Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Våningen & Villan Våningen & Villan Helsingborg

Våningen & Villan Helsingborg

Södra Storgatan 8, 252 23 Helsingborg — Visa karta

Vi på Våningen & Villan har haft förmånen att få förmedla bostäder på Näset sedan 1998. Nu, sedan 2015, har vi ökat vår närvaro genom att öppna kontor i Brf Seaside på Falsterbovägen. De flesta av våra mäklare bor själva i området och kan bidra med en unik inblick och bred kunskap.

Vår affärsmodell är unik i branschen och vi ser till att skräddarsy våra tjänster utefter dina och din bostads behov och önskemål. I arvodet ingår alltid två mervärden, utöver det traditionella utbudet, och du väljer själv om du vill satsa extra på marknadsföring, ta kvällsbilder med fotograf, få hemmet stylat inför visning eller få hjälp med flyttstädningen.

Välkommen in eller kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 29 kunder tycker om Våningen & Villan Helsingborg

• Daniel S
    Daniel S skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Bra från start till slut! Vi är nöjda köpare av denna bostad som Morgan förmedlat! Läs mer
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket kunnig och proffsig, kände oss väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
  • Suzie H
    Suzie H skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket bra o trovärdig. Det han lovade, höll han sig till. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Proffsigt bemötande. Trevlig, kunnig och ordnade en väldigt smidig försäljning. Läs mer
  • Tom P
    Tom P skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Väldigt proffsigt bemötande! Bra men information hela vägen till försäljningen.. Läs mer
  • Sigurd Daniel H
    Sigurd Daniel H skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Jag är fantastiskt nöjd med Morgan, en mer engagerad mäklare har jag aldrig träffat. Han har 100% kontroll, håller vad han lovar, följer upp snabbt efter visningarna och levererar resultat. Mycket glad över att jag valde Morgan till att mäkla mitt hus och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Bra och professionellt bemötande. Hade svar på frågor o var tillmötesgående. Läs mer
  • Hans Emil N
    Hans Emil N skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Morgan skötte visningen av huset vi köpte på ett sätt som vi tyckte var bättre än många andra vi träffat och det var största anledningen till att vi ville ha honom till vårt hus. Vi tycker Morgan har skött kontakterna under vår försäljning på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Morgan Alerstam en del av Våningen & Villan Helsingborg
    Helsingborgs bästa mäklare! Otroligt trevlig. Svarar alltid i telefon och ger klara svar/besked. Snabb och effektiv. Sålde vår lägenhet på en vecka! Skulle aldrig få för mig att anlita någon annan än Morgan. Läs mer
  • Safaa N
    Safaa N skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen från första besöket till genomförd försäljning. Stort tack till Johan Dahlgren på Våningen & Villan som dessutom satte ett nytt rekord i föreningen med högsta kvadratmeterpriset!!
    Med Vänliga Hälsningar,
    Safaa och Jonas :) Läs mer
  • Blaz N
    Blaz N skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket bra, hjälpsam, fixar typ allt Läs mer
  • Vojtech S
    Vojtech S skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mer än nöjd med resultatet.
    Helt klart 5 i betyg.

/ Vojtech Läs mer
  • Shahin K
    Shahin K skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Hon är trevlig, hon har ett mycket profssigt bemötande.

Hon har bra information om objektet och kan snabbt svara på frågor.

Alltid tillgänglig för att svara på sms, och det har varit ett nöje att ha henne som mäklare. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Friendly, Professional, Competent and very service minded. Läs mer
    2016-04-27 Maria R svarar Johan R
    Stort tack Johan för ert fina omdöme, det har varit en ära att få lov och göra två affärer med er :)
  • Ann-katrin M
    Ann-katrin M skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket proffsigt.
    Vänliga hälsningar från en väldigt trött flyttare; därav detta korta svar.
    Ann-Katrin Mårtensson Läs mer
    2016-03-03 Maria R svarar Ann-katrin M
    Tack Ann-Katrin :) Jag hoppas du vilar upp dig ordentligt nu när flytten är över!
  • Aleksandra R
    Aleksandra R skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Perfekt! Professional och mycket trevligt! Väldig lätt att komma i kontakt med, tillgänglig! Läs mer
    2016-03-03 Maria R svarar Aleksandra R
    Tack Aleksandra för dina fina ord! Hoppas er resa var bra, och ni alla i familjen njutit av solen. Lycka till i det nya boendet :)
  • Kristian E
    Kristian E skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket bra och informativ samt tillgänglig. Läs mer
    2015-11-20 Maria R svarar Kristian E
    Tack för gott samarbete, ni gjorde ett stort förarbete som jag hoppas ni har till godo nu :) Tackar ödmjukast för omdömet, härligt att leverera!
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Väl införstådd med kundens önskemål gällande både den personliga och ekonomiska aspekten.
    Proffesionell, engagerad, hjälpsam och trevlig. Mycket bra.
    Inget negativt att säga alls. Läs mer
    2015-11-20 Maria R svarar Morgan L
    Tack för dina fina ord, och ett stort lycka till med allt som ligger framför dig :)
  • Jae K
    Jae K skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Best mäklare in Helsingborg. Courteous and professional and very skilled. Läs mer
    2015-12-21 Maria R svarar Jae K
    Makes me proud to receive such excellent review from you :)
  • Anders L
    Anders L skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    mycket trevligt och professionellt bemötande Läs mer
    2015-10-07 Veronica V svarar Anders L
    Tack så mycket för dina fina ord Anders!
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Trevlig, saklig , tog sig tid. uppenbarligen införstådd med vad hon sålde ! Ärlig & öppen. Läs mer
    2015-10-07 Veronica V svarar Gunilla F
    Tack Gunilla! Lycka till i din nya lägenhet!
  • Patrik V
    Patrik V skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Trevligt och serviceorienterat bemötande. Svar direkt på telefon och sms, även sent på kvällen, något jag uppskattade mycket. Tydliga svar på frågor, bra organiserat möte mellan säljare och köpare. Allt levererat med ett leende. Läs mer
    2015-09-24 Veronica V svarar Patrik V
    Tusen tack för dina fina ord Patrik! Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten :)
  • Anders M
    Anders M skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Läs mer
    2015-09-24 Veronica V svarar Anders M
    Tusen tack Anders :) Ha en fin dag!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket jordnära och förtroendeingivande mäklare. Proffsigt bemötande och hantering från första visningen till att köpet var klart. Alltid tillgänglig för frågor och kontakt. Utåtriktad och positiv.
    Mycket nöjd kund. Läs mer
    2015-07-02 Veronica V svarar Johanna C
    Tusen tack Johanna för dina fina ord! Ha en fin sommar och hoppas att ni båda kommer trivas i lägenheten :)
  • Maaike T
    Maaike T skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Trevlig bemötande, tar hänsyn till alla inblandade och har bra koll. Bra kommunikation. Läs mer
  • Casper W
    Casper W skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Jag har en positiv upplevelse av er. Fick sålt min lägenhet inom 1 månad från det att jag kontaktade er och fick ett bra pris på lägenheten. Läs mer
    2015-06-01 Veronica V svarar Casper W
    Tack Casper, kul att du är nöjd! Lycka till i framtiden!
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mkt kompetent och förtroendeingivande. Mkt informativ, trots att jag nog var en ganska krävande kund var/är hon alltid lika trevlig, tillmötesgående och tillgänglig dag, kväll och helg. En riktig pärla helt enkelt. Läs mer
    2015-05-28 Veronica V svarar Veronica S
    Tack för dina fina ord Veronica. Du har absolut inte varit krävande. Det har varit roligt att få hjälpa dig att både köpa och sälja!
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket bra;
    Proffsig och seriös. Läs mer
  • Susann K
    Susann K skrev om Våningen & Villan Helsingborg
    Mycket trevlig och kunnig. Har fått uppdateringar hela tiden gällande kunder, budgivning och dylikt. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Södra Storgatan 8, 252 23 Helsingborg