Waan Thai

3.3

6 omdömen om Waan Thai

Tze Leung C
Skrev om Waan Thai

Jag var där idag med frun , beställde 2 lunch , kom maten fast en av de var fel , så klagade på servitisen , den unga thai tjej var jätte arg och otrevlig och argumentera med mig , hon var oerhörd arg , lite fram och tillbaka, till slut fich jag rättelse och hon lugna sig , maten var god med thailändska var sådär

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Isabell H
Skrev om Waan Thai

Väldigt god thaimat och man får stora portioner, rekommenderas :)

sami
Skrev om Waan Thai

Brukar äta på waan thai titt som tätt men efter gårdagens matförgiftning är det nog slut med det dessvärre. Beställde en no.72 med biff... Fick frossa/kräkningar/diarré.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Svante H
Skrev om Waan Thai

Underbar mat! Önskar bara att lunchmenyn omfattade fler rätter

Jacob K
Skrev om Waan Thai

Jag brukar ta med från waan thai och man får bra mat och stora portioner. Det går snabbt och dem är trevliga. En gång åt jag där och det va mysigt och dem va väldigt trevliga. Vi var ett gäng på 10 men all mat kom samtidigt och va varmt.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Carin H
Skrev om Waan Thai

Äter lunch här en del, god mat som oftast går snabbt att få in och bra planerad lokal med förvånansvärt många sittplatser. Skulle jag få chansen att förbättra något skulle en indikation på hur stark maten är sitta rätt fint, ibland får smaklökarna en smärre chock.

Niclas B gillar detta