Viva Städ AB

Viva Städ AB

Llama 031-361 86 88 www.vivastad.se

About company

Välkommen till Viva Städ! Vi är din städfirma i Göteborg. Vi kan hjälpa dig med städ oavsett om du är privatperson eller om du är företag. De tjänster vi erbjuder är kontorsstädning, butiksstädning, byggstädning, trapp/fastighetsstädning, golvvård, hemstädning, flyttstädning, fönsterputs och storstädning. Med många års erfarenhet...

66 omdömen om Viva Städ AB

Björn J
Escribió sobre Viva Städ AB

Trevliga, passade tider och fint städande.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Emir N
Escribió sobre Viva Städ AB

Mycket bra service och städ..

Piero G
Escribió sobre Viva Städ AB

Snabb återkoppling, rätt pris samt fantastiskt resultat. När man beställer slutstäd vill man att alla ska funka smidigt med såväl nycklar som själva tjänsten.

Gothia S
Escribió sobre Viva Städ AB

Mycket nöjda med vårt samarbete!

Micael Ö
Escribió sobre Viva Städ AB

Städningshjälp. Blev bra bemött av företaget.Är nöjd med städningen.

Anna C
Escribió sobre Viva Städ AB

Viva städ är lätta och trevliga att anlita. De gör ett bra jobb och jag är kräsen med ett större hem och ytor och material som man måste vara rädd om. Anlita Viva städ, ni blir nöjda. Anna i Särö

Eldin L
Escribió sobre Viva Städ AB

Vi har haft Viva Städ som vår samarbetspartner när det kommer till kontorsstädningen i snart 4 år och det fungerar helt perfekt!

Pia A
Escribió sobre Viva Städ AB

Hemstäd. Samma personal kommer varje gång. Stabil leverans. Väl utfört arbete och ett trevligt bemötande. Blev rekommenderad Viva av en granne och dem lever väl upp till förväntningarna.

Affe A
Escribió sobre Viva Städ AB

Vi har köpt städ till en stor fastighet och även till våra hyresgäster som går via oss. Mycket bra bemötande och även om de har missat något eller om vi har varit bristfälliga i vår beställning så har det aldrig varit några problem att lösa behovet vi eller våra hyresgäster har. De har hittills fått städ uppdrag på ca 4000m2 av oss men efter sommar kommer att utöka det till 8000m2 då de känns som en del av vårt bolag idag alltså de tänker åt oss när vi springer på andra bollar. Kan starkt rekommendera dem, vi fick gå...

Sverker M
Escribió sobre Viva Städ AB

Inte nöjd med flyttstädningen. Handlade ffa om oaktsamhet med köksbänkarna. De var iordninggjorda - slipade och inoljade - innan Viva kom och förstörde ytorna kring hoarna genom att ställa hinkar och slabba runt. Oproffsigt. Har dessutom inte haft ngn annan kontakt med Viva än jobbet de gjort, som jag alltså inte är nöjd med, och fakturan. Det är många specialister inblandade i den här värdekedjan - mäklare som beställer jobbet (ingår i erbjudandet), städfirman, de som gör själva jobbet, och en firma som sköter uppföljning. Det kan inte bli bra. För många kontrakt för lite kontakt.

Elin W
Escribió sobre Viva Städ AB

Vi får kontorsstäd flera gånger i veckan. Jag upplever att kontakten har funkat väldigt bra och städningen är noggrann.

Michel A
Escribió sobre Viva Städ AB

Jag beställde hemstädning och allt gick jättesmidigt och bra.

Gothia S
Escribió sobre Viva Städ AB

Mycket nöjda med utförande av byggstädningen. Rekommenderar.

Eldin L
Escribió sobre Viva Städ AB

Vi använder Viva Städ 2 gånger i månaden och är supernöjda. Senast köpte vi till fönsterputs och de utförde ett fantastiskt bra jobb med det!

Andreas L
Escribió sobre Viva Städ AB

Toppengäng! Novak som vi hade var mycket trevlig och professionell. Är supernöjda med vår flyttstäd.

Henrik L
Escribió sobre Viva Städ AB

Beställde flyttstäd. Bra städat, missat damma på några småställen men annars perfekt. Dock otydlighet vart nycklar skall lämnas, och inte på eget kontor utan lämnas hos ett företags hotell. Kändes inte helt säkert.

Zana O
Escribió sobre Viva Städ AB

Jätte nöjd med min flyttstädning

Lena A
Escribió sobre Viva Städ AB

Bra bemötande trevliga personal Rekommenderas.

Inger H
Escribió sobre Viva Städ AB

Flytt städ av dödsbo Allt var skinande rent, Bra hemsida och fin kommunikation via mejl. Andra gången jag anlitade dem första var för fönsterputs också det kanon.

Onepartnergroup V
Escribió sobre Viva Städ AB

VI använder Viva Städ för vårt kontors städ 2-3 dagar i veckan och är mycket nöjda.

Pia A
Escribió sobre Viva Städ AB

Jag har köpt hemstäd och flyttstäd. Jag har fått ett proffsigt bemötande och snabba besked. Kvaliteten på tjänsterna har varit utmärkt.

Marie E
Escribió sobre Viva Städ AB

Mycket tillmötesgående och bra städning. Tvekar aldrig att lösa ens problem. Kan varmt rekommendera Viva städ.

Vesna M
Escribió sobre Viva Städ AB

Pålitliga, flexibla och trevliga. Använt firman länge för hemstädning och storstädning. Duktiga och lyhörda.

Piero G

Köpte städ. Allt var klockrent! 👍😁

Business I
Escribió sobre Viva Städ AB

Grymt duktiga , är mycket nöjd.

Frida T
Escribió sobre Viva Städ AB

Jag köpte flyttstäd när jag flyttade från min förra lägenhet. Jättetrevlig personal och väl utfört jobb till ett bra pris. Rekommenderas!

Malin B
Escribió sobre Viva Städ AB

Har både fönsterputs och städning. Helt okej resultat. Saknar för närvarande det där lilla extra, vilket skiljer sig åt bland personalen. Kommer oftast när de ska, erbjuder vikarie vid sjukdom.

Ellen B
Escribió sobre Viva Städ AB

Städade knappt, fick ringa tillbaka dom för att städa igen. Skulle inte säga att det var tillräckligt den gången heller. Sen kom en faktura på fullpris. Vilket jag gärna hade betalat om det var rent första gången. Nu blev det en massa krångel eftersom vi skulle visat lägenheten för den nya ägaren.

Jonas E
Escribió sobre Viva Städ AB

Utför jobbet bra och är i tid med ett leende på läpparna

Micael Ö
Escribió sobre Viva Städ AB

Har köpt städtjänst Blev väldigt bra bemött Mina förväntningar var normala & företaget levde upp till dom Är väldigt nöjd med detta företaget & kommer att rekommendera dom till mina kompisar.

Henrik M
Escribió sobre Viva Städ AB

Beställde flyttstädning av en 3:a. Bra resultat, snabbt och trevligt bemötande, noll krångel. Rekommenderas!

Kristin L
Escribió sobre Viva Städ AB

Väldigt nöjd med företaget. Gjorde ett bra jobb och prisvärda. Dessutom väldigt flexibla, kunde komma ett specifikt klockslag medan andra företag vi kollade med kunde inte precisera när de skulle komma utan ville ha tillgång till lägenheten hela dagen.

Marcus J
Escribió sobre Viva Städ AB

Beställde flyttstädning av lägenhet. Mycket smidig och bra service. Resultatet blev bra.

Susanne
Escribió sobre Viva Städ AB

Använder Viva städ som hemstäd varje vecka och fungerar utmärkt 😊 De gör ett superbra jobb och putsade fönster inför sommaren och de blev skinande rena! Tack för bra jobb 👍🏻

Hilda H
Escribió sobre Viva Städ AB

Jag anlitade Viva Städ för flyttstädning. Kommunikationen var tydlig och vänlig och resultatet blev skinande rent!

Abc kakel & renovering ab
Escribió sobre Viva Städ AB

Kan varmt rekommendera Viva städ .Vi är riktigt nöjda. Professionellt och punktligt företag.

Ingrid J
Escribió sobre Viva Städ AB

Jag beställde flyttstädning. Ringde och fick prata med en mycket trevlig man. Blev mycket bra bemött, inget var besvärligt.Företaget levde mer än upp till mina förväntningar. Vill rekommendera denna firma, beställ dom om ni vill ha det perfekt städat.

Manyou P
Escribió sobre Viva Städ AB

Bra kundservice. Jättebra städning!

Nella J
Escribió sobre Viva Städ AB

Rent och snyggt! Väldigt nöjd med bolaget!

Anna J
Escribió sobre Viva Städ AB

Flyttstädning som utfördes noggrant till ett bra pris, utan några anmärkningar från nya ägare. Rekommenderar varmt.

Andreas B
Escribió sobre Viva Städ AB

Trevligt bemötande och duktig personal. Rekommenderar.

Manne E
Escribió sobre Viva Städ AB

Ordnade flyttstäd på kort varsel till bra pris. Inget knöl, gick mycket smidigt. Skulle både rekommendera och använda mih av deras tjänster igen.

Johanna C
Escribió sobre Viva Städ AB

Trevligt bemötande, flexibla och noggranna. Rekommenderas!

Andreas T
Escribió sobre Viva Städ AB

Toppen städning! Inte någonting alls att anmärka på. Trevliga och duktiga. Rekommenderas varmt!

Kristoffer Andersson
Escribió sobre Viva Städ AB

Anlitade vid flyttstädning. Jag tyckte jobbet utfördes klockrent, hyresvärden lite vacklande. Viva Städ kom dagen efter och rättade till allting, även om jag bara kunde ses efter kontorstid! Förtroendeingivande bemötande och bra personlig kontakt. Kommer garanterat anlita igen vid städuppdrag!

Nils A
Escribió sobre Viva Städ AB

Hemstädning varje vecka. Vi är mycket nöjda hittills.

Vätterleden Logistik AB K
Escribió sobre Viva Städ AB

Städtjänst. Bra bemötande och serviceinriktade. mottagliga för information.

Eva L
Escribió sobre Viva Städ AB

Väldigt nöjd med städningen som utförs på ett proffsigt sätt med ett fantastiskt resultat! Trevligt och mycket lyhört bemötande av både städ och chefs personal! Kan verkligen rekommendera Viva städbolag!🌹

Sushi Kyrkbyn G
Escribió sobre Viva Städ AB

Jättenöjda med fönsterputsningen på vår restaurang.

Reach Logistics AB G
Escribió sobre Viva Städ AB

Fantastiskt bra städat och väldigt trevliga.