Veno Sushi Bar HB

3.3

3 omdömen om Veno Sushi Bar HB

Cajsa J
Skrev om Veno Sushi Bar HB

God sushi, ett "hål i väggen" ställe. För en snabb lunch eller att ta med sig hem, kanske inte sitta länge och avnjuta en middag. Men som sagt, mycket god sushi till helt ok priser.

Jakob D och Björn W gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Catharina E
Skrev om Veno Sushi Bar HB

Jag har extremt svårt att lita på exempelvis svenskar som säljer kebab, ryssar som lagar medelhavsmat och, latinos som rullar sushi, men det går an. Bevisligen. På ryggen på deras t-shirts står det "Bäst i stan!" och jag är faktiskt villig att hålla med. Sushin är grym. Misosoppan likaså, och totalt överkomliga priser. Och ja, väldigt liten lokal med få sittplatser men jag har aldrig haft svårt att äta på plats då de flesta tar med maten. Och ja, valet av tv är kanske inte optimalt, men ändå minst sagt underhållande att...

Emma K och 5 andra gillar detta
Camilla
Skrev om Veno Sushi Bar HB

Den här lilla sushibaren har helt ok sushi till bra priser. Jag har köpt med därifrån ett flertal gånger och det har aldrig varit någon fel på maten. Om man nu inte vill äta samtidigt som man kollar på spansktalande tv (latinamerikanerna som äger stället har alltid tv:n på) är det nog trevligare att köpa med sig.

Andreas gillar detta
Österlånggatan 17