Tullinge Bil

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Välkommen till Tullinge Bil!

Här finner du bilen du söker! Vi är en oberoende bilfirma och vi säljer bilar i alla prisklasser och modeller. Vi säljer, köper, byter och förmedlar svensksålda begagnade bilar och vi har alltid ett stort sortiment i lager.

Kom gärna in och prata med oss, provkör eller bara titta på våra bilar. Har du en specifik modell i åtanke är vi tacksamma om du hör av dig innan, så att vi kan garantera att den finns inne för dig!

Våra korta lagertider och låga omkostnader gör att vi kan hålla priserna nere och vi erbjuder även kringtjänster såsom bilgaranti på 6-24 månader när du köper en bil hos oss.
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-14:00

Läs vad 237 kunder tycker om Tullinge Bil

• Stig M skrev om Tullinge Bil
    Mycket bra service
    Smidig affär
    Schysst Saab verkstad i samma hus Läs mer
  • Jimmy E skrev om Tullinge Bil
    Utmärkt service, kunnig personal och trevlig bemötande. Rekomenderar starkt detta företag! Läs mer
  • Kristian D skrev om Tullinge Bil
    Köper alla mina bilar hos grabbarna på Tullinge bil.
    Grym service och engagemang! Läs mer
  • Issa D
    Issa D skrev om Tullinge Bil
    Trevligt bemötande
    Alltid trevliga
    Bästa servicen
    Rekommenderar Tullinge bil utan tvekan till alla i min närhet Läs mer
  • Maria M skrev om Tullinge Bil
    Sveriges bästa service!
    Överträffade alla förväntningar! Läs mer
  • Filip L skrev om Tullinge Bil
    Köpet i sig gick ganska smidigt även om det var ett par ”missförståelser”. Tyvärr så var bilen helt värdelös, bara två veckor efter köpet var jag med om en händelse där bilen helt tappade greppet om marken och höll på att välta. När jag dagen efter gjorde en felsökning hos en certifierad bilmekaniker berättade dom att det var flera olika fel på bilen, däribland att det totalt saknades ett fungerande anti-sladdsystem. Köpet hos Tullinge bil kunde ha kostat mig livet. Så var försiktiga. Läs mer
    2018-10-08 Tullinge Bil svarar Filip L
    Hej,
    Filip de här är inget vi känner till,
    Ring oss på 0868429144 så ska vi försöka lösa detta
    Mvh Peter
  • Jörgen D skrev om Tullinge Bil
    Fin skick på bilen som jag köpte samt ett mycket trevligt bemötande Läs mer
  • Vilson G skrev om Tullinge Bil
    Allt gick smidigt med köpet. Bra bemötande. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Tullinge Bil
    en bra firma att göra affär med Läs mer
  • Benzey C skrev om Tullinge Bil
    Jätte trevlig grabbar och dom är jätte smidiga o göra affärer med. Så jag skulle starkt rekommendera att ni köper bil på Tullinge bil. Läs mer
  • Daniel M skrev om Tullinge Bil
    Köpte en BMW av dom. Bra och seriöst bemötande.
    Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera Tullinge bil till andra. Läs mer
  • Per B skrev om Tullinge Bil
    Smidigt, enkelt och tryggt, bra bemötande av den trevliga personalen Läs mer
  • Izabella A skrev om Tullinge Bil
    Jättebra service och är supernöjd! Läs mer
  • Vedran P skrev om Tullinge Bil
    Jag köpte en BMW och jag är supernöjd. Jag blev väl bemöt och allt gick jättebra.
    Bra service och supertrevlig personal. Läs mer
  • Peter M skrev om Tullinge Bil
    Vår familj har köpt 3 bilar hos Tullinge bil det senaste året. Alltid trevligt bemötande och framförallt konkurrenskraftiga priser på fräscha bilar.

Stort tack,
    Fam Majblad Läs mer
  • Carla C skrev om Tullinge Bil
    Trevligt bemötande, med förtroendeingivande och yrkeskunnig personal.
    Jag kan starkt rekommendera andra att köpa bil av Tullinge Bil.

Mycket nöjd kund👍 Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Tullinge Bil
    Trevligt bemötande! Köpte en 11 år gammal Audi TT som beskrevs vara i mycket bra skick... Allt visade sig faktiskt stämma när jag gick igenom bilen på plats. Snabb, rak, saklig och bevisligen ärlig information vilket ju annars är sällsynt i branschen. Smidig och snabb affär och en liten garanti som bonus.
    Nöjd! Läs mer
  • Sinan T
    Sinan T skrev om Tullinge Bil
    Köpte min drömbil från dom en Audi r8 och är utomordentligt nöjd !! Jätte trevliga personal som vet exakt vad dom håller på med och framförallt kan bilar !! REKOMENDERAS!!! Läs mer
  • Natalie E skrev om Tullinge Bil
    Vi köpte en bil, personalen var väldigt trevlig och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Ersin P skrev om Tullinge Bil
    Bra bemötande
    Bemötande var överförväntan Läs mer
  • Efraim J skrev om Tullinge Bil
    Flög ner från Norrland och köpte en V60. Bra bemötande, trevlig personal, inga som helst problem. Rekommenderas. Läs mer
  • Bashar A skrev om Tullinge Bil
    Jag har köpt bil från Tullinge bil . Läs mer
  • Alex Z
    Alex Z skrev om Tullinge Bil
    Jag köpte en bil och bemötande kan jag inte säga något dåligt för att bättre kan inte blir !!!! Och mina förväntningar är får en bra service av försäljare och få en bra bil som ska vara problemfri och allt hade jag fått från Tullingebil !!! Nöjd nöjd nöjd jag är och värmt rekommendera de bästa killarna . 👍👍👍 Läs mer
  • Petra S skrev om Tullinge Bil
    Köpt min 8de bil av Tullinge bil nu.
    Supernöjd med min nya fina Audi A6 Allroad. Tack så mycket Tullingebil för ert vänliga bemötande och era väldigt fina prisvärda bilar.
    Återkommer garanterat när det är dags för bil nr 9 av er😉👍 Läs mer
  • Benjamin B
    Benjamin B skrev om Tullinge Bil
    Köpte en Passat R36a hos Tullinge Bil i maj, 2018. Helt Ok upplevelse men säljarna var inte helt uppriktiga med bilen (avsaknad av vinterdäck som förra ägaren hävdar följde med bilen, rost etc).

Säljarna var måna om att lösa finansieringen men det tog lång tid innan en lösning kunde nås.

Hade nog inte köpt bil här igen, men ifall ni ska köpa bil så kontrollera bilen samt historiken noggrant innan köpet görs. Läs mer
    2018-08-23 Tullinge Bil svarar Benjamin B
    Hej Benjamin. Tråkigt att du känner att vi inte var uppriktiga mot dig.
    Du kände ju gamla ägaren och du visste allt om bilen sa du när du var här.
    Vinterdäcken gick till en annan bil som saknade däck, och det är inget man får med på alla bilar.
    Att det fanns någon liten rostfläck kan hända på en 10 år gammal Passat.
    Vi löste finansieringen till dig efter flera timmars kämpande med kreditbolaget.
    Lycka till med bilen.

Mvh Jonny // Tullinge bil
  • Kakhaber S
    Kakhaber S skrev om Tullinge Bil
    jag hjälpte min kompis att köpa en bil, besökte vi Tullinge bil. Fantastiskt bemötande, proffsiga, berättar de bilens histori, och har ganska skvista priser. till slutet fick vi en fin Peugeo med konkurrent pris. Mycket nöjd faktiskt, både jag och min kompis. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Olof R
    Olof R skrev om Tullinge Bil
    Köpte en fin bil som fungerat utmärkt i ett halvår nu. Trevligt och lugnt bemötande. Inget stressigt säljsnack. Genomgående smidig affär. Hit lär jag åka igen nästa gång det blir dags för ny bil. Läs mer
  • Sina K skrev om Tullinge Bil
    Duktiga och schyssta killar som jobbar. Nöjd kund! Läs mer
  • Toni L
    Toni L skrev om Tullinge Bil
    Toppen säljare!
    Hela affären går smidigt till samnt väldigt bra service.
    Skriver denna rekommendation efter att ha köpt väldigt många bilar av tullinge bil och jag har varit väldigt nöjd med alla.
    Kan ju erkänna att jag själv har tappat bort räkningen på hur många bilar det handlar om.
    Lätt Stockholms bästa bilfirma
    Tack Tullinge bil för att ha gjort en bil nörds liv enkelt Läs mer
  • Anna L skrev om Tullinge Bil
    Bra mailkontakt med snabba svar. David hämtade mig på tåget och gav ett bra intryck. Bilen motsvarade mina förväntningar på alla sätt.
    Det enda minuset var den lite äldre mannen som genomförde själva affären. Han talade rätt knagglig svenska och hade väldigt bråttom, allt gick lite för fort och han hade VERKLIGEN tjänat på att ta det lite lugnt. Helt plötsligt kändes det som ett "löpande band", måste hinna många innan lunch, jobbar på accord...

På det hela taget är jag nöjd med affären. Deras lokal och butiksområde kändes lite sisådär, ganska långt ifrån en finare BMW-handlare. Det är absolut sådant jag kan ha överseende med, jag ska ju inte bo där, men jag uppskattar och värdesätter seriositet och en trevlig lokal. Det handlar ju om vilket intryck man vill ge.

Jag rekommenderar absolut Tullinge bil, om bilen är rätt. Läs mer
  • Annie H skrev om Tullinge Bil
    Service i världsklass och bilen motsvarande mina förväntningar. Tullinge bil rekommenderas starkt! Läs mer
  • Björn A skrev om Tullinge Bil
    Har både gjort normal service och fixat andra fel på min bil. BMW 520d
    Underbar service alltid ett leende
    med stor kunskap och trevligt bemötande Läs mer
  • Jurica V skrev om Tullinge Bil
    Jag köpte en bil. Allt bra. Från 1 till 10 Tullinge bil har 10. Professionell hjälp. Läs mer
  • Jonas B skrev om Tullinge Bil
    Toppen! Bra service och bemötande. Läs mer
  • Steven M skrev om Tullinge Bil
    Köpte en bil hos Tullinge Bil i mars, fick ett väldogt trevligt och proffsigt intryck av firman. Kan varmt rekommendera dem!! Läs mer
  • Sladjan A skrev om Tullinge Bil
    Ömsesidiga förväntningar på bilarna vid inbytet Läs mer
  • Michel A skrev om Tullinge Bil
    Jätte seriöst och jag fick all hjälp jag behövde Läs mer
  • Ekrem B
    Ekrem B skrev om Tullinge Bil
    Utmärkt bilfirma ingen krångel rekommenderas. Läs mer
  • Daniel A skrev om Tullinge Bil
    Väldigt bra service och bemötande! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Tullinge Bil
    Tullinge Bil kan man alltid lita på. Väldigt duktiga och ärliga säljare. Just därför är jag en återkommande kund hos Tullinge Bil. Läs mer
  • Stefan A skrev om Tullinge Bil
    Jag har gjort flera affärer med Tullinge Bil och det har alltid varit lätt att komma överens med dom. Jag kan starkt rekommendera andra att köpa bil av Tullinge Bil. Läs mer
  • David M skrev om Tullinge Bil
    Härliga grabbar utmärkt service andra bilen på 6 månader man köper utav dem Läs mer
  • Jacob I
    Jacob I skrev om Tullinge Bil
    Jag köpte en bil hos de härliga killarna på Tullinge bil, det var en perfekt upplevelse från start till mål. Blev även upphämtad på pendelstågsstationen när jag skulle hämta bilen vilket var bra service! Läs mer
  • Fredrik B skrev om Tullinge Bil
    allrounddäcken på bilen skulle vara schyssta dom sprack på insidan efter en månads ägande+fjäderbens lagrena,kilspårshjul+rem,
    Kamrems ras och sen när jag skulle balansera dom nyinköpta hjulen då satt det inga balans vikter på två av hjulen pajas firma djävligt besviken kommer inte återkomma hit eller rekommendera det här...... Läs mer
  • Tony S skrev om Tullinge Bil
    Snabbt, enkelt och ärligt! Glömde även en pärm som de skickade till mig senare vilket uppskattades väldigt! Tack Läs mer
  • Emil E skrev om Tullinge Bil
    Helt grymt bemötande och ärlig personal. Vi åkte in med våran bil som vi ville få såld. De förklarade prisläget och berättade att de måste ju även själva tjäna på affären. De är helt öppna med priser och vilka marginaler de själva har. Det hela slutade med att vi fick ungefär samma pris som om vi sålt bilen privat samt pengar på kontot och en snabb affär. Fick till och med skjuts hem efter att jag lämnat bilen och kan utan tvekan rekommendera dem för andra både vid köp och sälj. Läs mer
  • Ronnie E skrev om Tullinge Bil
    Mycket trevligt bemötande bra service Läs mer
  • William V skrev om Tullinge Bil
    Mycket bra service och bemötande.
    Aldrig några problem, allt går att lösa. Läs mer
  • Efrem S skrev om Tullinge Bil
    Personlig och bra service, ärliga och håller sitt ord. Bilen jag har köpt har fungerat bra och jag är nöjd med den leverans jag fått av Tullinge bil.

Jag har bara goda rekommendationer för Tullinge bil.

Tack

Efrem Senay Läs mer