Croisette Helsingborg

Croisette Helsingborg

Vi på Croisette ar haft förmånen att få förmedla bostäder på Näset sedan 1998. Nu, sedan 2015, har vi ökat vår närvaro genom att öppna kontor i Brf Seaside på Falsterbovägen. De flesta av våra mäklare bor själva i området och kan bidra med en unik inblick och bred kunskap. Vår affärsmodell är unik i branschen och vi ser till...

65 omdömen om Croisette Helsingborg

Barbara F
Sålde en tomt med hjälp av
Skäralid

Super trevlig och kunnig mäklare. Han sålde vår tomt blixtsnabbt.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Suzana S
Köpte en tomt med hjälp av
Skäralid

Niklas är väldigt professionell och kan sin sak. Saklig och trygg, han gör jobbet!

Anton M
Eneborg

Carl är en fantastiks mäklare, han har kunskap och är ett fantastik bollplank när man ställer sina frågor. Samt mycket personlig och trevlig!

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2267 omdömen 4.8 av 2267 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Linda N
Råå

Niklas är en perfekt kombination av professionalitet och personligt bemötande. Har haft förmånen att låta honom förmedla två av våra bostäder, och har även varit på visning av andra bostäder. Han återkopplar och svarar på frågor utan dröjsmål, är glad och positiv

Boris B
Pålsjö

Engagerad och lyhörd mäklare som skötte vår lägenhetsförsäljning utmärkt.

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Bertil A
Centrum Norr

Mycket proffesionellt utfört genom hela köpprocessen och man får förtroende för Carl som person. Vi är supernöjda med köpet och ser fram emot att flytta in snart. Carl levde mer än väl upp till våra förväntningar. Med vänlig hälsning Bertil Andersson

Cecilia M
Centrum Norr

Det finns inget annat val av mäklare i Helsingborg med omnejd. Carl säljer. Hela processen är okomplicerad, professionell , ärlig och trygg. Carl kan man genuint lita på, han är aktiv i hela försäljningen och hittar köparen. Snabbt dessutom. Mina bästa rekommendationer!

Mats W
Centrum

Professionellt, intresserat, Gott omdöme om prisläget i kvarteret. Vi tycker att Niklas har levt upp till våra förväntningar. Han har lyssnat och tagit åt sig. Jag kan sakna att få höra vilken strategi som skulle vara bäst för oss. Niklas hade mest kontakt med min fru under försäljningen. När jag inte förstod hans tankar tog vi ett samtal helt enkelt så han fick förklara, vilket han gjorde på ett bra sätt. Under själva budgivningen som uppstod kan jag sakna en viss progressivitet från Niklas, ibland blir det mer fokus på...

Emma B
Centrum

Proffsig, kunnig och trevlig. Tillgänglig och svarade snabbt på mail/samtal. Hade koll på sånt vi undrade över och gjorde det hela till en väldigt smidig process!

Ziba R
Adolfsberg

Niklas är en trevlig, ärlig , lyhörd och hjälpsam person som jag rekommenderar varmt till andra att kontakta honom för att sälja sin bostad . Han kom med bästa förslag när vi behövde och var i akut situation.

Alfred Reimund A
Tjutebro, Ekeby

Lugn och proffsig Stort förtroende då han är så pass lugn och håller bra kontakt med oss. Kommer rekommendera honom starkt till nära och kära.

Emma N
Mörarp

Calle har varit en klippa från visning av objekt till förhoppningsvis försäljning av vårt hus. Han sprider ett lugn och trygghet till oss som kund. Han är väldigt proffsig i sitt bemötande och håller en uppdaterad löpande! Har bara gott att säga om Calle och kommer definitivt kontaka och rekommendera honom till vänner och familj.

Paula Petra H
Mörarp

Vi blev väldigt bra bemötta o kände väl direkt att vi ska ha honom som vår mäklare

Therése B
Centrum Norr

Carl var engagerad, professionell och lyckades sälja vår bostad trots osäker marknad pga rådande läge. Aldrig svår att få tag i och jobbade hårt för att vi dels skulle få sålt vår bostad och också kunna köpa vårt drömboende. Rekommenderar honom varmt!

Therése B
Centrum Norr

Carl var engagerad, trevlig och återkopplade snabbt under hela affärens gång. Bästa mäklaren vi haft! Vill man få sin bostad såld ska man vända sig till honom.

Hussein K
Ättekulla

Trevligt bemötande! Kunnig mäklare

Fatmir T
Nya Drottninghög

Mycket korrekt och ärlig mäklare . Känns tryckt att ha Niklas som sköter bostadsförsäljningen åt en .

Nicklas L
Tågaborg

Duktig och väldigt lyhörd mäklare. Anlitar gärna igen.

Filip B
Tågaborg

Trevligt bemött, har träffat Niklas tidigare så vi har alltid haft bra dialog.

Charlotte B
Ringstorp

En riktigt bra mäklare. Levde upp till våra förväntningar och mycket mer.

Hugo G
Slottshöjden

Snabb, professionell och trevlig!

Johan U
Köpte sitt hus med hjälp av

Blev bemött på ett bra sätt. Såg potentialen i huset som vi vill sälja. Bra råd vad vi kunde optimera innan försäljning. Bra rådgivning gällande handpenning, förbehåll av fastighet vid försäljning, samt ett bra erbjudande gällande mäklarens arvode. Generellt ett jättebra bemötande från mäklaren.

Bertil L
2:a

Bostadsrätt såld på Råå Väldigt gott o proffsigt bemötande. Väldigt snabb o korrekt affär

Lars J
133.0 m²

Förtroendegivande och seriöst intryck. Lätt att samarbeta med. Rekommenderar honom gärna.

Anonym

.......................................

Rolf Daniel S
173.0 m²

Bästa mäklaren jag stött på. Saklig, kunnig, proffsig, trevlig utan att vara ”säljig”, och gjorde en bra deal både för oss och köparna kändes också mycket nöjda så win-win.

Anita A
5:a

Niklas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han är lugn och trevlig och har en erfarenhet som gjorde att han kunde svara på de flesta frågor kring försäljningen.

Dalibor G
4:a

Vi köpte en lägenhet.Nicklas var oss mäklare.Expert och trevlig.Tusen tack för honom.

Lars-anders W
4:a

Både köpt och ska sälja bostadsrätt och samma mäklare båda gångerna. Väldigt proffsig i sitt agerande både när det gällde köp och försäljning. Vi är 100% nöjda

Thi Giang N
95.0 m²

Mycket kunnig och tillmötesgående mäklare.

Anna Carina L
92.0 m²

Vi anlitade Calle från Våningen och Villan som vår mäklare när vi sålde vårt hus, och vi är så nöjda! Han har varit helt fantastisk under hela processen, lugn, tydlig och alltid tillgänglig. Huset såldes på en vecka och över utgångspriset, allt var verkligen över förväntan.

Malgorzata O
137.0 m²

Väldigt nogran, flexibel, ordningsam, lätt att ta kontakt med och prata eller skriva till.

Kerstin S
2:a

Sålt en bostadsrätt. Två visningar, ca 4 besökare, sålt på andra visning. Enkelt , smärtfritt och en engagerad mäklare. Tack Niklas!

Lars Peter W
3:a

Våningen & Villa har sålt mitt samt nu bostadsrätte och jag har bara positiva ord om dem. Kan starkt rekommendera dom.

Daniel S
Ramlösa

Bra från start till slut! Vi är nöjda köpare av denna bostad som Morgan förmedlat!

Rasmus L
Ödåkra

Mycket kunnig och proffsig, kände oss väldigt nöjda med hela affären.

Suzie H

Mycket bra o trovärdig. Det han lovade, höll han sig till.

Therese L

Proffsigt bemötande. Trevlig, kunnig och ordnade en väldigt smidig försäljning.

Tom P

Väldigt proffsigt bemötande! Bra men information hela vägen till försäljningen..

Sigurd Daniel H

Jag är fantastiskt nöjd med Morgan, en mer engagerad mäklare har jag aldrig träffat. Han har 100% kontroll, håller vad han lovar, följer upp snabbt efter visningarna och levererar resultat. Mycket glad över att jag valde Morgan till att mäkla mitt hus och kan varmt rekommendera honom!

Birgitta R

Bra och professionellt bemötande. Hade svar på frågor o var tillmötesgående.

Hans Emil N

Morgan skötte visningen av huset vi köpte på ett sätt som vi tyckte var bättre än många andra vi träffat och det var största anledningen till att vi ville ha honom till vårt hus. Vi tycker Morgan har skött kontakterna under vår försäljning på ett utmärkt sätt.

Alexandra A

Helsingborgs bästa mäklare! Otroligt trevlig. Svarar alltid i telefon och ger klara svar/besked. Snabb och effektiv. Sålde vår lägenhet på en vecka! Skulle aldrig få för mig att anlita någon annan än Morgan.

Safaa N
Skrev om Croisette Helsingborg

Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen från första besöket till genomförd försäljning. Stort tack till Johan Dahlgren på Våningen & Villan som dessutom satte ett nytt rekord i föreningen med högsta kvadratmeterpriset!! Med Vänliga Hälsningar, Safaa och Jonas :)

Blaz N
Skrev om Croisette Helsingborg

Mycket bra, hjälpsam, fixar typ allt

Vojtech S

Mer än nöjd med resultatet. Helt klart 5 i betyg. / Vojtech

Shahin K
Skrev om Croisette Helsingborg

Hon är trevlig, hon har ett mycket profssigt bemötande. Hon har bra information om objektet och kan snabbt svara på frågor. Alltid tillgänglig för att svara på sms, och det har varit ett nöje att ha henne som mäklare.

Johan R
Skrev om Croisette Helsingborg

Friendly, Professional, Competent and very service minded.

Svar från Croisette Helsingborg

Stort tack Johan för ert fina omdöme, det har varit en ära att få lov och göra två affärer med er :)

Ann-katrin M
Skrev om Croisette Helsingborg

Mycket proffsigt. Vänliga hälsningar från en väldigt trött flyttare; därav detta korta svar. Ann-Katrin Mårtensson

Svar från Croisette Helsingborg

Tack Ann-Katrin :) Jag hoppas du vilar upp dig ordentligt nu när flytten är över!

Aleksandra R
Skrev om Croisette Helsingborg

Perfekt! Professional och mycket trevligt! Väldig lätt att komma i kontakt med, tillgänglig!

Svar från Croisette Helsingborg

Tack Aleksandra för dina fina ord! Hoppas er resa var bra, och ni alla i familjen njutit av solen. Lycka till i det nya boendet :)