Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Veno Sushi Bar HB

Veno Sushi Bar HB

Norrtullsgatan 5, 113 29 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Veno Sushi Bar HB

• Cajsa J
    Cajsa J skrev om Veno Sushi Bar HB
    God sushi, ett "hål i väggen" ställe. För en snabb lunch eller att ta med sig hem, kanske inte sitta länge och avnjuta en middag. Men som sagt, mycket god sushi till helt ok priser. Läs mer
    Jakob J, Björn W gillar detta
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Veno Sushi Bar HB
    Jag har extremt svårt att lita på exempelvis svenskar som säljer kebab, ryssar som lagar medelhavsmat och, latinos som rullar sushi, men det går an. Bevisligen.
    På ryggen på deras t-shirts står det "Bäst i stan!" och jag är faktiskt villig att hålla med. Sushin är grym. Misosoppan likaså, och totalt överkomliga priser. Och ja, väldigt liten lokal med få sittplatser men jag har aldrig haft svårt att äta på plats då de flesta tar med maten. Och ja, valet av tv är kanske inte optimalt, men ändå minst sagt underhållande att glo på daytime tv latin-såpor samt spanska plagierade versioner av Oprah-liknande kvinnor med talkshows. Läs mer
    Emma K, Andreas, Andreas, Simon, Simon, Lisa N gillar detta
  • Camilla
    Camilla skrev om Veno Sushi Bar HB
    Den här lilla sushibaren har helt ok sushi till bra priser. Jag har köpt med därifrån ett flertal gånger och det har aldrig varit någon fel på maten. Om man nu inte vill äta samtidigt som man kollar på spansktalande tv (latinamerikanerna som äger stället har alltid tv:n på) är det nog trevligare att köpa med sig. Läs mer
    Andreas gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Brunnsgränd 4, 11130, STOCKHOLM