Tullinge Bil

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Välkommen till Tullinge Bil!

Här finner du bilen du söker! Vi är en oberoende bilfirma och vi säljer bilar i alla prisklasser och modeller. Vi säljer, köper, byter och förmedlar svensksålda begagnade bilar och vi har alltid ett stort sortiment i lager.

Kom gärna in och prata med oss, provkör eller bara titta på våra bilar. Har du en specifik modell i åtanke är vi tacksamma om du hör av dig innan, så att vi kan garantera att den finns inne för dig!

Våra korta lagertider och låga omkostnader gör att vi kan hålla priserna nere och vi erbjuder även kringtjänster såsom bilgaranti på 6-24 månader när du köper en bil hos oss.
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-14:00

Läs vad 170 kunder tycker om Tullinge Bil

• Meliha E
    Meliha E skrev om Tullinge Bil
    Hej har köpt en bil hos Tullinge bil fick en bra och positiv upplevelse då säljarna var trevlig och glad.
  • Dijana M
    Dijana M skrev om Tullinge Bil
    Bra företag men kunde gett lite mer extra grejer för pengarna
  • Måby Park Ab M
    Måby Park Ab M skrev om Tullinge Bil
    Mycket pålitliga och seriösa killar,
  • Göran N
    Göran N skrev om Tullinge Bil
    Väldigt trevliga dock fattades en del vad som var utlovat läderklädsel och en del små saker.
  • Pierre B
    Pierre B skrev om Tullinge Bil
    Jag kände mig väldigt nöjd med deras service!
    Kändes toppen att få med sig en ny bil hem!
    Rekomenderat tullinge bil starkt till vänner o familj!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Tullinge Bil
    Mycket trevligt bemötande. Snabbt inbyte till annan bil. Enkelt och smidigt.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Tullinge Bil
    Otroligt trevliga och hjälpsamma. Köper gärna bil härifrån framöver.
  • Olov S
    Olov S skrev om Tullinge Bil
    Mycket nöjd med både bemötande och mitt köp.
    Rekommenderar företaget!
  • Hasan K
    Hasan K skrev om Tullinge Bil
    Det är bra service men dem är lite snålla med att gå ned i pris.
  • Richard J
    David D skrev om Tullinge Bil
    .............................................
  • NIKLAS F
    NIKLAS F skrev om Tullinge Bil
    Har sålt och köpt bil hos Tullinge bil och är verkligen nöjd med service och bemötande i båda fallen. Har rekommenderat flera bekanta att köpa och förmedla med dem! Tummen upp!
  • Daniel
    Daniel skrev om Tullinge Bil
    Utmärkt service !! Köpt min tredje bil, har alltid vart lika nöjd 👍👍👍 trevlig personal dessutom !
  • tHOMAS h
    tHOMAS h skrev om Tullinge Bil
    Jag tyckte det var en trevlig affär bra bemötande trevlig säljare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Tullinge Bil
    Fick bra service när jag var på Tullinge bil och köpte våran Volvo V70, dem hämtade mig på stationen och allt gick smidigt. Bilen var i det skick säljaren lovade.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Tullinge Bil
    Ett bra bemötande då jag skulle köpa bil till min fru.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Tullinge Bil
    Ett engagerat bemötande som från start kändes genuint seriöst. Våra påpekanden om brister och fel på bilen hanterades omedelbart och med största belåtenhet från vår sida. Vi kan varmt rekommendera den här bilhandlaren till alla och om vi i framtiden ska köpa en bil återvänder vi gärna till Tullinge bil.
  • Elena G
    Elena G skrev om Tullinge Bil
    Mycket bra servicet duktig killar
  • Linda S
    Linda S skrev om Tullinge Bil
    Jag bytte min bil och fick ett jättebra bemötande från personalen på bilfirman de gav mig tips o råd....
  • Sam S
    Sam S skrev om Tullinge Bil
    Bra service, ärlig och god personal.
  • Elias E
    Elias E skrev om Tullinge Bil
    Väldigt bra service, samt trevliga personal som hjälper till med allt man ber om
  • Deniz S
    Deniz S skrev om Tullinge Bil
    Seriös, bra med trevlig och yrkeskunnig personal
  • Elias G
    Elias G skrev om Tullinge Bil
    Mycket bra service bra killar som jobbar och vet vad dom gör
  • Michael A
    Michael A skrev om Tullinge Bil
    Verkligen supernöjd med allt!!!
  • Alexander I
    Alexander I skrev om Tullinge Bil
    Tullinge Bil ha allt en försäljare av begagnade bilar ska ha. Kunniga säljare, alltid trevligt bemötande, service och inte minst ansvarstagande.

Efter att jag köpte min bil hos dem blev det strul med batteriet/elen. Trots att problemet var ganska ihärdigt gav de inte upp utan hjälpte till med reparationen. Nu fungerar bilen perfekt och inte en spänn ville de ha för besväret!

Rekommenderas varmt!
    2017-08-23 Tullinge Bil svarar Alexander I
    Hej Alexander.
    Tack för dem fina orden det värmer när en kund skriver detta.
    Hoppas vi sen igen i framtiden när det blir dags för en ny bil.

Mvh David // Tullinge bil
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Tullinge Bil
    Service i världsklass!!

Skulle rekommendera andra att köpa bil här. Då dem bry sig om sina kunder inte bara före köpet utan efter också.
    Samt fick också ett bra inbytespris på min bil jag hade.

Sedan när ett missljud upptäcktes så var det inge problem att få det åtgärdat snabbt.

, Andreas
  • Fredrik  K
    Fredrik K skrev om Tullinge Bil
    Jag är så nöjd med tullinge bil att jag faktiskt gjorde detta konto bara för o kunna ge dom full pott, underbart bemötande från proffsig personal, bilar till bra priser o jag fick ett bra pris på min inbytesbil.
    Riktigt seriös o dedikerad firma, rekommenderas starkt!
    2017-08-05 Tullinge Bil svarar Fredrik K
    Tackar så vänligt, mycket trevligt att göra affär med dig Fredrik .
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Tullinge Bil
    Jättebra kan jag säga, överträffade mina förväntningar. Bra pris och service. inget strul.
    Mvh. Andreas
  • Lesbah A
    Lesbah A skrev om Tullinge Bil
    Fantastisk service och supernöjd med bilen! Rekommenderar Tullinge bil alla dagar i veckan.
  • Francois F
    Francois F skrev om Tullinge Bil
    Hos Tullinge bil blir man bemött av ett proffesionelt team. Ett leende, som välkomnar. Tullinge Bil är för mig en kvalitetsstämpel. Att investera i en bil/fordon via dem, är för mig en trygghet, och jag gör alla mina bilaffärer endast hos dem.
    Man får vad man blir utlovad, och mer än så. Man behöver inte som köpare ens försöka att fråga om tjänster, utan dem finns alltid där för en.

Jag är väldigt nöjd och trygg i mina bilaffärer med Tullinge Bil, och jag tror att jag talar för många när jag säger det.

Varmt rekommenderade är dem.
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Tullinge Bil
    Bemötandet var bra. Varan motsvarade förväntningarna. Annars har jag inget att jämföra med, anlitar vanligtvis inte bilförsäljare.
  • Peter K
    Peter K skrev om Tullinge Bil
    Köpt bil. De verkade genuina och låg rätt i pris på bilarna. Är mycket nöjd och har inte haft ett enda problem.

Nöjd volvoägare
  • Elias J
    Elias J skrev om Tullinge Bil
    Bra kund bemötande och trevliga bilar. 10/10
  • Samer A
    Samer A skrev om Tullinge Bil
    Jag är en mycket nöjd kund.
    Såg en bil på nätet ringde upp säljare. bestämde att jag skulle ha bilen. Åkte upp tre dagar senare och hämta bilen. Mycket trevlig personal, hjälpsamma och direkt visa dem mig förtroende. Allting klaffa perfekt. Kändes som om dem två säljarna var mina vänner sen förr.
    Bilen går superbra idag 7månader senare. Jag jag kan bara skriva gott om hela affären som skedde.
  • Conny R
    Conny R skrev om Tullinge Bil
    Bra bemötande och service framförallt att bilen motsvarade beskrivningen jag fick på telefon .
    Eftersom jag har 35 mil enkel resa till Tullinge där jag blev hämtad av säljaren på järnvägstationen så uppskattar jag att allt stämde. Jag är jättenöjd med bilen. Mvh Conny
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Tullinge Bil
    Köpte en begagnad bil. Lämnade min gamla i inbyte. Trevligt bemötande i telefon. Även så vid första mötet. Fick ett skapligt erbjudande för min bil i inbyte. När affären väl skulle skrivas försökte dom pruta på sitt erbjudande, vilket jag inte tycker hör till god ton. Affären blev dock av med utlovat pris för min bil, utan större diskussioner. Bra där Tullinge Bil.I det stora hela en bra upplevelse. Kan mycket väl tänka mig att göra affärer med dom igen.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Tullinge Bil
    Bilaffären fungerade bra,köpte den på telefon med ett ombud som tittade och provade den,allt som sades om bilen stämde,snabb och smidig affär,kan absolut rekomendera Tullinge bil...
  • Andrea O
    Andrea O skrev om Tullinge Bil
    Det var ok han var trevligt och hjälpsam. ..mer kan jag inte skriva
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Tullinge Bil
    Jag blev bra bemött. Snabba svar när jag efter bilköp undrade över saker.
    Tullinge Bil gillar detta
  • Jennie T
    Jennie T skrev om Tullinge Bil
    Trevliga, hjälpsamma och fick ett väldigt bra bemötande. Uppstod två problem på bara två månader efter köpet och dom hjälpte mig på en gång med det. Väldigt nöjd!
  • Mersin U
    Mersin U skrev om Tullinge Bil
    Mycket bra affär och väldigt kunnig personal!
  • Emma L
    Emma L skrev om Tullinge Bil
    Vi ärnöjda. När batteriet vidare sig vara dåligt efter köpet fick vi ett nytt, bra service!
  • Robin H
    Robin H skrev om Tullinge Bil
    Känner mig nöjd med köpet, och dom var Hjälpsamma och trevliga
  • Ronald A
    Ronald A skrev om Tullinge Bil
    Bra bil rimligt pris.reko bilhandlare
  • Lamis F
    Lamis F skrev om Tullinge Bil
    Mycket trevligt bemötande av kompetenta och erfarna och seriösa säljare .Är jätte nöjd med bilen som jag köpte i Oktober den var som annonserat .Jag kan tänka mig göra flera affärer vid rätt tillfällig .Jag har rekommenderat Tullinge Bil till släkt ,vänner och arbetskamrater .
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Tullinge Bil
    Bra bemötande, smidigt och enkelt. Bilen var i det skick som annonsen utlovade. Inga konstigheter.
  • Pär J
    Pär J skrev om Tullinge Bil
    Mycket trevligt bemötande, kan gott tänka göra fler affärer om rätt tillfälle gives.

Hälsningar
    Pär J
  • Athari S
    Athari S skrev om Tullinge Bil
    Köpte bil hos de i oktober 2016, jag är jätte nöjd med köpet säljaren var seriös och mycket serviceinriktad. Väldigt trevliga, seriösa och trovärdiga. Bilen är i mycket gott skick jag rekommenderar Tullinge Bil starkt.
    Tack för hjälpen till min första bil 😊.
  • Fexhri G
    Fexhri G skrev om Tullinge Bil
    Jag har köpt bilen på Tullinge bil jag är jätte nöjd med dom
  • Emil V
    Emil V skrev om Tullinge Bil
    Bara bra bil handel mycket nöjd!!!

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge