Uniana

Uniana

Ring 072-542 95 04 uniana.se

Varmt Välkommen till Uniana Vi är ett företag inom lokalvård som verksammar i hela Stockholm. Uniana levererar en helhetslösning för den som önskar. Här finns en gedigen utbildning utav inredning som gärna används när det behövs. Kontakta oss på 0725429504 så hjälper vi dig vidare med en lösning som passar dig som kund och...

28 omdömen om Uniana

Rasmus H
Skrev om Uniana

UNDVIK FÖRETAGET!! Otroligt otrevliga, går inte att samtala normalt med och har en väldigt dålig inställning till bra service. Jag driver själv företag och sätter kunden först, här gör man helt tvärtom. Dom kommunicerar inte bokningar och dyker upp oanmälda och tycker det är självklart att dom ska ha tillgång till bostaden. Fått fakturor med konstiga detaljer i fast dom inte ens städat. UNDVIK detta oseriösa företag.

Svar från Uniana

Tack Rasmus! Du har ju köpt abonnemang VARANNAN VECKA! Då är det varannan vecka och inga andra tider Du debiteras för sent avbokning För städ 4 gånger vi åkte fem gånger onödigt trots bokning varannan vecka! Så tack för din omdöme! Vi önskar dig lycka till Mvh Anna

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Jonas T
Skrev om Uniana

Hej allihopa där ute! Här provat alla städföretag men den Beata företaget som jag kan rekommendera är Unianna! Tack att ni fins i Stockholm. Underbar jobbar och högsta kvalitet!

Svar från Uniana

Tack snälla Jonas! Vi finns alltid för er!

Irina P
Skrev om Uniana

Flyttstäd gick bra och noggrann. Ger bästa rekommendationer

Svar från Uniana

Tack Irina för positiv feedback!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Ernesto B

Punktlig, noggranna, glatt och mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Anna J
Skrev om Uniana

Mycket pålitlig företag som håller vad de lovar. Städning gjordes utan anmärkning. Både jag och köparen var nöjda med resultatet. Rekommenderar

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Tatjana D

Kom på exakt utlovad tid. Flyttstäd gick bra och noggrann Ger mina bästa rekommendationer, det var värt varenda krona. Mycket prisvärt. Kommer anlita Uniana igen i framtiden

Svar från Uniana

Tack så jättemycket Tatjana för ett fin betyg

Sara E
Skrev om Uniana

Jag har anlitat Uniana för både visning och flyttstäd med utmärkt resultat. Mycket noggrann personal vid båda tillfällena och jag blev bra bemött Vår förra hyresvärd är känd för att vara petig i städbesiktningar och dom flesta jag pratat med har fått tagit ditt sin städfirma igen efter besiktningen men Unianas städning var så pass bra att det godkändes direkt. Jag kommer absolut att använda mig av Uniana igen.

Svar från Uniana

Tack Sara för att du vald att anlita oss för städningar och positiv feedback

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Elenica M

Det här rekommenderas varmt! Bra jobbat.

Rikard S
Skrev om Uniana

Vart väldigt bra. Fönstren kunde ha gjorts bättre, fick själv torka om dom. Annars är jag nöjd.

Svar från Uniana

Beklagar att du inte var nöjd med fönster säga gärna till nästa gång, så kommer vi och åtgärdar det

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Tanja H
Skrev om Uniana

Tack! Jättebra jobb och trevlig service

Svar från Uniana

Tack Tanja! Vi är glad att du är nöjd!

Elis D
Skrev om Uniana

Jätte-jättenöjd!!! Bra bemötande och kommunikation. Personalen kom i tid och städade snabbt och effektivt. Rekommenderar!

Svar från Uniana

Tack Elis och hoppas på försätt samarbete

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Helena H
Skrev om Uniana

Proffsig städning och trevligt bemötande! Tog storstädning och Hemnet blev som nytt

Tack Helena den positiva feedbacken Mvh Anna

Kerstin D

Seriöst företag som utför ett mycket bra jobb.

Svar från Uniana

Tack och vi hoppas på försätt samarbete

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 116 omdömen 4.5 av 116 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Ella R
Skrev om Uniana

Flickor som hjälpte mig med städning var kunniga och trevliga. Kom till plats i tid och gjorde allt korrekt som vi kom i överens innan. Mycket nöjd med resultat.

Svar från Uniana

Tack Ella att du gillar vårt jobb!

Ernesto C

Anna har varit väldigt trevlig!!

Tack snälla Ernesto! Hoppas på visare samarbete

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2180 omdömen 4.7 av 2180 omdömen

Yunes M
Skrev om Uniana

Helt fantastiskt. Är 100% nöjd.

Svar från Uniana

Tack, snälla Yunes! Vi är på Uniana glada att du är nöjd med vårt jobb!

Zabi R
Skrev om Uniana

Utmärkt jobb de gör. Snälla och trevliga personal. Rekommenderar varmt.

Svar från Uniana

Tack Zabi! Det var trevligt att höra att du är nöjd!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Kerstin L

Mycket trevliga, noggranna, jag är supernöjd. Mitt hemma är så rent och fräscht, rekommenderar detta företag, kommer att tipsa alla mina vänner

Svar från Uniana

Tack Kerstin! Trevlig att höra att du är nöjd!

Khatera A

Jag blev bemött jättebra. Deras jobb va bra, trevlig personal

Svar från Uniana

Tack så mycket Khatera! Vi blev glad att du är nöjd med städningen!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Malin C
Skrev om Uniana

Otroligt nöjd med Uniana snart 2 år! Professionell bemötande redan vid första kontakt och städningen överträffade våra förväntningar! Rekommenderar det varmt till alla som vill ha en professionell städfirma som lever upp till det som utlovas och mer därtill

Svar från Uniana

Tack snälla Malin för omdöme!

Khalil K
Skrev om Uniana

De gör Grymt jobb. Rekommenderar varmt, snälla och respektfulla personal.

Svar från Uniana

Tack Khalil! Vi är glada att hjälpa dig 2 gånger både med flyttstäd och stor städ

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3313 omdömen 4.7 av 3313 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Ebba R
Skrev om Uniana

De var hyggliga och duktiga men vi var inte överens om debiteringen. Sen att de körde 30 mil för att städa hos mig hade jag inte heller klart för mig, både dyrt och dåligt för miljön. Mvh Ebba Ruus

Lena N
Skrev om Uniana

Uniana bemötte oss mycket bra o levde helt upp till alla förväntningar. Deras väntjänst betyder verkligen allt för min äldre släkting. Att få sällskap o komma ut oftare o hitta på saker hon gillar. .Rekommenderar verkligen .

Svar från Uniana

Tack Lena! Vi är glada att du tycker att allt fungerar!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Tommy A
Skrev om Uniana

Jag har anlitat Uniana flera gånger för städning och helt nöjd. Rekommenderar varmt!

Svar från Uniana

Tack Tommy! Vi är på Uniana glada att du är nöjd med vårt samarbete!

Barbro S
Skrev om Uniana

Bemötandet var jätte bra och jag trivs med min väntjänst.

Svar från Uniana

Tack Barbro! Vi är glada att ha dig som en kund!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Elena D

Har beställd stor städning hos Uniana och helt nöjd. Rekommenderar

Hej Elena! Tack för en fin omdöme

Anneli K
Skrev om Uniana

Har anlitat Uniana för städ och inredning hjälp inför försäljning min lgh. Helt nöjd och rekommenderar.

Svar från Uniana

Hej Anneli! Tack för din omdöme!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Eva M
Skrev om Uniana

Bra bemötande och info vid anlitande. Fick snabb hjälp med det jag ville. Och fick dessutom gehör för att jag ville ha en som talade och förstod språket.

Svar från Uniana

Hej Eva! Glad att höra att du är nöjd med våra tjänster!