efter bilköpet, super nöjd med bilen
  • Robert M
    Robert M skrev om Tullinge Bil
    Bra bemötande och bra service.
  • Anders T
    Anders T skrev om Tullinge Bil
    Bra bemötande o snabb hantering.
  • Leif S
    Leif S skrev om Tullinge Bil
    Possetivt,har väl inget att klaga på......
  • Lenn L
    Lenn L skrev om Tullinge Bil
    Mycket bra bemötande och bra service!
  • Jugoslaw T
    Jugoslaw T skrev om Tullinge Bil
    Helt underbara människor som jobbar där ! Seriösa och trevliga ! Vi har nu köpt totalt 5 bilar utav dem och dem har oxå hjälpt till med att sälja 2 bilar åt oss ,är supernöjd med Tullinge bil och kommer fortsätta att göra affärer med dem
  • Luciano K
    Luciano K skrev om Tullinge Bil
    När man kommer in på firman känner man sig välkommen, väldigt kunnig personal kommer fortsätta att göra mina bilder affärer här och rekommendera dom till mina vänner / Luciano
  • Erkan A
    Erkan A skrev om Tullinge Bil
    Väldigt trevlig personal med god kompetens och erfarenhet. Jag är jätte nöjd och skulle rekommendera detta bilfirma starkt.
    2016-10-28 Tullinge Bil svarar Erkan A
    Hej Erkan det tackar vi för
  • Louay H
    Louay H skrev om Tullinge Bil
    Mycket nöjd med Tillinge Bill. Jag är glad .
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Tullinge Bil
    Smidiga att ha att göra med och jag är nöjd med bilen.
    Nöjd med bemötandet. Trevliga och bra säljare! Kämpa på grabbar! / Henrik
    2016-10-28 Tullinge Bil svarar Henrik B
    Hej Henrik det tackar vi för.
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Tullinge Bil
    Ett trevligt och korrekt bemötande från säljare
  • Kaross Doktorn
    Kaross Doktorn skrev om Tullinge Bil
    Helt okej billaffär där säljarna är lugna och inte försöker "bara sälja"
  • Anna L
    Anna L skrev om Tullinge Bil
    Bra och trevlig service! Smidig hantering av betalning och inbyte av bil.
  • Willieboy S
    Willieboy S skrev om Tullinge Bil
    Jätte bra SERVICE och trevliga personal ... REKOMMENDERAS STORT !!!
  • Tina K
    Tina K skrev om Tullinge Bil
    Fick först inte provköra bilen då det var för jobbigt att flytta alla bilar, var tvungen att säga att jag skulle köpa dem först så gick därifrån .
    Han ringde sen och bad mig komma tillbaka så gjorde det och köpte sen bilen som fungerat utan problem.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Tullinge Bil
    Trevliga och tillmötesgående. Snabb och smidig affär. Skulle absolut kunna tänka mig att handla där igen
  • John Å
    John Å skrev om Tullinge Bil
    Va bra trevligt bemötande och fungerade bra affären gick snabbt och smidigt.
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Tullinge Bil
    Bra service och leverans. Hämtad på tågstationen efter arbetstid. Trevliga och kunniga. Kunden var i fokus.
  • Olov R
    Olov R skrev om Tullinge Bil
    Förtroendeingivande och tillitsfullt bemötande.
  • Kent M
    Kent M skrev om Tullinge Bil
    Bra kontakt och trevligt bemötande är min upplevelse av Tullinge Bil.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Tullinge Bil
    Känner mig lite lurad för säljaren berättade inte allt om bilen. Jag rekommenderar inte mina vänner att köpa bil där.
    2016-08-16 Tullinge Bil svarar Daniel A
    Hej.
    Daniel.
    Du kan ringa oss om det är något som du inte är nöjd med så ska vi försöka komma överens
    Mvh David
  • Micke
    Micke skrev om Tullinge Bil
    Super nöjd med min nya bil! Fick ett mycket ärligt och trevligt bemötande från första stunden som jag klev in där. Jag kommer garanterat att återkomma i framtiden.
  • Klaudia Z
    Klaudia Z skrev om Tullinge Bil
    Hade mest kontakt med en David det var även han som alltså sålde mig min nuvarande bil. En till synes uppriktig person och lyckad säljare som jag hade nöjet att handla med. Verkar ha huvudet på skaft och rätt prioriteringar. Gav mig en bra magkänsla efter köpet.

Bilen (själva produkten) har hittills överträffat förväntan och fortsätter att vara till belåtenhet, det var således (sett från min sida) ett köp med stor behållning.
  • Marcin G
    Marcin G skrev om Tullinge Bil
    Trevlig och proffsig personal (träffade dock bara en av dem). Ingen normal bilhandlarnasare som ville pracka på en vilken bil som helst (å andra sidan kom jag väl förberedd och visste vad jag ville ha). Överlag ett proffsigt beteende i allt från provkörning tills jag körde därifrån med min nya bil. Kan varmt rekommendera dem till någon som är i bilköpartankar.
    Martin
  • Hans G
    Hans G skrev om Tullinge Bil
    jag tycker dom var bra jag rekommenderade andra som köpte bil där
  • Toufic E
    Toufic E skrev om Tullinge Bil
    Seriösa, mycket trevliga,skulle inte tveka på att köpa min nästa bil hos de
  • Claudia F
    Claudia F skrev om Tullinge Bil
    Vi e super nöjda med vår golf.
    E så nöjda med servicen.
  • Marek L
    Marek L skrev om Tullinge Bil
    Bra verkstad. Snälla människor. ..kan man komma överens med säljare.
  • Vedran P
    Vedran P skrev om Tullinge Bil
    Jag var jätte nöjd med Tullinge Bil. Bra bemötande, bra service och trevlig personal som var hjälpsama. Rekomenderas starkt😀

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge